abonnement Unibet Coolblue
pi_65837554
Een aantal jaren geleden was ik zo geil dat ik tijdens masturberen op mijn buik ging liggen en dus met mijn volle gewicht op mijn penis ging liggen. Daarna tegen mijn matras ging wrijven.

Toen ik dat dus aan het doen was hoorde ik iets knappen en ja hoor opeens was mijn penis scheef de linker zwellichaam was geknapt of zwakker geworden, ik had namelijk geen blauwe plek. Maar in plaats van een stijve zwellichaam was mijn eikel ongeveer 30 graden naar links vergeleken met de basis van mijn penis. Ik durfde dus nioet naar de hiisarts te gaan en dacht ook dat het wel mee zou vallen omdat ik geen blauwe plek zag en na googlen zag ik dat je meestal blauwe plekken krijg je dan pas zorgen moet maken.

Ik hoopte dus dat dit na een paar jaren wel wel zou gaan maar nu heb ik nog steeds een redelijk scheve penis, bij mijn rechterkant van mijn penis zwelt op bij mijn linkerkant zie je een grote ader lopen als hij stijf is. dus ik denk dat de kleine aders voor het zwellichaam zijn geknapt en kapot zijn gegaan. Als hij echt stijf wordt is de afwijking naar links maar 10 graden maar bij half stijf is het wel 40 graden naar links en wanneer hij niet stijf is heb ik rechts weerstand maar links niet.

Nu is mijn vraag dusheeft er iemand hier ervaring mee ik ben bang dat dit meiden afschrikt en ik ben 22 en nog steeds maagd. Ook weet iemand of er een pijnloze operatie bestaat voor mijn penis om dit op te lossen

pi_65837639
Ik denk dat je het beste een afspraakje kan maken met de huisarts
Dat je je schaamt is logisch, maar daar moet je je echt over heen zetten
Ja... echt!
pi_65837680
Kom op, verplaats je in TS. Zou jij het leuk vinden als iemand zo reageert op jouw verhaal?
Beetje volwassen, anders kan je altijd nog naar ONZ ofzo
Ja... echt!
pi_65837743
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik denk dat je het beste een afspraakje kan maken met de huisarts
Dat je je schaamt is logisch, maar daar moet je je echt over heen zetten
Is er nog een andere oplossing??? Kan ik proberen mijn rechterzwellichaam ook half stuk te krijgen dan is hij weer recht, maar dan ben ik bang dat ik geen erectie meer kan krijgen

Alleen serieuze reacties anders ga ik bidden dat jullie ook scheve penissen krijgen!

Zijn er trouwens meiden die vallen op mannen met scheve penissen?
pi_65837763
Ik ben bang dat de schade niet meer te herstellen is...ik heb net een afl. van Grey's anatomy gezien en daaruit bleek dat als dit gebeurt, je je meteen moet melden bij de huisarts of eerste hulp.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 23:21:09 #6
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_65837787
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben bang dat de schade niet meer te herstellen is...ik heb net een afl. van Grey's anatomy gezien en daaruit bleek dat als dit gebeurt, je je meteen moet melden bij de huisarts of eerste hulp.
als je je moet melden bij een huisarts of eerste hulp, zou je juist zeggen dat de schade te herstellen is...
pi_65837827
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:21 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

als je je moet melden bij een huisarts of eerste hulp, zou je juist zeggen dat de schade te herstellen is...
De schade is te herstellen mits je je direct na het ontstaan van de breuk meldt bij de EH/huisarts.
Aangezien TS dat niet heeft gedaan ben ik bang dat er weinig hoop op herstel is.
pi_65837886
Wow... balen.
Sterkte.
Striving to be more than average.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 23:25:37 #9
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_65837887
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:22 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

De schade is te herstellen mits je je direct na het ontstaan van de breuk meldt bij de EH/huisarts.
Aangezien TS dat niet heeft gedaan ben ik bang dat er weinig hoop op herstel is.
Ik denk dat het belangrijk is te melden dat hij moet proberen de bloedtoevoer naar zijn beneden tegen te gaan. Misschien dat zijn penis dan nog te redden is
pi_65839092
ik weet niet of er wat aan te doen is, maar vraag je huisarts even om een verwijzing naar de uroloog.

en ik zou me niet te veel zorgen maken om wat meiden van je lul vinden; tegen de tijd dat jullie beide uitgekleed zijn gaat ze echt neit weg omdat je piemel er iets anders uitziet
  zondag 8 februari 2009 @ 00:27:10 #11
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_65839353
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben bang dat de schade niet meer te herstellen is...ik heb net een afl. van Grey's anatomy gezien en daaruit bleek dat als dit gebeurt, je je meteen moet melden bij de huisarts of eerste hulp.
De bron

En TS: deed het geen pijn toen?!? Ik denk dat je idd toen al even naar de dokter had moeten gaan, en dat vooral nu alsnog moet doen. Verzin een reden die je beter vindt dan iets met 'ik was aan het rukken' en stop met zeuren over dat je er (zelf) iets anders aan wilt doen.
*Think outside the box*
  zondag 8 februari 2009 @ 19:15:55 #12
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_65857888
Ik denk dat de schade alleen te herstellen is als je meteen naar een dokter gaat. Nu je het er te lang hebt laten zitten vrees ik dat de boel al vastgegroeid is en dat er weinig meer aan te doen valt. Je zou voor advies als nog naar een arts kunnen gaan.

Nog meer dingen breken is niet handig, daar veroorzaak je alleen maar meer schade mee. En ik denk echt dat er meiden zijn die niet afknappen op zoiets, ze zouden wel erg oppervlakkig zijn als je het daar vanaf laat hangen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 8 februari 2009 @ 19:45:49 #13
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_65858881
http://www.sexwoordenboek.nl/erectie_gebroken.html

Even een serieuze post, ik heb het zelf namelijk ook gehad, en is nooit goed gekomen......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_65859315
ik zou eens even naar een arts gaan als ik jou was.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er dames zijn die in 'het heetst van de strijd' eens goed naar je penis gaan kijken en dan nee dank je wel zeggen.
Ik weet dat het cliche is maar het maakt echt niet uit hoe hij er uit ziet (oke, behalve als je hem niet goed schoonmaakt en er vliegjes omheen cirkelen) maar het gaat er om wat je er mee doet.
Stop hem er eerst maar in, verwen de dame in kwestie en kijken komt daarna wel...
pi_65877058
Tja er zijn ook mannen die met een scheve geboren zijn volgens mij. Daar kun je niks aan doen. Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die op een kromme afknappen. Ik in ieder geval niet. Je kan dus ook proberen om ermee te leren leven..
pi_65877097
Ik geloof niet dat hij echt scheef is gegaan door je matrasavonturen, anders had het wel veel meer pijn gedaan. Ik denk dat het een beetje tussen je oren zit.
pi_65877511
Post eens een foto, kunnen we het probleem beter bekijken...
pi_65877535
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:47 schreef St4ck3r het volgende:
Post eens een foto, kunnen we het probleem beter bekijken...
Nee we gaan geen foto's posten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_65877574
dat mag hier toch wel?
pi_65877700
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:49 schreef St4ck3r het volgende:
dat mag hier toch wel?
Nee
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 9 februari 2009 @ 13:00:09 #21
160617 saul_tigh
Battlestarter!
pi_65877910
Auw, ik zou maar naar de dokter gaan, die heeft wel vaker een blote pik gezien.
pi_65880484
sorry maar dit topic roept om EFG.

ontopic, er zijn ook vrouwen die dit fijn vinden, haal er je voordeel mee!
<hr>
pi_65881541
Een kromme penis is volgens mij lekkerder voor een vrouw dan een kaarsrechte. Maar ik kan me voorstellen dat dit je geestelijk kapot maakt, zeker als je net voor de eerste keer seks gaat hebben.

Tip: Ga naar de hoeren en laat je lekker pijpen (als je niet ontmaagd wil worden door een hoer), als zij gewoon haar werk doet en niet raar reageert weet je dat er niks aan de hand is. Die meiden zien zoveel lullen dat ze wel weten wat normaal is en wat niet.
pi_65881653
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
er zijn ook vrouwen die dit fijn vinden, haal er je voordeel mee!
Het is maar 10%, als het nou een afbuiging omhoog was had je een fantastische gspot stimulator in je broek hangen
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  maandag 9 februari 2009 @ 15:12:30 #25
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_65881960
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:03 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Het is maar 10%, als het nou een afbuiging omhoog was had je een fantastische gspot stimulator in je broek hangen
Daar kan je volgens mij met standjes best leuke dingen mee doen. Of doe jij alleen missionaris?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')