Doet hij trouwens erg goed op RTL 5. Hij heeft echt een prettige stem en komt voor de camera gewoon erg rustig over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:
En toch zie ik Corné liever op tv tijdens het MOTOGP seizoen![]()
Corné is dus wel leuk, de muziek alleen niet![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
Die Shake It was veul leuker dan deze MH![]()
quote:
Hij`s fijnquote:
Nee, maar krijg wel steeds gifgroen beeld er doorheenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Buffert bij jullie de webcamstream ook zo?
Witte choco is jummie, knap hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hmmmmmm...!
Vandaag heb ik nee gezegd tegen witte chocolade!
Knap van mij he?
Geen last van, doet het primaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
Dan ligt het aan die kutverbinding die ik heb.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, maar krijg wel steeds gifgroen beeld er doorheen
Nee, geen last van. Via welke URL probeer je te kijken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
mms://livemedia2.omroep.nl/3fm_webcamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, geen last van. Via welke URL probeer je te kijken?
Die gebruik ik ook, dus daar ligt 't iig niet aan. Zal dus idd wel aan je verbinding liggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
mms://livemedia2.omroep.nl/3fm_webcam
veel van die liedjes kun je aardig op gehoor spelen, als kyllian iets ouder is ga ik weer een keyboard kopen voor "ons 2-en"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohh, dat deed ik ook!
Ik moest op de middelbare op zo'n xylofoon (jaja) en ik kon geen noten lezen, maar ontcijferde die één keer, e leerde t dan uit mn hoofd.
Kan al die nummers nu nog steeds pingelen
Ik was werkelijk de énige in de klas die noten kon lezen. Ik moch altijd dan ook drummenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohh, dat deed ik ook!
Ik moest op de middelbare op zo'n xylofoon (jaja) en ik kon geen noten lezen, maar ontcijferde die één keer, e leerde t dan uit mn hoofd.
Kan al die nummers nu nog steeds pingelen
Da's leuk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
veel van die liedjes kun je aardig op gehoor spelen, als kyllian iets ouder is ga ik weer een keyboard kopen voor "ons 2-en"
Goeie gastquote:
Dat is nog moeilijker dan je denkt drummenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik was werkelijk de énige in de klas die noten kon lezen. Ik moch altijd dan ook drummen
Die hebben we nog niet genoeg gehoordquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:33 schreef LeonH het volgende:
Viva La Vida!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |