gevement?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:46 schreef Gwywen het volgende:
Nou ja, het is tenminste nog enigszins fonetisch opgeschreven.
Op een gevement zie je met al die spellingsregels ook door de bomen het bos niet meer.
Wie op de punaise zit ..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kleptocratentax mag van mij per direct worden ingevoerd. Dankzij het perverse bonusbeleid bij menig instelling zitten we nu goed in de punarie. I
Bij de koffiepotten schat ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:50 schreef popolon het volgende:
't Zal nog even duren voordat ze op de bodum te vinden zijn. Niemand weet waar dat is namelijk.
Die was met opzet, zie de fout waar het over ging.quote:
Jij snapt 'mquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Die was met opzet, zie de fout waar het over ging.
Nieuwe Franse sport.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:49 schreef Wheelgunner het volgende:
Israel - Hamas de oorlog nr.55 Waar er geen stakend vuren is
Om bang van te wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:46 schreef exode het volgende:
Dat is echt Maarssens schijnbaar. In de badkamer worden ze in de muur gevreesd gelukkig. Verder willen we ze overal wit gaan lakken.
d...? t...? Allebei dan maar voor de zekerheidquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef LoudGirl het volgende:
No knead bread is brood dat wordt gebakken volgens de methode van de Amerikaan Jim Lahey. Je hoeft het niet te kneden. Het is een slap, vochtig deeg met weinig gist, dat rijsdt gedurende een lange tijd op een relatief lage temperatuur. Recept:
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
er komen zoveel foto's hier dat ik ze soms over het hoofd mis
Ur bun or my bun?quote:urbun survival met tips
Hoi iedereen,
in het scouting magazine van laatst stonden tips voor urbun survival zoals fietsbandplakken en meer van dat soort berichten. weten jullie nog goede voor het lijstje?
http://3.bp.blogspot.com/(...)KLJQ68/s1600-h/2.JPG
http://1.bp.blogspot.com/(...)3RMR2I/s1600-h/3.JPG
http://3.bp.blogspot.com/(...)MHEmCQ/s1600-h/5.JPG
dit was het bericht
groetjes job
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:34 schreef supersteve het volgende:
Ja maar luister..
eigenlijk doet drank er weinig aan toe.. als je van de trap valt onder welke omstandigheden dan ook, dan ben je gewoon voor de rest van je levne getekend! Je kan uitgleiden, je kan flauwvallen noem maar op..
Een glazen deur onder een stijle trap.. dat is toch gewoon niet slim om te bedenken?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:17 schreef klusfoobje het volgende:
Als een vrouw mij daadwerkelijk zegt dat ze aangifte van verkrachting zal gaan doen terwijl beide partijen weten dat dat niet waar is, dan zal ik dat daadwerkelijk zien als bedreiging en daar full force de tegenaan val op doen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Railzenreiniger. Te koop bij de betere hobbyzaak
Net zoals met ei - eieren en kind - kinderen. Vroeger was eier en kinder al meervoud. Dit zie je nog steeds in bijv. het Limburgs (ein ei, twieë eier; ein kindj, twieë kinjer).quote:Op zondag 15 februari 2009 22:25 schreef Gwywen het volgende:
Dat was vroeger met schoe ook zo. (Kijk maar naar verwante talen Engels en Duits, daar is 't nog steeds zo) Meervoud was schoen ("schoe-en")
Tegenwoordig dus verbasterd naar schoen-schoenen.
Ik ben bang dat het met de rail ook die kant op gaat![]()
Ja, kweet, taal leeft, maar soms doet 't leven pijn
In het dialect zie je dat inderdaad nog wel terug, ook in Salland bijvoorbeeld...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Net zoals met ei - eieren en kind - kinderen. Vroeger was eier en kinder al meervoud. Dit zie je nog steeds in bijv. het Limburgs (ein ei, twieë eier; ein kindj, twieë kinjer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |