0quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En met hoeveel meisjes heb je seks gehad in de tussentijd?
Nooit.quote:
Allemaal BT negeren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Geef haar nou niet te veel TT's, zodadelijk sleept ze aan het eind van dit jaar weer zo'n award in de wacht.
Geen zin om tig SC's door te zoekenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
Nooit.Als Florian die post vindt waar ik volgens hem zeg dat ik een chick heb, krijgt hij 10 euro van me.
Dat hou ik wel vol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je hier danquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Silentalarm het volgende:
nog maar 4 en een half hoofdstuk te gaan!!!!!!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Geef haar nou niet te veel naamtopics, zodadelijk sleept ze aan het eind van dit jaar weer zo'n award in de wacht.
Nah.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geen zin om tig SC's door te zoekenKan ook iemand anders zijn geweest, ik dacht jij
Een beetje van mezelf, en een beetje van Maggiquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
En waar zei ik dat ik van vunzig hield?
Waarom zegt Maggi zulke dingen over me..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf, en een beetje van Maggi
Het is een kwestie van talent. En timing.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef Fascination het volgende:
Mag ik niet één keer de LAPO hebben ofzo?
Retorische vraag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
Rhetorische vraag, zal ik vanavond bier gaan drinken?
Nou gewoon dat Mag ie...quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zegt Maggi zulke dingen over me..
Betere vraag: Wat voor bier ga je vanavond drinken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:23 schreef De_Ananas het volgende:
Rhetorische vraag, zal ik vanavond bier gaan drinken?
Ligt eraan, La Chouffe, Bavaria en als ik uitga gaat het nog wat anders worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Betere vraag: Wat voor bier ga je vanavond drinken?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nou gewoon dat Mag ie...
hahahahahahha
Ik moest zachtjes gnuiven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nou gewoon dat Mag ie...
hahahahahahha
Ik ben een Stierquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Cyberzone het volgende:
Ik ben Maagd. Is hier een leuk meisje die mij van deze ziekte afhelpt?
Sterrenbeelden kun je niet veranderenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Cyberzone het volgende:
Volgens mij zoek jij die video's ofnietquote:
Jij bent toch het broertje van kali? hoe kan het broertje van zo'n sexbob nou maagd zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Cyberzone het volgende:
Ja ik zelf dus ook.quote:
Talent jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is een kwestie van talent. En timing.
Ik kreeg em doorgestuurd van jordeeeh op msnquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sterrenbeelden kun je niet veranderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Volgens mij zoek jij die video's ofniet
Komt hij ook volgende week en eind februari?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik kreeg em doorgestuurd van jordeeeh op msn
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nou gewoon dat Mag ie...
hahahahahahha
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
HAHHA LIGGEN 2 SOEPBORDEN IN BED, VRAAGT DIE ENE AAN DIE ANDERE..: "NOU, MAGGIE ERIN?!11!11![]()
1D:d:dDD
SNAP JE EM!!!!!!111
Als ik kom jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Jos jij neemt volgende week slaapspullen mee hé?
Hij steelt ze allemaal!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij bent toch het broertje van kali? hoe kan het broertje van zo'n sexbob nou maagd zijn
Jij hebt echt nog nooit van Google gehoord, hè? Je komt hier elke dag wel met een huiswerkvraag aanzetten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef Silentalarm het volgende:
Wie kan mij het verschil tussen meiose I en meiose II uitleggen?
Nou, maggie is dus zo'n goedje wat je toe kan voegen in bijvoorbeeld soep zodat het lekkerder smaakt. MAAR als je in bed aan iemand vraagt: maggie erin? -> mag hij er in? bedoel je dus of je je zwans erin mag stoppen!1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
En ik mocht niet blijven slapen, wtf is dat!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef De_Ananas het volgende:
Jos jij neemt volgende week slaapspullen mee hé?
Meestal is bij 300 te laat en 299 te vroegquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Je mag in de leer bij Kb. en mij.In natura betalen.
Waarom zouden twee soepborden in bed gaan liggen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
HAHHA LIGGEN 2 SOEPBORDEN IN BED, VRAAGT DIE ENE AAN DIE ANDERE..: "NOU, MAGGIE ERIN?!11!11![]()
1D:d:dDD
SNAP JE EM!!!!!!111
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zouden twee soepborden in bed gaan liggen?En sinds wanneer kunnen die dingen praten?
Er bestaat speciale ovenPATATquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Zeg D_A, is friet uit een gewone pan/uit de oven ook lekker?![]()
Ik mis een frituurpan hier
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nou, maggie is dus zo'n goedje wat je toe kan voegen in bijvoorbeeld soep zodat het lekkerder smaakt. MAAR als je in bed aan iemand vraagt: maggie erin? -> mag hij er in? bedoel je dus of je je zwans erin mag stoppen!1![]()
Ik lachtte ook nog dat je hem uit ging leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liggen 2 broodjes in de oven. Zegt de 1 tegen de ander: Warm hier he. Zegt de ander: AAAARGGHH EEN PRATEND BROODJEquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zouden twee soepborden in bed gaan liggen?En sinds wanneer kunnen die dingen praten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We are living in a material world, and I am a material girl
70's showquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
HIHIH snappie? FAS IS FEZ!!!! IQM probeert BT te veroveren en Fas van zich af te houden en D_A zit een bietje van een afstandje toe te kijken
Story of our lives.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
HIHIH snappie? FAS IS FEZ!!!! IQM probeert BT te veroveren en Fas van zich af te houden en D_A zit een bietje van een afstandje toe te kijken
Zo'n kort kapsel heb ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Niet elke dag. Alleen de afgelopen 3 dagen omdat ik tentamenweek hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij hebt echt nog nooit van Google gehoord, hè? Je komt hier elke dag wel met een huiswerkvraag aanzetten.
Ga jumpen danquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef afcajos het volgende:
Ik betrapte mij er zojuist op dat ik een beetje vrolijk mee deunde op patrick jumpen - holidaydie toevallig in mijn shuffle voorbij kwam.
Mooi haar heb ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Met veel mayo wel.quote:
Jawel, jij hebt toch zo'n vlot&pittig kort kapsel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n kort kapsel heb ik niet.
Je verwacht toch niet serieus een antwoord van me hé?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Zeg D_A, is friet uit een gewone pan/uit de oven ook lekker?![]()
Ik mis een frituurpan hier
Fas is een vlotte veertigerquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt toch zo'n vlot&pittig kort kapsel?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Fas is een vlotte veertiger![]()
Dirkjanquote:
Als ik de tijd had had ik t je zo uitgelegdquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:27 schreef Silentalarm het volgende:
Wie kan mij het verschil tussen meiose I en meiose II uitleggen?
IT'S A CONSPIRACY !!!!!!!!!!!!11111111111111quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
Kijk welke 3 cijfers mijn postaantal op eindigdtdtdt![]()
![]()
![]()
Ken je de band 10cc? Weet je hoe ze aan die naam komen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:44 schreef Silentalarm het volgende:
Bij een zaadlozing komt ongeveer 3 mL sperma vrij dat tot 350 miljoen zaadcellen bevat.
Volgens mij klopt daar geen drol van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |