quote:
O lord, daar gaan we weer, was net sober..nou ja, kan mij het schelen, doe maar een perensapje alsjeblieft met een klein ploempje jeweetwelquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yes!
Mag ik een lekkere cocktail?
Ha meneer start direct met een triple post
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O lord, daar gaan we weer, was net sober..nou ja, kan mij het schelen, doe maar een perensapje alsjeblieft met een klein ploempje jeweetwel
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist,waarom wasMark
geband.
Als er een een lieverd is,dan is hetMar
wel.
Gekkie,was je ze daar ook allemaal drinken aan het gevenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
rooie
heb een dag of 4 een ban gehad heb off topic gepost in het ek topic en had vorige week al een bericht gehad dat ik daarmee moest stoppen maar ik ging gewoon off-topic door.ps langste bericht ooit van markvanrinsum
ik post alleen maarquote:Op maandag 30 juni 2008 20:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gekkie,was je ze daar ook allemaal drinken aan het geven![]()
gnavond bent er ff van tussen geweest slaai en verduisterde gelden??????????vertel......quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:mark
, je bent er weer, toppie. We hebben het te lang zonder butler moeten stellen.
Voor de liefhebbers; Straks Huub op NL Radio en Slaaaaaaj heeft het maar moeilijk met de verduisterde gelden.
Hey meis, leuk je weer te zien hier.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
gnavond bent er ff van tussen geweest slaai en verduisterde gelden??????????vertel......
Schreef het net al bij commotie Huub topic.Het is daar echt een soap aan het worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:mark
, je bent er weer, toppie. We hebben het te lang zonder butler moeten stellen.
Voor de liefhebbers; Straks Huub op NL Radio en Slaaaaaaj heeft het maar moeilijk met de verduisterde gelden.
Hoi Erica, wat leuk!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gnavond bent er ff van tussen geweest slaai en verduisterde gelden??????????vertel......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |