Ik vind 200 dollar ook duur, dus als ik het met 20 mensen deel is het eigenlijk maar 10 dollar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Betaal je 200 dollar voor een *spam* e-mail ?!
Voor dat geld kan ik een maand pokeren (kwallen).
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:19 schreef simmu het volgende:
[..]
niet bitchen alstie zo gul is om te delen "zei moeders"
Jij wilt nog meer gratis nieuwsbrieven ontvangen? Laat iemand anders er maar lid van wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(idd).... leuk PB (waarom deze keuze).
Waarom niet http://www.rgemonitor.com/
Hey het was gratis....quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind 200 dollar ook duur, dus als ik het met 20 mensen deel is het eigenlijk maar 10 dollar.
oh, we moesten betalen, ik dacht dat je gratis er een paar ging forwarden naar onsquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind 200 dollar ook duur, dus als ik het met 20 mensen deel is het eigenlijk maar 10 dollar.
net als rusland nu, landen zonder WW uitkeringen of minimumloon vallen heel diepquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat China aan het rommelen is met de cijfers viel me al langer op.
China the blowback.......
China zou wel eens bijzonder hard geraakt kunnen worden.... ik lees vaker artikels dat China een landing gaat maken zonder landingsgestel.
Ja, het kost mij 200 dollar, maar de economische waarde wordt lager als je het gratis verspreidquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:27 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
oh, we moesten betalen, ik dacht dat je gratis er een paar ging forwarden naar ons
Ik betaal niks...lees het graag. We kunnen er waarschijnlijk topics vol mee krijgen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, het kost mij 200 dollar, maar de economische waarde wordt lager als je het gratis verspreid.
* indahnesia.com belt Belastingdienstquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik betaal niks...lees het graag. We kunnen er waarschijnlijk topics vol mee krijgen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com belt Belastingdienst
Netjes hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef superworm het volgende:
Ron Paul: 'Bailouts olie op het vuur':-Bailouts-olie-op-het-vuur.html
Ga ik vaker doen, Schiff, Paul en consorten op de FP spammen. Natuurlijk alleen als t nieuwswaardig is, maar vooral om te laten zien dat er in Amerika wel degelijk mensen zijn die het geheel overzien zoals wij dat hier zien.quote:
Netjes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef superworm het volgende:
Ron Paul: 'Bailouts olie op het vuur':-Bailouts-olie-op-het-vuur.html
Degenen die dit doen - het gecontroleerd in elkaar laten storten van het systeem - weten donders goed waar ze mee bezig zijn. Ze zijn niet dom, maar uiterst gewiekst.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:11 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Netjes.
Kan echter haast niet geloven dat ze in de USA gewoon simpelweg de geldpersen laten draaien. Ze zijn toch niet dom daar. Waar zit du in mijn denken de fout.
onderschat de mate waarin stupiditeit zich in alle lagen van bestuur kan wurmen niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Degenen die dit doen - het gecontroleerd in elkaar laten storten van het systeem - weten donders goed waar ze mee bezig zijn. Ze zijn niet dom, maar uiterst gewiekst.
Vergeet Marc Faber niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:06 schreef superworm het volgende:
[..]
Ga ik vaker doen, Schiff, Paul en consorten op de FP spammen. Natuurlijk alleen als t nieuwswaardig is, maar vooral om te laten zien dat er in Amerika wel degelijk mensen zijn die het geheel overzien zoals wij dat hier zien.
Ik heb die van januari gemaild, mocht je 'm niet ontvangen hebben moet je het maar even zeggen. 10 februari weer een nieuwe.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef pberends het volgende:
Ik ben lid geworden van Marc Faber's 200-dollar dure nieuwsbrief: http://www.gloomboomdoom.com
Elke 10e van de maand krijg ik een update. Degenen die dit ook (gratis!) willen moeten maar even hun emailadres geven via het forum of via PM.
Moet je economisch erg goed geschoold zijn om het te kunnen volgen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb die van januari gemaild, mocht je 'm niet ontvangen hebben moet je het maar even zeggen. 10 februari weer een nieuwe.
Niet perse, het is best duidelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Moet je economisch erg goed geschoold zijn om het te kunnen volgen?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb die van januari gemaild, mocht je 'm niet ontvangen hebben moet je het maar even zeggen. 10 februari weer een nieuwe.
Nee hoor, hij beloofd echt niet dat je multi-miljardair wordt als je lid van z'n nieuwsbrief wordt. Hij beloofd helemaal niets.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:21 schreef kibo het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet allemaal, kun je in een paar jaar met opties en hefboom-konstrukties multi-miljardair worden. (en met het uitgeven van dat soort blaadjes als er maar genoeg mensen intuinen)
Is die Faber dat ook?
och, dan zou elke topman multimiljonair worden, die beweren dat tenslotter ook. oh, wacht. dat zijn ze ook. maken wel vrij veel verlies met het geld van hun clienten, dat wel. maar dat geeft dan niet zo geloof ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:21 schreef kibo het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet allemaal, kun je in een paar jaar met opties en hefboom-konstrukties multi-miljardair worden. (en met het uitgeven van dat soort blaadjes als er maar genoeg mensen intuinen)
Is die Faber dat ook?
Uitgebodemd hoor.quote:29-01-2009 16:00:00 VS verkoop nieuwe woningen dec -14,7% naar 331.000
29-01-2009 16:00:00 VS verkoop nieuwe woningen nov bijgesteld naar 388.000
29-01-2009 16:00:00 VS verkoop nieuwe woningen dec verwachting was 395.000
29-01-2009 16:00:00 VS verkoop nieuwe woningen nov was 407.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |