Nee joh, hebben we al wit gespotenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Ligt het nou aan de belichting of is de badkamer opeens 10 keer witter geworden?
Succes verder
Zou je wel denken op de foto, maar echt heeeel lelijk, daar komt een grijs/bruine muur. Behang was overal oud en gewoon niet mooi.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
hey dat behangetje in de woonkamer was best te doen toch??
en dan die stortkoker in t toilet, jammer zeg...
ben benieuwd hoe dit afloopt... succes!
Zelf besmeurd...zo stom geweest niet te beschermenquote:Op maandag 9 februari 2009 07:43 schreef maedel het volgende:
Heb je dat laminaat nou zelf lopen besmeuren?![]()
Of kwam dat als verrassing ergens onder vandaan?
Ssssst..ja dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je daar nou geknoeid op de witte muur?![]()
Dat is echt Maarssens schijnbaar. In de badkamer worden ze in de muur gevreesd gelukkig. Verder willen we ze overal wit gaan lakken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef dahei het volgende:
Leuk topic om te volgen! Jullie gaan echt snel!
Wel jammer dat al die verwarmingsbuizen zo in het zicht zitten. Ze zijn erg "nadrukkelijk" aanwezig! Verder wel een leuk huis! Heb je toevallig een plattegrond?
Bohooo! Tuh tuh!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:45 schreef exode het volgende:
[..]
Ssssst..ja dus...onze superklusser (is gek op rood en wilde dus meteen alles rood verven) is iets te driftig met de roller geweest. Ondertusen zoveel mogelijk weggepoetst met water en morgen wat witte latex erover. Deze rode latex hebben we ook in onze huidige keuken en zo is een rode vlek op plafond ook mooi weggewerkt.
Deze radiator zit gelukkig op zolder, maar zijn er niet gewoon radiatoren op de markt met de aansluitingen rechts? Dat zou weer een paar meter buis schelen. Waarom hebben ze dit ooit zo gemaakt?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:47 schreef exode het volgende:
Dat was weer een vruchtbaar klusdagje!
Balkenplafond studeerkamer wit
[ afbeelding ]
Er is nog veel meer loze leiding....huis was/is wat betreft afwerking echt slecht maar daar wordt dus aan gewerktquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:45 schreef Deskjet het volgende:
[..]
Deze radiator zit gelukkig op zolder, maar zijn er niet gewoon radiatoren op de markt met de aansluitingen rechts? Dat zou weer een paar meter buis schelen. Waarom hebben ze dit ooit zo gemaakt?
onvoorstelbaar..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:49 schreef exode het volgende:
Beduusd....
Ons huidige huis (appartement in Utrecht) is vannacht voor de helft uitgebrand. Meubels worden maandag naar alle waarschijnlijkheid opgegeven door verzekering. Veel te veel rookschade.
Wij hebben gelukkig niets, onze katjes ook niet. We werden om 2 uur wakker van lawaai. Gelukkig gingen alle alarmbellen in ons hoofd af van de brandlucht. Brand is bij onderbuurvrouw begonnen, haar appartement is volledig uitgebrand.
Klopt dat is hem. 2 van de 3 patiënten met rookvergiftiging zijn wij. Alleen hebben wij geen vergiftiging opgelopen bleek in het ziekenhuis. Mijn vriendin heeft wel een verstuikte enkel en blauwe plekken die echt enorm zijn. Ze is bij het rennen uit het huis met 1 van de 2 katten van de trap gegleden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:32 schreef dahei het volgende:
deze?
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/206199
Dat dacht ik ook toen ik in het huis rondliep. Maar echt alles is zwart en aangezien we meubels van onbehandeld hout hebben...heeft het de rook waarschijnlijk opgezogen als een spons. De bank en alles wat bij het raam stond is sowieso weg aangezien daar de vlammen waren.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje zeg dacht even het valt mee niet alles weg enz
Maar het heeft een flinke impact merk ik al.
Heel veel sterkte en succes en heel fijn dat jullie een dubbele inboedelverzekering hadden ik ga hem onthouden voor de toekomst!
We hebben 2 schijterds van katten (zijn geboren op straat en na 6 maanden van straat gehaald). Ze zijn redelijk bang nu maar ze herkennen ons en willen constant geaaid worden. Ze zitten nu in een hok van 2 bij 2 met reismand (waar ze altijd in sliepen en die niet stinkt omdat die voordat de rook in huis was buiten was met 1 kat erin), kattenmand, krabpaal, mandje. Morgen is mijn zwager weg en mogen de katten ook de gang en woonkamer in. Zal enorm vreemd voor ze zijn want het is hetzelfde appartement.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:24 schreef Ml-etje het volgende:
Pfoe wat een geluk.
Hoe is het met de katjes? Uit hun doen of?
Jeetje wat een toeval:quote:Op zondag 22 februari 2009 10:43 schreef Ireth het volgende:
Jemig Exode wat een schrik! Ik heb de sirenes wel gehoord, maar had niet door waar ze naartoe gingen (je bent bijna mijn buurvrouw) Wat een geluk dat jullie niks hebben en de beestjes ook niet, maar de rilling zal er voorlopig nog wel even inzitten! Heel veel sterkte met het afwikkelen van alle rompslomp die er bij komt kijken nu!
Nee zo dichtbij zit ik nu ook weer niet. Zit zeg maar exact tussen de kazerne en jullie in zeg maar. Stuur wel even een prive berichtje.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:45 schreef exode het volgende:
[..]
Jeetje wat een toeval:
Waar woon je dan? Zag je ons niet rondlopen in de gele mega jassen die onze zwager heeft overgehouden aan een trip naar Antartica?
Oh getver dus toch..die ring moet schoon te krijgen zijn overigens..laat er maar en juwelier op losquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:30 schreef exode het volgende:
Onvervangbaar helaas toch wel, er was nog 1 doos met foto's aanwezig. Die wordt morgen door Dolmans gepakt en dan kijken wij hoe het er aan toe is. Verder hangt er een blouse van mijn overleden vader en is de ring die ik van mijn vriendin heb gekregen zwart geblakerd (had ik uit omdat vanwege het klussen mijn vingers nogal opgezwollen waren). Kleding gaat ook allemaal weg...hoe leuk ik shoppen ook vind, dit is niet leuk winkelen. Achter elk kledingstuk zit een verhaal, soms niet boeiend soms wel.
Onze meubels zouden allemaal meegaan, helaas dus...
MAAR:
Nieuwe bank is besteld bij Trendhopper, slaapbank gekocht voor logeerkamer, kledingkast was van Ikea, precies dezelfde teruggekocht. Morgen gaan we naar Loods5 voor eetkamerstoelen. Over een paar maanden kijken we rond en denken: toch best mooi die nieuwe meubels.
En wat er ook gebeurt wij hebben bijna een paarse badkamer!
die gangkasten zijn gaaf! zaten die er al in? Gaaf behangetje ook!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef exode het volgende:
Jaaaa een foto update!
Bad is geplaatst
[ afbeelding ]
keuken getegeld, komend weekend voegen
[ afbeelding ]
Onze tijdelijke bank, gaat als slaapbank de logeerkamer in zodra onze bank binnen is (mei)
[ afbeelding ]
De gang kasten van lelijk en praktisch naar mooi en praktisch
[ afbeelding ]
De kledingkamer behangen, rechterkant staan de helft van de kasten in elkaar. Nog 1 kast van 1 meter breed te gaan en een oplossing voor onze schuifdeuren. Deuren waren al verhuisd, rails nog niet en die is dus verloren gegaan
[ afbeelding ]
Die vind ik ook heel erg mooi!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
Wat een leuk behang voor de inbouwkasten!
Bad verkeerd om?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:23 schreef dahei het volgende:
Staat dat bad nou niet verkeerd om? En volgens mij is de ombouw nog niet af (of zie ik het verkeerd?).
Verder ziet het er allemaal echt heel leuk uit. Vooral die kasten vind ik erg mooi!
Ik ben gewend dat de de overloopbeveiliging aan de achterkant zit, of dit echt zo "hoort" weet ik niet. Ik ben geen expert. Ik had het gewoon andersom verwacht.quote:
Oh zooooquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:27 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat de de overloopbeveiliging aan de achterkant zit, of dit echt zo "hoort" weet ik niet. Ik ben geen expert. Ik had het gewoon andersom verwacht.
Lampenwinkel op de meubelboulevard van Utrecht. Ze hebben ze ook in 3 lampen versie. 2,5 jaar geleden gekocht, dus geen idee of ze hem nog hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:38 schreef Syytön het volgende:
Waar heb je deze awesome lamp boven de tafel vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |