Ik ken het, maar die Nederlandse gangstarap-achtige dingen is totaal niet aan mij besteed. Ik luister meer Opgezwolle, D.A.C. (Jiggy Dje vooral), Typhoon en dat soort stuff.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zat hij in. Met ruzie weggegaan. Op zich wel interessante teksten die gasten. Cokedealers ook.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Over interessante teksten gesproken:
Kan bijna iedere muziekstijl wel waarderen, als het maar hard is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ken het, maar die Nederlandse gangstarap-achtige dingen is totaal niet aan mij besteed. Ik luister meer Opgezwolle, D.A.C. (Jiggy Dje vooral), Typhoon en dat soort stuff.
Ik wil niet in de markvanrinsum-mode schieten, maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ken het, maar die Nederlandse gangstarap-achtige dingen is totaal niet aan mij besteed. Ik luister meer Opgezwolle, D.A.C. (Jiggy Dje vooral), Typhoon en dat soort stuff.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik wil niet in de markvanrinsum-mode schieten, maarTyphoon
Moet ik toch maar eens op gaan zoeken dan. Ken hem nietquote:
Beste rapper van NL, zonder twijfel.quote:
Heideroosjes, dat is lang geleden. Ook weleens geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Prosac het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met rap, zeker niet de nederlandstalige. Ooit wel naar een Osdorp Posse versus Heideroosjes concert geweest. Zeker lachen, Opgezwolle ken ik ook nog wel. (Lekkere beats)
Dan heb je nog DJvT, maar verder?
Kempi? Die zit toch meer in de bak dan op het podium?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Beste rapper van NL, zonder twijfel.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Moet ik toch maar eens op gaan zoeken dan. Ken hem niet
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zit al 10 minuten te lachen om dat lachje![]()
Klinkt goed.quote:
Draadstaal is wel aardig. Net als Nieuw Dier. Maar niets haalt het bij de Pulpshow. Zelfs NKOTB niet.quote:
Ben jij een brabo?quote:
Wat een figuur ook eigenlijk. Ik vind het zonde dat hij zijn leven niet meer op orde krijgt, muzikaal talent heeft hij zeker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef M0NTANA het volgende:
Kempi is weer vrij. Tweede kind binnen een jaar, bij twee vrouwen. En tussendoor in de bak.
Afgelopen vrijdag alle afleveringen van NKOTB gekeken. Die met die mongool is geweldig droog.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef sjimz het volgende:
De Pulpshow was inderdaad geniaal.
NKOTB kan ik ook wel om lachen
Niet zo hardquote:
Zit nu wel goed met hem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een figuur ook eigenlijk. Ik vind het zonde dat hij zijn leven niet meer op orde krijgt, muzikaal talent heeft hij zeker.
-1.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet zo hard![]()
Ik woon er, meer niet. Geen carnaval, geen accent, helemaal niks.
Ooit ging dit gebeurenquote:
Niet meer, studeren jwt. En over een jaartje richting A'damquote:
Hij is zwaar gristelijk geworden ook he?quote:
Hé Sjimz, heb je mijn PM gehad. Ik vind het nog steeds jammer dat je gestopt ben als mod.quote:
Je gaat het licht dus zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet meer, studeren jwt. En over een jaartje richting A'dam
Ja ik heb je PM gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé Sjimz, heb je mijn PM gehad. Ik vind het nog steeds jammer dat je gestopt ben als mod.²
Maar ik meen het ook echt als ik zeg dat ik het gewoon haat he. Carnaval vind ik te achterlijk voor woorden, zodra Guus Meeuwis voorbij komt krijg ik de rillingen enz.quote:
Hij is een stuk rustiger geworden in zijn kop. Weet dat het anders moet. Wordt de nieuwe knuffel-crimineel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is zwaar gristelijk geworden ook he?Zijn nieuwe album loopt echt over van de bijbelse thema's. Alleen zijn albumhoes al:
[ afbeelding ]
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik meen het ook echt als ik zeg dat ik het gewoon haat he. Carnaval vind ik te achterlijk voor woorden, zodra Guus Meeuwis voorbij komt krijg ik de rillingen enz.
NKOTB is echt geniaal. Eerste seizoen met die dove die aids heeft en Domino D-Day met die mongool.quote:
Ik vond het oprecht jammer dat je niet antwoordde. Zonde, want posten is iets wat ik erg graag bezig.quote:
Ik ga ook altijd pissen als Brabant in de kroeg gedraaid wordtquote:
Wel Gronings?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Prosac het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met rap, zeker niet de nederlandstalige.
Ik heb geantwoord alleen ik denk dat mijn e-meeuw nog niet is aangekomen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vond het oprecht jammer dat je niet antwoordde. Zonde, want posten is iets wat ik erg graag bezig.²
zoooo, lekker zeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Breach het volgende:
En in de categorie Rap, Raggae en eigenlijk niet in hokjes in te delen. Matisyahu. Zo Joods-orthodox als het maar zijn kan, maar wel enorm goed.
Indiase geleerde uit Ujjain! WTF doe jij in een SC topicquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik nou mijn kans als nieuwe mod op VBL vergooid?
Moderatie. . G_S toch.
Deze hoort alleen niet bij de afleveringen. Dit is ooit los in URBNN uitgezonden. Geweldig stukje. Het slopen van die cameraploegquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
NKOTB is echt geniaal. Eerste seizoen met die dove die aids heeft en Domino D-Day met die mongool.
Goed om te horen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij is een stuk rustiger geworden in zijn kop. Weet dat het anders moet. Wordt de nieuwe knuffel-crimineel.
Doe dan de echte Groninger Rap!quote:
Doe maar die live @ stubbs. Dat is wel een stuk beter dan de rest. Maar zijn nieuwe album komt in 2009 en de EP daarvan is wel weer heerlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
zoooo, lekker zeg.![]()
Ga ff op zoek naar een cd van die gast.
Eusterpaaaark, doar won'n wie allemoal in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe dan de echte Groninger Rap!
http://www.skoften.net/index/item/oosterpark
Kijk em beatboxenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eusterpaaaark, doar won'n wie allemoal in.![]()
Hee, ik sta in je sig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe dan de echte Groninger Rap!
http://www.skoften.net/index/item/oosterpark
Ik ken Matisyahu vooral van zijn werk met P.O.D. (christelijke band).quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Doe maar die live @ stubbs. Dat is wel een stuk beter dan de rest. Maar zijn nieuwe album komt in 2009 en de EP daarvan is wel weer heerlijk.
Toen ik hem voor het eerst zag op The Box () dacht ik van WTF. En dit nummer heb ik in die jaren al zoooo vak geluisterd.
Gevonden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Doe maar die live @ stubbs. Dat is wel een stuk beter dan de rest. Maar zijn nieuwe album komt in 2009 en de EP daarvan is wel weer heerlijk.
Nee man, kijk naar mijn profiel. Zit hier al sinds 2001. Ik ben geen kloon. Kijk hoe oprecht ik post, en hoe grammaticaal én taalkundig het (bijna) altijd klopt, een kloon zou die moeite niet nemen. Tevens kennen mijn argumenten een degelijke basis.quote:
Hadouken was tof op Lowlandsquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gevonden.
Even wat anders dan Tiesto live @ Eau '99 of wat ik er daarvoor op had, cdtje van Hadouken!
Wat een heldquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Boem dagga, boem dagga dagga Eusterpaark, Eusterpaark, in waarken heb wij geen zin.
Hadouken! is ook relaxed ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gevonden.
Even wat anders dan Tiesto live @ Eau '99 of wat ik er daarvoor op had, cdtje van Hadouken!
Ik moest lachen om 'veldhoen'.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, kijk naar mijn profiel. Zit hier al sinds 2001. Ik ben geen kloon. Kijk hoe oprecht ik post, en hoe grammaticaal én taalkundig het (bijna) altijd klopt, een kloon zou die moeite niet nemen. Tevens kennen mijn argumenten een degelijke basis.
Keywords: teder, veldhoen, kunstgras²
Ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik moest lachen om 'veldhoen'.
BSB wordt net als jij ook van homofobie beticht, dus het zal wel weer zo een grapje zijn geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
Ik had BSB ooit gewoon via een PM aan het lachen gemaakt.
BSB weet!
Waarom zeggen mensen toch altijd Paul en Wittemanquote:
Die supporterswoordvoerder van Feyenoord zit daar nu toch? Vannacht de herhaling eens kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef Houniet het volgende:
Ze gaan lekker bij Paul en Wtman.
Maar Pauw is toch die witteman?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen toch altijd Paul en Witteman
Die man heet Jeroen Pauw
Hé Sjimz, zo tussen ons hé, nu je geen mod meer bent, zeg eerlijk, jullie hebben mij wel erg hard aangepakt de laatste week, en voornamelijk op appelleren. Ja toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
Ik had BSB ooit gewoon via een PM aan het lachen gemaakt.
BSB weet!
Ik denk alleen dat de appeltaart minder heet gebakken kan wordenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé Sjimz, zo tussen ons hé, nu je geen mod meer bent, zeg eerlijk, jullie hebben mij wel erg hard aangepakt de laatste week, en voornamelijk op appelleren. Ja toch?²
Om 0020 komt het inderdaad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die supporterswoordvoerder van Feyenoord zit daar nu toch? Vannacht de herhaling eens kijken.
Jij wordt een beetje de Wilfdred Genee van Fok! onderhand. Zulke suffe grappen dat ik er toch om moet lachen.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de appeltaart minder heet gebakken kan worden
Keywords: yogho yogho, x-factor, pinguins
Falco!quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:19 schreef Prosac het volgende:
Nu we er toch een youtube momentje van maken. Mijn broertje en ik zijn weer bezig met het samenstellen van onze jaarlijkse wintersport cd met alleen maar duitstalige hits.
Toch wel twee erg aanstekelijke nummers gevonden. Alleen rijst de vraag of ze dat laatste stuk van de Peter Fox video nog eens goed bekeken hebben. In NL was er ongetwijfeld gezeik over gekomen.![]()
Nou die van gister was wel goed hoor. Anton Heiboer. Ging kapot toen hij dat zeiquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij wordt een beetje de Wilfdred Genee van Fok! onderhand. Zulke suffe grappen dat ik er toch om moet lachen.
Zijn de keywords op?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Is het verstand meegegaan met je modschap?
![]()
![]()
²
Nou, Duitstalig kan best goed zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef koningdavid het volgende:
Duitstalige hits? Hoezo in hemelsnaam?
Ik heb een stelregel, als een post maar uit één zin bestaat doe ik geen keywords, lay-out technisch zeg maar.quote:
Ik vind de Duitse taal gewoon echt lelijk, Duitse muziek kan ik daarom al helemaal niet naar luisteren. Maar er zal best goede muziek tussen zitten...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nou, Duitstalig kan best goed zijn.
Omdat we gaan skiën in Oostenrijk en half duitsland doorcrossen. Niks grappiger dan de hele reis verkapt duits met elkaar te lullen in de auto en dit soort hitjes meebrullen. Mattias Reim, Nena, Falco of Rex Gildo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:20 schreef koningdavid het volgende:
Duitstalige hits? Hoezo in hemelsnaam?
Goedzo BSBquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, kijk naar mijn profiel. Zit hier al sinds 2001. Ik ben geen kloon. Kijk hoe oprecht ik post, en hoe grammaticaal én taalkundig het (bijna) altijd klopt, een kloon zou die moeite niet nemen. Tevens kennen mijn argumenten een degelijke basis.
Keywords: teder, veldhoen, kunstgras²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |