Dit zal DE kans zijn om met de legendarische De_Ananas af te spreken, hij accepteert bier, frikandellen en tieten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
De intro: ''Na het overweldigende succes van de eerste KLB SC meet ooit, die inmiddels legendarisch is, hebben jullie nu de kans om de echte KLB helden in het echt te ontmoeten!''
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef De_Ananas het volgende:
De misschieners:
Ananas
Dit zal DE kans zijn om met de legendarische De_Ananas af te spreken, hij accepteert bier, frikandellen en tieten.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
27 februari, Utrecht, Stairway.
[..]
Deelnemers aan orgie:
Hoi_Piepeloi
Outsidr
Breathtaking
Fascination
Krentenbol (je weet dat je het wil)
IQM
Heul wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij er bier mag bestellen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef De_Ananas het volgende:
http://partyflock.nl/party/138900:Lekker_Belangrijk.html
Daar moeten we meeten de 27ste
quote:Muziekstijlen
darkcore, hardcore, industrial hardcore, terror
Prijs
Deurverkoop: ¤ 8,-
Minimumleeftijd
16
Hoax! Fokkers drinken geen bier.quote:
quote:
HOUSEWARMINGPARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Hoax! Fokkers drinken geen bier.
27 Feb. teken ik voor een appartement in utrecht overigens.
quote:
Daar ook en daar teken ik wel voorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HOUSEWARMINGPARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien. En dan kijk ik vooral naar de misschienlijst en dan naar D_Aquote:
Oh wacht, ik dacht ie in de 'komt zeker' lijst stond, anders had ik deze vraag niet eens gesteld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien. En dan kijk ik vooral naar de misschienlijst en dan naar D_A
Jij komt vast ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht ie in de 'komt zeker' lijst stond, anders had ik deze vraag niet eens gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |