Oh damn, dat is waar ookquote:
Ja, is dat Tesselquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:40 schreef -Hans- het volgende:
Lekker sfeertje in de stu stu studio. Corne met de hoofdtelefoon op en volgens mij heeft hij nog geen woord gewisseld met de producer van dienst.
ja en Giel blijft maar hangenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:42 schreef 3FMaster het volgende:
Zitten we leuk te kutten met de cam. Nu een 'beeldjingle' van Giel, net een rijdende auto.
Muziek is juist leukquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:
En toch zie ik Corné liever op tv tijdens het MOTOGP seizoen![]()
Corné is dus wel leuk, de muziek alleen niet![]()
We helpen je welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Helloow allemaal!
Ik zit al helemaal klaar voor EW
Alleen één klein probleempje... kmoet nog een verslag afmaken voor school vanavond
Ah well
Uhm, nou, ik wilde nog een reflectie schrijven over... *iets*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
We helpen je wel. Waar gaat het over?
Tjaakaa! Thats the spirit!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Ach, rot toch ook op, ik doe t niet meer hoor... Ik ga toch niet op mn vrije vrijdagavond tijdens EW proberen helder na te denken?
Daaaaaaaaaaaag!
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!
Veenstra Veenstra!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:08 schreef MichielV het volgende:
Hallekiedeehallo!
Halloooooooquote:
Volgens mij het meest op vrijdagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Haa, goeienavond Veenstra!
Zit je wel vaker hier op vrijdagavond?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef Tjitse het volgende:
Omdat het kan, inloggen en posten op Fok! Das lang geleden! Maar Tjibbe vindt jullie allemaal nog heul lief!
De "hallohallohallo" en "mwahhhh" zijn iig live, dus zitten niet in de originele jingle.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, ik zit me trouwens af te vragen he, is het EW-deuntje ergens te downloaden voor op mn mobiel? Wel leuk voor in t weekend.
En als je denkt, deuntje? Welk deuntje?
Tis weekend, tis weekend, op 3fm. Gerard en Michiel (hallohallohallo)!
Dampend en stampend hoor je hier de hits en de praatjes zijn subtiel! (mwahhhh)
Op vrijdagavond ben jij de klos, want Ekdom en Veenstra gaan helemaal los!
(bladiebladiebla)
Ekstra Weekend op 3-eF-eM!
Ja, dat kan (althans, zonder de HalloHallo en Mwah dan). Je kan 'm vinden op http://www.topformat.nl/jingles/index.php?packageid=55 onder nummer 14 (op het rare kruisje klikken naast het fragment en dan aan de rechterkant 'zip my package'). Lukt het niet, PM me dan even.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, ik zit me trouwens af te vragen he, is het EW-deuntje ergens te downloaden voor op mn mobiel? Wel leuk voor in t weekend.
(bladiebladiebla)
Hihi, hoi!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef Tjitse het volgende:
Omdat het kan, inloggen en posten op Fok! Das lang geleden! Maar Tjibbe vindt jullie allemaal nog heul lief!
Die is al bijna een jaar niet meer ingelogd geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]Dat is al 2 van de 3
![]()
Nu nummer 3 nog![]()
Sirolf had laatst een linkje naar de site van het bedrijf die de jingles maakt. Daar stond ie ook op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
(bladiebladiebla)
Held!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dat kan (althans, zonder de HalloHallo en Mwah dan). Je kan 'm vinden op http://www.topformat.nl/jingles/index.php?packageid=55 onder nummer 14 (op het rare kruisje klikken naast het fragment en dan aan de rechterkant 'zip my package'). Lukt het niet, PM me dan even.
Wiens woorden dan wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En eigenlijk issie OUD joh!
(niet mijn woorden)
Geluktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dat kan (althans, zonder de HalloHallo en Mwah dan). Je kan 'm vinden op http://www.topformat.nl/jingles/index.php?packageid=55 onder nummer 14 (op het rare kruisje klikken naast het fragment en dan aan de rechterkant 'zip my package'). Lukt het niet, PM me dan even.
Ja. Wie doorstaat nou witte chocolade?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hmmmmmm...!
Vandaag heb ik nee gezegd tegen witte chocolade!
Knap van mij he?
Zooooo eens!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
Die Shake It was veul leuker dan deze MH![]()
Doet hij trouwens erg goed op RTL 5. Hij heeft echt een prettige stem en komt voor de camera gewoon erg rustig over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:
En toch zie ik Corné liever op tv tijdens het MOTOGP seizoen![]()
Corné is dus wel leuk, de muziek alleen niet![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
Die Shake It was veul leuker dan deze MH![]()
quote:
Hij`s fijnquote:
Nee, maar krijg wel steeds gifgroen beeld er doorheenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Buffert bij jullie de webcamstream ook zo?
Witte choco is jummie, knap hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hmmmmmm...!
Vandaag heb ik nee gezegd tegen witte chocolade!
Knap van mij he?
Geen last van, doet het primaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Dan ligt het aan die kutverbinding die ik heb.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, maar krijg wel steeds gifgroen beeld er doorheen
Nee, geen last van. Via welke URL probeer je te kijken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
mms://livemedia2.omroep.nl/3fm_webcamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, geen last van. Via welke URL probeer je te kijken?
Die gebruik ik ook, dus daar ligt 't iig niet aan. Zal dus idd wel aan je verbinding liggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
mms://livemedia2.omroep.nl/3fm_webcam
veel van die liedjes kun je aardig op gehoor spelen, als kyllian iets ouder is ga ik weer een keyboard kopen voor "ons 2-en"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohh, dat deed ik ook!
Ik moest op de middelbare op zo'n xylofoon (jaja) en ik kon geen noten lezen, maar ontcijferde die één keer, e leerde t dan uit mn hoofd.
Kan al die nummers nu nog steeds pingelen
Ik was werkelijk de énige in de klas die noten kon lezen. Ik moch altijd dan ook drummenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohh, dat deed ik ook!
Ik moest op de middelbare op zo'n xylofoon (jaja) en ik kon geen noten lezen, maar ontcijferde die één keer, e leerde t dan uit mn hoofd.
Kan al die nummers nu nog steeds pingelen
Da's leuk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
veel van die liedjes kun je aardig op gehoor spelen, als kyllian iets ouder is ga ik weer een keyboard kopen voor "ons 2-en"
Goeie gastquote:
Dat is nog moeilijker dan je denkt drummenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik was werkelijk de énige in de klas die noten kon lezen. Ik moch altijd dan ook drummen
Die hebben we nog niet genoeg gehoordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:33 schreef LeonH het volgende:
Viva La Vida!
Beter dan ooit , ben er helemaal happy meequote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan ooit , ben er helemaal happy mee, de bril zelf lijkt qua montuur ook iets stijver aan te voelen dan daarvoor, voelt erg goed
Oordopjes.. Goeie god zeg. Nu voel ik me we heel ouderwets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Die... die.... ik kan t niet uitleggen, maar die zm zm zm zm zm zm hierin vind ik nog steeds zoooo lekker!
Vooral met mn oordopjes die ik nu gesloopt heb...
Hihi, ik heb geluid via radio-versterker-boxen en cam zonder geluidquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef LeonH het volgende:
Cam maar weer uitgezet, en brakkere audio en het heeft gewoon niet het "magische" van radio
Z'n laatste dag bij 3FM Internet vandaag. Einde afstudeerperiode.quote:
Ah, dan hebben we 3 drummers in het 3FM topicquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef themauster het volgende:
Drummen vind ik te gek daarom speel ik ook drumstel bij onze muziekvereniging
Ultime combinatiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, ik heb geluid via radio-versterker-boxen en cam zonder geluid
Beter dan wat er tegen overgezet werd vanmorgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaMr. Oizo !!
![]()
De Freakandel speciaal. Wat een FREAKING vette plaat !!
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan wat er tegen overgezet werd vanmorgen
Whehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:45 schreef Piles het volgende:
Geeft niks, toch een stagiair die klaar is
Duurde even want trein heeft geen achteruit, dan moeten ze eerst naar de andere kant rennenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, trouwens, weet je wat mij vanmorgen overkwam?
De stoptrein vergat te stoppen
Echt waar, hij kwam heel hard aanrijden en het leek wel of-ie zat te slapen en ineens wakker schrok en op de rem trapte ofzo. Maar dat hielp natuurlijk niet meer
Moest dat ding achteruit
Gebeurt wel vakerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Echt waar, hij kwam heel hard aanrijden en het leek wel of-ie zat te slapen en ineens wakker schrok en op de rem trapte ofzo. Maar dat hielp natuurlijk niet meer
Moest dat ding achteruit
Och, bij jou kwam de trein tenminste nog. Mijn trein kwam (weliswaar mijn eerste keer in 2,5 jaar) helemaal niet opdagen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Moest dat ding achteruit
Duurde idd wel ff ja, hihi!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Duurde even want trein heeft geen achteruit, dan moeten ze eerst naar de andere kant rennen
Bij het spoorboekje staat Best niet aangegeven, met het gevolg dat de stoptrein Den Bosch - Eindhoven regelmatig vergeet te stoppen bij Bestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Gebeurt wel vakerDenken ze dat ze intercity zijn ofzo denk ik
Niet alleen Utrechtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Duurde idd wel ff ja, hihi!
Gelukkig had mn intercity ook vertraging en haalde ik die nét!
(complete chaos op station Eindhoven hoor, al 2 weken...)
Joh, dat heb ik zo vaak, dat de trein vanwege een "logistiek probleem" niet zou rijden...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, bij jou kwam de trein tenminste nog. Mijn trein kwam (weliswaar mijn eerste keer in 2,5 jaar) helemaal niet opdagen!
Gelukkig stopte de intercity extra op mijn station, maar omdat die ook een kwartier vertraging had kwam ik uiteindelijk 20 minuten later pas aan...
Ondertussen al 6x geluisterdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:48 schreef Timo20 het volgende:
Hebben we met z`n allen al de nieuwe Bruce Springsteen cd gechecked?
Ja, klopt ja, ik blij da'k (bijna) nooit in Best hoef te zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Bij het spoorboekje staat Best niet aangegeven, met het gevolg dat de stoptrein Den Bosch - Eindhoven regelmatig vergeet te stoppen bij Best
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ondertussen al 6x geluisterd![]()
Outlaw Pete
I know... die rijdt door naar Eindhoven en Maastricht. De afgelopen 2 weken vaaaak te laat!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet alleen Utrecht Eindhoven
Ook traject Utrecht - Den bosch een R.A.M.P
Da's niet best danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Bij het spoorboekje staat Best niet aangegeven, met het gevolg dat de stoptrein Den Bosch - Eindhoven regelmatig vergeet te stoppen bij Best
Op zich ben ik helemaal niet ontevreden met hoe het hier gaat qua OV. De meeste vertragingen die ik heb duren maximaal 5 minuten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik zo vaak, dat de trein vanwege een "logistiek probleem" niet zou rijden...![]()
Gister heb ik zelfs in totaal ruim 2 1/2 uur extra staan wachten door vertragingen ('s ochtends en 's avonds)
Meestal kan ik t heel goed relativeren hoor. Ik had vandaag ook weer een half uur vertraging, tsja... t hoort er bij?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, op zich ben ik ook helemaal niet ontevreden met hoe het hier gaat qua OV. De meeste vertragingen die ik heb duren maximaal 5 minuten.
Die hebben Chelsea verslagen zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef Timo20 het volgende:
Freak 11:
1) Two Takes It - Mr. Oizo ft. Carmen Castro
2) Walking On A Dream - Empire Of The Sun
3) I Can See - Jazzanova
4) Around The Bend - Asteroids Galaxy Tour
5) Death - White Lies
6) Liar - Madcon
7) Tonight - Yuksek
8) Estupendo - Arsenal
9) Foolish - Sabrina Starke
10) Money - Nasa ft. David Byrne
11) Say Aha - Santogold![]()
Arsenal in de Freak 11
![]()
quote:
Ik heb eigenlijk nooit vertraging, en als hij vertraging heeft, is dat juist goed. 1630 / 1345 uit, en de trein gaat om --56. Haal hem altijd. 1 keer net telaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich ben ik helemaal niet ontevreden met hoe het hier gaat qua OV. De meeste vertragingen die ik heb duren maximaal 5 minuten.
Maar 2,5 uur extra wachten is wel erg extreem ja...
Je moet de BBQ zomer inluidenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Pardon?
6 maart BBQ'en?
Mannen.... vorig jaar was het in... juli/augustus nog kutweer en moesten we met zn allen onder die parytent... wel gezellig hoor, daar niet van
Een bus missen en dan een uur moeten wachten is sowieso al vervelend. Ik zal maar niet vertellen dat hier 10 bussen per uur rijden in beide richtingen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Meestal kan ik t heel goed relativeren hoor. Ik had vandaag ook weer een half uur vertraging, tsja... t hoort er bij?
Maar laatst reed m'n trein 2 dagen achter elkaar gewoon niet, toen heb ik best staan schelden (tegen een paaltje hoor, niet tegen anderen)!
En toen ik gister eerst de bus miste en een uur moest wachten en toen door een vertraging met de trein ik net mn aansluiting miste en weer een uur moest wachten, was ik het ook best zat... vooral omdat ik moe was en het laat was...
Zal toch eens kijken of ik meekan naar die BBQ. Lijk me wel gezellig, als ik al die verhalen hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Pardon?
6 maart BBQ'en?
Mannen.... vorig jaar was het in... juli/augustus nog kutweer en moesten we met zn allen onder die parytent... wel gezellig hoor, daar niet van
Nee, vertel maar nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een bus missen en dan een uur moeten wachten is sowieso al vervelend. Ik zal maar niet vertellen dat hier 10 bussen per uur rijden in beide richtingen...
NEEquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een bus missen en dan een uur moeten wachten is sowieso al vervelend. Ik zal maar niet vertellen dat hier 10 bussen per uur rijden in beide richtingen...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Pardon?
6 maart BBQ'en?
Vorig jaar maart heb ik deze nog gebouwdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet de BBQ zomer inluiden
maar niet de originele versie...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
Voor wie het niet heeft gezien:
http://www.walkingonadream.com.au/ Kun je de gratis mix van Empire of the sun downloaden!
Tjah, en dan ben ik best blij dat ik dichtbij een (grote) stad woon. Op school hoor ik ook verhalen van mensen die 2 uur moeten reizen met de bus. Ik hoef maar 10 te reizen, en ik ben thuisquote:
Zeeland is altijd al ondergeschoven kindje bij de NS geweest , belachelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
NEE![]()
Zeeland is een ramp geworden met nieuwe dienstregelingen van NS en ConnexxionBlij dat ik op stage moet, en vanaf september dan maar eens voor een auto kijken. Auto = 45 min, OV = ruim 2 uur
Dan gaat er wat mis, want die ik hier nu heb duurt 7 min. 54.quote:
Collega gaat altijd van uit Heeze naar Utrechtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik woon ook dichtbij een grote stad... alleen niet de stad waar mn school staat
Kan jij ze nog declareren of jouw kaartje ook te goedkoopquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga mijn vertragingen die ik bijna dagelijks meemaak maar niet vertellen hier...kan er een heel dik boek over maken iig
Ah, ben jij datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
Ben Empire of the Sun aan het downen. Hij staat al ergens!
kheb abbo die de baas betaald, maar ik declareer wel hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan jij ze nog declareren of jouw kaartje ook te goedkoop
Heb jij daar invloed opgehad op deze koppelingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Whoeiiiiiiiiiiiiiiii, mn liefste msn-vriendje gaat ein-de-lijk een meid mee uit vragen!
Ik dacht dattie t nóóit zou doen!
Te goedkoop? Moet je serieus een minimum bedrag hebben om een kaartje terug te vragenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan jij ze nog declareren of jouw kaartje ook te goedkoop
Nee, maar hij loopt altijd te miepen over allemaal meiden die-ie leuk vindt, maar niks mee doet...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij daar invloed opgehad op deze koppeling
Die Robert Smith is al zeker een jaar oud, dus hij was met iets anders bezigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
Dat was Ekdom dus vanochtend aan het doen.
Als je die Robert Smith bedoeld: die is al een paar maanden oud.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
Dat was Ekdom dus vanochtend aan het doen.
lol, bekende situatie want zo wordt ook vaak tegen mij gedaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, maar hij loopt altijd te miepen over allemaal meiden die-ie leuk vindt, maar niks mee doet...
Maar nu weet-ie t weer niet... wat ist toch een übermuts
Ja , het is te schandalig voor woorden, je moet minimaal 4 stations ver wonen wil je het eruit krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Te goedkoop? Moet je serieus een minimum bedrag hebben om een kaartje terug te vragen![]()
Die reclame![]()
![]()
![]()
Mart "De Trui" Smeetsquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:12 schreef RealZeus het volgende:
Ekdom?
Bedankt trouwens voor die Cartman does.
Ik kan niet meer normaal naar "This is the life" van Amy McDonald luisteren zonder dat ik de Eric Cartman uitvoering hoor.
Neenee, andere Vincentquote:
Oh is dat zo? Dat wist ik niet. Ik dacht dat dat altijd gold als je meer dan een half uur vertraging had met de trein, maar dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja , het is te schandalig voor woorden, je moet minimaal 4 stations ver wonen wil je het eruit krijgen.
Vanwege zijn opvallende keuze van truien tijdens het schaatsenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wrom heet ie "de trui"...eerder "de sjaggo"
dan kijk maar eens naar het schaatsen en de olympische winterspelen als hij het presenteertquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wrom heet ie "de trui"...eerder "de sjaggo"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.durf het niet hardop te zeggen
Ik zou gelijk lid wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
Middelmatige Asociale Radio Stichting.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.durf het niet hardop te zeggen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:Helaas wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.durf het niet hardop te zeggen
dat zou ik wel eens willen horenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Vurige Sex!
Deze hoorde LL dus gedaan door een Ierse dame met een gitaar en hij vond t zo:
krijg je gelijk een pallet mars als welkomst geschenkquote:
Die ligt gedlukkig al in bed ondertussenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij vertelde ook niet dat ie zn zoontje in bad aan het doen was
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
krijg je gelijk een pallet mars als welkomst geschenk
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:Ja, ze belden vanmiddag met hem, we gaan hem draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.durf het niet hardop te zeggen
10 seconden en toen ging de reclame erin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |