Dit zal DE kans zijn om met de legendarische De_Ananas af te spreken, hij accepteert bier, frikandellen en tieten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
De intro: ''Na het overweldigende succes van de eerste KLB SC meet ooit, die inmiddels legendarisch is, hebben jullie nu de kans om de echte KLB helden in het echt te ontmoeten!''
Prima als het over de meet gaat hier, maar voor overige slowchat moet je in de KLB SC zijn.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef De_Ananas het volgende:
De misschieners:
Ananas
Dit zal DE kans zijn om met de legendarische De_Ananas af te spreken, hij accepteert bier, frikandellen en tieten.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
27 februari, Utrecht, Stairway.
[..]
Deelnemers aan orgie:
Hoi_Piepeloi
Outsidr
Breathtaking
Fascination
Krentenbol (je weet dat je het wil)
IQM
Heul wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij er bier mag bestellen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef De_Ananas het volgende:
http://partyflock.nl/party/138900:Lekker_Belangrijk.html
Daar moeten we meeten de 27ste
quote:Muziekstijlen
darkcore, hardcore, industrial hardcore, terror
Prijs
Deurverkoop: ¤ 8,-
Minimumleeftijd
16
Hoax! Fokkers drinken geen bier.quote:
quote:
HOUSEWARMINGPARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Hoax! Fokkers drinken geen bier.
27 Feb. teken ik voor een appartement in utrecht overigens.
quote:
Daar ook en daar teken ik wel voorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HOUSEWARMINGPARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien. En dan kijk ik vooral naar de misschienlijst en dan naar D_Aquote:
Oh wacht, ik dacht ie in de 'komt zeker' lijst stond, anders had ik deze vraag niet eens gesteld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien. En dan kijk ik vooral naar de misschienlijst en dan naar D_A
Jij komt vast ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht ie in de 'komt zeker' lijst stond, anders had ik deze vraag niet eens gesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |