Heb jij daar invloed opgehad op deze koppelingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Whoeiiiiiiiiiiiiiiii, mn liefste msn-vriendje gaat ein-de-lijk een meid mee uit vragen!
Ik dacht dattie t nóóit zou doen!
Te goedkoop? Moet je serieus een minimum bedrag hebben om een kaartje terug te vragenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan jij ze nog declareren of jouw kaartje ook te goedkoop
Nee, maar hij loopt altijd te miepen over allemaal meiden die-ie leuk vindt, maar niks mee doet...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij daar invloed opgehad op deze koppeling
Die Robert Smith is al zeker een jaar oud, dus hij was met iets anders bezigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
Dat was Ekdom dus vanochtend aan het doen.
Als je die Robert Smith bedoeld: die is al een paar maanden oud.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
Dat was Ekdom dus vanochtend aan het doen.
lol, bekende situatie want zo wordt ook vaak tegen mij gedaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, maar hij loopt altijd te miepen over allemaal meiden die-ie leuk vindt, maar niks mee doet...
Maar nu weet-ie t weer niet... wat ist toch een übermuts
Ja , het is te schandalig voor woorden, je moet minimaal 4 stations ver wonen wil je het eruit krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Te goedkoop? Moet je serieus een minimum bedrag hebben om een kaartje terug te vragen![]()
Die reclame![]()
![]()
![]()
Mart "De Trui" Smeetsquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:12 schreef RealZeus het volgende:
Ekdom?
Bedankt trouwens voor die Cartman does.
Ik kan niet meer normaal naar "This is the life" van Amy McDonald luisteren zonder dat ik de Eric Cartman uitvoering hoor.
Neenee, andere Vincentquote:
Oh is dat zo? Dat wist ik niet. Ik dacht dat dat altijd gold als je meer dan een half uur vertraging had met de trein, maar dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja , het is te schandalig voor woorden, je moet minimaal 4 stations ver wonen wil je het eruit krijgen.
Vanwege zijn opvallende keuze van truien tijdens het schaatsenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wrom heet ie "de trui"...eerder "de sjaggo"
dan kijk maar eens naar het schaatsen en de olympische winterspelen als hij het presenteertquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wrom heet ie "de trui"...eerder "de sjaggo"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.durf het niet hardop te zeggen
Ik zou gelijk lid wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
Middelmatige Asociale Radio Stichting.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.durf het niet hardop te zeggen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:Helaas wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.durf het niet hardop te zeggen
dat zou ik wel eens willen horenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Vurige Sex!
Deze hoorde LL dus gedaan door een Ierse dame met een gitaar en hij vond t zo:
krijg je gelijk een pallet mars als welkomst geschenkquote:
Die ligt gedlukkig al in bed ondertussenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij vertelde ook niet dat ie zn zoontje in bad aan het doen was
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
krijg je gelijk een pallet mars als welkomst geschenk
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:17 schreef muisje-eliza het volgende:Ja, ze belden vanmiddag met hem, we gaan hem draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.durf het niet hardop te zeggen
10 seconden en toen ging de reclame erin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |