Duurde idd wel ff ja, hihi!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Duurde even want trein heeft geen achteruit, dan moeten ze eerst naar de andere kant rennen
Bij het spoorboekje staat Best niet aangegeven, met het gevolg dat de stoptrein Den Bosch - Eindhoven regelmatig vergeet te stoppen bij Bestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Gebeurt wel vakerDenken ze dat ze intercity zijn ofzo denk ik
Niet alleen Utrechtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Duurde idd wel ff ja, hihi!
Gelukkig had mn intercity ook vertraging en haalde ik die nét!
(complete chaos op station Eindhoven hoor, al 2 weken...)
Joh, dat heb ik zo vaak, dat de trein vanwege een "logistiek probleem" niet zou rijden...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, bij jou kwam de trein tenminste nog. Mijn trein kwam (weliswaar mijn eerste keer in 2,5 jaar) helemaal niet opdagen!
Gelukkig stopte de intercity extra op mijn station, maar omdat die ook een kwartier vertraging had kwam ik uiteindelijk 20 minuten later pas aan...
Ondertussen al 6x geluisterdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:48 schreef Timo20 het volgende:
Hebben we met z`n allen al de nieuwe Bruce Springsteen cd gechecked?
Ja, klopt ja, ik blij da'k (bijna) nooit in Best hoef te zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Bij het spoorboekje staat Best niet aangegeven, met het gevolg dat de stoptrein Den Bosch - Eindhoven regelmatig vergeet te stoppen bij Best
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ondertussen al 6x geluisterd![]()
Outlaw Pete
I know... die rijdt door naar Eindhoven en Maastricht. De afgelopen 2 weken vaaaak te laat!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet alleen Utrecht Eindhoven
Ook traject Utrecht - Den bosch een R.A.M.P
Da's niet best danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Bij het spoorboekje staat Best niet aangegeven, met het gevolg dat de stoptrein Den Bosch - Eindhoven regelmatig vergeet te stoppen bij Best
Op zich ben ik helemaal niet ontevreden met hoe het hier gaat qua OV. De meeste vertragingen die ik heb duren maximaal 5 minuten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik zo vaak, dat de trein vanwege een "logistiek probleem" niet zou rijden...![]()
Gister heb ik zelfs in totaal ruim 2 1/2 uur extra staan wachten door vertragingen ('s ochtends en 's avonds)
Meestal kan ik t heel goed relativeren hoor. Ik had vandaag ook weer een half uur vertraging, tsja... t hoort er bij?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, op zich ben ik ook helemaal niet ontevreden met hoe het hier gaat qua OV. De meeste vertragingen die ik heb duren maximaal 5 minuten.
Die hebben Chelsea verslagen zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:54 schreef Timo20 het volgende:
Freak 11:
1) Two Takes It - Mr. Oizo ft. Carmen Castro
2) Walking On A Dream - Empire Of The Sun
3) I Can See - Jazzanova
4) Around The Bend - Asteroids Galaxy Tour
5) Death - White Lies
6) Liar - Madcon
7) Tonight - Yuksek
8) Estupendo - Arsenal
9) Foolish - Sabrina Starke
10) Money - Nasa ft. David Byrne
11) Say Aha - Santogold![]()