LMAO!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op zich natuurlijk geen originele fout (verre van). Reactie volgt:
[..]
TS weer:
DuurDE
NeukTE
Gewoon allebei 1 keer, is het iig maximaal 1 keer fout.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn eindelijk in de goede richting daar in brabant door Eindhoven op te heffen, als ze dat nou ook doen bij Roda zijn er een hoop probleme de wereld uit.
Beide teams zijn van braband, dus misschien een fusie met Willem II??
Een reiger, maar wel een leuke: alsof Obama in een weide gedreven wordtquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef werkeend het volgende:
[..]
denk je nou echt serieus werkelijk dat Obama, die al meerdere keren duidelijk heeft aangegeven christelijk te zijn en geen moslim, nu opeens bij z'n inweiding de Koran gaat pakken?
Dan staat hij binnen een week op straat vanwege kiezersfraude en is hij 1 van de weinig presidenten die door impeachment uit z'n ambt is gezet.
Op hoeveel manieren kan je drie letters husselenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:24 schreef hestria het volgende:
ik weet het nog niet. Logischerwijs weet ik dat een 3de er niet meer inzit, qwa financieen, ruimte, etc maar toch heb ik moeite om het hoofstuk af te sluiten.
...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 @ 13:30 schreef Atoompje het volgende:
Héél veel zieken, maar ik niet![]()
Aluwel ik ook niet topfit ben.
Vast een letter vergeten. Of zouden die moeders waterplanten naar school brengen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:46 schreef Profesor het volgende:
[..]
lol
![]()
Maar ze zouden eens bij scholen mogen controleren als sherry huisvrouwen met de SUV hun kroos komen ophalen..
Die dingen zijn zo duur dat ik mezelf er nog niet eens een cadeau doe.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:44 schreef Gwywen het volgende:
Geef die gast een etymologisch woordenboek cadeau.
Er zít een gat in sommige piercings...quote:
Verwarmd uranium. Hmm.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef Andyy het volgende:
hoezo staat dit bij Defensie ?
zoek je verwarmd uranium ofzo ?
Lijkt me best vies.quote:
Je staat er versteld van wat ze er geen brengen inderdaad.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Vast een letter vergeten. Of zouden die moeders waterplanten naar school brengen?
Ik denk dat deze chauffeur in spe eerst maar eens terug naar school moet gaanquote:DAF, is het beste merk vindt ik dan;) ik wil later naar het buitelandt rijden goederen inladen in uitladen!!
Om vrachtwagenchauffeur te worden heb je geen goede beheersing van de Nederlandse taal nodig, lijkt mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef glasbak het volgende:
Niet van hier maar wel om te janken
[..]
Ik denk dat deze chauffeur in spe eerst maar eens terug naar school moet gaan
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:18 schreef qonmann het volgende:
kan me eigenlijk niet voorstellen dat het er 500 zijn.
Dan geloof ik nooit meer een woord van wat de Palestijnen ons willen doen geloven
(geloof ze nu ook al niet met hun in elk kaar gedraaide "documentaires")
'Moeilijke woorden' zie ik wel vaker goed geschreven in posts vol eenvoudige spelfoutenquote:
Sorry, ik was te snelquote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef ruud.nl het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1247056
Interessante vraag.
Wat die gast boven me zegt.![]()
LOLquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:31 schreef Gwywen het volgende:
Ach, die jongen had gewoon even een uitlaadklep nodig
Meer rechten voor mensen met een kromme piem0l!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:20 schreef SpecialK het volgende:
Ik snap even niet wat dan de strekking is van haar artikel. Dat de kerk dus beinvloed mag worden door de overheid of ook answersom.
Niets verheugt mij natuurlijk meer dan een overheid die via poltiek elke religieuze stroming kapot maakt van binnenuit. Maar als dit de consequentie heeft dat leden van de kerk ook ineens een hardere stem krijgen dan rechtgeschapen burgers dan is dit natuurlijk een kwalijke zaak.
Ik dacht dat "moslim" nu het stopwoordje van populisten was...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:57 schreef Niek. het volgende:
Meteen die onzinnige reacties, dat de beveiliging omhoog moet.... Belachelijk, dit is 1 gek, een compleet op zichzelf staand iets wat simpelweg niet tegen te houden is. Alle populisten worden wakker en schreeuwen moor en brand.
Ja, het is vreselijk wat er is gebeurd, maar de media springen er direct weer lekker op met zn allen.
Zie ik niet zo vaak.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:57 schreef Gabbylicious het volgende:
Ja maar voor hetzelfde geldt krijg ik hier een dikke bad beat, puur en alleen omdat deze morons niet normaal kunnen pokeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |