0quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En met hoeveel meisjes heb je seks gehad in de tussentijd?
Nooit.quote:
Allemaal BT negeren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Geef haar nou niet te veel TT's, zodadelijk sleept ze aan het eind van dit jaar weer zo'n award in de wacht.
Geen zin om tig SC's door te zoekenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
Nooit.Als Florian die post vindt waar ik volgens hem zeg dat ik een chick heb, krijgt hij 10 euro van me.
Dat hou ik wel vol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je hier danquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Silentalarm het volgende:
nog maar 4 en een half hoofdstuk te gaan!!!!!!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Geef haar nou niet te veel naamtopics, zodadelijk sleept ze aan het eind van dit jaar weer zo'n award in de wacht.
Nah.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geen zin om tig SC's door te zoekenKan ook iemand anders zijn geweest, ik dacht jij
Een beetje van mezelf, en een beetje van Maggiquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
En waar zei ik dat ik van vunzig hield?
Waarom zegt Maggi zulke dingen over me..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf, en een beetje van Maggi
Het is een kwestie van talent. En timing.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef Fascination het volgende:
Mag ik niet één keer de LAPO hebben ofzo?
Retorische vraag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
Rhetorische vraag, zal ik vanavond bier gaan drinken?
Nou gewoon dat Mag ie...quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zegt Maggi zulke dingen over me..
Betere vraag: Wat voor bier ga je vanavond drinken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
Rhetorische vraag, zal ik vanavond bier gaan drinken?
Ligt eraan, La Chouffe, Bavaria en als ik uitga gaat het nog wat anders worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Betere vraag: Wat voor bier ga je vanavond drinken?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nou gewoon dat Mag ie...
hahahahahahha
Ik moest zachtjes gnuiven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nou gewoon dat Mag ie...
hahahahahahha
Ik ben een Stierquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Cyberzone het volgende:
Ik ben Maagd. Is hier een leuk meisje die mij van deze ziekte afhelpt?
Sterrenbeelden kun je niet veranderenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Cyberzone het volgende:
Volgens mij zoek jij die video's ofnietquote:
Jij bent toch het broertje van kali? hoe kan het broertje van zo'n sexbob nou maagd zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Cyberzone het volgende:
Ja ik zelf dus ook.quote:
Talent jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is een kwestie van talent. En timing.
Ik kreeg em doorgestuurd van jordeeeh op msnquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sterrenbeelden kun je niet veranderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Volgens mij zoek jij die video's ofniet
Komt hij ook volgende week en eind februari?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik kreeg em doorgestuurd van jordeeeh op msn
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nou gewoon dat Mag ie...
hahahahahahha
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
HAHHA LIGGEN 2 SOEPBORDEN IN BED, VRAAGT DIE ENE AAN DIE ANDERE..: "NOU, MAGGIE ERIN?!11!11![]()
1D:d:dDD
SNAP JE EM!!!!!!111
Als ik kom jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Jos jij neemt volgende week slaapspullen mee hé?
Hij steelt ze allemaal!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij bent toch het broertje van kali? hoe kan het broertje van zo'n sexbob nou maagd zijn
Jij hebt echt nog nooit van Google gehoord, hè? Je komt hier elke dag wel met een huiswerkvraag aanzetten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef Silentalarm het volgende:
Wie kan mij het verschil tussen meiose I en meiose II uitleggen?
Nou, maggie is dus zo'n goedje wat je toe kan voegen in bijvoorbeeld soep zodat het lekkerder smaakt. MAAR als je in bed aan iemand vraagt: maggie erin? -> mag hij er in? bedoel je dus of je je zwans erin mag stoppen!1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
En ik mocht niet blijven slapen, wtf is dat!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Jos jij neemt volgende week slaapspullen mee hé?
Meestal is bij 300 te laat en 299 te vroegquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Je mag in de leer bij Kb. en mij.In natura betalen.
Waarom zouden twee soepborden in bed gaan liggen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
HAHHA LIGGEN 2 SOEPBORDEN IN BED, VRAAGT DIE ENE AAN DIE ANDERE..: "NOU, MAGGIE ERIN?!11!11![]()
1D:d:dDD
SNAP JE EM!!!!!!111
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zouden twee soepborden in bed gaan liggen?En sinds wanneer kunnen die dingen praten?
Er bestaat speciale ovenPATATquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Zeg D_A, is friet uit een gewone pan/uit de oven ook lekker?![]()
Ik mis een frituurpan hier
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou, maggie is dus zo'n goedje wat je toe kan voegen in bijvoorbeeld soep zodat het lekkerder smaakt. MAAR als je in bed aan iemand vraagt: maggie erin? -> mag hij er in? bedoel je dus of je je zwans erin mag stoppen!1![]()
Ik lachtte ook nog dat je hem uit ging leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liggen 2 broodjes in de oven. Zegt de 1 tegen de ander: Warm hier he. Zegt de ander: AAAARGGHH EEN PRATEND BROODJEquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zouden twee soepborden in bed gaan liggen?En sinds wanneer kunnen die dingen praten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We are living in a material world, and I am a material girl
70's showquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
HIHIH snappie? FAS IS FEZ!!!! IQM probeert BT te veroveren en Fas van zich af te houden en D_A zit een bietje van een afstandje toe te kijken
Story of our lives.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
HIHIH snappie? FAS IS FEZ!!!! IQM probeert BT te veroveren en Fas van zich af te houden en D_A zit een bietje van een afstandje toe te kijken
Zo'n kort kapsel heb ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Niet elke dag. Alleen de afgelopen 3 dagen omdat ik tentamenweek hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij hebt echt nog nooit van Google gehoord, hè? Je komt hier elke dag wel met een huiswerkvraag aanzetten.
Ga jumpen danquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef afcajos het volgende:
Ik betrapte mij er zojuist op dat ik een beetje vrolijk mee deunde op patrick jumpen - holidaydie toevallig in mijn shuffle voorbij kwam.
Mooi haar heb ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Met veel mayo wel.quote:
Jawel, jij hebt toch zo'n vlot&pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n kort kapsel heb ik niet.
Je verwacht toch niet serieus een antwoord van me hé?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Zeg D_A, is friet uit een gewone pan/uit de oven ook lekker?![]()
Ik mis een frituurpan hier
Fas is een vlotte veertigerquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt toch zo'n vlot&pittig kort kapsel?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Fas is een vlotte veertiger![]()
Dirkjanquote:
Als ik de tijd had had ik t je zo uitgelegdquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef Silentalarm het volgende:
Wie kan mij het verschil tussen meiose I en meiose II uitleggen?
IT'S A CONSPIRACY !!!!!!!!!!!!11111111111111quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
Kijk welke 3 cijfers mijn postaantal op eindigdtdtdt![]()
![]()
![]()
Ken je de band 10cc? Weet je hoe ze aan die naam komen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:44 schreef Silentalarm het volgende:
Bij een zaadlozing komt ongeveer 3 mL sperma vrij dat tot 350 miljoen zaadcellen bevat.
Volgens mij klopt daar geen drol van.
DReiiiquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet serieus een antwoord van me hé?!!!!!!
Serieus, als je die vraag in mijn gezicht had gesteld dan ging je tandjes spugen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan maar gewoon friet halen ergens
vierquote:
Wel eenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel eennaar krentenbol. en niet naar mij
Ik vrees dat ik daarvoor dan toch te weinig tiet heb, en een grotje mis
Wehehequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Serieus, als je die vraag in mijn gezicht had gesteld dan ging je tandjes spugen.
Smakelijk!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
Hee KB
En ik ga even etentot zo
!
Spaar je energie maar voor volgende week als we NG bij de hoeren vandaan moeten slepenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:53 schreef reetveter het volgende:
Boh gek ik heb gewoon geen zin om uit te gaan, zo naar de klote ben ik
Zonder enkele reden dacht ik precies het zelfde.quote:
Sukkel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga je wurgen!
quote:
Ze was aardig tegen mequote:
99.999 Faspuntenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey, ik hielp je met je huiswerk maar ik krijg niks.
dreadlock holiday. En ja, dat is de gemiddelde ejaculatie hoeveelheid van een man ofzo toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ken je de band 10cc? Weet je hoe ze aan die naam komen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan ineens niet meer normaal fietsen
verleerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan ineens niet meer normaal fietsen
Ik wilde mn licht aandoen en fietsen tegelijkertijd, iets met aantrekkingskracht stoeprandquote:
Bijnaquote:
met de dames en de fles drankquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:13 schreef Elmostyle het volgende:
Zaterdag feest, 9KM freaking fietsen -_- veull te ver
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaahquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
met de dames en de fles drank?
mijnes heb je al gehadquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef Elmostyle het volgende:
Mja, die 9KM is nog wel te overleven
Samen met 2 meiden fietsen <3 met drank d'r bij om warm te blijvenhebben de hosselaars van SC nog uitermate kwalitatiefvolle tips
?
iddquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mijnes heb je al gehaddie van de strohrum verstoppen in de safari oid.
Ik woon boven de rivierenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
dan kan je ook dronken zijn hoor![]()
![]()
Ligt er alleen aan of het dan carnaval is
Dat ik niet dronken was en dat het eigenlijk nog erger isquote:
Ik leef met je meequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon boven de rivieren![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:21 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik leef met je mee![]()
![]()
Heb je al eens gecarnaval't? Je weet niet wat je mist
oke.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik niet dronken was en dat het eigenlijk nog erger is
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:21 schreef Heroinjunk het volgende:
<Animallover (m)> pijp en trek wel eens een labrador
<Animallover (m)> heb jij zelf een hond
Altijd leuk, die chatsites_!!!!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef Elmostyle het volgende:
Mja, die 9KM is nog wel te overleven
Samen met 2 meiden fietsen <3 met drank d'r bij om warm te blijvenhebben de hosselaars van SC nog uitermate kwalitatiefvolle tips
?
Heb je zulke slechte ervaringen met carnaval danquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik ben altijd rond die tijd ver boven de rivieren te vinden, het liefst in Groningen
Nee, ik heb eigenlijk nog nooit echt carnaval gevierd, maar het is ook echt niet iets voor mij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:23 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Heb je zulke slechte ervaringen met carnaval dan
Ik heb nog niet vaak mensen hier horen zeggen dat ze het erg vinden dronken meisjes tegen te komenEn dat is noujuist net hetgene wat met carnaval vaak voorkomt
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met meisjes fietsen. GEIL MAN11!!!1!!1!!
![]()
Daar heb je wel gelijk in jahquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenlijk nog nooit echt carnaval gevierd, maar het is ook echt niet iets voor mij.
Denk dat je daarvoor er mee opgegroeit moet zijn.
Ik welquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:27 schreef Heroinjunk het volgende:
<Animallover (m)> kan jij aan een paard komen
Ik neem mezelf te serieus daarvoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:25 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in jah
Al is het heel makkelijk hoor![]()
Idioot kleden + idioot gedragen + veel zuipen + het niet erg vinden veel bier over je heen te krijgen + 5 dagen feest
Ik ging een keer een filmpje uploaden van een meisje hier uit de buurt die geneukt werd door 2 negers, werd ie gewoon verwijderdquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:56 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Edit:
GVD. Net geüpload, nu al verwijderd.
Wat heeft het 80 jaar ermee te makenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem mezelf te serieus daarvoor![]()
En ik ben nog niet eens 80 jaar
Serieus?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging een keer een filmpje uploaden van een meisje hier uit de buurt die geneukt werd door 2 negers, werd ie gewoon verwijderden sindsdien heb ik een ban op Tinypic.
Die zijn bejaardquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat heeft het 80 jaar ermee te maken
Heb ik niet meer joh gekquote:
Slijmbal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als KB het zegt is het wel leuk.
Weet ik niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan weer met carnaval te maken
Je hebt het of je hebt het niet IQM, sorry.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom mag ik dan geen slijmbal zijn!
Lachenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef Elmostyle het volgende:
[ afbeelding ]
Uit ONZ zelfbruintopicbees wel kansleaus
Het is hypocriet!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt het of je hebt het niet IQM, sorry.
Ik vind het eigenlijk wel grappig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef Elmostyle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor een stickerquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lachenik ga van de zomer een grote sticker op mn voorhoofd plakken en die er pas aan het eind van de zomer afhalen
!
Mooi he?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe je niets aan snoesquote:
Een L!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat voor een stickerwat voor vorm sticker :$ ?
Dat doe ik dan in de vorm van zo'n tribaltatoeage deze zomer, dan lijk ik vet coolquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:38 schreef Elmostyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er niet in reagerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:43 schreef Lakitu het volgende:
Users die door slotjes heen posten!
Dit topic.
ShowChat #591: Special Edition - 800.000!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:43 schreef Lakitu het volgende:
Users die door slotjes heen posten!
Dit topic.
Ik wel. Maar ik ben bijzonder, ik stond ook in de TT ervan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan er niet in reageren!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik dan in de vorm van zo'n tribaltatoeage deze zomer, dan lijk ik vet cool.
Ohmyquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ben bijzonder, ik stond ook in de TT ervan.
Stoer hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Godver ben ik ziek geworden en heb ik net voor het eerst in 6 weken voetbaltraining![]()
ik ga wel![]()
![]()
Wel, meer Fok!tijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stoer hoordoe je wel een beetje rustig aan? Anders word je alleen maar zieker en dat willen we niet natuurlijk
Als PK ziek wordt, zamelen we met de SC wat geld in voor een bloemetje en evt. de doktersrekening goed?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stoer hoordoe je wel een beetje rustig aan? Anders word je alleen maar zieker en dat willen we niet natuurlijk
Sarcasme is een bitch.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En laten we bezorgen door Gersquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als PK ziek wordt, zamelen we met de SC wat geld in voor een bloemetje en evt. de doktersrekening goed?![]()
Goed idee jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als PK ziek wordt, zamelen we met de SC wat geld in voor een bloemetje en evt. de doktersrekening goed?![]()
En ik was niet sarcastisch iqNquote:
sterfquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En laten we bezorgen door Gers
Desiree is zangerquote:
Postte jos die niet vandaag nogquote:
quote:
Als dat mijn dochter zou zijn zou ik dr in een vuilniszak met een paar stenen proppen en af laten zinken naar de zeebodem. Jezus wat een vreselijk schepsel.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als dat mijn dochter zou zijn zou ik dr in een vuilniszak met een paar stenen proppen en af laten zinken naar de zeebodem. Jezus wat een vreselijk schepsel.
Je steelt mn grap over dagdag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als dat mijn dochter zou zijn zou ik dr in een vuilniszak met een paar stenen proppen en af laten zinken naar de zeebodem. Jezus wat een vreselijk schepsel.
Dagdag verdient een pluimquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je steelt mn grap over dagdag.
ga mijn filmpje maar kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je steelt mn grap over dagdag.
Weet ik niet, vond het ook maar toevallig op een andere sitequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Postte jos die niet vandaag nog?
Bij deze danquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom zit jij nooit meer in de SC, schavuit
We hebben vorig deel een serieuze discussie gehadquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Bij deze dan
Nog wat gemist de afgelopen week 244 delen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We hebben vorig deel een serieuze discussie gehad
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
ik kan het daar allemaal niet bijhouden
Maar oke ik ga nu wel even posten, mijn UI moet wel in die OP blijven natuurlijk
ja allemaal newbies enzo, en als ik een scheet laat zijn wel al weer twee pagina's verderquote:
dan laat je ook weinig schetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
ja allemaal newbies enzo, en als ik een scheet laat zijn wel al weer twee pagina's verder
Die was goed hequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We hebben vorig deel een serieuze discussie gehad
Waarom kan ik daar niet posten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Slotjes die door users heen posten
MIJN LAPO NOES!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Duidelijk een newbiequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom kan ik daar niet posten!
heb de laatste postquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Duidelijk een newbie
Je moet eerst tietenpics in de SC zetten alvorens je de bevoegdheid hebt daar te posten
hondquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:31 schreef Agiath het volgende:
heb em weer
niet meerquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Duidelijk een newbie
Je moet eerst tietenpics in de SC zetten alvorens je de bevoegdheid hebt daar te posten
Dat zijn ten twee bruingebakken krentenbolletjesquote:
Rare knollenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn ten twee bruingebakken krentenbolletjes
wel weerquote:
Heb bah die krentenbollen zijn uitgedroogd.quote:
Geen idee. Soms is het reageervakje gewoon opeens terugquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:34 schreef Krentenbol. het volgende:
Hoe moet je daar nou posten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |