Mag ik ook alleen kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
27 februari, Utrecht, Stairway.
[..]
Deelnemers aan orgie:
Hoi_Piepeloi
Outsidr
Breathtaking
Fascination
Krentenbol (je weet dat je het wil)
IQM
Denk niet dat mijn lichaam erop is berekentquote:
Dan moet Piep je toch maar wat beter gaan trainen jongeman.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn lichaam erop is berekent
Laat hem maar komen ja, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
komt KoP ook?
Bio regel die unban is voor hem.
Ik heb zo mijn lichamelijke beperkingenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet Piep je toch maar wat beter gaan trainen jongeman.
Ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
Ben benieuwd wie er allemaal gaan komen.
Ja wtf gek, dat ga ik niet lopen hoor. Ik regel wel een taxi vanaf CSquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
75 meter van Utrecht CS vandaan.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja wtf gek, dat ga ik niet lopen hoor. Ik regel wel een taxi vanaf CS
Jij bent Adriana Lima niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik kwam.![]()
Als Fas komt, hihi.
Watdanquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef McFearless het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk? Uur of negen? Dan kan ik net twee biertjes doen en moet ik alweer weg.
Om 9 uur ben ik er nog nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef McFearless het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk? Uur of negen? Dan kan ik net twee biertjes doen en moet ik alweer weg.
Exact, maar waarom ben jij er dan nog niet om negen uur?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Om 9 uur ben ik er nog niet
De dag ervoor is Ajax hé![]()
De volgende ochtend om 6 uur de trein naar Mokume?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik anders thuis moet komen.
Wat dacht je van: de eerste trein 's ochtends weer naar huis?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik anders thuis moet komen.
Oh ja, dat zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De volgende ochtend om 6 uur de trein naar Mokume?
Weet niet of ik uberhaupt wel kan, misschien moet ik werken en dat is tot 9 uur dan. Als ik niet mee naar Ajax kan dan ga ik wel naar de meet, anders is het twijfelgeval want de dag erna ga ik ook weer naar een zuipfeestquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Exact, maar waarom ben jij er dan nog niet om negen uur?
KLB meetsquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat dacht je van: de eerste trein 's ochtends weer naar huis?dat deden we op de vorige meet ook
.
Dan gaan we dat maar doen he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat dacht je van: de eerste trein 's ochtends weer naar huis?dat deden we op de vorige meet ook
.
Ah ok, maar bij Ajax zuip je wel wat, maar niet zo veel dat je er de volgende dag last van heb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet of ik uberhaupt wel kan, misschien moet ik werken en dat is tot 9 uur dan. Als ik niet mee naar Ajax kan dan ga ik wel naar de meet, anders is het twijfelgeval want de dag erna ga ik ook weer naar een zuipfeest
Als het een mooie wedstrijd is duik ik nog ff naar de kroeg ergens denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ah ok, maar bij Ajax zuip je wel wat, maar niet zo veel dat je er de volgende dag last van heb.
Om 8u 's ochtends een biertje opentrekken?quote:
Ik ben voor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als het een mooie wedstrijd is duik ik nog ff naar de kroeg ergens denk ik
Net als vorige keer jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Om 8u 's ochtends een biertje opentrekken?
Ja, mij op whisky trakteren.quote:
Wheheh, alweer man. Nou ja bij deze dan.quote:
Doe er wat aan Remlof!!.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:08 schreef remlof het volgende:
Omg, dit is gewoon een tweede verkapte SC geworden
Zal eens kijken of het alweer smaakt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Doe er wat aan Remlof!!.
Pak een biertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |