Ik snap ineens wel waarom ze pas zeiden dat dat niet voor 2011 zou lukkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is maar niet te hopen voor hem dat de gemeente Amsterdam helemaal de Wallen willen opdoeken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef Prosac het volgende:
Dat vooroordeel dat Feyenoorders lelijker zijn dan Ajacieden kan ook de deur uit.
Ik hoop dat die het niet goed gaan doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Fok! doet het ook altijd goed bij Google zoekresultaten idd. Ik heb regelmatig op een onderwerp gegoogled en dan kwam ik post van mezelf op Fok! tegen.
Sjimz, heb je nooit overwogen cabaretier te worden? Er is echt een talent verloren gegaan nu.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is maar niet te hopen voor hem dat de gemeente Amsterdam helemaal de Wallen willen opdoeken.
TS was Tong80?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat die het niet goed gaan doen.Ik heb een FOK!topic gebruikt voor een schoolvak.
Nee, ik was te homofoobquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sjimz, heb je nooit overwogen cabaretier te worden? Er is echt een talent verloren gegaan nu.
Misschien moeten we gewoon vergelijkingsmateriaal hebben? Foto's van Happel, jorienvdherik en Dirk-Kuijt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef Prosac het volgende:
Dat vooroordeel dat Feyenoorders lelijker zijn dan Ajacieden kan ook de deur uit.
1 tegen 3, das niet eerlijk. Dan wint die Ajacied nog vermoed ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon vergelijkingsmateriaal hebben? Foto's van Happel, jorienvdherik en Dirk-Kuijt?
Post jij dan ook even wat? Klootviool!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon vergelijkingsmateriaal hebben? Foto's van Happel, jorienvdherik en Dirk-Kuijt?
Aaaaaah Happel, waarom heb je dat oude plaatje van je Last.fm vervangen door dat ventje van This Is England. Daar ging mijn vergelijkingsmateriaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Post jij dan ook even wat? Klootviool!
Daar was ik nog een jong gozertje, hčquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Aaaaaah Happel, waarom heb je dat oude plaatje van je Last.fm vervangen door dat ventje van This Is England. Daar ging mijn vergelijkingsmateriaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elkaar denk ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben echt een van de weinge VBL-ers met foto's in mijn fotoboek of wat?
Zijn jullie allemaal bang voor hooligans of de politie ofzo?
Nee, wil niet dat SCH zich gaat aftrekken op mij. Het idee alleen al. Sorry.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Post jij dan ook even wat? Klootviool!
Ik sta er gewoon met foto's bij hoor?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben echt een van de weinge VBL-ers met foto's in mijn fotoboek of wat?
Zijn jullie allemaal bang voor hooligans of de politie ofzo?
Heb die foto maar ff deleten, geen zin in gezeikquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:08 schreef M0NTANA het volgende:
Even serieus. Misschien is hij wel ziek ofzo. Erg gezond zag hij er niet uit.
Grappen misschien voorzichtig mee doen?
Hell no.quote:
Gemiddelde leeftijd wel wat lager. Geen verhalen over puberende (klein)kinderen en opvliegers.quote:
Wallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef Prosac het volgende:
Markvanrinsum had wel iets schattigs over zich.
Oei, die is flink uitgegleden zeg.quote:
Voor de zekerheid ook maar wat varkensvlees dan:quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:27 schreef _Mike_ het volgende:
Heeft BSB dit topic nog niet gevonden? Die tetten zullen hem helemaal gek maken
Zat tot een paar seconden geleden Chelsea te kijken, maar die staan nu 2-1 voor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef Breach het volgende:
Ik ga het sportjournaal kijken
Keywords: Leedvermaak, Dione, tijgerbalsem
Man Utd is niet om aan te zien zo slechtquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor de zekerheid ook maar wat varkensvlees dan:
[ afbeelding ]
[..]
Zat tot een paar seconden geleden Chelsea te kijken, maar die staan nu 2-1 voor.
Twijfel nu nog tussen Man Utd of Atléti.
What's new.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Man Utd is niet om aan te zien zo slecht
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij weet toch wel dat je voor Ajax bent?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg morgen een Rotterdamse rapper + diehard Feyenoordfan bij mij over de vloer (komt opnemen in mijn "studio"), hij zal wel in een vrolijke bui zijn. Gisteren zat ie nog enthousiast te vertellen over dat Verbeek volgens hem vertrouwen moest krijgen en zeker niet ontslagen moest worden.
Toch niet zo'n kansloze rapper die ook weleens op vkmag heeft gestaan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg morgen een Rotterdamse rapper + diehard Feyenoordfan bij mij over de vloer (komt opnemen in mijn "studio"), hij zal wel in een vrolijke bui zijn. Gisteren zat ie nog enthousiast te vertellen over dat Verbeek volgens hem vertrouwen moest krijgen en zeker niet ontslagen moest worden.
Vlees?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zat tot een paar seconden geleden Chelsea te kijken, maar die staan nu 2-1 voor.
Twijfel nu nog tussen Man Utd of Atléti.
Fantastisch doelpunt van Bojan trouwens, goed moment om in te schakelen.
Haha ja. Maar hij is relaxt, geen 'Rotterdamse Denker'-figuur.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij weet toch wel dat je voor Ajax bent?
Neuh.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch niet zo'n kansloze rapper die ook weleens op vkmag heeft gestaan?
Ook niet van de rap-formatie Bloedserieus?quote:
Nee, dat is van Kempi (Eindhoven) volgens mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook niet van de rap-formatie Bloedserieus?
Omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef _Mike_ het volgende:
Toch wel relax, bij Feyenoord en PSV is het nog steeds een zooitje maar in Amsterdam is het lekker rustig.
Daar zat hij in. Met ruzie weggegaan. Op zich wel interessante teksten die gasten. Cokedealers ook.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, dat is van Kempi (Eindhoven) volgens mij.
Over interessante teksten gesproken:quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zat hij in. Met ruzie weggegaan. Op zich wel interessante teksten die gasten. Cokedealers ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |