Zit net heinekenflesjes te typen, maar blikjes zijn misschien beter jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef Echo99 het volgende:
Verf alle verticale delen als bierblikjes...
Dat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
En de foto's van de rest van het huis? Daar ben ik nu ook benieuwd naar
Mijn excuus aan TS, ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Eerlijk is idd eerlijk; ik dacht daar heb je weer zo'n zeurmuts, wat kan er nou zo erg zijn aan een trap?
Maar mijn respect gaat uit naar dit topic. Wat een godvergeten lelijk ding
ik denk zoiets.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
En de foto's van de rest van het huis? Daar ben ik nu ook benieuwd naar
Inderdaad. Ik zou hem eruit slopen en een nieuwe plaatsen (indien voldoende geld).quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit is echt de lelijkste trap die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Siergrind. Dure oplossing, wel mooi. Daarmee is je blikjeseffect nog niet opgelost. Kijk maar eens op epoxy.nl of zo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef xEvelinex het volgende:
de trap er helemaal uitslopen zijn we niet echt van plan..
De balkjes zijn inderdaad vlak aan de achterkant en zijn tegen het stootbord geplakt/geschroef/gespijkerd.. dus die kunnen we er gemakkelijk eraf halen.. ik weet alleen niet hoe ze het precies met die tegeltjes hebben gedaan..
heeft er iemand wel eens gehoord van steentapijt.. heb ergens op een site weleens gezien dat ze dat ook op de treden van een trap toepassen.. iemand ooit gezien of ervaring mee?
Neuh, dat loop je in no-time weer kaal.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef xEvelinex het volgende:
zou dat goed gaan, tegeltjes verven? heb gehoord dat het wel kan.. maar je loopt er natuurlijk wel over en ik weet niet of het dan daartegen kan?
De rest van het huis is niet zo erg als deze trap hoordat is voornamelijk schilderwerk.. de vorige bewoners vonden het namelijk wel mooi om de deurposten groen, rood, blauw en bruin te doen en zo ook de radiatoren :|
Dat lijkt mij eerlijk gezegd ook de makkelijkste/snelste/goedkoopste oplossing.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:26 schreef Cyan het volgende:
Waarom geen mdfplaatjes tegen die boomstammetjes aan die je verft of behangt en dan aflakt? Over die tegeltjes zou ik gewoon een stuk zeil plakken hoor. Vt wonen heeft Novilon in de collectie met mooie en rustige prints en vaak worden er wel stukken op Marktplaats aangeboden.
Als ik ooit nog eens een huis koop.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:15 schreef AArt het volgende:
Alles eraf slopen, veel plamuren, nog meer plamuren, schuren, plamuren, schuren.. en schuren. Dan om en nabij 4 keer verven, dan transparante traplak erover en als laatste nog even 200 blauwe ledjes erop schroeven en twee infrarood sensors maken.... Dan krijg je een mooie trapDe trap in mijn huur huis was mint groen geverfd en daaroverheen zatten van die losse stukken vloerbedekking geplakt met enorm hardnekkige lijm. Al met al was het heel veeel werk maar ik ben erg blij met het resultaat.
Kan je daar meer over vertellen(PM)? Ik heb misschien ook wel interesse in zn trapquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:15 schreef AArt het volgende:
Alles eraf slopen, veel plamuren, nog meer plamuren, schuren, plamuren, schuren.. en schuren. Dan om en nabij 4 keer verven, dan transparante traplak erover en als laatste nog even 200 blauwe ledjes erop schroeven en twee infrarood sensors maken.... Dan krijg je een mooie trapDe trap in mijn huur huis was mint groen geverfd en daaroverheen zatten van die losse stukken vloerbedekking geplakt met enorm hardnekkige lijm. Al met al was het heel veeel werk maar ik ben erg blij met het resultaat.
Dan houd je dus helemaal geen treden meer over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
Voor die stammetjes zou ik hout timmeren zodat die stammetjes niet meer zichtbaar zijn,
Euries bestaan niet, Euro's wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef xEvelinex het volgende:
M'n vriend en ik gaan binnenkort samenwonen in een huisje wat eerst een huurhuis was. Dit betekent dat er veel aan gedaan moet worden, maar dat is iets wat we helemaal niet erg vinden. Nu was het wel even schrikken toen we de trap zagen in dit huis, zoiets hadden we nog nooit gezien! We willen deze trap dan ook opknappen. Nu hebben wij wel gehoord over traprenovatie van Upstairs en dergelijke, maar daar hebben wij gewoonweg het geld niet voor(heb gehoord dat de kosten hiervan oplopen tot ong 3000 eurie). Heeft er iemand ideetjes wat we met de trap kunnen doen? Vloerbedekking erover heen, daar ben ik niet zo weg van.. Misschien tegeltjes verven?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het woord komt vanzelf in het woordenboek als zoveel mensen het blijven gebruiken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |