Beter dan ooit , ben er helemaal happy meequote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan ooit , ben er helemaal happy mee, de bril zelf lijkt qua montuur ook iets stijver aan te voelen dan daarvoor, voelt erg goed
Oordopjes.. Goeie god zeg. Nu voel ik me we heel ouderwets.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Die... die.... ik kan t niet uitleggen, maar die zm zm zm zm zm zm hierin vind ik nog steeds zoooo lekker!
Vooral met mn oordopjes die ik nu gesloopt heb...
Hihi, ik heb geluid via radio-versterker-boxen en cam zonder geluidquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef LeonH het volgende:
Cam maar weer uitgezet, en brakkere audio en het heeft gewoon niet het "magische" van radio
Z'n laatste dag bij 3FM Internet vandaag. Einde afstudeerperiode.quote:
Ah, dan hebben we 3 drummers in het 3FM topicquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef themauster het volgende:
Drummen vind ik te gek daarom speel ik ook drumstel bij onze muziekvereniging
Ultime combinatiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, ik heb geluid via radio-versterker-boxen en cam zonder geluid
Beter dan wat er tegen overgezet werd vanmorgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaMr. Oizo !!
![]()
De Freakandel speciaal. Wat een FREAKING vette plaat !!
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan wat er tegen overgezet werd vanmorgen
Whehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:45 schreef Piles het volgende:
Geeft niks, toch een stagiair die klaar is
Duurde even want trein heeft geen achteruit, dan moeten ze eerst naar de andere kant rennenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, trouwens, weet je wat mij vanmorgen overkwam?
De stoptrein vergat te stoppen
Echt waar, hij kwam heel hard aanrijden en het leek wel of-ie zat te slapen en ineens wakker schrok en op de rem trapte ofzo. Maar dat hielp natuurlijk niet meer
Moest dat ding achteruit
Gebeurt wel vakerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Echt waar, hij kwam heel hard aanrijden en het leek wel of-ie zat te slapen en ineens wakker schrok en op de rem trapte ofzo. Maar dat hielp natuurlijk niet meer
Moest dat ding achteruit
Och, bij jou kwam de trein tenminste nog. Mijn trein kwam (weliswaar mijn eerste keer in 2,5 jaar) helemaal niet opdagen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Moest dat ding achteruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |