Of mij.quote:
Of niet. Een natte krentenbolquote:
Nee, die zit een deur verder in ONZ.quote:
Oh, dan moet ik je daar naartoe verwijzen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die zit een deur verder in ONZ.
Ik wil haar ook wel even witten.quote:
Er is een zoekmachine waarbij je kan zoeken waar een (haast identiek) plaatje elders ook is gepost. Ik weet de link niet meer, maar daarmee moet je uiteindelijk wel op de naam komen, denk ik.quote:
Flikker op ernie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik je daar naartoe verwijzen.
quote:
Ik douche maar 1x per week. Blijven al die achterlijke collega's tenminste uit mijn buurt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
HAHAHAHA TS DOUCHT MAAR 1X PER DAG:D
;d;D;d
!!!!
Zo'n anaaldouche voor de seks met je vriendje telt niet als een echte "douche" hoor Mauritsquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
HAHAHAHA TS DOUCHT MAAR 1X PER DAG:D
;d;D;d
!!!!
quote:
DVD'squote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De meeste DVD'sBlurays daarvan heb ik al lang
quote:
Daar is toch wel wat meer voor nodig hoor.quote:
Hij is zo klein dat je moeite moet doen om erop te trappen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is toch wel wat meer voor nodig hoor.
Zeg, ga je moeder pesten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is zo klein dat je moeite moet doen om erop te trappen?
Je doet je naam eer aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme heb heel de nacht niet geslapen.![]()
Zat achter mijn pc.![]()
Ik wil ook een leven, heeft iemand er nog 1 liggen?
Dat is gewoon triestquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef iszinloos het volgende:
Godverdomme heb heel de nacht niet geslapen.![]()
Zat achter mijn pc.![]()
Ik wil ook een leven, heeft iemand er nog 1 liggen?
Jij hebt bijna 7 duizend bagger reacties geplaatst op een forum vol met baggerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |