quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
Leon Vlemmings, die is toch van de partij voor de humor?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
Leon Vlemmings, die is toch van de partij voor de humor?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik nou mijn kans als nieuwe mod op VBL vergooid?
Beleid word hier inderdaad steeds triester, Gaymania word ook geeditquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik nou mijn kans als nieuwe mod op VBL vergooid?
Moderatie. . G_S toch.
Mis je me al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Beleid word hier inderdaad steeds triester, Gaymania word ook geedit!
Wat is daarmee dan?quote:
Ja, jij was ook regelmatig een kut mod. Maar wel een redelijke kutmodquote:
Ben je laat meequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef denthemen het volgende:
Ik heb een bron die mij net vertelde dat Verbeek weg gaat bij Feyenoord
Jazekerquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef Breach het volgende:
Ik weet niet of er hier nog MMA-fans in de zaal zijn, maar zaterdag is het tijd voor UFC 93
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef Breach het volgende:
Ik weet niet of er hier nog MMA-fans in de zaal zijn, maar zaterdag is het tijd voor UFC 93
Ik heb een bron die mij zojuist smsde dat Huntelaar verkocht is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef denthemen het volgende:
Nipple-twist rulesquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
En de 31ste GSP tegen Penn. GSP ftw.
Sorry, volg alleen K1.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef Breach het volgende:
versteegrob?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:54 schreef denthemen het volgende:
Denk ook wel dat GSP dat gaat winnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
En de 31ste GSP tegen Penn. GSP ftw.
En de transfer van Wielaert gaat niet doorquote:
Time to make a change. K1 is eigenlijk alleen leuk in december tijdens de Grand-Prix Final.quote:
De grotequote:
Toch iets afwijkend van zijn gebruikelijke stijl.quote:
Wat is er eigenlijk met hem gebeurt?quote:
Tijd dat Bruce117 met wat stats komt. Hoeveel tieten bijvoorbeeld!quote:
Check zijn foto.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met hem gebeurt?
[DGK 35]waar markvanrinsum door remlof van de ban is gehaaltquote:
Ik maak ook geen grap, en post zijn foto ook niet hier he.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef M0NTANA het volgende:
Even serieus. Misschien is hij wel ziek ofzo. Erg gezond zag hij er niet uit.
Grappen misschien voorzichtig mee doen?
Voelde respectloze grappen aan komen. Straks is dat jong dood en googled (?) zijn moeder hem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik maak ook geen grap, en post zijn foto ook niet hier he.
Aan yvonne vragen zal de oplossing bieden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voelde respectloze grappen aan komen. Straks is dat jong dood en googled (?) zijn moeder hem.
markvanrinsumquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voelde respectloze grappen aan komen. Straks is dat jong dood en googled (?) zijn moeder hem.
Pech voor zijn moeder dan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo kreeg ik laatst een email van een SP-er, omdat ik hem in een post hier ergens op fok gelinkt had aan de NSB. Om een belachelijk punt van iemand anders duidelijk te maken, maar dat begreep hij er niet uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
'Is dat jong dood' klinkt ook niet respectvol imo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Fok! doet het ook altijd goed bij Google zoekresultaten idd. Ik heb regelmatig op een onderwerp gegoogled en dan kwam ik post van mezelf op Fok! tegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo kreeg ik laatst een email van een SP-er, omdat ik hem in een post hier ergens op fok gelinkt had aan de NSB. Om een belachelijk punt van iemand anders duidelijk te maken, maar dat begreep hij er niet uit.
Zijn naam googlen leverde als eerste hit XXXX is dan ook NSB-er op.
Het is maar niet te hopen voor hem dat de gemeente Amsterdam helemaal de Wallen willen opdoeken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'Is dat jong dood' klinkt ook niet respectvol imo.![]()
OT: Die wallen zijn echt geniaal grootzou die nog iets erover heen kunnen zien?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |