Of mij.quote:
Of niet. Een natte krentenbolquote:
Nee, die zit een deur verder in ONZ.quote:
Oh, dan moet ik je daar naartoe verwijzen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die zit een deur verder in ONZ.
Ik wil haar ook wel even witten.quote:
Er is een zoekmachine waarbij je kan zoeken waar een (haast identiek) plaatje elders ook is gepost. Ik weet de link niet meer, maar daarmee moet je uiteindelijk wel op de naam komen, denk ik.quote:
Flikker op ernie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik je daar naartoe verwijzen.
quote:
Ik douche maar 1x per week. Blijven al die achterlijke collega's tenminste uit mijn buurt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
HAHAHAHA TS DOUCHT MAAR 1X PER DAG:D
;d;D;d
!!!!
Zo'n anaaldouche voor de seks met je vriendje telt niet als een echte "douche" hoor Mauritsquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
HAHAHAHA TS DOUCHT MAAR 1X PER DAG:D
;d;D;d
!!!!
quote:
DVD'squote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De meeste DVD'sBlurays daarvan heb ik al lang
quote:
Daar is toch wel wat meer voor nodig hoor.quote:
Hij is zo klein dat je moeite moet doen om erop te trappen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is toch wel wat meer voor nodig hoor.
Zeg, ga je moeder pesten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is zo klein dat je moeite moet doen om erop te trappen?
Je doet je naam eer aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme heb heel de nacht niet geslapen.![]()
Zat achter mijn pc.![]()
Ik wil ook een leven, heeft iemand er nog 1 liggen?
Dat is gewoon triestquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme heb heel de nacht niet geslapen.![]()
Zat achter mijn pc.![]()
Ik wil ook een leven, heeft iemand er nog 1 liggen?
Jij hebt bijna 7 duizend bagger reacties geplaatst op een forum vol met baggerquote:
Je gevoelige verantwoordelijke kant komt even naar boven drijvenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Wat erg eigenlijk, die meisjes
Het zou je dochter zijn
Ze maken zelf die foto's. Kijk dan hoe ze zichzelf op de foto zetten:quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Het zou je dochter zijn
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Het zou je dochter zijn
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je gevoelige verantwoordelijke kant komt even naar boven drijven?
Jij komt ook ineens kijken, bedoel je dat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef Devvie het volgende:
Boh, geile dames mang, alle nurds kijken mee
Nou, je moet je voorstellen dat je later zelf een dochter hebtquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je gevoelige verantwoordelijke kant komt even naar boven drijven?
dat is inderdaad een mongoolquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
debiel Ab Zagt
Dit is het beste KLB-topic sinds tijden. Mijn god, wat een kneus ben je als je als recensent de fucking clou van een film in de kop weggeeft.![]()
![]()
![]()
![]()
Neen, halve mediatheek bedoel ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij komt ook ineens kijken, bedoel je dat?
Jij zou dan nog steeds fappend achter je beeldscherm blijven zitten, die niet zo hypocrietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, je moet je voorstellen dat je later zelf een dochter hebt
En die trut gaat vervolgens voor heel internet zichzelf uitkleden omdat dr marrokaanse vriendje dat wel geil vindt!
nee, even kankerdruk met school..quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Silentalarm het volgende:
Devvie je bent hier haast nooit meer?
Ik snap heus wel wat je bedoeld hoor, alleen ik kende deze kant van je nog nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En die trut gaat vervolgens voor heel internet zichzelf uitkleden omdat dr marrokaanse vriendje dat wel geil vindt!
mooi. ik misje je al een beetjequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee, even kankerdruk met school..volgende week tentamens en loop gigantisch achter, na volgende week ben ik er weer
Dat is ook geilquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwohquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mooi. ik misje je al een beetje
fappend op m'n eigen dochter?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij zou dan nog steeds fappend achter je beeldscherm blijven zitten, die niet zo hypocriet
Dan vol er overheen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Het zou je dochter zijn
sanana?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Silentalarm het volgende:
ik heb last van het tegenovergestelde van ananas.
Teveel seks?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Silentalarm het volgende:
ik heb last van het tegenovergestelde van ananas.
Rick de Groot.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Waar gaat dat rick de groot verhaal over? Ik snap er geen reet van
me neither.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Wij hebben anoniem beslist in onze project groep dat we de laatste project opdrachten laten schieten en met lage cijfers tevreden zijn. Eind presentatie moet ongeveer een 5 ofzo worden met als smoes chaos door dat virusquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee geld is op, nu bezig met presentatie te maken..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, mijn nieuwe BMW is gebouwd. En wordt in week 12 afgeleverd
Zelfs de zesjescultuur is voor jou niet van toepassingquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wij hebben anoniem beslist in onze project groep dat we de laatste project opdrachten laten schieten en met lage cijfers tevreden zijn. Eind presentatie moet ongeveer een 5 ofzo worden met als smoes chaos door dat virus
Doorlezen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iemand die illegale dvd's verkoopt, waarom zoveel ophef?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zelfs de zesjescultuur is voor jou niet van toepassing
Zij is hotquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:26 schreef Florian_ het volgende:
HEUHEU UNOXMEISJE OP JE BEELDSCHERM
[ afbeelding ]
Nee dat is m'n zus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
KB, ben jij dat echt in je fotoboek?
Zij heeft echt zoeen kutkop he.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:26 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
moarquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:26 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen en je mag krentenbol ook wel een goed morgen wensen hoor!!!quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:26 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
welke andere pic?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]op die andere pic viel het wel mee. En boeiend
Hoewel er mooiere meisjes zijn
Pics van je zus?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Oh ja, ik ging douchen!
Tot straks!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef Florian_ het volgende:
Wie van jullie heeft er al eens seks gehad met een realdoll?
Nog niet gedaan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Oh ja, ik ging douchen!
Tot straks!
Ja, dat snapte ik ook welquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat je haar voorkant beter ziet.
Ooohkequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://forum.mokkels.nl/g(...)ls/14543-luca-prins/
Hoe weet je dat krentenbol geen heer is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Morgen en je mag krentenbol ook wel een goed morgen wensen hoor!!!
luca prins is het unox meisje? En het beemsterkaas meisje?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
http://forum.mokkels.nl/g(...)ls/14543-luca-prins/
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat 'ze' is geboren als manquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat krentenbol geen heer is?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]op die andere pic viel het wel mee.
Door mijn wichelroedequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat krentenbol geen heer is?
Daar twijfelen jullie bij mij anders ook nog over.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat 'ze' is geboren als man
HAHA JIJ BETAALT VOOR FOKquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:36 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand hoe je een FOK! abbo dat tot volgend jaar juni nog loopt kan opzeggen?
Nee hoor, want chicks die blijven, hoe lelijk ook, nooit zo lang maagd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar twijfelen jullie bij mij anders ook nog over.
Ik zou gewoon naar een telefoonwinkel gaan en het daar vragenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand hoe je een abbo dat tot volgend jaar juni nog loopt kan opzeggen? Uiteraard van mobiel.. ( t-mobile )
Verquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar een telefoonwinkel gaan en het daar vragen
Ja, dat is nogal duur. Hopen op tariefwijzigingen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
En volgens mij moet je gewoon doorbetalen. Had ik laatst ook, mobiel was kapot, en abbo was bijna afgelopen. Toen kon ik of zelf een nieuwe mobiel kopen waar ik mijn oude simkaart in kon doen, of ik moest een dubbel abbonement afsluiten waarna ik een nieuwe mobiel kreeg. Ik heb dus een goedkope simlockvrije mobiel gekocht van 30 euro, en toen m'n abbo was afgelopen bij een andere provider een nieuwe afgesloten
nietsquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef GuyFawkes het volgende:
Wow wat is er gaande tussen MarkM en NG dan? Waarom heb ik die hele affaire gemist.
Nou als ik een dochter zou hebben die zo op internet staat pak ik d'r camera en computer af.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Het zou je dochter zijn
Jij zou haar zelf ontmaagden, zodat ze nooit hoeft te zeggen dat ze door een onervaren mocro ontmaagd isquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou als ik een dochter zou hebben die zo op internet staat pak ik d'r camera en computer af.
Maak ze dood pleasssssssquote:
Ik kwam een keer een oud buurmeisje tegen in het br33zahtopic hier op FOK!, toplessquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou als ik een dochter zou hebben die zo op internet staat pak ik d'r camera en computer af.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij zou haar zelf ontmaagden, zodat ze nooit hoeft te zeggen dat ze door een onervaren mocro ontmaagd is
Pic? Link?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kwam een keer een oud buurmeisje tegen in het br33zahtopic hier op FOK!, topless
Zusje van Kaas stond er eerst ook inquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kwam een keer een oud buurmeisje tegen in het br33zahtopic hier op FOK!, topless
kaas.kopkaas? link? pic?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zusje van Kaas stond er eerst ook in!
Hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zusje van Kaas stond er eerst ook in!
Whehe. Ik heb een keer een complete neuksessie van een oud-collega gezien omdat ze d'r vakantie foto's op d'r laptop had gezet. Die foto's gingen heel het bedrijf rond, heeft er vervolgens nog 2 maanden gewerkt of zo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Van Josquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:56 schreef Lakitu het volgende:
Over zusjes gesproken; er was een hele tijd geleden een topic met het zusje van iemand, die dan gephotoshopped werd. Wie kan dat topic terugvinden?
Ohja, die ken ik ook nogquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:56 schreef Lakitu het volgende:
Over zusjes gesproken; er was een hele tijd geleden een topic met het zusje van iemand, die dan gephotoshopped werd. Wie kan dat topic terugvinden?
Mannen zijn sowieso lelijk.quote:
Ik had er gisteren een gezien, wtf...quote:
Ik kom uit het conservatieve en katholieke zuiden, wij hebben geen flikkers in onze gemeenschap.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef IQM het volgende:
[..]
En jij bent juist bang om daarvoor uitgemaakt te worden.
Linkje?quote:
Hoe lang zou die accu het doen? Kwartier?quote:
Juist daar meer dan je denkt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kom uit het conservatieve en katholieke zuiden, wij hebben geen flikkers in onze gemeenschap.
Correct.quote:
Wow er staat iets van mij bij je favorietenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet ik suikerdropje, ik vond 'm toen zo leuk dat ik 'm onder favorieten heb gezet
Huhuhuhuhu!quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef De_Ananas het volgende:
Het enige Duitse nummer dat ik leuk vind
Duitsers
Moffen
Ik deed slechts een poging tot originaliteit honingduifje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef BobbyB het volgende:
Suikerdropje? Dat zegt te tegen mij nou nooit.
Ieder zn foutenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:08 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een beetje jammer van Pharrell.
Wat een erectievernietigende koosnaampjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik deed slechts een poging tot originaliteit honingduifje.
Toen ik nog een kleine Ananas was heb ik een keer ''swiethart'' tegen een meisje gezegd op msn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat een erectievernietigende koosnaampjes.
Een 24/7 erectie lijkt me dan ook alles behalve noodzakelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toen ik nog een kleine Ananas was heb ik een keer ''swiethart'' tegen een meisje gezegd op msn. [ afbeelding ]
quote:<3 @|\|@|\|@$ _-~BrAbAnT~-_ de gekstteee!! zegt:
Jij bent 4evah mii swiethart (L) :$
*Eva is offline*
Zeer zeker. Waarvoor dank dus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een 24/7 erectie lijkt me dan ook alles behalve noodzakelijk.
Dus jij wil zeggen dat je nog een erectie had na het posten van die foto van Pharrell?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zijn toffe negers ja. Pharrell niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar een toffe. Net als Will Smith. En Obama.
Honingduifjequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik deed slechts een poging tot originaliteit honingduifje.
Ik had Pharrell niet eens gezien. Mijn erectie zat er voor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat je nog een erectie had na het posten van die foto van Pharrell?
Moet je maar een groter scherm kopen in plaats van op je mobieltje te FOK!ken...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had Pharrell niet eens gezien. Mijn erectie zat er voor.
19 inch, biatch!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je maar een groter scherm kopen in plaats van op je mobieltje te FOK!ken...
Mooie comebackquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had Pharrell niet eens gezien. Mijn erectie zat er voor.
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef Fascination het volgende:
Waarom wisselen de aantal pagina's steeds. Nu zijn 't er twee.
C-C-C-COMBO BREAKERquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef Fascination het volgende:
Waarom wisselen de aantal pagina's steeds. Nu zijn 't er twee.
4 C'tjes, schat. 4 C'tjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
C-C-C-COMBO BREAKER! En ja heb ik ook hoor, heel vervelend.
Niets siert mij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Die PI siert je niet.
En het moet "=" zijn.
Dat denk ik ook altijd over jouw postsquote:
Resultaten 1 - 10 van circa 14.400 voor "C-C-C-C-COMBO" (0,18 seconden)quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
4 C'tjes, schat. 4 C'tjes.
[ afbeelding ] C-C-C-C-COMBO BREAKER!
Okay sugar, ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
4 C'tjes, schat. 4 C'tjes.
[ afbeelding ] C-C-C-C-COMBO BREAKER!
Misschien moet jij eens wat minder denken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd over jouw posts.
De ironie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je soms posts nodig Fas?
HEE! Deze keer niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
[..]
Liefieeee. je weet nu toch al dat je gaat falen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 14.400 voor "C-C-C-C-COMBO" (0,18 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 46.000 voor "C-C-C-COMBO" (0,28 seconden)
quote:When using, you almost always say it as C-C-C-C-COMBO BREAKER! Add extra C's if you're a faggot.
Zou best eens kunnen ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
Volgens mij wil Fas iets duidelijk maken, maar faalt ze daarin, doordat haar posts in niets te vergelijken zijn met die van ons.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Iemand interesse in een prachtig voetbalshirt?
Real madrid (wit) met HUNTELAAR en nummer 19 erop?
40 euriezzz maatje XL
Verkapt kijk-mij-mênnus-dik-zijn postquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
40 euriezzz maatje XL
Maatje XL, daar pas ik denk ik niet inquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
40 euriezzz maatje XL
Dat hoef ik niet te verkappen hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-mênnus-dik-zijn post
Doe eens niet zo kankerirritant wil je.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef Fascination het volgende:
Hip hip van de koeien naar de kip kip van de schommel naar de wip wip lekker zwemmen zonder slip slip.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te verkappen hoor
Willen jij en je aanhangsel dan ook niet zo kankerirritant doen,quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kankerirritant wil je.
kankerquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kankerirritant wil je.
Definieer kankerirritant? Wij hebben gesprekken, jij poept dit uit je mond:quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Willen jij en je aanhangsel dan ook niet zo kankerirritant doen,
quote:
quote:
quote:
Hahahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kanker
een klein woordje
met zo'n groot effect
doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
voor de een een scheldwoord
en voor de ander de dood
quote:
Wij práten. Wat jij doet kun je nog niet eens als brabbelen omschrijven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Willen jij en je aanhangsel dan ook niet zo kankerirritant doen,
Moet af en toe ook nog wat werken hequote:
Misschien wordt het mijn dood uiteindelijk ook wel, dus heb ik ook het recht om ermee te scheldenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kanker
een klein woordje
met zo'n groot effect
doet je huilen van schrik
een woordje van 6 letters groot
voor de een een scheldwoord
en voor de ander de dood
Enkel op elkaar reageren, flauwe uitgekauwde seksueel getinte grapjes maken continu en dat vervelende hautaine toontje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer kankerirritant? Wij hebben gesprekken, jij poept dit uit je mond:
[..]
[..]
[..]
Ah, dus alle 'misschiens' geven iemand het recht om dat te doen? Hmm, zou een dolle boel worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien wordt het mijn dood uiteindelijk ook wel, dus heb ik ook het recht om ermee te schelden!
CATFIGHT YEAHquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Enkel op elkaar reageren, flauwe uitgekauwde seksueel getinte grapjes maken continu en dat vervelende hautaine toontje.
Je voelt je bijna bezwaard hier te posten.
Wut?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Enkel op elkaar reageren, flauwe uitgekauwde seksueel getinte grapjes maken continu en dat vervelende hautaine toontje.
Dus vind jij het nodig om stompzinnige dingen tussendoor te gaan posten in de hoop dat je ook een keertje wat aandacht krijgt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
We reageren helemaal niet enkel op elkaar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maken die geluid dan?quote:
Inderdaad, goed gezien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef Fascination het volgende:
LAPO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |