Volgens mij het meest op vrijdagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Haa, goeienavond Veenstra!
Zit je wel vaker hier op vrijdagavond?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef Tjitse het volgende:
Omdat het kan, inloggen en posten op Fok! Das lang geleden! Maar Tjibbe vindt jullie allemaal nog heul lief!
De "hallohallohallo" en "mwahhhh" zijn iig live, dus zitten niet in de originele jingle.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, ik zit me trouwens af te vragen he, is het EW-deuntje ergens te downloaden voor op mn mobiel? Wel leuk voor in t weekend.
En als je denkt, deuntje? Welk deuntje?
Tis weekend, tis weekend, op 3fm. Gerard en Michiel (hallohallohallo)!
Dampend en stampend hoor je hier de hits en de praatjes zijn subtiel! (mwahhhh)
Op vrijdagavond ben jij de klos, want Ekdom en Veenstra gaan helemaal los!
(bladiebladiebla)
Ekstra Weekend op 3-eF-eM!
Ja, dat kan (althans, zonder de HalloHallo en Mwah dan). Je kan 'm vinden op http://www.topformat.nl/jingles/index.php?packageid=55 onder nummer 14 (op het rare kruisje klikken naast het fragment en dan aan de rechterkant 'zip my package'). Lukt het niet, PM me dan even.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Eej, ik zit me trouwens af te vragen he, is het EW-deuntje ergens te downloaden voor op mn mobiel? Wel leuk voor in t weekend.
(bladiebladiebla)
Hihi, hoi!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:13 schreef Tjitse het volgende:
Omdat het kan, inloggen en posten op Fok! Das lang geleden! Maar Tjibbe vindt jullie allemaal nog heul lief!
Die is al bijna een jaar niet meer ingelogd geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]Dat is al 2 van de 3
![]()
Nu nummer 3 nog![]()
Sirolf had laatst een linkje naar de site van het bedrijf die de jingles maakt. Daar stond ie ook op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
(bladiebladiebla)
Held!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dat kan (althans, zonder de HalloHallo en Mwah dan). Je kan 'm vinden op http://www.topformat.nl/jingles/index.php?packageid=55 onder nummer 14 (op het rare kruisje klikken naast het fragment en dan aan de rechterkant 'zip my package'). Lukt het niet, PM me dan even.
Wiens woorden dan wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En eigenlijk issie OUD joh!
(niet mijn woorden)
Geluktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dat kan (althans, zonder de HalloHallo en Mwah dan). Je kan 'm vinden op http://www.topformat.nl/jingles/index.php?packageid=55 onder nummer 14 (op het rare kruisje klikken naast het fragment en dan aan de rechterkant 'zip my package'). Lukt het niet, PM me dan even.
Ja. Wie doorstaat nou witte chocolade?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hmmmmmm...!
Vandaag heb ik nee gezegd tegen witte chocolade!
Knap van mij he?
Zooooo eens!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
Die Shake It was veul leuker dan deze MH![]()
Doet hij trouwens erg goed op RTL 5. Hij heeft echt een prettige stem en komt voor de camera gewoon erg rustig over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:48 schreef Vlindur het volgende:
En toch zie ik Corné liever op tv tijdens het MOTOGP seizoen![]()
Corné is dus wel leuk, de muziek alleen niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |