quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
De intro: ''Na het overweldigende succes van de eerste KLB SC meet ooit, die inmiddels legendarisch is, hebben jullie nu de kans om de echte KLB helden in het echt te ontmoeten!''
Oh heh, wat naarquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je bent jezelf vergeten in het komerslijstje
Ja daaahaaagquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
Is er nog een dress code voor KLB'ers?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog een misschienner hoor. Ik wil wel, maar ik weet nog niet of ik kan mag van jullie.
quote:
NEE! Jij moet komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog een misschienner hoor. Ik wil wel, maar ik weet nog niet of ik kan.
Opzichquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:03 schreef afcajos het volgende:
Ik stel voor dat een modje deze reeks een beetje in de hand houd met al het off-topic geneuzelstraks is de meet er en kunnen we gelijk jubileum vieren omdat we bij het 500e deel zijn ofzo, het is verdomme geen 2e sc!
Rode condooms ook goed?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef Regenbui het volgende:
iedereen moet een rode ballon bij zich hebben zodat je elkaar herkend
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:03 schreef afcajos het volgende:
Ik stel voor dat een modje deze reeks een beetje in de hand houd met al het off-topic geneuzelstraks is de meet er en kunnen we gelijk jubileum vieren omdat we bij het 500e deel zijn ofzo, het is verdomme geen 2e sc!
Niemand trapt daarinquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb gewoon in dit topic de lapo en zet BT gewoon bij komersmoet je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |