quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
Leon Vlemmings, die is toch van de partij voor de humor?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
Leon Vlemmings, die is toch van de partij voor de humor?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik nou mijn kans als nieuwe mod op VBL vergooid?
Beleid word hier inderdaad steeds triester, Gaymania word ook geeditquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Moderatie. . G_S toch.
Mis je me al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Beleid word hier inderdaad steeds triester, Gaymania word ook geedit!
Wat is daarmee dan?quote:
Ja, jij was ook regelmatig een kut mod. Maar wel een redelijke kutmodquote:
Ben je laat meequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef denthemen het volgende:
Ik heb een bron die mij net vertelde dat Verbeek weg gaat bij Feyenoord
Jazekerquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef Breach het volgende:
Ik weet niet of er hier nog MMA-fans in de zaal zijn, maar zaterdag is het tijd voor UFC 93
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef Breach het volgende:
Ik weet niet of er hier nog MMA-fans in de zaal zijn, maar zaterdag is het tijd voor UFC 93
Ik heb een bron die mij zojuist smsde dat Huntelaar verkocht is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef denthemen het volgende:
Nipple-twist rulesquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
En de 31ste GSP tegen Penn. GSP ftw.
Sorry, volg alleen K1.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef Breach het volgende:
versteegrob?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef denthemen het volgende:
Denk ook wel dat GSP dat gaat winnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
En de 31ste GSP tegen Penn. GSP ftw.
En de transfer van Wielaert gaat niet doorquote:
Time to make a change. K1 is eigenlijk alleen leuk in december tijdens de Grand-Prix Final.quote:
De grotequote:
Toch iets afwijkend van zijn gebruikelijke stijl.quote:
Wat is er eigenlijk met hem gebeurt?quote:
Tijd dat Bruce117 met wat stats komt. Hoeveel tieten bijvoorbeeld!quote:
Check zijn foto.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met hem gebeurt?
[DGK 35]waar markvanrinsum door remlof van de ban is gehaaltquote:
Ik maak ook geen grap, en post zijn foto ook niet hier he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef M0NTANA het volgende:
Even serieus. Misschien is hij wel ziek ofzo. Erg gezond zag hij er niet uit.
Grappen misschien voorzichtig mee doen?
Voelde respectloze grappen aan komen. Straks is dat jong dood en googled (?) zijn moeder hem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik maak ook geen grap, en post zijn foto ook niet hier he.
Aan yvonne vragen zal de oplossing bieden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voelde respectloze grappen aan komen. Straks is dat jong dood en googled (?) zijn moeder hem.
markvanrinsumquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voelde respectloze grappen aan komen. Straks is dat jong dood en googled (?) zijn moeder hem.
Pech voor zijn moeder dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo kreeg ik laatst een email van een SP-er, omdat ik hem in een post hier ergens op fok gelinkt had aan de NSB. Om een belachelijk punt van iemand anders duidelijk te maken, maar dat begreep hij er niet uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
'Is dat jong dood' klinkt ook niet respectvol imo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Fok! doet het ook altijd goed bij Google zoekresultaten idd. Ik heb regelmatig op een onderwerp gegoogled en dan kwam ik post van mezelf op Fok! tegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo kreeg ik laatst een email van een SP-er, omdat ik hem in een post hier ergens op fok gelinkt had aan de NSB. Om een belachelijk punt van iemand anders duidelijk te maken, maar dat begreep hij er niet uit.
Zijn naam googlen leverde als eerste hit XXXX is dan ook NSB-er op.
Het is maar niet te hopen voor hem dat de gemeente Amsterdam helemaal de Wallen willen opdoeken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Is dat jong dood' klinkt ook niet respectvol imo.![]()
OT: Die wallen zijn echt geniaal grootzou die nog iets erover heen kunnen zien?
[ afbeelding ]
Ik snap ineens wel waarom ze pas zeiden dat dat niet voor 2011 zou lukkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is maar niet te hopen voor hem dat de gemeente Amsterdam helemaal de Wallen willen opdoeken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef Prosac het volgende:
Dat vooroordeel dat Feyenoorders lelijker zijn dan Ajacieden kan ook de deur uit.
Ik hoop dat die het niet goed gaan doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Fok! doet het ook altijd goed bij Google zoekresultaten idd. Ik heb regelmatig op een onderwerp gegoogled en dan kwam ik post van mezelf op Fok! tegen.
Sjimz, heb je nooit overwogen cabaretier te worden? Er is echt een talent verloren gegaan nu.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is maar niet te hopen voor hem dat de gemeente Amsterdam helemaal de Wallen willen opdoeken.
TS was Tong80?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat die het niet goed gaan doen.Ik heb een FOK!topic gebruikt voor een schoolvak.
Nee, ik was te homofoobquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sjimz, heb je nooit overwogen cabaretier te worden? Er is echt een talent verloren gegaan nu.
Misschien moeten we gewoon vergelijkingsmateriaal hebben? Foto's van Happel, jorienvdherik en Dirk-Kuijt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef Prosac het volgende:
Dat vooroordeel dat Feyenoorders lelijker zijn dan Ajacieden kan ook de deur uit.
1 tegen 3, das niet eerlijk. Dan wint die Ajacied nog vermoed ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon vergelijkingsmateriaal hebben? Foto's van Happel, jorienvdherik en Dirk-Kuijt?
Post jij dan ook even wat? Klootviool!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon vergelijkingsmateriaal hebben? Foto's van Happel, jorienvdherik en Dirk-Kuijt?
Aaaaaah Happel, waarom heb je dat oude plaatje van je Last.fm vervangen door dat ventje van This Is England. Daar ging mijn vergelijkingsmateriaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Post jij dan ook even wat? Klootviool!
Daar was ik nog een jong gozertje, hčquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Aaaaaah Happel, waarom heb je dat oude plaatje van je Last.fm vervangen door dat ventje van This Is England. Daar ging mijn vergelijkingsmateriaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elkaar denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben echt een van de weinge VBL-ers met foto's in mijn fotoboek of wat?
Zijn jullie allemaal bang voor hooligans of de politie ofzo?
Nee, wil niet dat SCH zich gaat aftrekken op mij. Het idee alleen al. Sorry.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Post jij dan ook even wat? Klootviool!
Ik sta er gewoon met foto's bij hoor?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben echt een van de weinge VBL-ers met foto's in mijn fotoboek of wat?
Zijn jullie allemaal bang voor hooligans of de politie ofzo?
Heb die foto maar ff deleten, geen zin in gezeikquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef M0NTANA het volgende:
Even serieus. Misschien is hij wel ziek ofzo. Erg gezond zag hij er niet uit.
Grappen misschien voorzichtig mee doen?
Hell no.quote:
Gemiddelde leeftijd wel wat lager. Geen verhalen over puberende (klein)kinderen en opvliegers.quote:
Wallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef Prosac het volgende:
Markvanrinsum had wel iets schattigs over zich.
Oei, die is flink uitgegleden zeg.quote:
Voor de zekerheid ook maar wat varkensvlees dan:quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef _Mike_ het volgende:
Heeft BSB dit topic nog niet gevonden? Die tetten zullen hem helemaal gek maken
Zat tot een paar seconden geleden Chelsea te kijken, maar die staan nu 2-1 voor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Breach het volgende:
Ik ga het sportjournaal kijken
Keywords: Leedvermaak, Dione, tijgerbalsem
Man Utd is niet om aan te zien zo slechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor de zekerheid ook maar wat varkensvlees dan:
[ afbeelding ]
[..]
Zat tot een paar seconden geleden Chelsea te kijken, maar die staan nu 2-1 voor.
Twijfel nu nog tussen Man Utd of Atléti.
What's new.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Man Utd is niet om aan te zien zo slecht
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij weet toch wel dat je voor Ajax bent?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg morgen een Rotterdamse rapper + diehard Feyenoordfan bij mij over de vloer (komt opnemen in mijn "studio"), hij zal wel in een vrolijke bui zijn. Gisteren zat ie nog enthousiast te vertellen over dat Verbeek volgens hem vertrouwen moest krijgen en zeker niet ontslagen moest worden.
Toch niet zo'n kansloze rapper die ook weleens op vkmag heeft gestaan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg morgen een Rotterdamse rapper + diehard Feyenoordfan bij mij over de vloer (komt opnemen in mijn "studio"), hij zal wel in een vrolijke bui zijn. Gisteren zat ie nog enthousiast te vertellen over dat Verbeek volgens hem vertrouwen moest krijgen en zeker niet ontslagen moest worden.
Vlees?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zat tot een paar seconden geleden Chelsea te kijken, maar die staan nu 2-1 voor.
Twijfel nu nog tussen Man Utd of Atléti.
Fantastisch doelpunt van Bojan trouwens, goed moment om in te schakelen.
Haha ja. Maar hij is relaxt, geen 'Rotterdamse Denker'-figuur.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij weet toch wel dat je voor Ajax bent?
Neuh.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch niet zo'n kansloze rapper die ook weleens op vkmag heeft gestaan?
Ook niet van de rap-formatie Bloedserieus?quote:
Nee, dat is van Kempi (Eindhoven) volgens mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook niet van de rap-formatie Bloedserieus?
Omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef _Mike_ het volgende:
Toch wel relax, bij Feyenoord en PSV is het nog steeds een zooitje maar in Amsterdam is het lekker rustig.
Daar zat hij in. Met ruzie weggegaan. Op zich wel interessante teksten die gasten. Cokedealers ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, dat is van Kempi (Eindhoven) volgens mij.
Over interessante teksten gesproken:quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zat hij in. Met ruzie weggegaan. Op zich wel interessante teksten die gasten. Cokedealers ook.
Ik ken het, maar die Nederlandse gangstarap-achtige dingen is totaal niet aan mij besteed. Ik luister meer Opgezwolle, D.A.C. (Jiggy Dje vooral), Typhoon en dat soort stuff.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zat hij in. Met ruzie weggegaan. Op zich wel interessante teksten die gasten. Cokedealers ook.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Over interessante teksten gesproken:
Kan bijna iedere muziekstijl wel waarderen, als het maar hard is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ken het, maar die Nederlandse gangstarap-achtige dingen is totaal niet aan mij besteed. Ik luister meer Opgezwolle, D.A.C. (Jiggy Dje vooral), Typhoon en dat soort stuff.
Ik wil niet in de markvanrinsum-mode schieten, maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ken het, maar die Nederlandse gangstarap-achtige dingen is totaal niet aan mij besteed. Ik luister meer Opgezwolle, D.A.C. (Jiggy Dje vooral), Typhoon en dat soort stuff.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik wil niet in de markvanrinsum-mode schieten, maarTyphoon
Moet ik toch maar eens op gaan zoeken dan. Ken hem nietquote:
Beste rapper van NL, zonder twijfel.quote:
Heideroosjes, dat is lang geleden. Ook weleens geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Prosac het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met rap, zeker niet de nederlandstalige. Ooit wel naar een Osdorp Posse versus Heideroosjes concert geweest. Zeker lachen, Opgezwolle ken ik ook nog wel. (Lekkere beats)
Dan heb je nog DJvT, maar verder?
Kempi? Die zit toch meer in de bak dan op het podium?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Beste rapper van NL, zonder twijfel.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Moet ik toch maar eens op gaan zoeken dan. Ken hem niet
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zit al 10 minuten te lachen om dat lachje![]()
Klinkt goed.quote:
Draadstaal is wel aardig. Net als Nieuw Dier. Maar niets haalt het bij de Pulpshow. Zelfs NKOTB niet.quote:
Ben jij een brabo?quote:
Wat een figuur ook eigenlijk. Ik vind het zonde dat hij zijn leven niet meer op orde krijgt, muzikaal talent heeft hij zeker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef M0NTANA het volgende:
Kempi is weer vrij. Tweede kind binnen een jaar, bij twee vrouwen. En tussendoor in de bak.
Afgelopen vrijdag alle afleveringen van NKOTB gekeken. Die met die mongool is geweldig droog.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef sjimz het volgende:
De Pulpshow was inderdaad geniaal.
NKOTB kan ik ook wel om lachen
Niet zo hardquote:
Zit nu wel goed met hem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een figuur ook eigenlijk. Ik vind het zonde dat hij zijn leven niet meer op orde krijgt, muzikaal talent heeft hij zeker.
-1.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet zo hard![]()
Ik woon er, meer niet. Geen carnaval, geen accent, helemaal niks.
Ooit ging dit gebeurenquote:
Niet meer, studeren jwt. En over een jaartje richting A'damquote:
Hij is zwaar gristelijk geworden ook he?quote:
Hé Sjimz, heb je mijn PM gehad. Ik vind het nog steeds jammer dat je gestopt ben als mod.quote:
Je gaat het licht dus zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet meer, studeren jwt. En over een jaartje richting A'dam
Ja ik heb je PM gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé Sjimz, heb je mijn PM gehad. Ik vind het nog steeds jammer dat je gestopt ben als mod.˛
Maar ik meen het ook echt als ik zeg dat ik het gewoon haat he. Carnaval vind ik te achterlijk voor woorden, zodra Guus Meeuwis voorbij komt krijg ik de rillingen enz.quote:
Hij is een stuk rustiger geworden in zijn kop. Weet dat het anders moet. Wordt de nieuwe knuffel-crimineel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is zwaar gristelijk geworden ook he?Zijn nieuwe album loopt echt over van de bijbelse thema's. Alleen zijn albumhoes al:
[ afbeelding ]
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik meen het ook echt als ik zeg dat ik het gewoon haat he. Carnaval vind ik te achterlijk voor woorden, zodra Guus Meeuwis voorbij komt krijg ik de rillingen enz.
NKOTB is echt geniaal. Eerste seizoen met die dove die aids heeft en Domino D-Day met die mongool.quote:
Ik vond het oprecht jammer dat je niet antwoordde. Zonde, want posten is iets wat ik erg graag bezig.quote:
Ik ga ook altijd pissen als Brabant in de kroeg gedraaid wordtquote:
Wel Gronings?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Prosac het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met rap, zeker niet de nederlandstalige.
Ik heb geantwoord alleen ik denk dat mijn e-meeuw nog niet is aangekomen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vond het oprecht jammer dat je niet antwoordde. Zonde, want posten is iets wat ik erg graag bezig.˛
zoooo, lekker zeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Breach het volgende:
En in de categorie Rap, Raggae en eigenlijk niet in hokjes in te delen. Matisyahu. Zo Joods-orthodox als het maar zijn kan, maar wel enorm goed.
Indiase geleerde uit Ujjain! WTF doe jij in een SC topicquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Moderatie. . G_S toch.
Deze hoort alleen niet bij de afleveringen. Dit is ooit los in URBNN uitgezonden. Geweldig stukje. Het slopen van die cameraploegquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
NKOTB is echt geniaal. Eerste seizoen met die dove die aids heeft en Domino D-Day met die mongool.
Goed om te horen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij is een stuk rustiger geworden in zijn kop. Weet dat het anders moet. Wordt de nieuwe knuffel-crimineel.
Doe dan de echte Groninger Rap!quote:
Doe maar die live @ stubbs. Dat is wel een stuk beter dan de rest. Maar zijn nieuwe album komt in 2009 en de EP daarvan is wel weer heerlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
zoooo, lekker zeg.![]()
Ga ff op zoek naar een cd van die gast.
Eusterpaaaark, doar won'n wie allemoal in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe dan de echte Groninger Rap!
http://www.skoften.net/index/item/oosterpark
Kijk em beatboxenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eusterpaaaark, doar won'n wie allemoal in.![]()
Hee, ik sta in je sig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe dan de echte Groninger Rap!
http://www.skoften.net/index/item/oosterpark
Ik ken Matisyahu vooral van zijn werk met P.O.D. (christelijke band).quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Doe maar die live @ stubbs. Dat is wel een stuk beter dan de rest. Maar zijn nieuwe album komt in 2009 en de EP daarvan is wel weer heerlijk.
Toen ik hem voor het eerst zag op The Box () dacht ik van WTF. En dit nummer heb ik in die jaren al zoooo vak geluisterd.
Gevonden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Doe maar die live @ stubbs. Dat is wel een stuk beter dan de rest. Maar zijn nieuwe album komt in 2009 en de EP daarvan is wel weer heerlijk.
Nee man, kijk naar mijn profiel. Zit hier al sinds 2001. Ik ben geen kloon. Kijk hoe oprecht ik post, en hoe grammaticaal én taalkundig het (bijna) altijd klopt, een kloon zou die moeite niet nemen. Tevens kennen mijn argumenten een degelijke basis.quote:
Hadouken was tof op Lowlandsquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gevonden.
Even wat anders dan Tiesto live @ Eau '99 of wat ik er daarvoor op had, cdtje van Hadouken!
Wat een heldquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Boem dagga, boem dagga dagga Eusterpaark, Eusterpaark, in waarken heb wij geen zin.
Hadouken! is ook relaxed ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gevonden.
Even wat anders dan Tiesto live @ Eau '99 of wat ik er daarvoor op had, cdtje van Hadouken!
Ik moest lachen om 'veldhoen'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, kijk naar mijn profiel. Zit hier al sinds 2001. Ik ben geen kloon. Kijk hoe oprecht ik post, en hoe grammaticaal én taalkundig het (bijna) altijd klopt, een kloon zou die moeite niet nemen. Tevens kennen mijn argumenten een degelijke basis.
Keywords: teder, veldhoen, kunstgras˛
Ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik moest lachen om 'veldhoen'.
BSB wordt net als jij ook van homofobie beticht, dus het zal wel weer zo een grapje zijn geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
Ik had BSB ooit gewoon via een PM aan het lachen gemaakt.
BSB weet!
Waarom zeggen mensen toch altijd Paul en Wittemanquote:
Die supporterswoordvoerder van Feyenoord zit daar nu toch? Vannacht de herhaling eens kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Houniet het volgende:
Ze gaan lekker bij Paul en Wtman.
Maar Pauw is toch die witteman?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen toch altijd Paul en Witteman
Die man heet Jeroen Pauw
Hé Sjimz, zo tussen ons hé, nu je geen mod meer bent, zeg eerlijk, jullie hebben mij wel erg hard aangepakt de laatste week, en voornamelijk op appelleren. Ja toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
Ik had BSB ooit gewoon via een PM aan het lachen gemaakt.
BSB weet!
Ik denk alleen dat de appeltaart minder heet gebakken kan wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé Sjimz, zo tussen ons hé, nu je geen mod meer bent, zeg eerlijk, jullie hebben mij wel erg hard aangepakt de laatste week, en voornamelijk op appelleren. Ja toch?˛
Om 0020 komt het inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die supporterswoordvoerder van Feyenoord zit daar nu toch? Vannacht de herhaling eens kijken.
Jij wordt een beetje de Wilfdred Genee van Fok! onderhand. Zulke suffe grappen dat ik er toch om moet lachen.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de appeltaart minder heet gebakken kan worden
Keywords: yogho yogho, x-factor, pinguins
Falco!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef Prosac het volgende:
Nu we er toch een youtube momentje van maken. Mijn broertje en ik zijn weer bezig met het samenstellen van onze jaarlijkse wintersport cd met alleen maar duitstalige hits.
Toch wel twee erg aanstekelijke nummers gevonden. Alleen rijst de vraag of ze dat laatste stuk van de Peter Fox video nog eens goed bekeken hebben. In NL was er ongetwijfeld gezeik over gekomen.![]()
Nou die van gister was wel goed hoor. Anton Heiboer. Ging kapot toen hij dat zeiquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij wordt een beetje de Wilfdred Genee van Fok! onderhand. Zulke suffe grappen dat ik er toch om moet lachen.
Zijn de keywords op?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Is het verstand meegegaan met je modschap?
![]()
![]()
˛
Nou, Duitstalig kan best goed zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef koningdavid het volgende:
Duitstalige hits? Hoezo in hemelsnaam?
Ik heb een stelregel, als een post maar uit één zin bestaat doe ik geen keywords, lay-out technisch zeg maar.quote:
Ik vind de Duitse taal gewoon echt lelijk, Duitse muziek kan ik daarom al helemaal niet naar luisteren. Maar er zal best goede muziek tussen zitten...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nou, Duitstalig kan best goed zijn.
Omdat we gaan skiën in Oostenrijk en half duitsland doorcrossen. Niks grappiger dan de hele reis verkapt duits met elkaar te lullen in de auto en dit soort hitjes meebrullen. Mattias Reim, Nena, Falco of Rex Gildo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef koningdavid het volgende:
Duitstalige hits? Hoezo in hemelsnaam?
Goedzo BSBquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, kijk naar mijn profiel. Zit hier al sinds 2001. Ik ben geen kloon. Kijk hoe oprecht ik post, en hoe grammaticaal én taalkundig het (bijna) altijd klopt, een kloon zou die moeite niet nemen. Tevens kennen mijn argumenten een degelijke basis.
Keywords: teder, veldhoen, kunstgras˛
Klinkt melig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat we gaan skiën in Oostenrijk en half duitsland doorcrossen. Niks grappiger dan de hele reis verkapt duits met elkaar te lullen in de auto en dit soort hitjes meebrullen. Mattias Reim, Nena, Falco of Rex Gildo.
en dan nog de foute Duitsers Scooter (ooit ga ik naar een concert van die man!) Modern Talking of iemand als Tim Toupet met "Ich bin ein Döner"
Ik heb je van juiste en tevens correcte repliek voorzien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit heb ik vorige week gepmd naar Sjimz, inzake mijn ban:
Machteloosheid, het is pijnlijk dat wel
Ik weet niet wat ik moet doen, tante nel
Ik wil een unban maar ik heb nergens een luisterend oor
Ik heb wel een goede baan, het is op een kantoor˛
Wintersport 2008/2009 #3 - Met de gipsvlucht terug?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef Prosac het volgende:
Omdat we gaan skiën in Oostenrijk en half duitsland doorcrossen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat we gaan skiën in Oostenrijk en half duitsland doorcrossen. Niks grappiger dan de hele reis verkapt duits met elkaar te lullen in de auto en dit soort hitjes meebrullen. Mattias Reim, Nena, Falco of Rex Gildo.
en dan nog de foute Duitsers Scooter (ooit ga ik naar een concert van die man!) Modern Talking of iemand als Tim Toupet met "Ich bin ein Döner"
sterf kutmoslim?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb je van juiste en tevens correcte repliek voorzien.
Nee, Happel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:29 schreef Happel het volgende:
[..]
sterf kutmoslim?
dit is een grap, hč. Rustig! Adem in, adem uit.
Nee, hij heeft onderstaande geantwoord:quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:29 schreef Happel het volgende:
[..]
sterf kutmoslim?
dit is een grap, hč. Rustig! Adem in, adem uit.
quote:Machteloosheid dat woord ken ik niet
Sinterklaas is uit het land ook zwarte piet
Tante nel die mag wel blijven
Tenzij ze weer gaat posten als een stel oude wijven.
Vincent van Gogh had maar een luisterend oor.
Maar denk maar niet dat ik hem hoor.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat we gaan skiën in Oostenrijk en half duitsland doorcrossen.
Jup, spullen achterin. Vriendin en broertje mee in de auto. Deutsche hits in de cd-lade en gaan met die banaan. Niet Stef Stuntpiloot vergeten.quote:
Geen probleem broeder.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Hé Mike, dank. Dankzij jou heb ik dit topic gevonden. Dit soort topics voldoen voor 96% aan mijn wensenpakket. Ik post hier erg graag. Je kunt zo je zelf zijn. Brielle.˛
Dat lied is zo fucking geilquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Breach het volgende:
En in de categorie Rap, Raggae en eigenlijk niet in hokjes in te delen. Matisyahu. Zo Joods-orthodox als het maar zijn kan, maar wel enorm goed.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet zo hard![]()
Ik woon er, meer niet. Geen carnaval, geen accent, helemaal niks.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit heb ik vorige week gepmd naar Sjimz, inzake mijn ban:
Machteloosheid, het is pijnlijk dat wel
Ik weet niet wat ik moet doen, tante nel
Ik wil een unban maar ik heb nergens een luisterend oor
Ik heb wel een goede baan, het is op een kantoor˛
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind de Duitse taal gewoon echt lelijk, Duitse muziek kan ik daarom al helemaal niet naar luisteren. Maar er zal best goede muziek tussen zitten...
Ik sta toch elke keer weer versteld om te zien hoe dom die supporters zijn. Ongelofelijk.quote:
Heb ik ookquote:
quote:
Onder in het menu, hele toespraak Verbeek. Alleen het vage is dat de link hetzelfde is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is de nieuwsuitzending van 20.00 uur. Daar zat geen toespraak in, toch?
Dat is niet Duitstalig gelukiig.quote:
Wat heb jij tegen zwart werk, behangen klussen en timmeren dan BSB?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sta toch elke keer weer versteld om te zien hoe dom die supporters zijn. Ongelofelijk.
Zouden daar ict-ers, wetenschappers en artsen tussen zitten? Ik denk het niet, ik denk voornl. zzp-ers met een gare administratie en de helt zwart doen: behangen, klussen, timmeren.˛
Typisch volk inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sta toch elke keer weer versteld om te zien hoe dom die supporters zijn. Ongelofelijk.
Zouden daar ict-ers, wetenschappers en artsen tussen zitten? Ik denk het niet, ik denk voornl. zzp-ers met een gare administratie en de helt zwart doen: behangen, klussen, timmeren.˛
De eerste aflevering was geweldig. Met die supermannen. Maar daarna werd het steeds minder. Elke week maar één leuk item, verder een beetje simpel. Zelfde geldt voor Draadstaal. Pulpshow en NKOTB is allemaal super!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:01 schreef koningdavid het volgende:
Nieuw Dier was best goed eigenlijk.
Heb je wat van hem nodig ofzo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:11 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil mijn lof uiten voor Prosac hoe hij het hier doet als nieuwe mod zonder hulp van anderen.
Ik vind het ook zielig eigenlijk voor Prosac die nu alles in zijn eentje moet doen.
Hij is ook nog maar net nieuw en moet alles ondekken, maar hij wordt aan zijn lot overgelaten.
Ik heb diepe respect voor Prosac hoe hij hier de boel managed nu hij er alleen voor staat.
R-E-S-P-E-C-T
Dat zou ik maar doen jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vannacht mijn broek maar aanhoudt in bed.
Niks, ik mag toch weleens de moderator een compliment geven.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Niks, ik mag toch weleens de moderator een compliment geven.
Kom op man.
Van een doorsnee user betekend het niks, maar ik ben speciaal voor hem en hij voor mij dus als ik zoiets zeg over een moderator betekend dat veel. En ik heb niks nodig, ik wil alleen mijn waardeering uitspreken voor hem in deze barre tijden.
Hoezo? Je gaat toch niet zeggen dat jullie samen slapen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vannacht mijn broek maar aanhoudt in bed.
Goed dat je het zegt, ik zal de deur ook nog even op slot doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoezo? Je gaat toch niet zeggen dat jullie samen slapen?
Dat stel ik natuurlijk altijd op prijs.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En ik heb niks nodig, ik wil alleen mijn waardeering uitspreken voor hem in deze barre tijden.
Groningen en Den haag ligt ver uit el kaar hoor brotherquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik zal de deur ook nog even op slot doen.
3-0quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Groningen en Den haag ligt ver uit el kaar hoor brother
P.S:
2-5
Hij weet waar je woont?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik zal de deur ook nog even op slot doen.
scherp +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij weet waar je woont?Jullie vinden elkaar echt speciaal hč?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Groningen en Den haag ligt ver uit el kaar hoor brother
P.S:
2-5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."![]()
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."![]()
Ik ga slapen.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Kijk uit voor de boogieman in je kast 14.gifquote:,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."![]()
tsja zou ik ook doen als ik een uitkeringstrekker was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen.![]()
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht![]()
*proest*quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
tsja zou ik ook doen als ik een uitkeringstrekker was.
Ik weet niet wat te zeggenik ben echt met stomheid geslagen, kan niet uit mijn woorden komen
![]()
je bent namelijk zo enorm dom dat ik niet weet hoe ik het onder woorden moet brengen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Gebruik smylies als je nog niet zon brede taalkennis hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
*proest*
Ik weet niet wat te zeggenik ben echt met stomheid geslagen, kan niet uit mijn woorden komen
![]()
je bent namelijk zo enorm dom dat ik niet weet hoe ik het onder woorden moet brengen.
1 smylie zegt meer als 100 woorden.![]()
Ik zie geen knipogen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Prosac het volgende:
Laten we elkaar hier alleen voor de gezelligheid en met een dosis knipogen voor rotte vis uitmaken.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Komt SCH hier nog wel eens? Vond dit voor hem
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."![]()
versteegrob?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:42 schreef _Mike_ het volgende:
Komt SCH hier nog wel eens? Vond dit voor hem
[ afbeelding ]
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht![]()
En dan durf je te zeggen dat PK geen brede taalkennis heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gebruik smylies als je nog niet zon brede taalkennis heb
1 smylie zegt meer als 100 woorden.
![]()
haha nee, je bent het niet waard.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gebruik smylies als je nog niet zon brede taalkennis heb
1 smylie zegt meer als 100 woorden.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Unclyclopedia is epic
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Arsenalhttp://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Ajax_(soccer)quote:Arse anal FC, are a "French" Football team who reside in north london and are known for having the blickest ever footbalers to play the game. The club consistently finish in the top 4 of the league on account of their pure beautiful footballers. In fact they play "Wengerball", 962 passes per minute and every 6.3 hours a shot will be made, usually by samir Nasri or Kolo toure also he shot generally misses.14.gifquote:Ajax is the legendary football (soccer) club located in Amsterdam for over 100 years now. Starting off as a club for Jews, it soon became the richest, most powerful club in the world after WW2. After a short period of power in the early 70's, all credited to a mentally incapable person known as number 14 - who stated such quotes as: "I'm opposed to everything, until I make a decision, than I'm in favor of it" and "You must score to win" - the club fell into a dark hole, which it has as of yet not climbed out of.
Jij ook niet, ik ga jou vanaf nu negeren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
haha nee, je bent het niet waard.![]()
Mag ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij ook niet, ik ga jou vanaf nu negeren.
Veel plezier.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij ook niet, ik ga jou vanaf nu negeren.![]()
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.![]()
haha je faalt nu alquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
is niet nodig, ik hoef er niets voor te doen.![]()
Epic.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Het negeren gaat je slecht af.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
is niet nodig, ik hoef er niets voor te doen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.![]()
Grappig dat ik geen brede taalkennis heb en jij discussieer geen eens goed kan typen. Of jou.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee Mike, ik discusseer graag met jouw.
Doe deze eens: http://www.testmijniq.nl/nl/index.phpquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oké gezellig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee Mike, ik discusseer graag met jouw.
Zaterdag winnen?,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."![]()
Dat is Haags snap dat danquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Grappig dat ik geen brede taalkennis heb en jij discussieer geen eens goed kan typen. Of jou.
(joule)
Oh dan zpreek ik oock heel goet Haagsch.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is Haags snap dat dan(joule)
Nu echt slapen, toedels.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Welterusen, droom lekker van je uitkeringquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Nu echt slapen, toedels.![]()
![]()
![]()
Neh, de wallen zijn gezellig en knus
Esther W.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:01 schreef M0NTANA het volgende:
Al gestemd trouwens?
http://www.playboy.nl/med(...)anHetJaar/?pageId=2#
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
quote:
Ik vond het heel moeilijk, maar ik heb op Myo gestemd.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.![]()
Ik doe Esther.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:09 schreef BB-boy het volgende:
Ik vond het heel moeilijk, maar ik heb op Myo gestemd.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |