Te moeilijk, hè?quote:
O? Hmmm. Is dat weer iets nieuws?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat niet, maar wyccie heeft liever niet dat plaatjes geraden worden.
Jaquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
O? Hmmm. Is dat weer iets nieuws?
Afijn.
't Is toch wat, Scrutinizer. Vraag asiel aan bij de buren!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
JaHet is hier spitsroeden lopen, voor je het weet wordt je weggejaagd als het de dame(s) niet zint.
Ellen DeGeneres? (vermomd)quote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef Tokay het volgende:
Raad deze maar binnen drie minuten:
[ afbeelding ]
Hm, ik las ergens wel dat ze heel erg afgevallen zou zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ellen DeGeneres? (vermomd)
Ben je naar de kapper geweest?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hm, ik las ergens wel dat ze heel erg afgevallen zou zijn.
Geen idee. Ik vind haar sowieso vreselijk nep.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef wyccie het volgende:
Hm, ik las ergens wel dat ze heel erg afgevallen zou zijn.
Nee, bij SHO geneust.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je naar de kapper geweest?
Knap!quote:
Haar lokken gaat echt niet lukken, want het is een hij...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:24 schreef wyccie het volgende:
Diaan, zit dat kind nou nog steeds vastgeklampt aan je baarmoeder? Kun je haar niet lokken met een snoepje of zo?
[..]
Zijn jullie nu ook al collega's? Hmmm...maar Scrut zit nu zonder werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |