Vaderlijk advies en levenslessen. Vanzelfsprekend kom ik je ook om half elf ophalen uit de disco.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, krijg ik voedsel, onderdak, onvoorwaardelijke liefde?
Of inderdaad die oude Mercedes?
In dat laatste geval, laat maar. Ik heb nog geen rijbewijs.
Het eind van een zwangerschap is vast geen pretjequote:Op zondag 18 januari 2009 00:44 schreef peaceman het volgende:
dit gezegd hebbende, kan ik zeggen dat Diaan zich redelijk goed voelt (bloeddruk normaal), maar ze houdt wel vocht vast, heeft af en toe krampen (weeën?) en heeft het wel duidelijk zwaar (rug enz.). Ik kan me best voorstellen dat Diaan het zat is.
Ik sta er om twaalf uur, wyccie.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanzelfsprekend kom ik je ook om half elf ophalen uit de disco.![]()
Voor alsnog merken wij eerder het tegendeel. Ondanks dat ze Twan ook hebben moeten halen toentertijd.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het eind van een zwangerschap is vast geen pretjeMijn moeder was het destijds waarschijnlijk ook ontzettend beu. Maar mijn zus werkte niet mee
![]()
Bij klachten is halen van de baby natuurlijk de beste optie. Maar ik heb ook het idee dat ziekenhuizen/verloskundigen een beetje trigger happy zijn, omdat er nu eenmaal een bepaalde termijn voor staat die inmiddels is overschreden.
En dat is allemaal jouw schuld, peacemanquote:Op zondag 18 januari 2009 00:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit gezegd hebbende, kan ik zeggen dat Diaan zich redelijk goed voelt (bloeddruk normaal), maar ze houdt wel vocht vast, heeft af en toe krampen (weeën?) en heeft het wel duidelijk zwaar (rug enz.). Ik kan me best voorstellen dat Diaan het zat is.
Oké, hangt misschien ook van het ziekenhuis af. Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar je hoort natuurlijk nog wel eens wat.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:50 schreef peaceman het volgende:
Voor alsnog merken wij eerder het tegendeel. Ondanks dat ze Twan ook hebben moeten halen toentertijd.
Momenteel leer ik elke dag weer wat bij, dus wat dat betreft besef je dan maar weer hoeveel je niet weet van bepaalde situaties!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oké, hangt misschien ook van het ziekenhuis af. Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar je hoort natuurlijk nog wel eens wat.
Ja zeg, kan die baby niet gewoon kantooruren aanhouden!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:56 schreef peaceman het volgende:
Enfin ik ga maar slapen, wie weet wordt het wel een korte nacht.
Hij is toch degene die het bed met zijn kleindochter deelt?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit was trouwens goed. Maar wéér geen naam
Volgens DWDD wel, maar ze hebben daar een brakke search.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is toch degene die het bed met zijn kleindochter deelt?
Goed plan. Ze verzaakt enorm.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had trouwens al wel een nieuw plaatje geplaatst. Diaan had die geraden. Dus als peaceman nou nog eventjes Diaan zou willen wakker maken, dan kunnen wij gewoon verder
Echt hè? Ik wilde vandaag nog iets zoeken, echt waardeloos.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens DWDD wel, maar ze hebben daar een brakke search.
Op FOK!? Want er bestaat wel een redelijke goede search, ik heb het linkje als je wilt.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt hè? Ik wilde vandaag nog iets zoeken, echt waardeloos.
Nee, op de site van DWDD.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op FOK!? Want er bestaat wel een redelijke goede search, ik heb het linkje als je wilt.
Sachsquote:Op zondag 18 januari 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit was trouwens goed. Maar wéér geen naam
Oh oké, daar kijk ik eigenlijk zelden.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, op de site van DWDD.
Doe maarquote:Zal ik maar weer een neger doen dan?
Ja, net als Mugabequote:
Van Amin ging het verhaal dat hij zoveel van mensen hield dat hij er zo nu en dan eentje oppeuzeldequote:
Ja, ik vraag me af of mensen met zulke verhalen een nog groter monster van hem hebben willen maken dan hij al was.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Amin ging het verhaal dat hij zoveel van mensen hield dat hij er zo nu en dan eentje oppeuzelde
Is dat een nieuwe regel? Een nieuw plaatje posten als je hem geraden hebt?? Sorry dat wist ik niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had trouwens al wel een nieuw plaatje geplaatst. Diaan had die geraden. Dus als peaceman nou nog eventjes Diaan zou willen wakker maken, dan kunnen wij gewoon verder
Pas maar op dat de dames je niet wegjagenquote:Op zondag 18 januari 2009 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe regel? Een nieuw plaatje posten als je hem geraden hebt?? Sorry dat wist ik niet.
Eh ja...., goedemorgenquote:Goedemorgen![]()
Ik laat me niet zo snel wegjagen hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op dat de dames je niet wegjagen![]()
[..]
Het lijkt wel herfst he?quote:Eh ja...., goedemorgen![]()
wat een sombere dag
Geen idee.... de laatste keer afgelopen maandag was de baarmoedermond nog maar voor de helft verweken en dat moet eerst gebeuren voordat de centimeters komen.quote:
Geeft niet hoor, ik zit/lig hier nog steeds rustig hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er weer hoor Diaan. Sorry dat het wat uitgelopen is.
Dat heeft ie niet van een vreemde....quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef peaceman het volgende:
Dat a.s. kind van ons is gewoon nu al een luie donder.
Ik zeg niks, voor mijn eigen veiligheid..quote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Z het volgende:
Van wie zou hij/zij dat hebben ...?
ik was tien minuten te vroegquote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet van een vreemde....![]()
ik ben ook 2 weken "overtijd" geboren
Yep.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef peaceman het volgende:
Namens Diaan: Ik ben het ook helemaal zat.
Z, jij wordt dus voor de 2e keer papa?!
Zijn jullie nu ook al collega's? Hmmm...maar Scrut zit nu zonder werk.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:10 schreef Gellius het volgende:
Ik ben nu overigens op mijn werk, dus als het zover is Diaan, dan kan ik gelijk Scrutinizer wel even waarschuwen.
Te moeilijk, hè?quote:
O? Hmmm. Is dat weer iets nieuws?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat niet, maar wyccie heeft liever niet dat plaatjes geraden worden.
Jaquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
O? Hmmm. Is dat weer iets nieuws?
Afijn.
't Is toch wat, Scrutinizer. Vraag asiel aan bij de buren!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
JaHet is hier spitsroeden lopen, voor je het weet wordt je weggejaagd als het de dame(s) niet zint.
Ellen DeGeneres? (vermomd)quote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef Tokay het volgende:
Raad deze maar binnen drie minuten:
[ afbeelding ]
Hm, ik las ergens wel dat ze heel erg afgevallen zou zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ellen DeGeneres? (vermomd)
Ben je naar de kapper geweest?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hm, ik las ergens wel dat ze heel erg afgevallen zou zijn.
Geen idee. Ik vind haar sowieso vreselijk nep.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
Hm, ik las ergens wel dat ze heel erg afgevallen zou zijn.
Nee, bij SHO geneust.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je naar de kapper geweest?
Knap!quote:
Haar lokken gaat echt niet lukken, want het is een hij...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:24 schreef wyccie het volgende:
Diaan, zit dat kind nou nog steeds vastgeklampt aan je baarmoeder? Kun je haar niet lokken met een snoepje of zo?
[..]
Zijn jullie nu ook al collega's? Hmmm...maar Scrut zit nu zonder werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |