Treurigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet alleen het roken, er mag zo ontzettend veel niet meer. Het toppunt hier in de stad zijn de 48 (!) borden in het Vondelpark.
[ afbeelding ]
Acht-en-veer-tig![]()
Vorige week werden er twee schaatsers bekeurd die aan de rand van de vijver even uitrustten op een bankje. Dat bankje stond in een, wegens renovatie, voor het publiek afgesloten gedeelte van het park
Bij het hoofdkantoor van m'n laatste baas werd bijgehouden hoe vaak iemand naar buiten ging om te roken. Aangeraden werd om dat niet vaker dan twee keer per dag te doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mijn werk mogen ze ook niet voor de deur roken, moet en kan alleen bij de achter/personeelsingang....
Je mag nog net ademhalen, geloof ik. Tis van de zotte zeg. De betutteling is groot hier in Nederland.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet alleen het roken, er mag zo ontzettend veel niet meer. Het toppunt hier in de stad zijn de 48 (!) borden in het Vondelpark.
[ afbeelding ]
Acht-en-veer-tig![]()
Vorige week werden er twee schaatsers bekeurd die aan de rand van de vijver even uitrustten op een bankje. Dat bankje stond in een, wegens renovatie, voor het publiek afgesloten gedeelte van het park
Thuis?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef pos het volgende:
Was even buiten roken, mag hier binnen ook niet meer
en dat is geen grapje
Jij komt altijd binnen als ik net wil gaan. Ik ga nog even genieten van een straaltje winterzon, als dat nog niet verboden is.quote:Hee Scrut en Diaan
Nou dat is wel het voordeel van in de tuin rokenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij komt altijd binnen als ik net wil gaan. Ik ga nog even genieten van een straaltje winterzon, als dat nog niet verboden is.
Kun je niet in de opening van de schuifpui gaan staan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:26 schreef pos het volgende:
Al is het wel een beetje sip, onder je paraplu, als het regent
Of in de keuken bij de afzuigkap. Het lijkt me niets hoor in je eigen huis niet roken...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je niet in de opening van de schuifpui gaan staan?
mag nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je niet in de opening van de schuifpui gaan staan?
Ik mag thuis ook niet binnen rokenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt me niets hoor in je eigen huis niet roken...
Dat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik mag thuis ook niet binnen roken
Veel plezier..ik ga ff kokenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nu even buiten roken. Ik heb vandaag al genoeg binnen gerookt
Je doet maar, ik vind 'm zo mooi.quote:
Ow, verkeerd onthouden of Peace had me voorgelogen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
Haar lokken gaat echt niet lukken, want het is een hij...maar hij vindt het nog steeds heerlijk in mn buik ja.
Dat is één stap verwijderd van de rokers op een platte kar door het dorp te rijden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef wyccie het volgende:
Voor het ziekenhuis hier is een rokershokje, daar mag je nog wel roken. Een glazen ruimte.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je doet maar, ik vind 'm zo mooi.![]()
[..]
Ow, verkeerd onthouden of Peace had me voorgelogen.
Maar het meisje zou toch een dubbele naam krijgen? Of een naam met drie lettergrepen? In ieder geval weinig voorkomend.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:40 schreef peaceman het volgende:
Ik heb jou niet voorgelogen.... dat is namelijk verboden in Nederland.
Ik heb jou enkel ooit eens verteld dat we, toen we het geslacht nog niet wisten, de meisjesnaam/namen al wisten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar het meisje zou toch een dubbele naam krijgen? Of een naam met drie lettergrepen? In ieder geval weinig voorkomend.
Ik word gek.
Oh... maar nu het een jongetje is geworden kun je die meisjenaam wel vertellen, toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef peaceman het volgende:
Ik heb jou enkel ooit eens verteld dat we, toen we het geslacht nog niet wisten, de meisjesnaam/namen al wisten.
Dat zou ik wel kunnen doen, maar goed, je weet nooit of er ooit nog een baby komt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... maar nu het een jongetje is geworden kun je die meisjenaam wel vertellen, toch?
Belinda Menthol.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh... maar nu het een jongetje is geworden kun je die meisjenaam wel vertellen, toch?
Dat verwacht ik echter niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen doen, maar goed, je weet nooit of er ooit nog een baby komt.
In Korea?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Ze is wel twee keer presidentsvrouw geweest, in twee verschillende landen.
Haar man ken je zeker. Hij is één van de groten der aarde van onze tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hm
[..]
Hmmm dan weet ik het niet....
Mandela???quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haar man ken je zeker. Hij is één van de groten der aarde van onze tijd.
yeps, maar ik vind mezelf dan eigenlijk ook te oud voor evt. nog een baby... want dat wordt dan toch pas over min. 1 a 2 jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent het zwanger-zijn nu echt zat, hè?
Yep, mevrouw Mandela aka Graça Machel.quote:
Ik vind mezelf nog te jong voor een babyquote:[..]
yeps, maar ik vind mezelf dan eigenlijk ook te oud voor evt. nog een baby... want dat wordt dan toch pas over min. 1 a 2 jaar.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, mevrouw Mandela aka Graça Machel.![]()
[..]
quote:Ik vind mezelf nog te jong voor een baby
Nee, daar ben ik inmiddels te oud voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Diaan73 het volgende:![]()
en zeker ook nog te jong voor een serieuze relatie
Ach gosh, Twan is misselijk geworden van de rook van Peaceman?quote:
Ik ga even een beetje ziekig kind dat net de badkamer ondergekotstheeft naar bed brengen...
Ja, Barack Obama is beëdigd als de 44ste president van de Verenigde Staten.quote:
En twee senatoren zijn bezweken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, Barack Obama is beëdigd als de 44ste president van de Verenigde Staten.
Neehee, er was sprake van een persoonsverwisseling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |