Dan ga ik wel met Bio en Rem uit eten en meetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Goed zo [ afbeelding ]
K-L-B HOO-LI-GANS
ok dan kom ik wel naar de klb meetquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met Bio en Rem uit eten en meeten
Jij probeert de boel gewoon op te lichtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ananas! Je moest BT in komerslijst zetten
had mij het topic dan ook laten sluiten
mod angst?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok dan kom ik wel naar de klb meet
You got mailquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
PM mij maar de goeie OP en ik pas 'm aan
Ik kan hier 100 stomme grappen over maken, ik laat ze wel aan jezelf over.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij probeert de boel gewoon op te lichtenhuur een modelletje in, neem dr mee naar de meet en doe net alsof ik het ben
dan krijg ik vast veel aanbidders
Maak ze maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan hier 100 stomme grappen over maken, ik laat ze wel aan jezelf over.
Nee, doe eens? Ben wel benieuwd of je tot de honderd komt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan hier 100 stomme grappen over maken, ik laat ze wel aan jezelf over.
Zeg eens waarom je niet zou willen komen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij probeert de boel gewoon op te lichtenhuur een modelletje in, neem dr mee naar de meet en doe net alsof ik het ben
dan krijg ik vast veel aanbidders
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zeg eens waarom je niet zou willen komen?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heul nietooh nog een reden waarom ik niet op meets moet komen, dan komt iedereen er achter dat ik eigenlijk helemaal niet zo knap ben en is mijn fok! reputatie weg
!
- Geen idee of mijn ouders dat oké vinden ten eerstequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
- Ouders? Je bent 17quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
- Geen idee of mijn ouders dat oké vinden ten eerste
- Dan moet ik helemaal alleen naar Utrecht, want niemand die hier woont gaat heen natuurlijk
- Straks verveel ik me de tering en kan ik niet naar huis
- Al die FOK!tsjappies die je willen versierenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
- Dan moet ik helemaal alleen naar Utrecht, want niemand die hier woont gaat heen natuurlijk
Dat zijn wel goede punten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik gewoon gaan stappen enzovoorts, maar als ik zeg 'Ja hoi ik wil graag in mn eentje naar Utrecht om uit te gaan met mensen die ik ken van internet en 's morgens weer eens terug te komen..' weet ik niet of ze positief zullen reagerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
- Ouders? Je bent 17je mag toch ook gewoon gaan stappen? Je hoeft niet persee te zeggen dat je groepseks gaat hebben met een aantal idioten van een online forum
- Er is vast wel iemand die je wil vergezellenof je ophalen ofzo
- Klopt, we ducttapen je vast aan een stoel
Ze heeft waarschijnlijk de foto van mij en Bart gezienquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk niet te zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik gewoon gaan stappen enzovoorts, maar als ik zeg 'Ja hoi ik wil graag in mn eentje naar Utrecht om uit te gaan met mensen die ik ken van internet en 's morgens weer eens terug te komen..' weet ik niet of ze positief zullen reageren!
En een gek die mij op komt halen!
En rawr, is dat het voorspel
?
Des te meer reden om wel te gaan toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk de foto van mij en Bart gezien
Dat ook jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:11 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk de foto van mij en Bart gezien
Haha nou het moet wel want er gaan na één uur geen treinen meer naar Den Helderquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk niet te zeggen! En 's morgens, mwah, zolang zal het vast niet duren
.
En dat is het opwarmertje voor de bukkake inderdaad
Den Helder!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ook ja!!
[..]
Haha nou het moet wel want er gaan na één uur geen treinen meer naar Den Helderdat is ook een probleempje. En ik mag hopen dat het een bukkake is is op jouw hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |