Ik heb eigenlijk nooit vertraging, en als hij vertraging heeft, is dat juist goed. 1630 / 1345 uit, en de trein gaat om --56. Haal hem altijd. 1 keer net telaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich ben ik helemaal niet ontevreden met hoe het hier gaat qua OV. De meeste vertragingen die ik heb duren maximaal 5 minuten.
Maar 2,5 uur extra wachten is wel erg extreem ja...
Je moet de BBQ zomer inluidenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Pardon?
6 maart BBQ'en?
Mannen.... vorig jaar was het in... juli/augustus nog kutweer en moesten we met zn allen onder die parytent... wel gezellig hoor, daar niet van
Een bus missen en dan een uur moeten wachten is sowieso al vervelend. Ik zal maar niet vertellen dat hier 10 bussen per uur rijden in beide richtingen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Meestal kan ik t heel goed relativeren hoor. Ik had vandaag ook weer een half uur vertraging, tsja... t hoort er bij?
Maar laatst reed m'n trein 2 dagen achter elkaar gewoon niet, toen heb ik best staan schelden (tegen een paaltje hoor, niet tegen anderen)!
En toen ik gister eerst de bus miste en een uur moest wachten en toen door een vertraging met de trein ik net mn aansluiting miste en weer een uur moest wachten, was ik het ook best zat... vooral omdat ik moe was en het laat was...
Zal toch eens kijken of ik meekan naar die BBQ. Lijk me wel gezellig, als ik al die verhalen hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Pardon?
6 maart BBQ'en?
Mannen.... vorig jaar was het in... juli/augustus nog kutweer en moesten we met zn allen onder die parytent... wel gezellig hoor, daar niet van
Nee, vertel maar nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een bus missen en dan een uur moeten wachten is sowieso al vervelend. Ik zal maar niet vertellen dat hier 10 bussen per uur rijden in beide richtingen...
NEEquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een bus missen en dan een uur moeten wachten is sowieso al vervelend. Ik zal maar niet vertellen dat hier 10 bussen per uur rijden in beide richtingen...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Pardon?
6 maart BBQ'en?
Vorig jaar maart heb ik deze nog gebouwdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet de BBQ zomer inluiden
maar niet de originele versie...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
Voor wie het niet heeft gezien:
http://www.walkingonadream.com.au/ Kun je de gratis mix van Empire of the sun downloaden!
Tjah, en dan ben ik best blij dat ik dichtbij een (grote) stad woon. Op school hoor ik ook verhalen van mensen die 2 uur moeten reizen met de bus. Ik hoef maar 10 te reizen, en ik ben thuisquote:
Zeeland is altijd al ondergeschoven kindje bij de NS geweest , belachelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
NEE![]()
Zeeland is een ramp geworden met nieuwe dienstregelingen van NS en ConnexxionBlij dat ik op stage moet, en vanaf september dan maar eens voor een auto kijken. Auto = 45 min, OV = ruim 2 uur
Dan gaat er wat mis, want die ik hier nu heb duurt 7 min. 54.quote:
Collega gaat altijd van uit Heeze naar Utrechtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik woon ook dichtbij een grote stad... alleen niet de stad waar mn school staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |