Heeft ie al gedaan, nou ja een beetje, maar tot nu toe nog niet geholpenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Peaceman maar eens een hartig woordje met zijn zoon moet wisselen. "Baby, dit is je vader! Je moeder en ik zijn het nu zat! Eruit, anders ga je zonder eten naar bed!"
Dat is waar, al is hij natuurlijk wel een beetje vader voor Twan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Peaceman moet natuurlijk ook nog in zijn nieuwe rol groeien.
Weten Peace en Twan al dat baby's niet stuiteren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar, al is hij natuurlijk wel een beetje vader voor Twan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weten Peace en Twan al dat baby's niet stuiteren?
Shirma Rousequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is die zangeres van de Rootsriders toch?
geniet er vanquote:stond net op het punt om te gaan dweilen, te gaan douchen en daarna op de bank te gaan liggen om film te kijken...
Het gaat niet meer om de elfde, het komt Peaceman beter uit op een woensdag. Dan heeft-ie meer vrije dagen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:34 schreef wyccie het volgende:
De eerstvolgende zondag 11 januari is toch veel later?
quote:
Dat nog niet eensquote:
Is goed. Ik houd de wacht, kook water en ga op zoek naar handdoeken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:08 schreef Gellius het volgende:
Kan ik even de stad in, denken jullie?
Ga je vast sigaren kopen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:08 schreef Gellius het volgende:
Kan ik even de stad in, denken jullie?
Die heeft hij al meer dan genoeg....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:32 schreef Gellius het volgende:
Moet ik nog iets meenemen? Sigaretten voor peaceman?
quote:
Niets aan de hand? Noem dat maar niets aan de hand! Ben benieuwd of de Israeliërs en de Palestijnen daar ook zo over denken!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
Rustig jongens, er is nog niets aan de hand....
Nee, dankje. Wel lief van je dat je aan me denktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Kan ik nog wat voor jou meenemen, Diaan? Augurken, haring, slagroom?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:20 schreef Gellius het volgende:
Ik zit morgen in Den Haag, Diaan, maar ben eventueel wel mobiel bereikbaar, mocht dat nodig zijn.
Oh, mooi. Een stortbak had ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik heb de stortbak zelf al gerepareerd, scrutinizer.
Je gaat het in het ziekenhuis doen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heeft hij al meer dan genoeg....
[..]maar dat hoeft ook niet
Rustig jongens, er is nog niets aan de hand....
Geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat het voor mij en vele anderen niet goed is dat hij nog steeds binnenzit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:56 schreef Gellius het volgende:
Is dat posten eigenlijk wel goed voor de baby in dit stadium?
Hij komt er wel uit als ie er klaar voor is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat het voor mij en vele anderen niet goed is dat hij nog steeds binnenzit.
Onzin! Ook op die leeftijd moeten kinderen weten wie er de baas is.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij komt er wel uit als ie er klaar voor is.
Dan wordt het vast een vrolijke baby.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:30 schreef wyccie het volgende:
Na 42 weken wordt het opgewekt.
Zal ik jou adopteren?quote:Jij hebt geen kinderen, of wel?
Wat krijg ik ervoor?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik jou adopteren?
Een oude Mercedes denk ik...quote:
Neequote:Op zondag 18 januari 2009 00:30 schreef wyccie het volgende:
Na 42 weken wordt het opgewekt.
Jij hebt geen kinderen, of wel?
'Ademnood'. Het kind wordt soms gewoon te groot.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Nee![]()
Ik heb me wel eens laten vertellen dat, tenzij er natuurlijk gevaar voor moeder en/of kind is, het je reinste onzin is om de baby te halen. Ik meen dat een van mijn zussen zelfs drie weken te laat was. In die tijd was het heel normaal om de natuur z'n gang te laten gaan. Niemand was nerveus, mijn ouders niet, de vroedvrouw niet. Anno 2009 (en al veel eerder natuurlijk) moet alles zo máákbaar zijn.
Maar wellicht zijn er tegenwoordig andere inzichten, dat kan natuurlijk ook.
Vanzelfsprekendquote:Op zondag 18 januari 2009 00:40 schreef peaceman het volgende:
@wicked: het gaat natuurlijk ook om hoe de moeder zich voelt. Als je je helemaal fit voelt, is er veel minder reden om het kind t gaan 'halen', dan dat de moeder duidelijke klachten heeft doordat het (te) lang duurt.
Dat is nog een lastig puntje. D'r ziiten geen gordels achterin, dus kan ik ook geen zitje voor de kleine meid monteren.quote:
Ja, krijg ik voedsel, onderdak, onvoorwaardelijke liefde?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat jij krijgt?
Ik ben inmiddels groot genoeg om voorin te mogen zitten. Heb alleen wel zo'n gordeldier nodig.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is nog een lastig puntje. D'r ziiten geen gordels achterin, dus kan ik ook geen zitje voor de kleine meid monteren.
dit gezegd hebbende, kan ik zeggen dat Diaan zich redelijk goed voelt (bloeddruk normaal), maar ze houdt wel vocht vast, heeft af en toe krampen (weeën?) en heeft het wel duidelijk zwaar (rug enz.). Ik kan me best voorstellen dat Diaan het zat is.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:40 schreef peaceman het volgende:
@wicked: het gaat natuurlijk ook om hoe de moeder zich voelt. Als je je helemaal fit voelt, is er veel minder reden om het kind t gaan 'halen', dan dat de moeder duidelijke klachten heeft doordat het (te) lang duurt.
Vaderlijk advies en levenslessen. Vanzelfsprekend kom ik je ook om half elf ophalen uit de disco.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, krijg ik voedsel, onderdak, onvoorwaardelijke liefde?
Of inderdaad die oude Mercedes?
In dat laatste geval, laat maar. Ik heb nog geen rijbewijs.
Het eind van een zwangerschap is vast geen pretjequote:Op zondag 18 januari 2009 00:44 schreef peaceman het volgende:
dit gezegd hebbende, kan ik zeggen dat Diaan zich redelijk goed voelt (bloeddruk normaal), maar ze houdt wel vocht vast, heeft af en toe krampen (weeën?) en heeft het wel duidelijk zwaar (rug enz.). Ik kan me best voorstellen dat Diaan het zat is.
Ik sta er om twaalf uur, wyccie.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanzelfsprekend kom ik je ook om half elf ophalen uit de disco.![]()
Voor alsnog merken wij eerder het tegendeel. Ondanks dat ze Twan ook hebben moeten halen toentertijd.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het eind van een zwangerschap is vast geen pretjeMijn moeder was het destijds waarschijnlijk ook ontzettend beu. Maar mijn zus werkte niet mee
![]()
Bij klachten is halen van de baby natuurlijk de beste optie. Maar ik heb ook het idee dat ziekenhuizen/verloskundigen een beetje trigger happy zijn, omdat er nu eenmaal een bepaalde termijn voor staat die inmiddels is overschreden.
En dat is allemaal jouw schuld, peacemanquote:Op zondag 18 januari 2009 00:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit gezegd hebbende, kan ik zeggen dat Diaan zich redelijk goed voelt (bloeddruk normaal), maar ze houdt wel vocht vast, heeft af en toe krampen (weeën?) en heeft het wel duidelijk zwaar (rug enz.). Ik kan me best voorstellen dat Diaan het zat is.
Oké, hangt misschien ook van het ziekenhuis af. Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar je hoort natuurlijk nog wel eens wat.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:50 schreef peaceman het volgende:
Voor alsnog merken wij eerder het tegendeel. Ondanks dat ze Twan ook hebben moeten halen toentertijd.
Momenteel leer ik elke dag weer wat bij, dus wat dat betreft besef je dan maar weer hoeveel je niet weet van bepaalde situaties!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oké, hangt misschien ook van het ziekenhuis af. Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar je hoort natuurlijk nog wel eens wat.
Ja zeg, kan die baby niet gewoon kantooruren aanhouden!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:56 schreef peaceman het volgende:
Enfin ik ga maar slapen, wie weet wordt het wel een korte nacht.
Hij is toch degene die het bed met zijn kleindochter deelt?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit was trouwens goed. Maar wéér geen naam
Volgens DWDD wel, maar ze hebben daar een brakke search.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is toch degene die het bed met zijn kleindochter deelt?
Goed plan. Ze verzaakt enorm.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had trouwens al wel een nieuw plaatje geplaatst. Diaan had die geraden. Dus als peaceman nou nog eventjes Diaan zou willen wakker maken, dan kunnen wij gewoon verder
Echt hè? Ik wilde vandaag nog iets zoeken, echt waardeloos.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens DWDD wel, maar ze hebben daar een brakke search.
Op FOK!? Want er bestaat wel een redelijke goede search, ik heb het linkje als je wilt.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt hè? Ik wilde vandaag nog iets zoeken, echt waardeloos.
Nee, op de site van DWDD.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op FOK!? Want er bestaat wel een redelijke goede search, ik heb het linkje als je wilt.
Sachsquote:Op zondag 18 januari 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit was trouwens goed. Maar wéér geen naam
Oh oké, daar kijk ik eigenlijk zelden.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, op de site van DWDD.
Doe maarquote:Zal ik maar weer een neger doen dan?
Ja, net als Mugabequote:
Van Amin ging het verhaal dat hij zoveel van mensen hield dat hij er zo nu en dan eentje oppeuzeldequote:
Ja, ik vraag me af of mensen met zulke verhalen een nog groter monster van hem hebben willen maken dan hij al was.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Amin ging het verhaal dat hij zoveel van mensen hield dat hij er zo nu en dan eentje oppeuzelde
Is dat een nieuwe regel? Een nieuw plaatje posten als je hem geraden hebt?? Sorry dat wist ik niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had trouwens al wel een nieuw plaatje geplaatst. Diaan had die geraden. Dus als peaceman nou nog eventjes Diaan zou willen wakker maken, dan kunnen wij gewoon verder
Pas maar op dat de dames je niet wegjagenquote:Op zondag 18 januari 2009 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe regel? Een nieuw plaatje posten als je hem geraden hebt?? Sorry dat wist ik niet.
Eh ja...., goedemorgenquote:Goedemorgen![]()
Ik laat me niet zo snel wegjagen hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op dat de dames je niet wegjagen![]()
[..]
Het lijkt wel herfst he?quote:Eh ja...., goedemorgen![]()
wat een sombere dag
Geen idee.... de laatste keer afgelopen maandag was de baarmoedermond nog maar voor de helft verweken en dat moet eerst gebeuren voordat de centimeters komen.quote:
Geeft niet hoor, ik zit/lig hier nog steeds rustig hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er weer hoor Diaan. Sorry dat het wat uitgelopen is.
Dat heeft ie niet van een vreemde....quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef peaceman het volgende:
Dat a.s. kind van ons is gewoon nu al een luie donder.
Ik zeg niks, voor mijn eigen veiligheid..quote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Z het volgende:
Van wie zou hij/zij dat hebben ...?
ik was tien minuten te vroegquote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet van een vreemde....![]()
ik ben ook 2 weken "overtijd" geboren
Yep.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef peaceman het volgende:
Namens Diaan: Ik ben het ook helemaal zat.
Z, jij wordt dus voor de 2e keer papa?!
Zijn jullie nu ook al collega's? Hmmm...maar Scrut zit nu zonder werk.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:10 schreef Gellius het volgende:
Ik ben nu overigens op mijn werk, dus als het zover is Diaan, dan kan ik gelijk Scrutinizer wel even waarschuwen.
Te moeilijk, hè?quote:
O? Hmmm. Is dat weer iets nieuws?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat niet, maar wyccie heeft liever niet dat plaatjes geraden worden.
Jaquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
O? Hmmm. Is dat weer iets nieuws?
Afijn.
't Is toch wat, Scrutinizer. Vraag asiel aan bij de buren!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
JaHet is hier spitsroeden lopen, voor je het weet wordt je weggejaagd als het de dame(s) niet zint.
Ellen DeGeneres? (vermomd)quote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef Tokay het volgende:
Raad deze maar binnen drie minuten:
[ afbeelding ]
Hm, ik las ergens wel dat ze heel erg afgevallen zou zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ellen DeGeneres? (vermomd)
Ben je naar de kapper geweest?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hm, ik las ergens wel dat ze heel erg afgevallen zou zijn.
Geen idee. Ik vind haar sowieso vreselijk nep.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
Hm, ik las ergens wel dat ze heel erg afgevallen zou zijn.
Nee, bij SHO geneust.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je naar de kapper geweest?
Knap!quote:
Haar lokken gaat echt niet lukken, want het is een hij...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:24 schreef wyccie het volgende:
Diaan, zit dat kind nou nog steeds vastgeklampt aan je baarmoeder? Kun je haar niet lokken met een snoepje of zo?
[..]
Zijn jullie nu ook al collega's? Hmmm...maar Scrut zit nu zonder werk.
Pri-o-ri-tei-ten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een borrel om vier uur.
Of:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een borrel om vier uur.
Meestal duurt het een maand of negen, ik neem aan dat je dan wel ongeveer uit kunt rekenen wanneer de spruit geboren gaat worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef Gellius het volgende:
Geen idee, Scrutinizer. Dat zal nog wel even duren.
Dat is zekerquote:Bovendien is Diaan nu even belangrijker.
Ik dacht wat te horen, maar het bleek het storten van beton tussen Tilanus- en Ruyschstraat te zijn.quote:
Het schijnt van wel, mijn broer is vandaag in een ziekenhuis in Utrecht geopereerd terwijl ik dacht dat daar alleen een dierenkliniek was.quote:
Ik deed er iets langer over toen ik 's nachts naar de SEH ging, maar was dan ook onderweg in slaap gevallenquote:
Goed idee, jammer dat ik nog niet mee mag drinken. Ben wel toe aan een borrel.quote:
Hopelijk mag je wel roken tijdens de bevalling in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed idee, jammer dat ik nog niet mee mag drinken. Ben wel toe aan een borrel.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hopelijk mag je wel roken tijdens de bevalling in het ziekenhuis.
Vrijdag vind ik ook een prima dag... wel lekker zo voor het weekend.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef Gellius het volgende:
Doe dan maar vrijdag, Diaan. Morgen heb ik een ren-en-vliegdag. Hebben ze weleens vaker geboorten gedaan in dat "ziekenhuis"in Enschede?
Je mag niet roken op de gang, zelfs niet buiten voor het ziekenhuis meer... ik heb geen idee waar hij zou kunnen gaan roken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:55 schreef Gellius het volgende:
Peaceman is er toch niet bij, hoop ik? Aanstaande vaders horen kettingrokend op de gang te ijsberen.
Dan kun je 's avonds gezellig naar de kroegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vrijdag vind ik ook een prima dag... wel lekker zo voor het weekend.
Verbotenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mag niet roken op de gang, zelfs niet buiten voor het ziekenhuis meer... ik heb geen idee waar hij zou kunnen gaan roken.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verboten![]()
Ik word daar treurig van
Bij mijn werk mogen ze ook niet voor de deur roken, moet en kan alleen bij de achter/personeelsingang....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:07 schreef pos het volgende:
Wij mogen nog voor de deur roken
O jullie hebben het over een ziekenhuis
Het is inderdaad sip. Ik was 7 mnd gestopt en sinds een maandje weer (dom) begonnen. Het was zo lekker dat je je aan dat soort regeltjes niet meer hoefde te storenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mijn werk mogen ze ook niet voor de deur roken, moet en kan alleen bij de achter/personeelsingang....
Niet alleen het roken, er mag zo ontzettend veel niet meer. Het toppunt hier in de stad zijn de 48 (!) borden in het Vondelpark.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]kan ik me voorstellen, ik vind het ook belachelijk.... en ik rook niet eens.
Treurigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet alleen het roken, er mag zo ontzettend veel niet meer. Het toppunt hier in de stad zijn de 48 (!) borden in het Vondelpark.
[ afbeelding ]
Acht-en-veer-tig![]()
Vorige week werden er twee schaatsers bekeurd die aan de rand van de vijver even uitrustten op een bankje. Dat bankje stond in een, wegens renovatie, voor het publiek afgesloten gedeelte van het park
Bij het hoofdkantoor van m'n laatste baas werd bijgehouden hoe vaak iemand naar buiten ging om te roken. Aangeraden werd om dat niet vaker dan twee keer per dag te doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mijn werk mogen ze ook niet voor de deur roken, moet en kan alleen bij de achter/personeelsingang....
Je mag nog net ademhalen, geloof ik. Tis van de zotte zeg. De betutteling is groot hier in Nederland.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet alleen het roken, er mag zo ontzettend veel niet meer. Het toppunt hier in de stad zijn de 48 (!) borden in het Vondelpark.
[ afbeelding ]
Acht-en-veer-tig![]()
Vorige week werden er twee schaatsers bekeurd die aan de rand van de vijver even uitrustten op een bankje. Dat bankje stond in een, wegens renovatie, voor het publiek afgesloten gedeelte van het park
Thuis?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef pos het volgende:
Was even buiten roken, mag hier binnen ook niet meer
en dat is geen grapje
Jij komt altijd binnen als ik net wil gaan. Ik ga nog even genieten van een straaltje winterzon, als dat nog niet verboden is.quote:Hee Scrut en Diaan
Nou dat is wel het voordeel van in de tuin rokenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij komt altijd binnen als ik net wil gaan. Ik ga nog even genieten van een straaltje winterzon, als dat nog niet verboden is.
Kun je niet in de opening van de schuifpui gaan staan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:26 schreef pos het volgende:
Al is het wel een beetje sip, onder je paraplu, als het regent
Of in de keuken bij de afzuigkap. Het lijkt me niets hoor in je eigen huis niet roken...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je niet in de opening van de schuifpui gaan staan?
mag nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je niet in de opening van de schuifpui gaan staan?
Ik mag thuis ook niet binnen rokenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt me niets hoor in je eigen huis niet roken...
Dat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik mag thuis ook niet binnen roken
Veel plezier..ik ga ff kokenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nu even buiten roken. Ik heb vandaag al genoeg binnen gerookt
Je doet maar, ik vind 'm zo mooi.quote:
Ow, verkeerd onthouden of Peace had me voorgelogen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
Haar lokken gaat echt niet lukken, want het is een hij...maar hij vindt het nog steeds heerlijk in mn buik ja.
Dat is één stap verwijderd van de rokers op een platte kar door het dorp te rijden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef wyccie het volgende:
Voor het ziekenhuis hier is een rokershokje, daar mag je nog wel roken. Een glazen ruimte.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je doet maar, ik vind 'm zo mooi.![]()
[..]
Ow, verkeerd onthouden of Peace had me voorgelogen.
Maar het meisje zou toch een dubbele naam krijgen? Of een naam met drie lettergrepen? In ieder geval weinig voorkomend.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:40 schreef peaceman het volgende:
Ik heb jou niet voorgelogen.... dat is namelijk verboden in Nederland.
Ik heb jou enkel ooit eens verteld dat we, toen we het geslacht nog niet wisten, de meisjesnaam/namen al wisten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar het meisje zou toch een dubbele naam krijgen? Of een naam met drie lettergrepen? In ieder geval weinig voorkomend.
Ik word gek.
Oh... maar nu het een jongetje is geworden kun je die meisjenaam wel vertellen, toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef peaceman het volgende:
Ik heb jou enkel ooit eens verteld dat we, toen we het geslacht nog niet wisten, de meisjesnaam/namen al wisten.
Dat zou ik wel kunnen doen, maar goed, je weet nooit of er ooit nog een baby komt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... maar nu het een jongetje is geworden kun je die meisjenaam wel vertellen, toch?
Belinda Menthol.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... maar nu het een jongetje is geworden kun je die meisjenaam wel vertellen, toch?
Dat verwacht ik echter niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen doen, maar goed, je weet nooit of er ooit nog een baby komt.
In Korea?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Ze is wel twee keer presidentsvrouw geweest, in twee verschillende landen.
Haar man ken je zeker. Hij is één van de groten der aarde van onze tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hm
[..]
Hmmm dan weet ik het niet....
Mandela???quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haar man ken je zeker. Hij is één van de groten der aarde van onze tijd.
yeps, maar ik vind mezelf dan eigenlijk ook te oud voor evt. nog een baby... want dat wordt dan toch pas over min. 1 a 2 jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent het zwanger-zijn nu echt zat, hè?
Yep, mevrouw Mandela aka Graça Machel.quote:
Ik vind mezelf nog te jong voor een babyquote:[..]
yeps, maar ik vind mezelf dan eigenlijk ook te oud voor evt. nog een baby... want dat wordt dan toch pas over min. 1 a 2 jaar.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, mevrouw Mandela aka Graça Machel.![]()
[..]
quote:Ik vind mezelf nog te jong voor een baby
Nee, daar ben ik inmiddels te oud voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Diaan73 het volgende:![]()
en zeker ook nog te jong voor een serieuze relatie
Ach gosh, Twan is misselijk geworden van de rook van Peaceman?quote:
Ik ga even een beetje ziekig kind dat net de badkamer ondergekotstheeft naar bed brengen...
Ja, Barack Obama is beëdigd als de 44ste president van de Verenigde Staten.quote:
En twee senatoren zijn bezweken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, Barack Obama is beëdigd als de 44ste president van de Verenigde Staten.
Neehee, er was sprake van een persoonsverwisseling.quote:
met een lange baardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik denk dat ik Darwin zo ga posten.
Waarom?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik denk dat ik Darwin zo ga posten.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
met een lange baard
had je vinkje geweten ?
Je weet toch zeker wel dat het dit jaar Darwinjaar is?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom?
dacht ik wel, met die achtergrond info moest dat welquote:
En het jaar van de sterrenkunde, het jaar van het beeldverhaal, het jaar van de tradities, het jaar van de gevulde speculaas etc etc.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
Je weet toch zeker wel dat het dit jaar Darwinjaar is?
Heeft dat je verder gebracht?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ooit een paar lessen Evolutieleer gehad.
Net zo ver als een godsdienstles, maar altijd leuk om zoiets te leren toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft dat je verder gebracht?
sterrenkunde ook ..wordt een mooi jaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het jaar van de sterrenkunde
Evolutie is zinniger.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef wyccie het volgende:
Net zo ver als een godsdienstles, maar altijd leuk om zoiets te leren toch?
De theorie leren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist niet dat je kon leren evolueren
Wat voor vogel? Dat is belangrijk om te weten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou het liefst een vogel worden. Is de theorie daarvan lastig te leren? Moet je eerst je theorie halen voor je het luchtruim in mag?
Een bruinequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat voor vogel? Dat is belangrijk om te weten.
Ze willen nog wel eens ingeruild worden voor een fret.quote:
Ah mooi, ik meende dat al eens gelezen te hebben.quote:Voor bruin heb je geen vliegbewijs nodig.
Ik zat al om te rekenen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik hoorde hem 'gulden' zeggen. Toen ging er wel iets door me heen.
Komt nog wel een voederbak van 8 gulden 95 bij natuurlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
Zo ver ging ik niet. Veertien bruine vogeltjes voor nog geen 28 gulden is wel een koopje.
Ik wilde voor die tijd nog een ton per jaar verdienen, da's niet geluktquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:42 schreef wyccie het volgende:
Wel sneu voor de guldenmiljonairs toen het 2002 werd.
Maar.... eh? Oh wacht, de teerbeminde heeft het je nog niet verteld. Ik heb niks gezegdquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef Gellius het volgende:
Ik verveel me. Kan er niet nog iemand zwanger worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |