Heeft ie al gedaan, nou ja een beetje, maar tot nu toe nog niet geholpenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Peaceman maar eens een hartig woordje met zijn zoon moet wisselen. "Baby, dit is je vader! Je moeder en ik zijn het nu zat! Eruit, anders ga je zonder eten naar bed!"
Dat is waar, al is hij natuurlijk wel een beetje vader voor Twan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Peaceman moet natuurlijk ook nog in zijn nieuwe rol groeien.
Weten Peace en Twan al dat baby's niet stuiteren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar, al is hij natuurlijk wel een beetje vader voor Twan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weten Peace en Twan al dat baby's niet stuiteren?
Shirma Rousequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is die zangeres van de Rootsriders toch?
geniet er vanquote:stond net op het punt om te gaan dweilen, te gaan douchen en daarna op de bank te gaan liggen om film te kijken...
Het gaat niet meer om de elfde, het komt Peaceman beter uit op een woensdag. Dan heeft-ie meer vrije dagen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:34 schreef wyccie het volgende:
De eerstvolgende zondag 11 januari is toch veel later?
quote:
Dat nog niet eensquote:
Is goed. Ik houd de wacht, kook water en ga op zoek naar handdoeken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:08 schreef Gellius het volgende:
Kan ik even de stad in, denken jullie?
Ga je vast sigaren kopen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:08 schreef Gellius het volgende:
Kan ik even de stad in, denken jullie?
Die heeft hij al meer dan genoeg....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:32 schreef Gellius het volgende:
Moet ik nog iets meenemen? Sigaretten voor peaceman?
quote:
Niets aan de hand? Noem dat maar niets aan de hand! Ben benieuwd of de Israeliërs en de Palestijnen daar ook zo over denken!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
Rustig jongens, er is nog niets aan de hand....
Nee, dankje. Wel lief van je dat je aan me denktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Kan ik nog wat voor jou meenemen, Diaan? Augurken, haring, slagroom?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:20 schreef Gellius het volgende:
Ik zit morgen in Den Haag, Diaan, maar ben eventueel wel mobiel bereikbaar, mocht dat nodig zijn.
Oh, mooi. Een stortbak had ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik heb de stortbak zelf al gerepareerd, scrutinizer.
Je gaat het in het ziekenhuis doen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heeft hij al meer dan genoeg....
[..]maar dat hoeft ook niet
Rustig jongens, er is nog niets aan de hand....
Geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat het voor mij en vele anderen niet goed is dat hij nog steeds binnenzit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:56 schreef Gellius het volgende:
Is dat posten eigenlijk wel goed voor de baby in dit stadium?
Hij komt er wel uit als ie er klaar voor is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
Geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat het voor mij en vele anderen niet goed is dat hij nog steeds binnenzit.
Onzin! Ook op die leeftijd moeten kinderen weten wie er de baas is.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij komt er wel uit als ie er klaar voor is.
Dan wordt het vast een vrolijke baby.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:30 schreef wyccie het volgende:
Na 42 weken wordt het opgewekt.
Zal ik jou adopteren?quote:Jij hebt geen kinderen, of wel?
Wat krijg ik ervoor?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik jou adopteren?
Een oude Mercedes denk ik...quote:
Neequote:Op zondag 18 januari 2009 00:30 schreef wyccie het volgende:
Na 42 weken wordt het opgewekt.
Jij hebt geen kinderen, of wel?
'Ademnood'. Het kind wordt soms gewoon te groot.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Nee![]()
Ik heb me wel eens laten vertellen dat, tenzij er natuurlijk gevaar voor moeder en/of kind is, het je reinste onzin is om de baby te halen. Ik meen dat een van mijn zussen zelfs drie weken te laat was. In die tijd was het heel normaal om de natuur z'n gang te laten gaan. Niemand was nerveus, mijn ouders niet, de vroedvrouw niet. Anno 2009 (en al veel eerder natuurlijk) moet alles zo máákbaar zijn.
Maar wellicht zijn er tegenwoordig andere inzichten, dat kan natuurlijk ook.
Vanzelfsprekendquote:Op zondag 18 januari 2009 00:40 schreef peaceman het volgende:
@wicked: het gaat natuurlijk ook om hoe de moeder zich voelt. Als je je helemaal fit voelt, is er veel minder reden om het kind t gaan 'halen', dan dat de moeder duidelijke klachten heeft doordat het (te) lang duurt.
Dat is nog een lastig puntje. D'r ziiten geen gordels achterin, dus kan ik ook geen zitje voor de kleine meid monteren.quote:
Ja, krijg ik voedsel, onderdak, onvoorwaardelijke liefde?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat jij krijgt?
Ik ben inmiddels groot genoeg om voorin te mogen zitten. Heb alleen wel zo'n gordeldier nodig.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is nog een lastig puntje. D'r ziiten geen gordels achterin, dus kan ik ook geen zitje voor de kleine meid monteren.
dit gezegd hebbende, kan ik zeggen dat Diaan zich redelijk goed voelt (bloeddruk normaal), maar ze houdt wel vocht vast, heeft af en toe krampen (weeën?) en heeft het wel duidelijk zwaar (rug enz.). Ik kan me best voorstellen dat Diaan het zat is.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:40 schreef peaceman het volgende:
@wicked: het gaat natuurlijk ook om hoe de moeder zich voelt. Als je je helemaal fit voelt, is er veel minder reden om het kind t gaan 'halen', dan dat de moeder duidelijke klachten heeft doordat het (te) lang duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |