Wat heb jij tegen zwart werk, behangen klussen en timmeren dan BSB?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sta toch elke keer weer versteld om te zien hoe dom die supporters zijn. Ongelofelijk.
Zouden daar ict-ers, wetenschappers en artsen tussen zitten? Ik denk het niet, ik denk voornl. zzp-ers met een gare administratie en de helt zwart doen: behangen, klussen, timmeren.²
Typisch volk inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sta toch elke keer weer versteld om te zien hoe dom die supporters zijn. Ongelofelijk.
Zouden daar ict-ers, wetenschappers en artsen tussen zitten? Ik denk het niet, ik denk voornl. zzp-ers met een gare administratie en de helt zwart doen: behangen, klussen, timmeren.²
De eerste aflevering was geweldig. Met die supermannen. Maar daarna werd het steeds minder. Elke week maar één leuk item, verder een beetje simpel. Zelfde geldt voor Draadstaal. Pulpshow en NKOTB is allemaal super!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:01 schreef koningdavid het volgende:
Nieuw Dier was best goed eigenlijk.
Heb je wat van hem nodig ofzo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:11 schreef Adothehague het volgende:
Ik wil mijn lof uiten voor Prosac hoe hij het hier doet als nieuwe mod zonder hulp van anderen.
Ik vind het ook zielig eigenlijk voor Prosac die nu alles in zijn eentje moet doen.
Hij is ook nog maar net nieuw en moet alles ondekken, maar hij wordt aan zijn lot overgelaten.
Ik heb diepe respect voor Prosac hoe hij hier de boel managed nu hij er alleen voor staat.
R-E-S-P-E-C-T
Dat zou ik maar doen jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vannacht mijn broek maar aanhoudt in bed.
Niks, ik mag toch weleens de moderator een compliment geven.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Niks, ik mag toch weleens de moderator een compliment geven.
Kom op man.
Van een doorsnee user betekend het niks, maar ik ben speciaal voor hem en hij voor mij dus als ik zoiets zeg over een moderator betekend dat veel. En ik heb niks nodig, ik wil alleen mijn waardeering uitspreken voor hem in deze barre tijden.
Hoezo? Je gaat toch niet zeggen dat jullie samen slapen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vannacht mijn broek maar aanhoudt in bed.
Goed dat je het zegt, ik zal de deur ook nog even op slot doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoezo? Je gaat toch niet zeggen dat jullie samen slapen?
Dat stel ik natuurlijk altijd op prijs.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En ik heb niks nodig, ik wil alleen mijn waardeering uitspreken voor hem in deze barre tijden.
Groningen en Den haag ligt ver uit el kaar hoor brotherquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik zal de deur ook nog even op slot doen.
3-0quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Groningen en Den haag ligt ver uit el kaar hoor brother
P.S:
2-5
Hij weet waar je woont?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik zal de deur ook nog even op slot doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |