Oh... maar nu het een jongetje is geworden kun je die meisjenaam wel vertellen, toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef peaceman het volgende:
Ik heb jou enkel ooit eens verteld dat we, toen we het geslacht nog niet wisten, de meisjesnaam/namen al wisten.
Dat zou ik wel kunnen doen, maar goed, je weet nooit of er ooit nog een baby komt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... maar nu het een jongetje is geworden kun je die meisjenaam wel vertellen, toch?
Belinda Menthol.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... maar nu het een jongetje is geworden kun je die meisjenaam wel vertellen, toch?
Dat verwacht ik echter niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen doen, maar goed, je weet nooit of er ooit nog een baby komt.
In Korea?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Ze is wel twee keer presidentsvrouw geweest, in twee verschillende landen.
Haar man ken je zeker. Hij is één van de groten der aarde van onze tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hm
[..]
Hmmm dan weet ik het niet....
Mandela???quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haar man ken je zeker. Hij is één van de groten der aarde van onze tijd.
yeps, maar ik vind mezelf dan eigenlijk ook te oud voor evt. nog een baby... want dat wordt dan toch pas over min. 1 a 2 jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent het zwanger-zijn nu echt zat, hè?
Yep, mevrouw Mandela aka Graça Machel.quote:
Ik vind mezelf nog te jong voor een babyquote:[..]
yeps, maar ik vind mezelf dan eigenlijk ook te oud voor evt. nog een baby... want dat wordt dan toch pas over min. 1 a 2 jaar.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, mevrouw Mandela aka Graça Machel.![]()
[..]
quote:Ik vind mezelf nog te jong voor een baby
Nee, daar ben ik inmiddels te oud voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Diaan73 het volgende:![]()
en zeker ook nog te jong voor een serieuze relatie
Ach gosh, Twan is misselijk geworden van de rook van Peaceman?quote:
Ik ga even een beetje ziekig kind dat net de badkamer ondergekotstheeft naar bed brengen...
Ja, Barack Obama is beëdigd als de 44ste president van de Verenigde Staten.quote:
En twee senatoren zijn bezweken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, Barack Obama is beëdigd als de 44ste president van de Verenigde Staten.
Neehee, er was sprake van een persoonsverwisseling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |