Pri-o-ri-tei-ten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een borrel om vier uur.
Of:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef Gellius het volgende:
Ik heb wel een borrel om vier uur.
Meestal duurt het een maand of negen, ik neem aan dat je dan wel ongeveer uit kunt rekenen wanneer de spruit geboren gaat worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef Gellius het volgende:
Geen idee, Scrutinizer. Dat zal nog wel even duren.
Dat is zekerquote:Bovendien is Diaan nu even belangrijker.
Ik dacht wat te horen, maar het bleek het storten van beton tussen Tilanus- en Ruyschstraat te zijn.quote:
Het schijnt van wel, mijn broer is vandaag in een ziekenhuis in Utrecht geopereerd terwijl ik dacht dat daar alleen een dierenkliniek was.quote:
Ik deed er iets langer over toen ik 's nachts naar de SEH ging, maar was dan ook onderweg in slaap gevallenquote:
Goed idee, jammer dat ik nog niet mee mag drinken. Ben wel toe aan een borrel.quote:
Hopelijk mag je wel roken tijdens de bevalling in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed idee, jammer dat ik nog niet mee mag drinken. Ben wel toe aan een borrel.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hopelijk mag je wel roken tijdens de bevalling in het ziekenhuis.
Vrijdag vind ik ook een prima dag... wel lekker zo voor het weekend.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef Gellius het volgende:
Doe dan maar vrijdag, Diaan. Morgen heb ik een ren-en-vliegdag. Hebben ze weleens vaker geboorten gedaan in dat "ziekenhuis"in Enschede?
Je mag niet roken op de gang, zelfs niet buiten voor het ziekenhuis meer... ik heb geen idee waar hij zou kunnen gaan roken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:55 schreef Gellius het volgende:
Peaceman is er toch niet bij, hoop ik? Aanstaande vaders horen kettingrokend op de gang te ijsberen.
Dan kun je 's avonds gezellig naar de kroegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vrijdag vind ik ook een prima dag... wel lekker zo voor het weekend.
Verbotenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mag niet roken op de gang, zelfs niet buiten voor het ziekenhuis meer... ik heb geen idee waar hij zou kunnen gaan roken.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verboten![]()
Ik word daar treurig van
Bij mijn werk mogen ze ook niet voor de deur roken, moet en kan alleen bij de achter/personeelsingang....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:07 schreef pos het volgende:
Wij mogen nog voor de deur roken
O jullie hebben het over een ziekenhuis
Het is inderdaad sip. Ik was 7 mnd gestopt en sinds een maandje weer (dom) begonnen. Het was zo lekker dat je je aan dat soort regeltjes niet meer hoefde te storenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mijn werk mogen ze ook niet voor de deur roken, moet en kan alleen bij de achter/personeelsingang....
Niet alleen het roken, er mag zo ontzettend veel niet meer. Het toppunt hier in de stad zijn de 48 (!) borden in het Vondelpark.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]kan ik me voorstellen, ik vind het ook belachelijk.... en ik rook niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |