Dit zal DE kans zijn om met de legendarische De_Ananas af te spreken, hij accepteert bier, frikandellen en tieten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
De intro: ''Na het overweldigende succes van de eerste KLB SC meet ooit, die inmiddels legendarisch is, hebben jullie nu de kans om de echte KLB helden in het echt te ontmoeten!''
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef De_Ananas het volgende:
De misschieners:
Ananas
Dit zal DE kans zijn om met de legendarische De_Ananas af te spreken, hij accepteert bier, frikandellen en tieten.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
27 februari, Utrecht, Stairway.
[..]
Deelnemers aan orgie:
Hoi_Piepeloi
Outsidr
Breathtaking
Fascination
Krentenbol (je weet dat je het wil)
IQM
Heul wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij er bier mag bestellen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef De_Ananas het volgende:
http://partyflock.nl/party/138900:Lekker_Belangrijk.html
Daar moeten we meeten de 27ste
quote:Muziekstijlen
darkcore, hardcore, industrial hardcore, terror
Prijs
Deurverkoop: ¤ 8,-
Minimumleeftijd
16
Hoax! Fokkers drinken geen bier.quote:
quote:
HOUSEWARMINGPARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Hoax! Fokkers drinken geen bier.
27 Feb. teken ik voor een appartement in utrecht overigens.
quote:
Daar ook en daar teken ik wel voorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HOUSEWARMINGPARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien. En dan kijk ik vooral naar de misschienlijst en dan naar D_Aquote:
Oh wacht, ik dacht ie in de 'komt zeker' lijst stond, anders had ik deze vraag niet eens gesteld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien. En dan kijk ik vooral naar de misschienlijst en dan naar D_A
Jij komt vast ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht ie in de 'komt zeker' lijst stond, anders had ik deze vraag niet eens gesteld.
Ik vind het maar een schraal deelnemers lijstje, ik wacht wel tot de echte fokhelden zich aanmelden.quote:
Ok, bedankt voor het melden.quote:
Freitagquote:
Ohja, jij bent onz-er, check de op.quote:
Als er iemand KLB is dan ben ik het wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ohja, jij bent onz-er, check de op.
De groenten kunnen toch wel een dagje zonder je?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vrijdags moet ik altijd tot 10 uur werken en meestal op zaterdag ook.
Ga jij maar ja, je bent niet de enigste met een aparte naam!quote:
Ik ben een allrounder btwquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]ONZ'ers hoeven zich niet aan te melden, jullie komen er niet in [ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er ONZ'ers zich stiekem gaan verzamelen als wij bazig dames aan het hosselen zijn en daar binnen dikke pret hebben. Na de eerste paar biertjes bestormen ze ons waarna er hevige rellen uit zullen breken..
KLB-Knokploeg to the rescuequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er ONZ'ers zich stiekem gaan verzamelen als wij bazig dames aan het hosselen zijn en daar binnen dikke pret hebben. Na de eerste paar biertjes bestormen ze ons waarna er hevige rellen uit zullen breken..
Ik train hem haske goed af, don't you worryquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet Piep je toch maar wat beter gaan trainen jongeman.
Oh, dan zeg ik af.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]ONZ'ers hoeven zich niet aan te melden, jullie komen er niet in [ afbeelding ][ afbeelding ]
PM mij maar de goeie OP en ik pas 'm aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ananas! Je moest BT in komerslijst zetten
had mij het topic dan ook laten sluiten
Dit is gewoon de OP uit het vorige topic hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
PM mij maar de goeie OP en ik pas 'm aan
Dan ga ik wel met Bio en Rem uit eten en meetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Goed zo [ afbeelding ]
K-L-B HOO-LI-GANS
ok dan kom ik wel naar de klb meetquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met Bio en Rem uit eten en meeten
Jij probeert de boel gewoon op te lichtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ananas! Je moest BT in komerslijst zetten
had mij het topic dan ook laten sluiten
mod angst?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok dan kom ik wel naar de klb meet
You got mailquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
PM mij maar de goeie OP en ik pas 'm aan
Ik kan hier 100 stomme grappen over maken, ik laat ze wel aan jezelf over.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij probeert de boel gewoon op te lichtenhuur een modelletje in, neem dr mee naar de meet en doe net alsof ik het ben
dan krijg ik vast veel aanbidders
Maak ze maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan hier 100 stomme grappen over maken, ik laat ze wel aan jezelf over.
Nee, doe eens? Ben wel benieuwd of je tot de honderd komt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan hier 100 stomme grappen over maken, ik laat ze wel aan jezelf over.
Zeg eens waarom je niet zou willen komen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij probeert de boel gewoon op te lichtenhuur een modelletje in, neem dr mee naar de meet en doe net alsof ik het ben
dan krijg ik vast veel aanbidders
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zeg eens waarom je niet zou willen komen?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heul nietooh nog een reden waarom ik niet op meets moet komen, dan komt iedereen er achter dat ik eigenlijk helemaal niet zo knap ben en is mijn fok! reputatie weg
!
- Geen idee of mijn ouders dat oké vinden ten eerstequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
- Ouders? Je bent 17quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
- Geen idee of mijn ouders dat oké vinden ten eerste
- Dan moet ik helemaal alleen naar Utrecht, want niemand die hier woont gaat heen natuurlijk
- Straks verveel ik me de tering en kan ik niet naar huis
- Al die FOK!tsjappies die je willen versierenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
- Dan moet ik helemaal alleen naar Utrecht, want niemand die hier woont gaat heen natuurlijk
Dat zijn wel goede punten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik gewoon gaan stappen enzovoorts, maar als ik zeg 'Ja hoi ik wil graag in mn eentje naar Utrecht om uit te gaan met mensen die ik ken van internet en 's morgens weer eens terug te komen..' weet ik niet of ze positief zullen reagerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
- Ouders? Je bent 17je mag toch ook gewoon gaan stappen? Je hoeft niet persee te zeggen dat je groepseks gaat hebben met een aantal idioten van een online forum
- Er is vast wel iemand die je wil vergezellenof je ophalen ofzo
- Klopt, we ducttapen je vast aan een stoel
Ze heeft waarschijnlijk de foto van mij en Bart gezienquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk niet te zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik gewoon gaan stappen enzovoorts, maar als ik zeg 'Ja hoi ik wil graag in mn eentje naar Utrecht om uit te gaan met mensen die ik ken van internet en 's morgens weer eens terug te komen..' weet ik niet of ze positief zullen reageren!
En een gek die mij op komt halen!
En rawr, is dat het voorspel
?
Des te meer reden om wel te gaan toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk de foto van mij en Bart gezien
Dat ook jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk de foto van mij en Bart gezien
Haha nou het moet wel want er gaan na één uur geen treinen meer naar Den Helderquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk niet te zeggen! En 's morgens, mwah, zolang zal het vast niet duren
.
En dat is het opwarmertje voor de bukkake inderdaad
Den Helder!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ook ja!!
[..]
Haha nou het moet wel want er gaan na één uur geen treinen meer naar Den Helderdat is ook een probleempje. En ik mag hopen dat het een bukkake is is op jouw hoofd
Oh toch welquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Den Helder!![]()
Dat is helemaal niet ver naar Utrecht toch?
Ik las pas nog een boek, ging ook een stuk over Den Helder. Kutboek trouwens [ afbeelding ]
Maar ik kom misschien ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik vind het maar een schraal deelnemers lijstje, ik wacht wel tot de echte fokhelden zich aanmelden.
Ik voel hier waardering.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ga jij maar ja, je bent niet de enigste met een aparte naam!
Euhm, hangt er vanaf wat jouw definitie van ver isquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Den Helder!![]()
Dat is helemaal niet ver naar Utrecht toch?
Ik las pas nog een boek, ging ook een stuk over Den Helder. Kutboek trouwens [ afbeelding ]
Het doel is 's ochtends hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk niet te zeggen! En 's morgens, mwah, zolang zal het vast niet duren
.
En dat is het opwarmertje voor de bukkake inderdaad
Jepquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, hangt er vanaf wat jouw definitie van ver is!
En ooh over die chick die vermoord werd?
Hee die heb ik ook gelezen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
JepDe Reunie
Simone van der Vlucht geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
JepDe Reunie
Simone van der Vlucht geloof ik
Jij bent gewoon boos dat je het boek niet hebt gelezenquote:
Dan pak je de trein toch naar mijn huisquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ook ja!!
[..]
Haha nou het moet wel want er gaan na één uur geen treinen meer naar Den Helderdat is ook een probleempje. En ik mag hopen dat het een bukkake is is op jouw hoofd
Ja, hoelaat ben jij van plan om te gaan dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het doel is 's ochtends hoor
Mja, kan dat niet in de Stairway? ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon uiteten en daarna kankerhard stappen in Utrecht ?
Is toch heul veul leuker dan de ganse tijd aan een tafeltje zitten ? Met wat blokjes kaas en Salami, en misschien als de barman erg gul is gratis mosterd
Stairway is harde rock, jwz11quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mja, kan dat niet in de Stairway? ben er nog nooit geweestals dat zo'n tamme bende is waar iedereen braaf aan een tafeltje zit hoeft het van mij ook niet
(al kom ik uiteraard wel)
Vertel dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef yvonne het volgende:
Jullie weten nieteens wat The Staiway is
Nou, wat zit je daar braaf aan een tafeltje
Jij wordt daar altijd gehosselt door de plaatselijke guido's?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef yvonne het volgende:
Je bent mijn hoop na duistere postsquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef yvonne het volgende:
Gek he, als je er nog nooit bent geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:43 schreef yvonne het volgende:
Komt pdl ook?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je bent mijn hoop na duistere posts
Vraag dahaaaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik hoop het! Heb d'r al een tijdje weer niet gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |