0quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En met hoeveel meisjes heb je seks gehad in de tussentijd?
Nooit.quote:
Allemaal BT negeren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Geef haar nou niet te veel TT's, zodadelijk sleept ze aan het eind van dit jaar weer zo'n award in de wacht.
Geen zin om tig SC's door te zoekenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
Nooit.Als Florian die post vindt waar ik volgens hem zeg dat ik een chick heb, krijgt hij 10 euro van me.
Dat hou ik wel vol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je hier danquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Silentalarm het volgende:
nog maar 4 en een half hoofdstuk te gaan!!!!!!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Geef haar nou niet te veel naamtopics, zodadelijk sleept ze aan het eind van dit jaar weer zo'n award in de wacht.
Nah.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geen zin om tig SC's door te zoekenKan ook iemand anders zijn geweest, ik dacht jij
Een beetje van mezelf, en een beetje van Maggiquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
En waar zei ik dat ik van vunzig hield?
Waarom zegt Maggi zulke dingen over me..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf, en een beetje van Maggi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |