Ja, net als Mugabequote:
Van Amin ging het verhaal dat hij zoveel van mensen hield dat hij er zo nu en dan eentje oppeuzeldequote:
Ja, ik vraag me af of mensen met zulke verhalen een nog groter monster van hem hebben willen maken dan hij al was.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Amin ging het verhaal dat hij zoveel van mensen hield dat hij er zo nu en dan eentje oppeuzelde
Is dat een nieuwe regel? Een nieuw plaatje posten als je hem geraden hebt?? Sorry dat wist ik niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had trouwens al wel een nieuw plaatje geplaatst. Diaan had die geraden. Dus als peaceman nou nog eventjes Diaan zou willen wakker maken, dan kunnen wij gewoon verder
Pas maar op dat de dames je niet wegjagenquote:Op zondag 18 januari 2009 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe regel? Een nieuw plaatje posten als je hem geraden hebt?? Sorry dat wist ik niet.
Eh ja...., goedemorgenquote:Goedemorgen![]()
Ik laat me niet zo snel wegjagen hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op dat de dames je niet wegjagen![]()
[..]
Het lijkt wel herfst he?quote:Eh ja...., goedemorgen![]()
wat een sombere dag
Geen idee.... de laatste keer afgelopen maandag was de baarmoedermond nog maar voor de helft verweken en dat moet eerst gebeuren voordat de centimeters komen.quote:
Geeft niet hoor, ik zit/lig hier nog steeds rustig hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:26 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er weer hoor Diaan. Sorry dat het wat uitgelopen is.
Dat heeft ie niet van een vreemde....quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef peaceman het volgende:
Dat a.s. kind van ons is gewoon nu al een luie donder.
Ik zeg niks, voor mijn eigen veiligheid..quote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Z het volgende:
Van wie zou hij/zij dat hebben ...?
ik was tien minuten te vroegquote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet van een vreemde....![]()
ik ben ook 2 weken "overtijd" geboren
Yep.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef peaceman het volgende:
Namens Diaan: Ik ben het ook helemaal zat.
Z, jij wordt dus voor de 2e keer papa?!
Zijn jullie nu ook al collega's? Hmmm...maar Scrut zit nu zonder werk.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:10 schreef Gellius het volgende:
Ik ben nu overigens op mijn werk, dus als het zover is Diaan, dan kan ik gelijk Scrutinizer wel even waarschuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |