Is er nog een andere oplossing??? Kan ik proberen mijn rechterzwellichaam ook half stuk te krijgen dan is hij weer recht, maar dan ben ik bang dat ik geen erectie meer kan krijgenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik denk dat je het beste een afspraakje kan maken met de huisarts![]()
Dat je je schaamt is logisch, maar daar moet je je echt over heen zetten
als je je moet melden bij een huisarts of eerste hulp, zou je juist zeggen dat de schade te herstellen is...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben bang dat de schade niet meer te herstellen is...ik heb net een afl. van Grey's anatomy gezien en daaruit bleek dat als dit gebeurt, je je meteen moet melden bij de huisarts of eerste hulp.
De schade is te herstellen mits je je direct na het ontstaan van de breuk meldt bij de EH/huisarts.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
als je je moet melden bij een huisarts of eerste hulp, zou je juist zeggen dat de schade te herstellen is...
Ik denk dat het belangrijk is te melden dat hij moet proberen de bloedtoevoer naar zijn beneden tegen te gaan. Misschien dat zijn penis dan nog te redden isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De schade is te herstellen mits je je direct na het ontstaan van de breuk meldt bij de EH/huisarts.
Aangezien TS dat niet heeft gedaan ben ik bang dat er weinig hoop op herstel is.
De bronquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben bang dat de schade niet meer te herstellen is...ik heb net een afl. van Grey's anatomy gezien en daaruit bleek dat als dit gebeurt, je je meteen moet melden bij de huisarts of eerste hulp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Nee we gaan geen foto's posten.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:47 schreef St4ck3r het volgende:
Post eens een foto, kunnen we het probleem beter bekijken...
Het is maar 10%, als het nou een afbuiging omhoog was had je een fantastische gspot stimulator in je broek hangenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
er zijn ook vrouwen die dit fijn vinden, haal er je voordeel mee!
Daar kan je volgens mij met standjes best leuke dingen mee doen. Of doe jij alleen missionaris?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Het is maar 10%, als het nou een afbuiging omhoog was had je een fantastische gspot stimulator in je broek hangen
Wat heeft mijn sexleven nu ermee te maken? Ik mis denk ik wat.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Daar kan je volgens mij met standjes best leuke dingen mee doen. Of doe jij alleen missionaris?
Hij kan/moet om een hoekje neuken, dat noem je niet "een beetje scheef".quote:Op maandag 9 februari 2009 18:53 schreef TruIvy het volgende:
Ach, wat is een beetje scheef.. Als je maar lief bent en er een beetje leuk uit ziet!
iddquote:Op maandag 16 februari 2009 00:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
auwwwwwwwww fuck man alleen de gedachte al![]()
Maar 40 graden in half stijve toestand dan weer best wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef Mejuffrouw het volgende:
Zelden een man met een rechte pik gezien. ze hebben allemaal wel een "afwijking" . 10 gr. klinkt niet echt erg.
Sloeriequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar 40 graden in half stijve toestand dan weer best wel.
Aan de andere kant is dan blijkbaar het zwellichaam niet helemaal stuk aangezien het rechter trekt als hij stijver wordt.
Ik zou inderdaad even naar de dokter maar op zich is er niets mis met een beetje scheef hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |