Zit net heinekenflesjes te typen, maar blikjes zijn misschien beter jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef Echo99 het volgende:
Verf alle verticale delen als bierblikjes...
Dat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
En de foto's van de rest van het huis? Daar ben ik nu ook benieuwd naar
Mijn excuus aan TS, ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Eerlijk is idd eerlijk; ik dacht daar heb je weer zo'n zeurmuts, wat kan er nou zo erg zijn aan een trap?
Maar mijn respect gaat uit naar dit topic. Wat een godvergeten lelijk ding
ik denk zoiets.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
En de foto's van de rest van het huis? Daar ben ik nu ook benieuwd naar
Inderdaad. Ik zou hem eruit slopen en een nieuwe plaatsen (indien voldoende geld).quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit is echt de lelijkste trap die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Siergrind. Dure oplossing, wel mooi. Daarmee is je blikjeseffect nog niet opgelost. Kijk maar eens op epoxy.nl of zo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef xEvelinex het volgende:
de trap er helemaal uitslopen zijn we niet echt van plan..
De balkjes zijn inderdaad vlak aan de achterkant en zijn tegen het stootbord geplakt/geschroef/gespijkerd.. dus die kunnen we er gemakkelijk eraf halen.. ik weet alleen niet hoe ze het precies met die tegeltjes hebben gedaan..
heeft er iemand wel eens gehoord van steentapijt.. heb ergens op een site weleens gezien dat ze dat ook op de treden van een trap toepassen.. iemand ooit gezien of ervaring mee?
Neuh, dat loop je in no-time weer kaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef xEvelinex het volgende:
zou dat goed gaan, tegeltjes verven? heb gehoord dat het wel kan.. maar je loopt er natuurlijk wel over en ik weet niet of het dan daartegen kan?
De rest van het huis is niet zo erg als deze trap hoordat is voornamelijk schilderwerk.. de vorige bewoners vonden het namelijk wel mooi om de deurposten groen, rood, blauw en bruin te doen en zo ook de radiatoren :|
Dat lijkt mij eerlijk gezegd ook de makkelijkste/snelste/goedkoopste oplossing.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:26 schreef Cyan het volgende:
Waarom geen mdfplaatjes tegen die boomstammetjes aan die je verft of behangt en dan aflakt? Over die tegeltjes zou ik gewoon een stuk zeil plakken hoor. Vt wonen heeft Novilon in de collectie met mooie en rustige prints en vaak worden er wel stukken op Marktplaats aangeboden.
Als ik ooit nog eens een huis koop.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:15 schreef AArt het volgende:
Alles eraf slopen, veel plamuren, nog meer plamuren, schuren, plamuren, schuren.. en schuren. Dan om en nabij 4 keer verven, dan transparante traplak erover en als laatste nog even 200 blauwe ledjes erop schroeven en twee infrarood sensors maken.... Dan krijg je een mooie trapDe trap in mijn huur huis was mint groen geverfd en daaroverheen zatten van die losse stukken vloerbedekking geplakt met enorm hardnekkige lijm. Al met al was het heel veeel werk maar ik ben erg blij met het resultaat.
Kan je daar meer over vertellen(PM)? Ik heb misschien ook wel interesse in zn trapquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:15 schreef AArt het volgende:
Alles eraf slopen, veel plamuren, nog meer plamuren, schuren, plamuren, schuren.. en schuren. Dan om en nabij 4 keer verven, dan transparante traplak erover en als laatste nog even 200 blauwe ledjes erop schroeven en twee infrarood sensors maken.... Dan krijg je een mooie trapDe trap in mijn huur huis was mint groen geverfd en daaroverheen zatten van die losse stukken vloerbedekking geplakt met enorm hardnekkige lijm. Al met al was het heel veeel werk maar ik ben erg blij met het resultaat.
Dan houd je dus helemaal geen treden meer over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
Voor die stammetjes zou ik hout timmeren zodat die stammetjes niet meer zichtbaar zijn,
Euries bestaan niet, Euro's wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef xEvelinex het volgende:
M'n vriend en ik gaan binnenkort samenwonen in een huisje wat eerst een huurhuis was. Dit betekent dat er veel aan gedaan moet worden, maar dat is iets wat we helemaal niet erg vinden. Nu was het wel even schrikken toen we de trap zagen in dit huis, zoiets hadden we nog nooit gezien! We willen deze trap dan ook opknappen. Nu hebben wij wel gehoord over traprenovatie van Upstairs en dergelijke, maar daar hebben wij gewoonweg het geld niet voor(heb gehoord dat de kosten hiervan oplopen tot ong 3000 eurie). Heeft er iemand ideetjes wat we met de trap kunnen doen? Vloerbedekking erover heen, daar ben ik niet zo weg van.. Misschien tegeltjes verven?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het woord komt vanzelf in het woordenboek als zoveel mensen het blijven gebruiken.quote:
Vond jij schrootjes niet ook wat hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Oblivion het volgende:
Mjah, ik ben de enige maar ik vind de tegeltjes wel wat hebben...![]()
De boomstammetjes moeten gaan.
Maar ik zou de trap dus wit verven (het hout en NIET de tegels) en dan op de muur een retro behang hangen met dat groen erin die terug komt in de trap.
Hoe retro wil je het hebben!?
Lijkt me dat verf gaat slijten, moet dus regelmatig opnieuw gebeuren. Maar er zijn meer mensen met geverfde trappen, dus het moet kunnen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef xEvelinex het volgende:
zou dat goed gaan, tegeltjes verven? heb gehoord dat het wel kan.. maar je loopt er natuurlijk wel over en ik weet niet of het dan daartegen kan?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:09 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Vond jij schrootjes niet ook wat hebben?
Ik durf te wedden dat de uitslag herzien wordt. En dan gaat de beker naar jullie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef xEvelinex het volgende:
er was vorig jaar een verkiezing voor de lelijkste trap van nederland... jammer dat we toen ons huisje nog niet hadden.. anders hadden we denk ik wel kans gemaakt
Diegene verdient de Nobelprijs voor de wansmaak van de vorige eeuwquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik had zo'n lelijke trap niet eens kunnen bedenken als iemand me had gevraagd wat ik me zou voorstellen bij de lelijkste trap ter wereld.
De hamvraag is: WIE woonde daar en heeft die trap verzonnen?
Ja vet man, net zo vet als je boomstamtrapquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:24 schreef xEvelinex het volgende:
wow dat is wel vet met die led verlichting, kan je dat dan goed wegwerken zodat je geen draden enzo meer ziet? en als je er dan over loopt gaan die lichtjes aan?
Wat een afknapper zeg, een vrouw die dat mooi vind.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:17 schreef Tinkepink het volgende:Ik vind de trap wel leuk eigenlijk en zou 'm gewoon zo houden
*kruisteken maakt*quote:Op zondag 18 januari 2009 21:17 schreef Tinkepink het volgende:Ik vind de trap wel leuk eigenlijk en zou 'm gewoon zo houden
Vast en zeker een vrouw? Misschien een duitser, want duitsers hebben vaak ook zo'n ontzettende lelijke smaak.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:17 schreef Tinkepink het volgende:Ik vind de trap wel leuk eigenlijk en zou 'm gewoon zo houden
Engelsen hebben ook zo'n gruwelijke smaak, kan ook nog.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:31 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Vast en zeker een vrouw? Misschien een duitser, want duitsers hebben vaak ook zo'n ontzettende lelijke smaak.
Tegelverf kan je niet gebruiken op tegels waarop je loopt, zeker niet voor een trap waar je steeds op hetzelfde stuk loopt. Het slijt dan best snel. Daarnaast blijf je het lelijke tegelmotief zien.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Tammeh het volgende:
Je zou de tegeltjes kunnen verven met tegelverf inderdaad. Ik denk dat als heel de trap bijv. cremekleurig is, incl de leuning e.d., dat het er meteen al een heel stuk anders uit ziet.
Eerst verf die geschikt is voor op tegels en dan parketlak iod er over heen. Maar die naadjes blijf je idd zien dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:55 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Tegelverf kan je niet gebruiken op tegels waarop je loopt, zeker niet voor een trap waar je steeds op hetzelfde stuk loopt. Het slijt dan best snel. Daarnaast blijf je het lelijke tegelmotief zien.
Vloertegels kan je ook ruw kopen, heb ik hier in de badkamer liggen, kan je niet op uitglijden met natte voeten, maar ik vind het al niet super staan in mijn badkamer (is gezet door vorige eigenaar en ben te lui om het eruit te halen omdat dat nogal veel werk is), maar op een trap is het helemaal lelijk omdat het grote tegels zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:26 schreef ParanoidEv het volgende:
Overtegelen zou ik niet doen. Als je daar met natte schoenen op loopt (of nate voeten) heb je de kans dat je uitglijd. En dat is nooit fijn, maar op een trap al helemaal niet.
Dacht je nu echt dat hij iets gedaan had? Als je al op fok dit moet plaatsen dan weet ik genoegt. Geen doorpakkers, geen verstand van klussen en over 2 jaar klaagt meneer er nog over.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef BuupWerk het volgende:
Gewoon alles weg slopen, schuren plamuren schuren plamuren en dan is bedenken wat je er mee kunt !!
Marre hoe staat het er nu mee ??
dat dacht ik ook toen ik de foto zag... hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef BuupWerk het volgende:
Gewoon alles weg slopen, schuren plamuren schuren plamuren en dan is bedenken wat je er mee kunt !!
Marre hoe staat het er nu mee ??
Denk dat TS van de trap gevallen is.quote:
Precies, bespaart je over veertig jaar weer wat werk.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:10 schreef powiesowie het volgende:
Stoel in de badkamer, die zou ik zeker laten zitten.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:34 schreef xEvelinex het volgende:
Onze geweldig mooie badkamer, die er dus als eerste uitvliegt
[ afbeelding ]
Foto genomen vanuit halverwege de tuin
[ afbeelding ]
Onze keuken, gelukkig helemaal netjes
[ afbeelding ]
De woonkamer, met de verschrikkelijke steenstrips!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dat niet een beetje van de regen in de drup?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:53 schreef RAVW het volgende:
die steen strips ...... oei dat gaat een heel hoop werk kosten
zou gewoon kunststof schoten er voor zetten.
Raar?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Keuken ziet er inderdaad wel goed uit, de rest heb je nog wel wat werk aan. Rare mensen hebben daar gewoond.
Keuken is een standaard woningbouw keuken, heel normaal in een huurhuis. Niet spectaculair en als je zelf een keuken koopt, koop je iets mooiers, maar zo'n keuken is wel gewoon functioneel.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:29 schreef Syytön het volgende:
[..]
Raar?
Gewoon oude mensen die waarschijnlijk al 30 jaar niets meer aan het huis hebben gedaan. Kom je vaak genoeg tegen, dit soort huizen waar oude mensen jaren in hebben gewoond.
De keuken vind ik er trouwens niet echt geweldig uitzien, echt zo'n emotieloze jaren '90 keuken.
goed gereedschap. beukt t er zo af!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:53 schreef RAVW het volgende:
die steen strips ...... oei dat gaat een heel hoop werk kosten
zou gewoon kunststof schoten er voor zetten.
Denk dat de traptreden dan te klein worden. Dan heb je wel een mooie trap maar kan je m niet gebruiken.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:18 schreef zwaan12 het volgende:
waarom schroef je geen nieuwe beplating op de trap en dan schilderen dan ben je klaar.
succes
De balkjes zijn er gelijk afgegaan en er staat al een deel in de grondverfquote:Op donderdag 2 april 2009 15:17 schreef BuupWerk het volgende:
hoe is het met die trap...na 41 dagen ?!?!
Dit had je aankoopmakelaar moeten uitzoeken... dan had je het gewetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef xEvelinex het volgende:
de houten balkjes die je ziet, die gaan we er zowieso uithalen want daar zitten er een aantal van los en zorgt ervoor dat de trede een stuk smaller is.. als je dan over de trap loopt stoot je er steeds tegenaan.. en het is natuurlijk oerlelijk.. we weten alleen niet goed wat we met de tegeltjes aanmoeten omdat we dus niet weten wat eronder zit..
Das lastig, als je geen aankoopmakelaar hebtquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef wwwer het volgende:
[..]
Dit had je aankoopmakelaar moeten uitzoeken... dan had je het geweten
Maar wat je nu gaat doen ziet er netjes uit
Vanavond probeer ik nieuwe foto's in mijn andere forum te zetten, maar het begint al aardig op te schieten. Alleen wel jammer dat mijn vriend erg druk is met zijn werk en ik het druk heb met school en stagequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef styliste het volgende:
ziet er al goed uit! Hoe is het met de rest van het huis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |