Of mij.quote:
Of niet. Een natte krentenbolquote:
Nee, die zit een deur verder in ONZ.quote:
Oh, dan moet ik je daar naartoe verwijzen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die zit een deur verder in ONZ.
Ik wil haar ook wel even witten.quote:
Er is een zoekmachine waarbij je kan zoeken waar een (haast identiek) plaatje elders ook is gepost. Ik weet de link niet meer, maar daarmee moet je uiteindelijk wel op de naam komen, denk ik.quote:
Flikker op ernie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik je daar naartoe verwijzen.
quote:
Ik douche maar 1x per week. Blijven al die achterlijke collega's tenminste uit mijn buurt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
HAHAHAHA TS DOUCHT MAAR 1X PER DAG:D
;d;D;d
!!!!
Zo'n anaaldouche voor de seks met je vriendje telt niet als een echte "douche" hoor Mauritsquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
HAHAHAHA TS DOUCHT MAAR 1X PER DAG:D
;d;D;d
!!!!
quote:
DVD'squote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De meeste DVD'sBlurays daarvan heb ik al lang
quote:
Daar is toch wel wat meer voor nodig hoor.quote:
Hij is zo klein dat je moeite moet doen om erop te trappen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is toch wel wat meer voor nodig hoor.
Zeg, ga je moeder pesten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is zo klein dat je moeite moet doen om erop te trappen?
Je doet je naam eer aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme heb heel de nacht niet geslapen.![]()
Zat achter mijn pc.![]()
Ik wil ook een leven, heeft iemand er nog 1 liggen?
Dat is gewoon triestquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme heb heel de nacht niet geslapen.![]()
Zat achter mijn pc.![]()
Ik wil ook een leven, heeft iemand er nog 1 liggen?
Jij hebt bijna 7 duizend bagger reacties geplaatst op een forum vol met baggerquote:
Je gevoelige verantwoordelijke kant komt even naar boven drijvenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Wat erg eigenlijk, die meisjes
Het zou je dochter zijn
Ze maken zelf die foto's. Kijk dan hoe ze zichzelf op de foto zetten:quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Het zou je dochter zijn
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Het zou je dochter zijn
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je gevoelige verantwoordelijke kant komt even naar boven drijven?
Jij komt ook ineens kijken, bedoel je dat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef Devvie het volgende:
Boh, geile dames mang, alle nurds kijken mee
Nou, je moet je voorstellen dat je later zelf een dochter hebtquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je gevoelige verantwoordelijke kant komt even naar boven drijven?
dat is inderdaad een mongoolquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef IQM het volgende:
debiel Ab Zagt
Dit is het beste KLB-topic sinds tijden. Mijn god, wat een kneus ben je als je als recensent de fucking clou van een film in de kop weggeeft.![]()
![]()
![]()
![]()
Neen, halve mediatheek bedoel ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij komt ook ineens kijken, bedoel je dat?
Jij zou dan nog steeds fappend achter je beeldscherm blijven zitten, die niet zo hypocrietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, je moet je voorstellen dat je later zelf een dochter hebt
En die trut gaat vervolgens voor heel internet zichzelf uitkleden omdat dr marrokaanse vriendje dat wel geil vindt!
nee, even kankerdruk met school..quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Silentalarm het volgende:
Devvie je bent hier haast nooit meer?
Ik snap heus wel wat je bedoeld hoor, alleen ik kende deze kant van je nog nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En die trut gaat vervolgens voor heel internet zichzelf uitkleden omdat dr marrokaanse vriendje dat wel geil vindt!
mooi. ik misje je al een beetjequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee, even kankerdruk met school..volgende week tentamens en loop gigantisch achter, na volgende week ben ik er weer
Dat is ook geilquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwohquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mooi. ik misje je al een beetje
fappend op m'n eigen dochter?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij zou dan nog steeds fappend achter je beeldscherm blijven zitten, die niet zo hypocriet
Dan vol er overheen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Het zou je dochter zijn
sanana?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Silentalarm het volgende:
ik heb last van het tegenovergestelde van ananas.
Teveel seks?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef Silentalarm het volgende:
ik heb last van het tegenovergestelde van ananas.
Rick de Groot.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Waar gaat dat rick de groot verhaal over? Ik snap er geen reet van
me neither.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Wij hebben anoniem beslist in onze project groep dat we de laatste project opdrachten laten schieten en met lage cijfers tevreden zijn. Eind presentatie moet ongeveer een 5 ofzo worden met als smoes chaos door dat virusquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee geld is op, nu bezig met presentatie te maken..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |