met een lange baardquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik denk dat ik Darwin zo ga posten.
Waarom?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik denk dat ik Darwin zo ga posten.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
met een lange baard
had je vinkje geweten ?
Je weet toch zeker wel dat het dit jaar Darwinjaar is?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom?
dacht ik wel, met die achtergrond info moest dat welquote:
En het jaar van de sterrenkunde, het jaar van het beeldverhaal, het jaar van de tradities, het jaar van de gevulde speculaas etc etc.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
Je weet toch zeker wel dat het dit jaar Darwinjaar is?
Heeft dat je verder gebracht?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ooit een paar lessen Evolutieleer gehad.
Net zo ver als een godsdienstles, maar altijd leuk om zoiets te leren toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft dat je verder gebracht?
sterrenkunde ook ..wordt een mooi jaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het jaar van de sterrenkunde
Evolutie is zinniger.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef wyccie het volgende:
Net zo ver als een godsdienstles, maar altijd leuk om zoiets te leren toch?
De theorie leren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wist niet dat je kon leren evolueren
Wat voor vogel? Dat is belangrijk om te weten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou het liefst een vogel worden. Is de theorie daarvan lastig te leren? Moet je eerst je theorie halen voor je het luchtruim in mag?
Een bruinequote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat voor vogel? Dat is belangrijk om te weten.
Ze willen nog wel eens ingeruild worden voor een fret.quote:
Ah mooi, ik meende dat al eens gelezen te hebben.quote:Voor bruin heb je geen vliegbewijs nodig.
Ik zat al om te rekenen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik hoorde hem 'gulden' zeggen. Toen ging er wel iets door me heen.
Komt nog wel een voederbak van 8 gulden 95 bij natuurlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
Zo ver ging ik niet. Veertien bruine vogeltjes voor nog geen 28 gulden is wel een koopje.
Ik wilde voor die tijd nog een ton per jaar verdienen, da's niet geluktquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:42 schreef wyccie het volgende:
Wel sneu voor de guldenmiljonairs toen het 2002 werd.
Maar.... eh? Oh wacht, de teerbeminde heeft het je nog niet verteld. Ik heb niks gezegdquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef Gellius het volgende:
Ik verveel me. Kan er niet nog iemand zwanger worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |