Dit zal DE kans zijn om met de legendarische De_Ananas af te spreken, hij accepteert bier, frikandellen en tieten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
De intro: ''Na het overweldigende succes van de eerste KLB SC meet ooit, die inmiddels legendarisch is, hebben jullie nu de kans om de echte KLB helden in het echt te ontmoeten!''
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef De_Ananas het volgende:
De misschieners:
Ananas
Dit zal DE kans zijn om met de legendarische De_Ananas af te spreken, hij accepteert bier, frikandellen en tieten.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
27 februari, Utrecht, Stairway.
[..]
Deelnemers aan orgie:
Hoi_Piepeloi
Outsidr
Breathtaking
Fascination
Krentenbol (je weet dat je het wil)
IQM
Heul wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij er bier mag bestellen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef De_Ananas het volgende:
http://partyflock.nl/party/138900:Lekker_Belangrijk.html
Daar moeten we meeten de 27ste
quote:Muziekstijlen
darkcore, hardcore, industrial hardcore, terror
Prijs
Deurverkoop: ¤ 8,-
Minimumleeftijd
16
Hoax! Fokkers drinken geen bier.quote:
quote:
HOUSEWARMINGPARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Hoax! Fokkers drinken geen bier.
27 Feb. teken ik voor een appartement in utrecht overigens.
quote:
Daar ook en daar teken ik wel voorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HOUSEWARMINGPARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien. En dan kijk ik vooral naar de misschienlijst en dan naar D_Aquote:
Oh wacht, ik dacht ie in de 'komt zeker' lijst stond, anders had ik deze vraag niet eens gesteld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien. En dan kijk ik vooral naar de misschienlijst en dan naar D_A
Jij komt vast ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht ie in de 'komt zeker' lijst stond, anders had ik deze vraag niet eens gesteld.
Ik vind het maar een schraal deelnemers lijstje, ik wacht wel tot de echte fokhelden zich aanmelden.quote:
Ok, bedankt voor het melden.quote:
Freitagquote:
Ohja, jij bent onz-er, check de op.quote:
Als er iemand KLB is dan ben ik het wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ohja, jij bent onz-er, check de op.
De groenten kunnen toch wel een dagje zonder je?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vrijdags moet ik altijd tot 10 uur werken en meestal op zaterdag ook.
Ga jij maar ja, je bent niet de enigste met een aparte naam!quote:
Ik ben een allrounder btwquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]ONZ'ers hoeven zich niet aan te melden, jullie komen er niet in [ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er ONZ'ers zich stiekem gaan verzamelen als wij bazig dames aan het hosselen zijn en daar binnen dikke pret hebben. Na de eerste paar biertjes bestormen ze ons waarna er hevige rellen uit zullen breken..
KLB-Knokploeg to the rescuequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er ONZ'ers zich stiekem gaan verzamelen als wij bazig dames aan het hosselen zijn en daar binnen dikke pret hebben. Na de eerste paar biertjes bestormen ze ons waarna er hevige rellen uit zullen breken..
Ik train hem haske goed af, don't you worryquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet Piep je toch maar wat beter gaan trainen jongeman.
Oh, dan zeg ik af.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]ONZ'ers hoeven zich niet aan te melden, jullie komen er niet in [ afbeelding ][ afbeelding ]
PM mij maar de goeie OP en ik pas 'm aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ananas! Je moest BT in komerslijst zetten
had mij het topic dan ook laten sluiten
Dit is gewoon de OP uit het vorige topic hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
PM mij maar de goeie OP en ik pas 'm aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |