quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:36 schreef Yi-Long het volgende:
DELEN, zou mijn kleuterjufvrouw hebben gezegd!
Thramatischquote:Sinds een paar jaar heb ik op het midden van mijn hoofd last van (...).
Ik ben bij de thermatholoog geweest en die heeft een biopsie gedaan maar hier kwam niets uit.
Dat is echt feel duurder.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:01 schreef blup het volgende:
[..]
Hey Theo,
3 nog wattes geloof ik.
Groetjes Alex
[..]
Hey Theo,
Dat is vors duurder.
Groetjes Alex
en op je wonden zitten natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:35 schreef JoPiDo het volgende:
dat is naarstig als je niet zo goed thuis bent in dit soort zaken en je niet gewend bent om er mee om te gaan
als hij een keer betaald heeft of er blijkt dat hij toch per ongeluk wel heeft toegezegd: blaren likken en zo snel mogelijk één van de aanbieders stop zetten
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:03 schreef DIGGER het volgende:
Patatje Tsjernobyl: Friet verzopen in elke beschipbare saus.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:33 schreef D-Flying het volgende:
De politie bedoelt een Zuid-europeanse of Zuidoost-Europeans afkomst.
Hoezo?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:33 schreef EmilioW het volgende:
[..]
Hij vraagt het wel.
beton moet je zoinzo bewapennen!
Piri piri?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:46 schreef capricia het volgende:
Drukexpirimenten om te kijken hoe je hoofd kapot gaat als de druk in een vliegcabine wegvalt.
Tweelingexpirimenten.
Expirimenten met zwangere vrouwen.
Expirimenten met sterilisatie.
Leuk dat we hier onze taalopvallingen gezellig kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:56 schreef heaven7 het volgende:
Oh ja, tuurlijk. Gelukkig is het feedbacktopic er niet om je ergeringen, opvallingen en suggesties en dergelijken uit te spreken/aan te dragen
Nou, gewoon zoquote:
quote:Ik download in vervolg wel een film! Reclames zijn zoiezo al irritant met die joling en die andere opgezette trut.
Die is echt niet origineel meer..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
(...)
[ weer een variant van sowieso...]
Ik dacht eerlijk gezegd dat het exact het zelfde geschreven was als de post die ik quote maar dat bleek anders te zijn nadat ik hem geplaatst had..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:07 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Die is echt niet origineel meer..
Walgelijke actie overigens van dat debiele wijf.quote:Welkom op stopkindersex.com
Helaas kan onze server het zeer grote aantal bezoekers welke wij na aanleiding van een media artikel ontvangen niet aan.
Indien u de door de media besproken pedofiele database wenst te raadplegen kunt u een bezoek brengen aan deze website!
Onze excuses voor dit ongemak, wij hopen u op een later tijdstip alsnog te mogen verwelkomen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef luvley het volgende:
(...)
Ik geloof elk gezond denkende vrouw heeft een soort van voor gevoel bij elke man. En elke man krijgt automatisch een lebel.
(...)
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
0 mijn usb stick stond in mijn pc![]()
nooit in het nieuws![]()
WAT DOET DE JOUWNE IN HeT NIEUWS!
Naarstig is volgens het Groene Boekje wel een bestaand woord. Ik kan even niet bij mijn gewone woordenboeken, dus de betekenis moet ik maar even gokken uit het zinsverband.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
en op je wonden zitten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |