abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65339464
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Moaa

Het begint voor mij nu echt op te klaren. Er waren echt dagen dat ik er ontzettend mee zat. En op die dagen had ik het gevoel dat alles tegen me was.
Dit is nu redelijk weg. Heb gewoon lekker mijn school en werk. Daarbuiten heb ik eigenlijk helemaal geen tijd.

Ik was Woensdag jarig, en wou eigenlijk helemaal geen feestje houden. Aangezien ik het gevoel had dat er toch niet veel mensen kwamen.
Maar Woensdag werd er meteen gevraagd wanneer ik een feest ging houden door een aantal mensen op het werk, vandaag op school werd ik ook oneindig gevraagd.
Geeft me toch wel een goed gevoel.
Zit momenteel in een kleine sociale dip. Hopend hier snel uit te komen en snel nieuwe leuke mensen te leren kennen
stapje voor stapje gaat het toch beter he?nog gefeliciteerd !! nieuwe mensen leren kennen is lekker ,maar ook wennen,om sociaal actief te blijven maar het werkt wel
pi_65339984
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef Chev het volgende:
Goh ik wou het kort houden, maar type toch weer aardig wat

Is niet eens écht meer nodig om alle dingen te typen maar vind het wel prettig om op papier te zetten en anderen er misschien wel mee te helpen..same here
[..]

Nee is geen verkeerde aanname dompertje.

Wat ik zag tijdens de relatie heeft me ook wel aan het denken gezet.

't ligt hem volgens mij ook niet helemaal aan haar, ik weet hoe ze kon zijn en zodra ze van haar ouders weg was alleen met mij zonder zorgen (dus nog voordat ik een huis kocht) dan kon ze ontspannen, relaxen geen plichten, geen regels, geen verwachtingen, en kon ze een heel zelfstandige zijn, dat zag ik, dat merkte ik.

Maar zodra ze weer thuis was was ze zó verschrikkelijk gespannen altijd, aanhankelijk en afhankelijk van haar ouders (en die aan haar) dat die haar continu proberen te sturen, controlleren en beschermen voor fouten in het leven, maar niet realistisch nadenken over wat goed is voor hun dochter en haar in feite klein en terug te houden, want van fouten maken in je leven is het enige waar je écht wat van leerd.beetje overbeschermd opgevoed dus ?enigskind?je moet inderdaad de ruimte krijgen om op je bek te gaan

En op een gegeven moment kreeg ik door dat ze mij ook net zo aan het sturen was, dat vond ik natuurlijk niet altijd erg, maar soms, als ik er wat over zei , of gewon weg nee zei dan accepteerde ze dat vaak niet, of dat duurde heel lang, en op het laatst werd ik er dood ongelukkig van toen ik me voelde alsof ik wel moest doen wat ze zei anders ging ze bij me weg.. écht niet gezond voor m'n geest of portomonee

De mentaliteit waarmee ze verders door het levengaat ging en de keuzes die ze maakte en daarbij is haar eigen weg geweest die erg zwart wit is (iets/iemand is goed of slecht voor haar geen tussenweg), zonder na écht na te denken of rekening te houden met anderen een weg inslaat/kiest en de rest moet maar volgen, waardoor kon ze geen vriendschap volhouden die ze (helaas vond ik altijd) bij handjes vol liet vallen als een baksteen hun de schult gevende hiervan.. empathie heet dat geloof ik, ik kon haar lezen en schrijven tot op een gegeven moment, andersom was dat zeker niet 't geval, op het laatst kon ik dat niet meer, ofwel té veel tekenen dat het al mis ging :')ze komt erg veeleisend over zeg,beetje perfectionistisch?
Oppervlakkig staat voor 'niet diepgaand of niet grondig', ik denk dat dat wel geweest is, maar dat het op een gegeven moment weg was, op, en opgebrand, hoe dit kan is onduidelijk ik denk doordat ze onzeker was of ze met mij wou samenwonen, het haar benouwde en soms vraag ik me af of ze nu voor het gemak een relatie heeft (voor de verkeerde redenen) ofdat ze werkelijk

Liefde maakt écht blind shit he hehe hahah das zeker ja stekenblind ,maar weten dat je echt van iemand gehouden hebt is erg positief,zie ik weinig[liefde] bij vrienden met relatie komt vaak zo kil over ken je dat ?zo'n relatie zou ik echt niet willen

Ik hoop voor haar dat ze 't geluk krijgt in haar leven die ze verdiend en zelfstandig kan worden, want dat heeft ze nodig, en nee niet om haar dan terug te krjigen.. van mijn kant heb ik 't nu wel gezien hoe ze is maar misschien ooit 'n normaal contact wanneer ze is bijgedraait.
[..]normaal contact als je elkaar ziet zou ik ook willen,vrees dat het er niet inzit

Ach soms komt het even op, was James Blund aan het luisteren die ik van m'n werk had meegenomen op m'n mp3 speler het het liedje: Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one, you have been the one for me.

Tja en kon 't liedje toen gewoonweg ff niet af zetten, weer een stapje dichtberbij het loslaten.

Moest ik ook maar gaan doen hè, sporten zit nu elke avond maar te gamen op de xbow of pc, of gewoon tv/film te kijken, wel (erg) leuk hoor maar beetje beweging en conditie zou beter zijn
[..]Precies,en nieuwe mensen zien !

Ik heb alles gegeven en gedaan of geprobeerd, alleen soms heb ik nog 't idee dat ik té weinig heb gedaan, mezelf heb tegen gehouden in alles wat mijn ex aan me vroeg, en dat doe ik nog steeds door bepaalde ideeën in de ijskast te zetten zo van 'dat komt nog wel' toch heb ik al veel bereikt vind ik zelf maar wil nog meer, alleen de motivatie is er niet om te starten.
[..]

Ik had nooit niet de behoefte om te flirten tijdens m'n relatie en kijk nu elke dag uit naar 3 aantrekkelijke dames die ik onderweg naar m'n werk soms tegen kom, lekker mee praten beetje aankijken enzo denk ook totaal niet aan m'n ex als ik met 'n andere vrouw praat (gelukkig) zie wel of er iets gebeurd zo niet dan niet, ik sta open voor allemaal nieuwe dingen in het leven die ik nog nooit eerder gedaan heb
mijn ex is ook totaal niet in de picture als er met mij geflird wordt ,deed dit ook niet tijdens mijn relatie,al vond ex dat ik dit wel deed [bezitterig]
Dag ex hallo wereld

Ps: Dompertje gaat ook goed met jou zo te horen nu niks meer gehoord van je ex (hoop ik voor je?) en al een paar lekkere mannen (hapjes) op 't oog? haha lekker plezier maken hoor! Jij ook!1 van de positieve dingen genieten die er zeker zijn nu we vrijgezel zijn
pi_65340040
oeps lichtblond foutje geflirt is met een t?/ hahahahahah
pi_65340461
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef mspoez het volgende:
Nieuweling-alert. Ben sinds juli weer alleen.
Ik heb even gescand wat hier allemaal staat. Toch 'fijn' om dezelfde dingen te lezen als die je zelf denkt, soms.

Ik dacht dat het wel goed ging met me, vond mijn bed niet zo koud meer, had wel een goed gevoel bij alleen zijn met mijn kinderen. Maar vandaag opeens een dip. dipjes worden telkens korter ,vanaf juli is best wel kort
Was gewoon aan het smsen met iemand en die zei iets (niks bijzonders, gewoon dat april wel ver weg is(ik heb aangegeven minstens tot april niet af te willen spreken)) waardoor ik meteen mijn telefoon wilde wegleggen omdat ik acuut overal bulten en jeuk kreeg, zegmaar. herkenbaar,is nog erg vroeg ..komt wel weer ..eerste keer dat ik echt een date had was gezellig maar volgende dag over mijn nek gegaan ,bleek ook te vroeg te zijn :{
Even daarna was ik bij een kennisje aan het computerEHBO-en en in haar mailbox zag ik een mail van mijn ex staan (ze doen iets samen, niks raars, weet ik ook gewoon) en ze vertelde dat hij aan het feesten is en nogal losgeslagen, overal vrouwen, bladiebla, en ik kon alleen maar denken - *leegte* en de tranen liepen zo over mijn wangen. Hij heeft me zo'n zeer gedaan, ik heb echt het idee dat er iets stuk is in me. Nee, ik ben er toch nog lang niet...je raakte mij en denk ik ook veel andere hier ,je verwoord het zo duidelijk...een stukje wat kapot gemaakt is en inderdaad een leegte die je voelt ,maar heus ,heeft tijd nodig die we allemaal moeten nemen hier is hij de vader van je kinderen ?
pi_65342273
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:15 schreef JoeyT het volgende:
En, iemand al over zijn of haar ex heen?
Mijn relaties zijn wat minder oppervlakkig, dus dat heeft zijn tjid nodig. Maar idd. gaat het nu snel veel beter. En met u?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:11:18 #106
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_65344542
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Mijn relaties zijn wat minder oppervlakkig, dus dat heeft zijn tjid nodig. Maar idd. gaat het nu snel veel beter. En met u?
Minder dan? Overigens heeft oppervlakkigheid er weinig mee te maken, kijk op de werkelijkheid des te meer...

Mijn relatie loopt soepeltjes.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_65344689
Zo herkenbaar wat Chev en Dompertje schrijven.. Ben dus toch zo stom geweest om te reageren op haar mail, is een scheldpartij geworden en nu wil ze me per sé nooit meer zien. Nou ja, ik vind het best. Nu is het iig. écht afgelopen en vriendschappelijk contact terwijl we nog niet over elkaar heen waren, dat werkt toch niet.
(Ben een keertje erg boos geworden toen ze me opbelde en ze klaagde dat ze me miste, terwijl ze onderweg was naar haar nieuwe vriendje. Of ze me bewust aan het lijntje hield weet ik niet, maar dat soort dingen is me veel te verwarrend.)
pi_65345452
Balen Eneacanthus! Maar ook wel goed,maakt het echt een stuk makkelijker om lostelaten Erg verwarrend deze dingen,zeker die actie toen ze onderweg was naar haar lover
Das de ellende,omdat we het niet kunnen volgen gaan we zelf aannames doen .Fout,maar logisch,schiet je niks mee op .

Weet wel dat ex totaal na de breuk anders heeft gereageerd dan verwacht ,zijn keus om vrienden te blijven,zijn keus om mega irritant te gaan doen waardoor vrienden blijven voor mij niet mogelijk is!Ex kan dit blijkbaar niet aan .

Fijn dat de postings van Chev en mij zoveel herkenning geven !
pi_65349186
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:07 schreef dompertje het volgende:
Beetje overgestemd opgevoed dus ?enigskind?je moet inderdaad de ruimte krijgen om op je bek te gaan
Nee maar d'r broer was hals over de kop vertrokken destijds vanwege zijn toen tijdige ex die geen onderdak had en was binnen 3 dagen uit huis dus daar hadden z'n ouders niks op in te brengen
quote:
ze komt erg veeleisend over zeg,beetje perfectionistisch?
Haha ja dat klopt wel zo'n beetje, ze was niet altijd makkelijk, maarja iedereen heeft dat wel 's op bepaalde dagen, ik ook En ze is ook best wel (met wat mindere dagen/weken naturlijk) lief voor me geweest zeker 3 1/2 jaar lang...

Maar of ze veel veeleisend en perfectionistisch was..?

De eerste jaren was 't goed, wel veel aandacht vragend zeg maar, niet dat ik dat erg vond Deed sommige dingen omdat zij dat prettig vond, zoals dat we elke avond 30 min bellen (gigantische telefoonrekeningen) terwijl we op 20 min fietsen afstand wonen van elkaar en elkaar 3-4 dagen p/week zagen.

Dan haal je na 2 jaar je schouders op zeg dat je wat minder lang moeten bellen en ga je lekker verder haha.

In sommige dingen was ze zeker perfectionistisch, ze had een heel romantisch beeld van hoe haar toekomst eruit moest zien, haar droom zeg maar: een eigen zaak met inkomen (rijk worden misschien wel) , samen een huisje (huren) boompje beestje, kinderen, trouwen

Niks mis mee dacht ik zo, maar d'r zaak liep niet, ze had geen geld, niet eens geld om uit te gaan, samen op vakantie te gaan en sparen kon ze écht niet dus, shoppen weer wel van 't zak/zaken geld, ofwel met geld om gaan, hoe vaak ik wel niet gezegd heb dat ze dat beter niet kon doen.. toch probeerde ze wel zelf dingen te betalen ook al ging dat niet altijd... en dan hielp ik omdat ik het gewoon leuk met haar wou hebben wist dat ze dat niet zó leuk vond, maar de dingen die we wel deden dan vond ze wél leuk.

Puur afhankelijk van haar ouders emotioneel gezien, en die ouders van haar, geen vast salaris, weinig tot geen inkomsten, zakgeld, moeder die ze moest verzorgen, huishouden en verwachtingen die van haar gevergd werden i.v.m. haar bedrijf .. tja niet ideaal en voor haar ook niet makkelijk, ze zat continu onder de stres.

Maar voor een goed inkomen als zelfstandig ondernemer moet je keihard werken..veel premies en belastingen betalen, risico's nemen en verstandige keuzes maken, ze probeerde 't wel maar zag dat het niet lukte.
Ze zat hele dagen achter d'r pc reclame te maken, website te updaten enzo, maar weinig geen geld voor krant advertenties of andere dingen.

Maarja wat kan je anders doen dan steunen en helpen? Van stoppen wou ze écht niet weten en een bijbaantje wou ze niet omdat ze anders klanten mis zou lopen dus rommel je lekker aan met z'n tweeën.

Tja en toen 't eenmaal op z'n einde liep, om wat voor reden dan ook fout ging, moest natuurlijk wel veel geld uitgeven aan (dure) nieuwe kleding, schoenen enzo om misschien wel te bewijzen dat ik alles wel kon betalen naast m'n huis ofzo logica

Ze was altijd als de dood dat ik vreemd zou gaan met een andere vrouw en zei dat ze zoiets nooooit zou doen, yea right...

Denk eerder dat ze flink is beïnvloed is door iemand, waardoor geld (financiële toekomst) en materialistische eigendommenvoor haar opeens belangrijker werden dan een toekomst met mij, en ze verliefd is geworden op die ander.
En doordat ik meerdere malen beloofde te studeren en weer te gaan afvallen, maar dit niet lukte, bevestigde dit haar overtuiging dat ik niet aan een toekomst voor ons tweeën wou werkte (zo van: Zie je nou wel)

Daarom schreef ze (als reactie op mijn brief toen het 3 1/2 maand uit was) denk ik ook: Jij wou niet leren, niet leren voor een toekomst die we samen hadden kunnen hebben (beetje emotioneel onredelijk denk je niet als je al vol overtuiging bijna 4 maanden een vriend heb )

Onzin natuurlijk.. weet ik nu, maaargoed woorden geschreven in emotiezijn ongelofelijk onredelijk.
Maarja 100% zeker weet ik het niet, lijkt er wel op.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef dompertje het volgende:
Das de ellende,omdat we het niet kunnen volgen gaan we zelf aannames doen .Fout,maar logisch,schiet je niks mee op .
Tja maar je hebt helaas geen keus, er over nadenken is goed, als je jezelf maar niet de schult blijft geven!!!

Voor mij gaat het er om dat ik weet dat ik niks anders heb kunnen doen en ik het veel te ver heb laten komen dat doe ik nooit meer, een harde les.

Hoorde overigens dat die jongen ook zijn eigen onderneming wil starten in electrotechniek ofzo, dus dat zal ook wel een overeenkomstige eigenschap zijn die ze had met hem
quote:
hahah das zeker ja stekenblind ,maar weten dat je echt van iemand gehouden hebt is erg positief,zie ik weinig[liefde] bij vrienden met relatie komt vaak zo kil over ken je dat ?zo'n relatie zou ik echt niet willen
Tja ik heb echt van haar gehouden, zou wat dingen anders gedaan hebben als ik wist wat ik nu weet, maarja wie niet
Zeker positief en zou voor geen goud de mooie tijden die ik heb gehad met haar willen vergeten, de beschuldigende woorden echter wel.
quote:
Normaal contact als je elkaar ziet zou ik ook willen,vrees dat het er niet inzit.
Nah ik denk het ook niet, en is misschien maar beter om dit gewoon aan het lot over te laten.
quote:
Precies,en nieuwe mensen zien !
Ik zie elke dag nieuwe mensen in de trein en bus maar flirten in de sportschool is vast ook wel leuk
quote:
mijn ex is ook totaal niet in de picture als er met mij geflird wordt ,deed dit ook niet tijdens mijn relatie,al vond ex dat ik dit wel deed [bezitterig]
Beziggerig ofwel geen enkele andere man in je buurd laten komen of er ruzie mee maken en die persoon ervan de schult geven?
Dat lijkt bij mij te zijn gebeurd.
quote:
haha lekker plezier maken hoor! Jij ook!1 van de positieve dingen genieten die er zeker zijn nu we vrijgezel zijn
Tja genoeg dingen zou je zeggen leef gewoon met de dag (en die dagen gaan best snel als je al ruim 'n half jaar single ben) en zie wel wat ik doe
Dit weekend maar 's die proefles bij de sportschool.

PS: Ja het is ERG rustig op het werk...
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zo herkenbaar wat Chev en Dompertje schrijven.. Ben dus toch zo stom geweest om te reageren op haar mail, is een scheldpartij geworden en nu wil ze me per sé nooit meer zien. Nou ja, ik vind het best. Nu is het iig. écht afgelopen en vriendschappelijk contact terwijl we nog niet over elkaar heen waren, dat werkt toch niet.
(Ben een keertje erg boos geworden toen ze me opbelde en ze klaagde dat ze me miste, terwijl ze onderweg was naar haar nieuwe vriendje. Of ze me bewust aan het lijntje hield weet ik niet, maar dat soort dingen is me veel te verwarrend.)
Laat je niet op je kop zitten hoor Enneacanthus we zijn allemaal mensen met emoties.. ik heb mijn vader gehad die wel 10x tegen me heeft gezegt dat ik NIET moet antwoorden op haar emails.. en toen ik er 'n halve dag over na had gedacht (nadat ik een impulsieve zeer directe/grove mail in mijn hoofd al klaar had staan om haar goed de waarheid te zeggen ) dacht ik van... tjoh hij heeft gelijk, ik hoef niet te reageren, hou m'n eigen waarde en alles wat ik doe zal alleen maar nog meer 'agressie' opwekken.

Die tip wil ik ook meegeven aan alle andere die boze/beschuldigende/becritiserende mails krijgt van zijn/haar ex.. je hoeft niet te reageren, je kan ook jezelf in je eigenwaarde houden en juist niet reageren...

[ Bericht 1% gewijzigd door Chev op 23-01-2009 17:13:35 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65351989
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Minder dan? Overigens heeft oppervlakkigheid er weinig mee te maken, kijk op de werkelijkheid des te meer...

Mijn relatie loopt soepeltjes.
Dus je impliceert dat iedereen met liefdesverdriet geen kijk op de werkelijkheid heeft.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:45:52 #111
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65354136
Wat me opvalt is dat er nog veel geanalyseerd wordt hier. Helpt dat? Ik heb zelf vooral het gevoel dat wat voorbij is beter niet meer te veel kan worden bekeken, zeker niet als ie niet meer écht in je leven hoeft te zijn (nee dompertje, hij is niet de papa). Wat gebeurd is is gebeurd, daar verander je niets meer aan, wat je toenf out gedaan hebt heb je gedaan.

Ik ben zelf meer bezig met vooruitkijken en proberen te helen. Begrijp je wat ik wil zeggen?
Prrrrr
pi_65354771
Ja tuurlijk begrijp ik dat mspoez.

Ligt aan de persoon denk ik, ik wil graag alles begrijpen, maar ben er achter gekomen dat bepaalde dingen niet te begrijpen zjin, daarom is het creëren van een gedachtengang op basis van de fijten voor mij wel fijn

Maar misschien is dat iets voor mannen of rammen?

Hé vanvond lekker relaxed op de bank tv kijken met een biertje krijg bezoek dus word gezellig, jullie al plannen voor 't weekend?
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65356635
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:47 schreef Pino_666 het volgende:
Ik wil haar terug
dat gevoel heb ik ook zo sterk.

kan een vrouw me uitleggen waarom "ik hou van je" "ik blijf altijd bij je" "jij maakt me gelukkig"

in een tijdbestek van 2 weken kan veranderen naar ik voel niks meer.
dat na een relatie van 2 jaar en een periode dat je elkaar al 6 totaal kent.

zo onwerkelijk....

als ik zulke dingen zeg dan betekend dat voor mij voor eeuwig
pi_65363309
Nog eerste hulp-tips?

edit: Nu begin ik het topic pas door te lezen Bovenstaande reactie had van mij kunnen zijn. Parallelle werelden ofzo?

[ Bericht 57% gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 24-01-2009 00:25:04 ]
I don't really come from outer space || Last.fm
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:38:08 #115
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65363865
eerste hulp-tip:

alle schaamte laten varen en vrienden bellen of in het ergste geval je moeder en keihard gaan zuipen. Ofwel met die gebelde vrienden of alleen thuis op de bank waarna je na 2 biertjes in een hartvochtige huilbui uitbarst. Dan bel je nog een vriend die je weer even alles laat relativeren en neem je nog een biertje. Om een uur of 3 zal je ellendig maar verdoofd in slaap vallen met je kleren aan.

En wat er ook gebeurt: niet bellen, smsen of emailen naar ex. Bij voorkeur uit voorzorg al haar contactgegevens wissen.

En morgen wordt je wakker en begin je langzaam de rotzooi op te ruimen.

Sterkte!
pi_65364335
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:38 schreef Vandaag... het volgende:
eerste hulp-tip:
alle schaamte laten varen en vrienden bellen of in het ergste geval je moeder en keihard gaan zuipen.
Check
quote:
alleen thuis op de bank waarna je na 2 biertjes in een hartvochtige huilbui uitbarst.
Check
quote:
Bij voorkeur uit voorzorg al haar contactgegevens wissen.
Check
quote:
Sterkte!
Dank.
pi_65365388
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nog eerste hulp-tips?

edit: Nu begin ik het topic pas door te lezen Bovenstaande reactie had van mij kunnen zijn. Parallelle werelden ofzo?
Nee helaas maken velen van ons hetzelfde mee in iets andere vormen

Het is of uit beide afgesproken elkaar en beide single, of een gaat vreemd, of een maakt het uit en beide blijven single.. gebeurd héél veel 1/3 hoor ik wel eens van alle relaties.

Vaak door problemen of onzekerheid of verlieftheid of combinatie van alle 3... op een gegeven moment word eenr relatie voor een van de twee onhoudbaar op een of andere redenen en dan ga je daarna hier psoten op het forum

Eerst hulp tips? Ga wat doen.. al is het tv/fims kijken, gamen naar je moeder/vader/oom/tante/opa/oma/vrienden toe en probeer voor jezelf duidelijk te maken waarom dit alles is gebeurd, schrijf het op papier in word op fok en lees ff een tijdje terug, ik ben begonnen op topic 59 (http://forum.fok.nl/topic/1168503) nu bijna 7 maanden verder, anderen denken eerder vooruit en hebben na enkel maanden al wat nieuws

Net hoe snel je wil gaan denk ik.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65365897
Pff, vorige week praat je nog over samenwonen. Een weekje later is het allemaal voorbij. Het 'gevoel' is weg. Kan. Maar hoe zo snel? Ligt het aan haar grillige karakter? Ligt het aan mij? Misschien wel. Ik heb haar uit een dal geholpen, haar sterker gemaakt. Nu heeft ze me niet meer nodig. Als een Gorbatsjov ben ik ten onder gegaan aan mijn eigen perestrojka. En zo komen ineens stomme vergelijkingen in je hoofd, zal wel met het niet kunnen begrijpen te maken hebben.
pi_65365943
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:45 schreef mspoez het volgende:
Wat me opvalt is dat er nog veel geanalyseerd wordt hier. Helpt dat? Ik heb zelf vooral het gevoel dat wat voorbij is beter niet meer te veel kan worden bekeken, zeker niet als ie niet meer écht in je leven hoeft te zijn (nee dompertje, hij is niet de papa). Wat gebeurd is is gebeurd, daar verander je niets meer aan, wat je toenf out gedaan hebt heb je gedaan.

Ik ben zelf meer bezig met vooruitkijken en proberen te helen. Begrijp je wat ik wil zeggen?
Mij helpt het wel,maar het kan samen gaan,ik kijk ook voorruit. Ik wil ook niks veranderen,maar voor mijn ontwikkeling is het goed om soms de gebeurtenissen te analyseren.Geeft veel duidelijkheid
pi_65365995
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:05 schreef Chev het volgende:
Ja tuurlijk begrijp ik dat mspoez.

Ligt aan de persoon denk ik, ik wil graag alles begrijpen, maar ben er achter gekomen dat bepaalde dingen niet te begrijpen zjin, daarom is het creëren van een gedachtengang op basis van de fijten voor mij wel fijn :)Mee eens,geeft toch duidelijkheid

Maar misschien is dat iets voor mannen of rammen? hahahah denk voor rammen chev

Hé vanvond lekker relaxed op de bank tv kijken met een biertje krijg bezoek dus word gezellig, jullie al plannen voor 't weekend?ja,brn net thuis uit de kroeg[saai] ,morgen feest bij iemand
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2009 @ 02:18:12 #121
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_65366037
Ik ben 1.5 maanden bezig, ik mis haar, ik voel me eenzaam en ik wil dr niet meer zien. Gevolg is dus dat ik op zaterdag niet meer uitga omdat ik haar dan zie. "Gewoon" omgaan wil/kan ik niet. De keren dát ik contact had voelde ik me jiust wel weer goed, omdat ik met haar praat, maar ik voel me weer depressief als ik weet dat het fucking uit is . Ze is niet duidelijk hoe zij zich erover voelt. Ik probeer veel met vrienden af te speken enz.

Ik heb zelfs meer zin in doordeweeks dan in het weekend, omdat ik dan gewoon bezig ben met school/sport/afspraken. Ik kan er zo weinig mee.

Verder kan ik het gemis niet goed opvullen met andere dingen.. Ik probeer er maar zoveel mogelijk tijd overheen te laten gaan om het te laten slijten

De relatie duurde 14 maanden trouwens.

Edit: een goeie vriend van mij die ook bevriend met haar was spreekt haar erg veel nu, ik baal hier ook van, hij was zelfs bij haar thuis en had aan een andere gezamelijke vriend gevraagd dit niet aan mij te vertellen omdat ik dan "dingen zou denken". Nou kreeg ik dit dus later wel te horen. Ik wordt gewoon schijtchagrijnig van die gast, maar anderzijds doet hij niks fout natuurlijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 24-01-2009 02:26:55 ]
:')
pi_65366038
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Pff, vorige week praat je nog over samenwonen. Een weekje later is het allemaal voorbij. Het 'gevoel' is weg. Kan. Maar hoe zo snel? Ligt het aan haar grillige karakter? Ligt het aan mij? Misschien wel. Ik heb haar uit een dal geholpen, haar sterker gemaakt. Nu heeft ze me niet meer nodig. Als een Gorbatsjov ben ik ten onder gegaan aan mijn eigen perestrojka. En zo komen ineens stomme vergelijkingen in je hoofd, zal wel met het niet kunnen begrijpen te maken hebben.
Moeilijk joh,die antwoorden heb je nu niet.Een achtbaan nu,maar geen contact nu is even lekker.Voel jij je gebruikt?
pi_65367256
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 02:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Jou verhaal klinkt bijna hetzelfde als mijne 5 maand geleden. Ben op vakantie geweest en ook over eventueel samen wonen aangezien ik al op mezelf zou gaan wonen dit jaar. En inderdaad het gevoel was weg. En had haar ook uit een dal geholpen en ze was er eindelijk uit en toen ging het uit. En ja je kan het niet begrijpen en je moet het ook niet willen begrijpen want dan vreet je jezelf helemaal op. De eerste 2 maanden zijn zwaar en klote maar daarna kom je er zeker weer bovenop, geef het de tijd en vind het geluk in jezelf en je komt er weer sterker uit!
pi_65368096
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:45 schreef mspoez het volgende:

Mij helpt analyseren ontzettend veel, als je begrijpt wat er gebeurd is, of als je begrijpt wat er in de ander omgaat, dan kun je dat gemakkelijker een plaatsje geven. Zeker als die ander veel voor je betekent heeft.

Ligt denk ik ook beetje aan de situatie. In mijn geval: Praten over trouwen en een huis kopen en een paar maanden later trekt ze bij haar ex-echtgenoot in en is ze als een gek aan het daten en heeft ze opeens een nieuw vriendje. En dat terwijl ze tegen mij en mijn familie zei dat ze me met alle geweld terugwou Ik heb me echt een wegwerpartikel gevoeld.

Dan wil je dus echt wel weten wat je ex mankeert, hoewel je in zoverre gelijk hebt dat je niet achter bepaalde dingen komt. Zeker niet als je ex neigt tot liegen.
  † In Memoriam † zaterdag 24 januari 2009 @ 21:42:54 #125
pi_65368543
Ik voel me erg eenzaam, ik doe niet anders dan positief in het leven proberen te staan maar dingen pakken telkens kut uit. Vrienden zeggen af, en ook vanavond heb ik weer niks. Normaal zou ik met mijn vriendin uitgaan, bier drinken met 'kroegvrienden', een beetje rondhangen en rond 5 uur naar haar huis, om daar te slapen en de volgende dag lekker uithangen en een film kijken en zou ik na het eten weer weg gaan.

Nu zit zij met de vriendenkring waar we samen in zitten, en blijf ik weg omdat ik haar niet kan zien. Ik heb het wel geprobeerd maar dan zat ik de hele avond te balen en kan ik niet genieten als ik weet dat ze in de buurt is. Ook kan ik er niet tegen als ze met jongens praat etc.

Klinkt allemaal erg depressief maar ik probeer bijna de hele dag positief in te zien, en het mooie uit dingen te halen als mooie natuur of iets simpels als een biertje met iemand drinken enzo. Maar het zit nog heel diep.

Hier mijn zielige verhaaltje
  zondag 25 januari 2009 @ 00:58:38 #126
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65374710
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 02:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Edit: een goeie vriend van mij die ook bevriend met haar was spreekt haar erg veel nu, ik baal hier ook van, hij was zelfs bij haar thuis en had aan een andere gezamelijke vriend gevraagd dit niet aan mij te vertellen omdat ik dan "dingen zou denken". Nou kreeg ik dit dus later wel te horen. Ik wordt gewoon schijtchagrijnig van die gast, maar anderzijds doet hij niks fout natuurlijk.
nou helemaal normaal vind ik het ook niet. Van een vriend mag je verwachten dat hij loyaal naar jou is en in ieder geval geen dingen voor je verborgen houdt omdat jij anders "dingen gaat denken". Als hij bang is dat je dingen gaat denken moet hij ze niet doen. Of ze duidelijk aan jou uitleggen.

Misschien kan je dit ook gewoon vragen aan die vriend (of hij gewoon eerlijk tegen je kan zijn). Het is al moeilijk genoeg zonder dit soort complicaties.
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2009 @ 03:48:41 #127
pi_65376854
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:58 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

nou helemaal normaal vind ik het ook niet. Van een vriend mag je verwachten dat hij loyaal naar jou is en in ieder geval geen dingen voor je verborgen houdt omdat jij anders "dingen gaat denken". Als hij bang is dat je dingen gaat denken moet hij ze niet doen. Of ze duidelijk aan jou uitleggen.

Misschien kan je dit ook gewoon vragen aan die vriend (of hij gewoon eerlijk tegen je kan zijn). Het is al moeilijk genoeg zonder dit soort complicaties.
Ik ben niet bang dat die vriend iets bij mij zou flikken of zo, zoals ik al zei waren die 2 voor het uitging al bevriend met elkaar. Ik durf ook niet hierover te beginnen tegen hem, omdat ik bang ben een vriend kwijt te raken in moeilijke tijden. Niet dat hij me zo makkelijk zou laten zitten, maar meer dat het goeie contact dat ik met hem heb in de war zal raken.

Fijne avond gehad vanavond trouwens, wat nieuwe mensen leren kennen bij een feestje van iemand uit mijn klas. Werd nog opgebeld of ik wat te doen had.
pi_65376940
Beste sinterklaaskapoentje en Kabouter_Krullenput,

Er zijn zó ongelovelijk veel voorbeelden, inclusief die van mij, waarin je iemand sterker maakt en die je daarna spontaan laat vallen... niet normaal joh je bent écht de enige niet.

Zie het als een goede daad, niet meer dan wat je al gedaan had kon je beter doen op dat moment, achteraf is makkelijk praten.

Ga eerst eens bij jezelf na of je tijdens je relatie je partner kon aanvoelen bij je ex wat er in haar om ging, en wat er is gebeurd waardoor je dat niet meer kon doen?

Antwoorden komen soms wel, soms helemaal niet, en je zal zitten met vragen die je waarschijnlijk maar deels beantwoord krijg, verders moet je of naast je neer kunnen leggen of voor jezelf op basis van de feiten een eigen waarheid van maken omdat je anders geen rust vind.

Dit kan best in meerdere stappen/maanden gebeuren. Probeer je rust te nemen op dit moment je moet ff niks, je kan alles. Ik beloof je dat je in de komende maanden meer over jezelf leerd dan dat je het afgelopen jaar heb gedaan

Dus zoiezo krijg je er iets positiefs voor terug al is het even doorbijten.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2009 @ 04:32:03 #129
pi_65377050
quote:
Op zondag 25 januari 2009 04:01 schreef Chev het volgende:
Beste sinterklaaskapoentje en Kabouter_Krullenput,

Er zijn zó ongelovelijk veel voorbeelden, inclusief die van mij, waarin je iemand sterker maakt en die je daarna spontaan laat vallen... niet normaal joh je bent écht de enige niet.

Zie het als een goede daad, niet meer dan wat je al gedaan had kon je beter doen op dat moment, achteraf is makkelijk praten.

Ga eerst eens bij jezelf na of je tijdens je relatie je partner kon aanvoelen bij je ex wat er in haar om ging, en wat er is gebeurd waardoor je dat niet meer kon doen?

Antwoorden komen soms wel, soms helemaal niet, en je zal zitten met vragen die je waarschijnlijk maar deels beantwoord krijg, verders moet je of naast je neer kunnen leggen of voor jezelf op basis van de feiten een eigen waarheid van maken omdat je anders geen rust vind.

Dit kan best in meerdere stappen/maanden gebeuren. Probeer je rust te nemen op dit moment je moet ff niks, je kan alles. Ik beloof je dat je in de komende maanden meer over jezelf leerd dan dat je het afgelopen jaar heb gedaan

Dus zoiezo krijg je er iets positiefs voor terug al is het even doorbijten.
Ik maak al een hele verandering in mezelf mee, ik probeer door de zuurste appel heen te bijten. Maar als ik op de feiten gewezen wordt, zoals bijvoorbeeld als ik geconfronteerd wordt met een liedje wat bij ons hoorde, een plek waar we vaak kwamen, of zelfs extreem kleine dingen zoals thee die we samen dronken of iets wat me laat herinneren aan dingen die we samen hebben gedaan is het elke keer weer een steek in het hart.

Ik hoop inderdaad dat ik er sterker uitkom als ik mijn tanden op elkaar houd, ookal denk ik dat het proces nog wel even te duren heeft.
pi_65381298
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Jou verhaal klinkt bijna hetzelfde als mijne 5 maand geleden. Ben op vakantie geweest en ook over eventueel samen wonen aangezien ik al op mezelf zou gaan wonen dit jaar. En inderdaad het gevoel was weg. En had haar ook uit een dal geholpen en ze was er eindelijk uit en toen ging het uit. En ja je kan het niet begrijpen en je moet het ook niet willen begrijpen want dan vreet je jezelf helemaal op. De eerste 2 maanden zijn zwaar en klote maar daarna kom je er zeker weer bovenop, geef het de tijd en vind het geluk in jezelf en je komt er weer sterker uit!
hier kan ik mij ook bij aansluiten.

mijn vriendin is/was onzeker en een beetje door mensen in de steek gelaten.
ipv donderdag te zuipen met vrienden gewoon bij haar zijn (ook omdat ik het wou).

daarna kom ik in de tering, moeder overlijd en al mijn vrienden verhuizen in een keer voor een baan.
ik zocht liefde en aandacht op dat moment en zij had weer omgang met vriendinnen en nieuwe huisgenoten.

bam.... voel me opeens gebruikt en overbodig

gisteren dus wezen stappen. knoop heel makkelijk een gesprek aan met mooie vrouwen maar bah, vind vrouwen niks meer. de hele tijd spookt het beeld van het lieve gezichtje van mijn ex door mijn hoofd.
pi_65381537
Daar ben ik weer, heb gisteren de vrouw die ik leuk vindt weg gejaagd met mijn onzekerheid.
Een onzekerheid die uit mijn vorige relatie heb opgelopen, waar ik een hele tijd geleden over gepost had in deze topic.
Voelt erg klote moet ik zeggen.
life is like a present you never know what is in it
pi_65382065
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:56 schreef Stampurtjuh het volgende:
Daar ben ik weer, heb gisteren de vrouw die ik leuk vindt weg gejaagd met mijn onzekerheid.
Een onzekerheid die uit mijn vorige relatie heb opgelopen, waar ik een hele tijd geleden over gepost had in deze topic.
Voelt erg klote moet ik zeggen.
ja onzekerheid is een gigantische killer.

das misschien het "voordeel" van net weer vrijgezel zijn...geen enkele vrouw is goed genoeg en dan straal je dus absoluut geen onzekerheid uit.

vind trouwens dat mannen gewoon heel eerlijk zijn... ze weten na kort daten of het wat is en dan gaat de knop om, houden ze van iemand en hebben ze lief.
bij een vrouw kan opeens na lange tijd de twijfel toeslaan....

ik hoop dat mijn ex een vriendje krijgt die haar na een tijdje zo kut behandeld en dat ze dan huilend beseft wie ze aan de kant heeft gezet en wat ze mij heeft aangedaan...

heb een fucking reis van 1400 km gemaakt om haar simpelweg te laten zien hoeveel ik van der hou en niks....geen traan...geen emotie.

ik heb ook zo'n zin om wraak te nemen op vrouwen. gewoon ze kapot te maken. maar goed, ik ben nu echt pissed, kan het toch niet over mijn hart krijgen om een lief meisje pijn te doen
pi_65383498
Ik zat me gisteravond te bedenken vlak na mijn vorige post.

In een relatie maak je elkaar sterker, VEEL sterker, als het dan uit is word dat weer wat minder.

Herinneringen, plekken waar je samen geweest ben, iets wat je samen gegeten hebt, dinen die je gedaan heb triggeren altijd iets, daar is geen ontkomen aan, in 't begin is het heel heftig maar na een aantal maanden is het kort en bondig.

Na een half jaar kan je er soms nog even sip van worden. Gedachten kan ik in iedergeval niet tegenhouden die komen gewoon, dan gewoon je hoofd schudden, schouders recht, zo natuurlijik mogelijk een glimlach op je gezicht zetten en wat anders gaan doen als je je er niet 100% prettig bij voelt.

Onzekerheid, tja dat komt op het laatst zeker naar boven, want ik weet niet hoe dat met jullie zat maar ik voelde het aankomen op de dag dat ze uit maakte, ik wist dat het ging gebeuren, ik voelde het al was het om een andere reden dan ik dacht hehe.

Je bent bang om de ander kwijt te raken, degene waarvan je houd en je dan weer alleen zal zijn, een kat in het nauw maakt rare sprongen, maar als ie eenmaal 'n keer in het nauw gezeten heeft en een van zijn 9 levens heeft gegeven dan zal ie wel 8x nadenken voordat ie weer in z'n situatie terechtkomt
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 02:15 schreef dompertje het volgende:
hahahah denk voor rammen chev
Ja dat denk ik ook
Nou fitniss is dit weekend (weer) niet gelukt, maar het is lekker weer, ik ga ff een rondje hardlopen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  † In Memoriam † zondag 25 januari 2009 @ 14:56:40 #134
pi_65385450
quote:
Op zondag 25 januari 2009 13:57 schreef Chev het volgende:

Herinneringen, plekken waar je samen geweest ben, iets wat je samen gegeten hebt, dinen die je gedaan heb triggeren altijd iets, daar is geen ontkomen aan, in 't begin is het heel heftig maar na een aantal maanden is het kort en bondig.

Na een half jaar kan je er soms nog even sip van worden. Gedachten kan ik in iedergeval niet tegenhouden die komen gewoon, dan gewoon je hoofd schudden, schouders recht, zo natuurlijik mogelijk een glimlach op je gezicht zetten en wat anders gaan doen als je je er niet 100% prettig bij voelt.
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Het is nu 1.5 maand geleden maar ik heb me bijna nog nooit zo eenzaam gevoeld. Ik weet ook dat ik nog wel even te gaan heb... Kwestie van maanden.
quote:
Onzekerheid, tja dat komt op het laatst zeker naar boven, want ik weet niet hoe dat met jullie zat maar ik voelde het aankomen op de dag dat ze uit maakte, ik wist dat het ging gebeuren, ik voelde het al was het om een andere reden dan ik dacht hehe.

De week van te voren hadden we een soort ruzie, of beter gezegt "heftig gesprek". De dagen daarop waren voor mij extreem verwarrend en pijnlijk. Ze zei nauwlijks wat haar dwarszat en wat ik ook vroeg, ze liet niks los. Ik was wokken bij de chinees met mijn klas (waar ik maar weinig door mijn keel kreeg) en ging daarna door naar haar. Fuck.
pi_65386803
quote:
Op zondag 25 januari 2009 13:13 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

ja onzekerheid is een gigantische killer.
Ja dat gevoel dat ken ik dus ook dat geen enkele vrouw goed genoeg is en dat je dan geen onzekerheid uitstraald.

En dat je zin hebt om wraak te nemen op vrouwen, maar op een moment kom je dus wel in een situatie waarin je iemand ontmoet waarvan je denkt daar zou ik wel iets mee willen.

Ik hoop voor de rest niet dat mijn ex een vriendje krijgt die een rotzak voor haar is, ze heeft het al moeilijk genoeg.

Het enigste wat ik nu wil is aan mijzelf verder werken en van die onzekerheid af zien te komen, Lekker fitnessen dus weer.
life is like a present you never know what is in it
pi_65388914
heb heel veel met vrienden en een hele goede vriendin gepraat en hoe langer hoe meer besef ik dat het uit is gegaan omdat ik overspannen/rouwproces zat en zij ook tegen het overspannene aan zat.
en dan is het zuur dat het uit is aangezien we bij elkaar passen.

het laatste half jaar alleen maar tegenslagen waar we niks aan konden doen.

ik werd emotioneel en onzeker en zij werd rationeel en gesloten.
normaal is het andersom....

fuck hey...

maar goed, ware liefde komt hopenlijk goed... als het goed komt dan moet ik iig een vriendin en vriend meen nemen op een duur weekendje
  zondag 25 januari 2009 @ 21:45:23 #137
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65400082
Wat een nare situaties allemaal, sterkte hoor!

Ik begrijp wel dat het ergens prettig kan zijn om te analyseren wat er mis is gegaan, waar je de fout in gegaan bent, maar zeker in gevallen als jullie veelal schetsen ( alles goed, alles fijn tot op een bepaald moment als vanuit het niets de relatie van de andere kant wordt stopgezet heeft het zo weinig nut, denk ik dan. Je breekt jeh et hoofd over wat er dan toch mis was en waarom hij/zij dat gedaan heeft, maar je kan niet in hun hoofden kijken en je gaat de kronkels in hun denken niet snappen... Waarom dan jezelf kwellen?
Prrrrr
pi_65400551
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:45 schreef mspoez het volgende:

Ik begrijp wel dat het ergens prettig kan zijn om te analyseren wat er mis is gegaan, waar je de fout in gegaan bent, maar zeker in gevallen als jullie veelal schetsen ( alles goed, alles fijn tot op een bepaald moment als vanuit het niets de relatie van de andere kant wordt stopgezet heeft het zo weinig nut, denk ik dan. Je breekt jeh et hoofd over wat er dan toch mis was en waarom hij/zij dat gedaan heeft, maar je kan niet in hun hoofden kijken en je gaat de kronkels in hun denken niet snappen... Waarom dan jezelf kwellen?
Goed, dan doe je het niet...
Maar wordt het dan makkelijker?
  zondag 25 januari 2009 @ 22:07:44 #139
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65400907
Ik bedoel het niet misprijzend of vervelend, vraag het me gewoon af. Sorry als het verkeerd overkwam!
Prrrrr
pi_65404612
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef mspoez het volgende:
Ik bedoel het niet misprijzend of vervelend, vraag het me gewoon af. Sorry als het verkeerd overkwam!
als het uit gaat dan kan er een goede reden zijn maar in mijn geval denk ik gewoon dat we ons zelf niet waren zijn en ik het wel door heb.

als je een relatie beeindigd van 2 jaar en je huilt niet, bent volledig apathisch en je gaat meteen stappen met vriendinnen dan zit er iets niet goed...

ik heb haar nooit slecht behandeld, sterker nog, ik heb dingen voor haar gedaan wat ze nooit meer in haar leven zal ervaren.

en achteraf, ja altijd achteraf, is het gewoon verkeerd gegaan doordat we meer tijd nodig hadden.
ik was mezelf ff niet met een hele goede reden.

heb het vandaag met mijn beste vriendin erover gehad en die snapte er ook geen fuck van en kwam ik ook steeds meer tot de conclusie dat de breuk tussen ons echt zo verkeerd is

ik weet ook niet of ik hierna nog een vriendin wil, alles zal 2e keuze blijven...

maar met mijn huidige rijstijl op mijn motor is dat wellicht ook geen probleem meer
dat gaat ook te onwijs nu
  maandag 26 januari 2009 @ 00:00:13 #141
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_65405275
quote:
Je hebt helemaal gelijk. Probeer het ook niet te doen. Maar helaas gaat het niet zo gemakkelijk. Is nog te vers allemaal.
pi_65406258
laat maar.. denk dat het achteraf toch niet zo'n slim plan is om hier mijn gevoelens te posten

[ Bericht 48% gewijzigd door Robbiev85 op 26-01-2009 01:56:04 ]
HO2I Ca2O
pi_65410042
trouwens heel opmerkelijk, gewoon een natte droom gehad vannacht

heb dan ook 1,5 maand geen sex meer gehad en kijk geen porno meer maae het blijft weird....

ook heb ik kennelijk naast de natte droom nog ergens over gedroomd....
pi_65410754
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:45 schreef mspoez het volgende:

Tja het hoe en waarom willen begrijpen om er achter te komen of je deze dingen had kunnen vermijden, of jij de 'schuldige' bent, of je dingen beter had kunnen doen (zodat je dat niet nogmaals doet), jezelf te verbeteren indien mogelijk en een realistisch zelfbeeld te maken over hoe je de afgelopen perioden je doen en laten heb geleeft.
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:41 schreef thestoryofus2009 het volgende:
als het uit gaat dan kan er een goede reden zijn maar in mijn geval denk ik gewoon dat we ons zelf niet waren zijn en ik het wel door heb.
liefde maakt blind... en dat kan jaren lang zijn

als je een relatie beeindigd van 2 jaar en je huilt niet, bent volledig apathisch en je gaat meteen stappen met vriendinnen dan zit er iets niet goed...
Ieder verwerkt het op zijn eigen manier.. de een met een ander, de ander in z'n eentje, drinkent, rokend, blowend, uitgaand ect.. er is geen juiste manier ben ik bang.

ik heb haar nooit slecht behandeld, sterker nog, ik heb dingen voor haar gedaan wat ze nooit meer in haar leven zal ervaren.
En dat zal altijd bij blijven.. maar met een ander kan je ook op een gegeven moment nieuwe leuke dingen beleven.. en dat mag best even duren.
Momenten die uniek zijn/waren neem je mee, doe je mogelijk nog een keer of nooit weer dat beslis je zelf, maar jezelf afsluiten voor nieuwe liefde in angst die herinneringen kwijt te raken of te herbeleven en je dan beter of slechter voelen zijn er toch je kan 't alleen weten door het te doen.

en achteraf, ja altijd achteraf, is het gewoon verkeerd gegaan doordat we meer tijd nodig hadden.
ik was mezelf ff niet met een hele goede reden.
Tja dat klinkt bekend, iedereen maakt fouten in het leven, maar in een relatie moet je elkaars fouten kunnen vergeten en vergeven (tenzij 't om vreemdgaan is bijv.) en dingen voor elkaar over hebben, daar in tegen leer je nu wel onwijs veel, op een heel pijnlijke manier

heb het vandaag met mijn beste vriendin erover gehad en die snapte er ook geen fuck van en kwam ik ook steeds meer tot de conclusie dat de breuk tussen ons echt zo verkeerd is
En toch is het gebeurd, voor een van jullie twee is het een geldige reden geweest om het uit te maken, hoe stupide het ook lijkt voor de ander.. een herenspinsels, beinvloeding of gewoonweg onzekerheid of twijfel.
Als je er wat aan wil doen, en je denkt dat het zin heeft, dan moet je er wat aan doen, zo niet dan is dit het einde van een (mooie) droom.

ik weet ook niet of ik hierna nog een vriendin wil, alles zal 2e keuze blijven...
Zo denken we allemaal als het net uit is.. tot je je weer gaat intresseren in nieuwe mogelijke partners, kieskeuriger, voorzichtiger maar wel geintresseerd dat komt vanzelf.

maar met mijn huidige rijstijl op mijn motor is dat wellicht ook geen probleem meer
dat gaat ook te onwijs nu
't is je eigen leven misschien heb je dit wel even nodig, zorg er alleen voor dat je niet op je bek gaat en je motor een kinderwagen of fietser mee sleurt ofzo hé

[ Bericht 7% gewijzigd door Chev op 26-01-2009 09:40:01 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65410816
quote:
Ik zie nu pas dat mijn reactie vrij kortaf overkomt.. Sorry!

Maar serieus, ben je in staat om een jarenlange jarenlange relatie zomaar te vergeten, achter je te laten en er niet meer over na te denken? Nou ik niet.. De ander iig. een beetje begrijpen helpt me om de pijn van een scheiding een plaatsje te geven. Met dien verstande dat je idd. niet alles kunt begrijpen.
pi_65411236
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zie nu pas dat mijn reactie vrij kortaf overkomt.. Sorry!

Maar serieus, ben je in staat om een jarenlange jarenlange relatie zomaar te vergeten, achter je te laten en er niet meer over na te denken? Nou ik niet.. De ander iig. een beetje begrijpen helpt me om de pijn van een scheiding een plaatsje te geven. Met dien verstande dat je idd. niet alles kunt begrijpen.
Denk niet dat iemand dat kan die niet compleet gestoord is zelf mijn ex die na 4 jaar 't uitmaakt de ene dag en de volgende dag verder is gegaan met een ander zal denk ik er nog wel even aan gedacht hebben, al was die er al zeker 3 maanden eerder mee bezig om het uit te maken (zonder dat ik dat wist) maar wel had kunne merken als ik het had willen zien

Maarja liefde maakt blind, ook voor onverwerkte pijn denk ik.
Ze 'is gewoon veel leuke dingen gaan doen' zei ze, waardoor ze denk ik sneller erover heen is gekomen omdat alles nu die ander zo anders is, zoveel liever, leuker en beter dan dat het was vergetend alle mooie momenten die we samen wel hebben gehad, en deze grotendeels te her-beleven met een ander door dezelfde dingen te ondernemen als met mij hehe
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65416319
Hier ook iemand die zich behoorlijk verrot voelt.
Na een relatie van 7,5 jaar is het over en uit

Helaas was het niet mijn keus en dat maakt het zor erg.
Het gaat nu al wel iets beter maar het voelt ontzettend raar.
Mis haar enorm maar aan de andere kant ben ik ook gewoon kwaad.

Door dit hele gedoe eet en slaap ik slecht, wat een bagger.

Hebben jullie nog handige tips?

[ Bericht 0% gewijzigd door 2PaCaVeLi op 26-01-2009 13:04:06 ]
pi_65417072
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Hier ook iemand die zich behoorlijk verrot voelt.
Na een relatie van 7,5 jaar is het over en uit

Helaas was het niet mijn keus en dat maakt het zor erg.
Het gaat nu al wel iets beter maar het voelt ontzettend raar.
Mis haar enorm maar aan de andere kant ben ik ook gewoon kwaad.

Door dit hele gedoe eet en slaap ik slecht, wat een bagger.

Hebben jullie nog handige tips?
er zijn geen tips die helpen.

ik heb alle foto's en kaartjes weggehaald van mijn kamer, lees nu oude emails.
man, wat een liefde en passie van mijn lief en onbegrijpelijk dat dat nu weg is terwijl er geen echte reden voor is.

ik mis gewoon die kaartjes van haar, lieve emails en smsjes.
of hoe we voor de tv zitten en zij met haar hoofd op mijn schoot in slaap valt terwijl ik haar zachtjes streel en kus.
pi_65417741
@thestoryofus2009: Dat heb ik ook te erg gewoon.
Alle foto's heb ik al weggehaald anders is het alleen maar janken.
Godver wat een raar gevoel.
Had je lang een relatie?
Sterkte!
pi_65417983
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:37 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
@thestoryofus2009: Dat heb ik ook te erg gewoon.
Alle foto's heb ik al weggehaald anders is het alleen maar janken.
Godver wat een raar gevoel.
Had je lang een relatie?
Sterkte!
mmm, ik heb bindingsangst en verlatingsangst. al mijn hele leven en ben daardoor heel gesloten.
zelfs mijn ouders konden niet tot me doordringen.

dit meisje ken ik 6 jaar in totaal. de eerste 4 jaar heb ik haar veel verdriet gedaan doordat ik enorm van haar hou en haar dus wel eens afstootte en ik bang was haar kapot te maken met mijn problemen.
toch bleef ze ondanks al het verdriet tegen me praten, emailen, kaartjes sturen. ze gaf nooit op.

2 jaar geleden begonnen we te daten. dat werd een relatie die 1,5 jaar duurde.
in het begin was ik extreem wantrouwig en bang heeft ze ook veel ellende van gehad aangezien dat ik tentamenperioden naar boven kwam bij mij.
echter na 3 a 4 maanden veranderde ik langzaam, vertrouwde haar en ging meer praten. de laatste 8 maanden sloeg ik dus helemaal om. werd aanhankelijker en misschien te benauwend.
toen overleed mijn moeder en toen zocht ik teveel steun bij haar waardoor ze dus een heel onzeker jongetje zag.

zij is mij geworden en ik haar, allebei niet echt onszelf op het moment dat de relatie is verbroken.
dat is het nare,... ze heeft me helemaal gewonnen alleen is het lot ons niet gezind geweest.

ik ken haar beter dan haar ouders of zichzelf en zij kent mij beter dan wie ook.
en we houden zielsveel van elkaar en ook zij wil het contact niet kwijt.
alleen weet ik niet of ik contact wil houden....
ze betekend alles voor mij maar kan niet aanzien hoe ze zichzelf niet is en hoe ze haar gevoelens blokkeerd.
pi_65418013
Niet zo gek dat jullie onwijs mooie momenten hebben gehad samen, dat gebeurd als je verliefd bent/houd van elkaar dan gaat alles goed.

Je leert elkaar pas écht kennen als het wat moeilijker word samen heb ik gemerkt, als eraan moet werken om het goed te houden, want het gaat niet vanzelf.

Dan pas zie je wat je aan elkaar hebt, wat belangrijk is voor de ander, hoeveel die persoon voor je over heeft.

En dan blijkt maar weer dat mensen liever iets opgeven dan dat ze er voor vechten, ofwel de makkelijkste weg van de minste weerstand...

Want je moet er voor zorgen dat beide de prioriteiten op dezelfde lijn staan, je elkaar niks verplicht, maar dat je wel samen gaat voor de dingen nodig zijn in het leven (en niet voor de dingen die één van de twee nodig vind).

Ik heb ook hele mooie herinneringen aan ruim 4 jaar tijd over gehouden, gek dat bepaalde dingen gelopen zijn zoals dat ging. Achteraf is alles duidelijker, het kost allemaal wat tijd.

Misschien paste het toch niet goed samen als je dacht, voor de een of de ander.

Misschien helpt het terugbladeren in de topics iets als je er zin in heb doe het anders rustig aan, zorg ervoor dat je niet uit emotie iets doet waar je spijt van krijgt of wat agressie uitlokt want oorlog met degene waarvan je het meest gehouden heb is niet fijn.

Verders doe waar je zin in heb.

Leg alles wat je hebt van hem/haar ergens waar je het niet hoeft te zien, brand alles op een cd van je pc, en misschien kijken wat je nog wel hebt, en daar wat aan gaan doen. Zoek mensen om je heen die van je houden en breng wat tijd met die mensen door waar je voorheen misschien geen tijd voor had.

En als laatste: Als het bestemd is om goed te komen tussen jou en je ex (Wat je ongetwijfeld nog wil op het moment) dan gebeurd het, maar wacht er niet op het kan lang duren voordat mensen zichzelf weer worden en dingen realiseren.

De tijd te nemen om te rouwen is ook nodig dus als een bezetenen alles gaan doen werkt niet om het te vergeten, daar gaat een tijd overheen, naar mijn inschatting maanden.

Sterkte
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65418205
het frapante is trouwens ook dat ik vroeger op blonde vrouwen viel, dikke tieten en sletterig.

nadat ik haar leerde kennen viel ik op types als liv taylor, jena malone, kate beckinsale, etc.

droomde ook van zulke soort vrouwen, vond ik vrij opmerkelijk.

tot op een dag dat ik weer bij haar was en ze haar haar los deed en ik me realiseerde dat ik al 6 jaar van haar droomde :S

het frappante is ook dat ik gewoon geen andere vrouwen meer zag..."kijk een lekkere meid" dat had ik dus niet meer. en als ik met mijn meisje ergens liep en ze zei "zo,die meid heeft een kort rokje" of die tieten vallen er bijna uit dan zag ik dat niet.
wel grappig want dan zei zij weer: "jaja, alsof je daar niet naar kijkt"

ik deed dat dus echt niet meer
pi_65418396
@ chev, je hebt helemaal gelijk.

het duurde maanden voordat ik zag wat er fout zat bij ons en toen was het te laat.
ik heb ook geen rouwperiode gehad alleen mijn gedrag veranderde dus.
en mijn ex was zo druk met de studie dat zij het ook niet door had wat er gebeurde en ze werd door alles emotieloos en rationeel.

ik ken mezelf nu uitermate goed, jezelf leren kennen duurt ook lang en op momenten van stress deed ik exact wat zij nu doet alleen had ik het al zo vaak mee gemaakt dat ik wist dat het tijdelijk was.
nu gaat ze dus veel stappen en dingen doen en verdringt ze dus haar gedachten.
als ze dat niet zou doen dan zouden we weer bij elkaar komen....

maar goed, ik ga ook wel stappen en met andere vrouwen praten maar het is het niet meer.
heb wel vaker een relatie gehad en dat het uit ging maar toen was het gevoel heel anders... (heb dagboeken van die periodes en daarom kan ik dat goed zien).
pi_65418414
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef Chev het volgende:
Niet zo gek dat jullie onwijs mooie momenten hebben gehad samen, dat gebeurd als je verliefd bent/houd van elkaar dan gaat alles goed.

Je leert elkaar pas écht kennen als het wat moeilijker word samen heb ik gemerkt, als eraan moet werken om het goed te houden, want het gaat niet vanzelf.

Dan pas zie je wat je aan elkaar hebt, wat belangrijk is voor de ander, hoeveel die persoon voor je over heeft.
Daar kan ik me wel in vinden

Gezien mij eigen R&P topic van van de week
pi_65420482
wow, kreeg net een kutgevoel....

de realisatie dat er een kans is dat ik haar nooit weer zie.
nooit meer haar kus, nooit meer wakker word naast haar...

nooit meer lieve kaartjes of bemoedigende woorden.

of gewoon de glimlach op haar gezicht als ik zeg dat ik zielsveel van haar hou :S
pi_65421268
Klinkt aardig naar man.
Denk dat je ook geen contact meer moet hebben.

Zelf ga ik dat ook doen.
Waarschijnlijk zie ik haar nog wel op verjaardagen maar dan zeg ik denk ik dat haar nooit meer hoef te spreken.
Op dit moment trek ik het gewoon erg slecht. Je kan je niet voorstellen dat zo iemand je na 7,5 jaar zoveel pijn kan doen. Mensen die dat bij je doen moet je vergeten, negeren en proberen uit je kop te zetten.

Helaas is dat niet zo makkelijk en ondanks het kwade gevoel mis ik haar enorm.
pi_65421377
ik kan niet boos op haar zijn...
en ik snap heel goed dat ze enorm geschrokken is van mij en de hele situatie onwerkelijk vond.

maar goed ik weet niet wat de toekomst brengt maar ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ze altijd bij mij kan aankloppen als ze in de problemen zit.
pi_65421726
Hmm ik dacht dat ik alles had weggegooit!

Kom net een mailtje tegen van 'n half jaar geleden toen 't net een maand uit was (en ze al vanaf dag 1 met die ander was) en ik besloten had om het contact voor 3 maanden te verbreken.
quote:
[knip]
Ik spreek je [datum] weer om 22:00 geloof ik he?
Staat genoteerd in me agenda!

Jij ook een fijne vakantie, en hou je goed!
Succes met je huis, je mag er al snel in! Fijn hoor!

xxx (ex)
Gek.. de eerste 5 weken hadden we nog contact, ik was er 2 dagen lang helemaal kapot bij elk mailtje of smsje dat ze toen stuurde.
Ik was zó zwak toen van stres en verdiet dat ik dit nodig vond.
Daarna nog 2 smsjes en een paar emailtjes ontvangen, en die werden met de week ijskouder, beschuldigender en verwijtend omdat ik contact had gebroken en ze daar geen controle over had.

En nu doet mail me weinig tot niks meer.. misschien, omdat zij al 3 maanden met de keuze bezig was dat het voor haar makkelijker was, ze daarom zó reageerde, maar uit haar reactie op mijn brief (omdat ze aan had gegeven dat we beter geen contact meer konden hebben) blijkt niet van een emotionele stabiele vrouw die zeker is van haar nieuwe keuze (quote: Jij wou niet leren, leren voor een toekomst die wij hadden kunnen hebben)

Lijkt mij toch dat je gewoon schrijft dat je toekomst niet zag zitten samen en met je nieuwe vriendje wel

Ach ik hoop dat ze er van geleerd heeft, maar naar wat de laatste berichten zijn zitten die twee nu (weer) met haar nieuwe vriendje in een sociaal isolement, met iedereen ruzie makend inclusief de beste vrienden van haar nieuwe vriend (klinkt bekend), en die afstotend die ook maar enigsinds 'n beetje kritiek op haar kan leveren, en ze weer niemand over houden

Blij dat ik daar niet meer midden in zit

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 26-01-2009 15:41:12 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65433535
mwah, ik voel me toch echt beroerd nu maar twijfel ook zelf.

ik weet dat mijn ex nu niet is hoe ze normaal is en dat ze als een soort zelfverdedigingsmechanisme dingen gaat doen wat ze normaal niet zou doen.
ik voorspel dat ze binnen 3 maand een ander heeft en die ander is de jongen waarvan ik het wel verwacht waarmee ze wat doet.

ben benieuwd of ik gelijk krijg aangezien ik normaliter een behoorlijk goed voorspellingsvermogen heb.

aan de ene kant wil ik vechten voor haar maar aan de andere kant heb ik zin om te hoereren omdat het toch geen zin heeft aangezien ze zo extreem koppig is.

aan de ene kant verwijt ik mezelf dat ik niet eerder heb ingegrepen, dat ik niet zag wat er speelde.
aan de andere kant ben ik teleurgesteld en kwaad. heb een stuk of 40 kaartjes en veelvouden van emails en smsjes dat ze niet zonder me kan en altijd bij me zal blijven.

ze zei altijd dat ik moest praten, open moest zijn en dat het dan allemaal goed komt.
maar ze heeft zelf een groot probleem door zich af te sluiten van mensen die haar kennen en om haar geven als de situatie even moeilijk is.
misschien is ze wel bang voor mij omdat ik haar herinnerde aan hoe ze was en omdat ik eigenlijk de enige persoon ben die haar helemaal kent.

man, wat ik heb mee gemaakt het laatste jaar, geen wonder dat ik ff in een dip zat.
eerst overlijd mijn achterbuurman, dan een ex huisgenoot die zelfmoord pleegt, dan mijn moeder die na een leven vol ziekte een hersenbloeding krijgt en op verschrikkelijke manier heen gaat, vrienden die verhuizen voor de baan. en toch bleef ik hoopvol maar misschien wat aanhankelijker. nooit heb ik haar buitengesloten zoals ze vroeger verafschuwde. heb haar gesteund tijdens haar moeilijke studieperiode. alles voor der gedaan en al mijn verdediging laten zakken. en nu is er niks meer over.

ja ik heb een paar steengoede vrienden, heb een vader en broertje die zielsveel om me geven en ik ben in principe stinkend rijk.
en toch voel ik me zo leeg en arm, zo dood.

bah, ik geloofde in ware liefde en putte al mijn kracht en energie eruit, zou mijn leven geven voor haar en dan deze smerige tering bende!
pi_65435410
Kerel wij voelen op dit moment exact hetzelfde, echt verrot.
Gaat het nog wel een beetje met je werk en zo?
Heb jij ook zo last van al di paupr muziek op de radio?
95% van alle liedjes gaan over de liefde en dat soort bende.
Hoop dat ik zo rustig kan slapen zonder mezelf gek te maken.
pi_65435720
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Kerel wij voelen op dit moment exact hetzelfde, echt verrot.
Gaat het nog wel een beetje met je werk en zo?
Heb jij ook zo last van al di paupr muziek op de radio?
95% van alle liedjes gaan over de liefde en dat soort bende.
Hoop dat ik zo rustig kan slapen zonder mezelf gek te maken.
ik ben nog student.

ook een verhaal op zich.

voelde me altijd kut, totdat ik dus mijn ex in mijn leven kreeg. ik ging overal weer de lol van inzien, leefde helemaal op.
ik ging vroeger nooit naar tentamens omdat ik me onzeker voelde, lang leve de lol en zuipen.
door mijn ex ging ik weer studeren.
eerst haalde ik 6jes en dat werden steeds hogere cijfers. mijn laatste cijfer was een 8.5 voor een mastervak. de andere mastervakken met 7+ afgesloten.
en het erge is dat ik nog steeds een relatief lakse student ben maar gewoon qua intelligentie nu eindelijk van mezelf weet dat ik het kan.... waar anderen 10 uur nodig hebben om iets te snappen kan ik het redden in 2 uur... zolang ik maar op tijd begin en niet ga stressen
ik was weer trots en mijn ouders waren trots en ik voelde me dolgelukkig.

en ja muziek kan soms kut zijn, een liedje doet me echt pijn:

guus meeuwis - geef mij nu je angst.

en nog wel meer.

ik was als student zijnde ook een stevige drinker, zelfs dat ging sterk achteruit, voelde me happy zonder aangeschoten te zijn....

afgelopen maandag 7 flessen bier weg gehakt en toen van mijn huisgenoot een volle fles jim bean geleend en leeg gezopen. werd niet eens dronken....

echt fucking weird wat er met me gebeurd en in mijn hoofd afspeelt...
pi_65435850
Ja jonge ik herken best veel aan je verhaal.
Ben zelf ook nog student en loop nu stage.
Elke dag moet ik om 6 uur op, dus slapen is wel erg belangrijk.
Maar ja door dat gemis, woede, huilen en weet ik wat allemaal is dat moeilijk.
En ja met het drankgebruik gaat het ook niet echt de goede kant op zeg maar.
Ga je nog wel naar school enzo?
pi_65436153
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja jonge ik herken best veel aan je verhaal.
Ben zelf ook nog student en loop nu stage.
Elke dag moet ik om 6 uur op, dus slapen is wel erg belangrijk.
Maar ja door dat gemis, woede, huilen en weet ik wat allemaal is dat moeilijk.
En ja met het drankgebruik gaat het ook niet echt de goede kant op zeg maar.
Ga je nog wel naar school enzo?
ik heb ergens deze week een tentamen... een vak dat ik normaliter wel goed kan.
moet een engels boek van 400 pagina's doorspitten en 6 verslagen a 5 pagina's
nog geen fuck gedaan. boeit me allemaal ook niet zo.

ik ben in een maand tijd 10 kilo kwijt geraakt. de laatste keer dat ik naast der lag schrok ze dat ze mijn botten voelde
maar goed, ik kan weer eten, sport weer en ga weer uit.
rook alleen een pakje peuken per dag en zo nu en dan keihard zuipen.

krijg alleen geen rust in mijn hoofd, denk teveel na zoals vroeger en ja ik jankte tot een week geleden als een klein kind.
ook geen wonder dat ze van mij schrok

maar goed, dat was ff een periode dat ik er totaal doorheen zat.
nu bekruipt mij het gevoel dat ik nooit meer gelukkig zal worden, en zij ook niet en dat omdat we niet communiceerden en we allebei wat complexer zijn
pi_65436323
Het is wel goed dat je weer normaal eet en gaat sporten.
Ik zit nog in die andere periode.
Zoals vandaag had ik eigenlijk moeten sporten maar t lukte gewoon niet.
Dit kwam mede door het gevoel en dat ik gewoon te weinig vreet.
Ja dat janken heb ik ook nog steeds, lekker triest.
Hoop dat dit gevoel snel over zal zijn en dat ik lekker door kan gaan.
Dat het gevoel voor mijn ex verdwijnd en ik schijt aan haar kan hebben zoals zij dat eigenlijk nu aan mij heeft.
pi_65436585
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Het is wel goed dat je weer normaal eet en gaat sporten.
Ik zit nog in die andere periode.
Zoals vandaag had ik eigenlijk moeten sporten maar t lukte gewoon niet.
Dit kwam mede door het gevoel en dat ik gewoon te weinig vreet.
Ja dat janken heb ik ook nog steeds, lekker triest.
Hoop dat dit gevoel snel over zal zijn en dat ik lekker door kan gaan.
Dat het gevoel voor mijn ex verdwijnd en ik schijt aan haar kan hebben zoals zij dat eigenlijk nu aan mij heeft.
het is denk ik ook deels vluchtgedrag van mensen door zich compleet anders voor te doen dan ze zijn.
ze gaan stappen, rebound, niks meer laten horen...

het is een manier van verwerken of eigenlijk juist niet verwerken.
de kunst is om door die verdediging toch een gaatje te vinden al is dat haast een mission impossible.

de kans dat ik mijn ex terug krijg is klein aangezien ik weet hoe der karakter is.
ik heb echter een voordeel en dat is dat ik iets voor der heb gedaan dat buiten het normale ligt.
nu verdringt ze dat maar ik hoop dat er een moment komt dat ze daaraan terug denkt.
ik heb haar een paar dingen gegeven die nu ergens onderin haar kast liggen maar als ze ooit een vriendje krijgt die haar kut behandeld dan zal ze zich die dingen herinneren en bekijken en dan misschien komt ze terug.

en als ze niet terug komt...tja dan weet ik het niet.
heel obectief gezien moet ik gewoon nu een nieuwe dame zoeken om het gemis een beetje op te vullen maar dat gaat ook behoorlijk tegen mijn karakter in...
pi_65437030
Ja dat laatste gaat ook tegen mijn karakter in.
Maar aan de andere kant heeft mijn ex nergens last van en gaat lekker los zeg maar.
Dat wetende ga je jezelf helemaal gek maken.
Als ik er nu met iemand zou zien wordt ik gewoon leip.

Iedereen zegt ook tegen mij er zijn genoeg meisje en galekker los bla bla bla.
Misschien is dat ook wel het beste maar op dit moment voel ik gewoon nog veel teveel voor mij ex.

Hoop ook gewoon dat ze weer terug komt maar die kans is echt 0,1%.
Ze kunnen je maken en breken. Op dit moment ben ik aardig gebroken.
pi_65437280
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:12 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja dat laatste gaat ook tegen mijn karakter in.
Maar aan de andere kant heeft mijn ex nergens last van en gaat lekker los zeg maar.
Dat wetende ga je jezelf helemaal gek maken.
Als ik er nu met iemand zou zien wordt ik gewoon leip.

Iedereen zegt ook tegen mij er zijn genoeg meisje en galekker los bla bla bla.
Misschien is dat ook wel het beste maar op dit moment voel ik gewoon nog veel teveel voor mij ex.

Hoop ook gewoon dat ze weer terug komt maar die kans is echt 0,1%.
Ze kunnen je maken en breken. Op dit moment ben ik aardig gebroken.
tja die dag zal voor jou en mij komen en vaak zal het zijn om jou en mij te vergeten en te volharden in het feit dat ze de juiste beslissing hebben gemaakt.
op het moment dat een vrouw iets beslist dan is het keimoeilijk om ze van hun ongelijk te overtuigen.
al beweren ze dat de aarde plat is en jij komt met allerlei bewijzen dat het niet zo is zullen ze je gewoon gaan negeren

als ik mijn ex met iemand anders zou zien dan ga ik janken

en dat is nu dus de grote vraag.... ze wil contact met me blijven houden...maar of ik dat wil.
ik wil het wel maar wil niet dat moment mee maken dat ze zegt "ik heb een nieuwe vriend"

ik ben nu een paar dagen bezig met een email en probeer haar vol in der hart te raken

last change...
pi_65437316
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:33 schreef Chev het volgende:

Kom net een mailtje tegen van 'n half jaar geleden toen 't net een maand uit was (en ze al vanaf dag 1 met die ander was) en ik besloten had om het contact voor 3 maanden te verbreken.
[..]
quote:
Daarna nog 2 smsjes en een paar emailtjes ontvangen, en die werden met de week ijskouder, beschuldigender en verwijtend omdat ik contact had gebroken en ze daar geen controle over had.
Zie de inconsequentie en de hypocrisie...
pi_65445697
Mochten jullie geintresseerd zin waarom ik redelijk kalm ben.. dat komt omdat er voor mij al 7 maanden op zit.

Zou even een paar pagina's lezen, mijn eerste post van 7 juli 2008 vind je hier en dan zal je misschien wel wat dingen herkennen.

Zelf ook 3 1/2 maand lang héél diep getreurd totdat ik heb voor een groot deel kon afsluiten, en soms héél soms dan komt dat gevoel terug vooral wanneer ik heel moe ben of niet lekker in m'n vel zit.

Sterkte mensen het komt allemaal goed
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Zie de inconsequentie en de hypocrisie...
Die snap ik niet helemaal bedoel je eerst 3x een x met lieve woordjes en daarna de ommekeer ofzo?
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65445819
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:25 schreef Chev het volgende:
Mochten jullie geintresseerd zin waarom ik redelijk kalm ben.. dat komt omdat er voor mij al 7 maanden op zit.

Zou even een paar pagina's lezen, mijn eerste post van 7 juli 2008 vind je hier en dan zal je misschien wel wat dingen herkennen.

Zelf ook 3 1/2 maand lang héél diep getreurd totdat ik heb voor een groot deel kon afsluiten, en soms héél soms dan komt dat gevoel terug vooral wanneer ik heel moe ben of niet lekker in m'n vel zit.

Sterkte mensen het komt allemaal goed
[..]

Die snap ik niet helemaal bedoel je eerst 3x een x met lieve woordjes en daarna de ommekeer ofzo?
Jij bent inderdaad al een stuk verder.
Iedereen zegt tegen me van het komt wel goed.
Op dit moment wil je dat nog niet echt geloven denk ik...

Zat net in de trein lekker muziekje te luisteren maar dan komen die herinneringen weer.
pi_65445924
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:30 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

Jij bent inderdaad al een stuk verder.
Iedereen zegt tegen me van het komt wel goed.
Op dit moment wil je dat nog niet echt geloven denk ik...

Zat net in de trein lekker muziekje te luisteren maar dan komen die herinneringen weer.
Tja 't leven gaat door, momenteel staat ie zowat stil voor degene waarmee 't net is uitgemaakt, ik heb het ook mee gemaakt.

Muziek is een killer maar soms nodig, ik heb ook vaak in de trein zitten janken hoor best sneu dan ga je maar op een plek zitten waar niemand je ziet

Even een beetje onschuldige humor voor de nieuwe mensen

[ Bericht 20% gewijzigd door Chev op 27-01-2009 09:48:31 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65446449
Gelukkig man ik dacht dat ik de enige was die lekker triest zat te doen in de trein.
Muziek is inderdaad een killer maar soms ook ff lekker.
Het leven gaat inderdaad door en je ex heeft schijt aan je zij gaat lekker door.
Zelf moet ik ook op het punt komen dat zij mij niet meer boeit.
Dan kan ik ook lekker verder gaan zonder al die nare gevoelens van missen e.d.
pi_65447922
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[knip]
Het leven gaat inderdaad door en je ex heeft schijt aan je zij gaat lekker door.
[knip]
Ga er maar niet van uit.. je kan niet in d'r hoofd kijken waarschijnlijk heeft zij het ook niet makkelijk met de keuze, maar is ze er al langer mee bezig waardoor het makkelijker lijkt
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65448898
Ze is inderdaad een stap of een paar stappen verder.
En ja achteraf bleek dat ze al een half jaar twijfels had.
Ik voel me gewoon genaaid om hoe alles is gelopen.
Het voelt in ieder geval wel zo als of ze schijt aan me heeft.

Het liefst zou ik dat nu ook hebben!
pi_65449004
heb volgensmij morgen een tentamen maar het boeit me niks.
ga van het weekend stappen met vrienden in duitsland.
dan zal ik van buiten lachen maar van binnen huilen.
en misschien komt er een punt dat ik weer met een meisje in bed beland.
en dan zal ik denken aan een ander en wellicht hard gaan huilen.

ik heb echt geen doel meer in mijn leven :S
pi_65449175
ik klamp me ook vast aan verhalen van mensen die na een korte relatiebreuk weer bij elkaar komen.
gewoon na x aantal maanden of zelfs een jaar.

misschien ben ik over 2 jaar wel ergens in een stad en loop ik der tegen het lijf en dan springt die vonk weer over en trouw je binnen 3 maand

als het ooit weer goed komt tussen mij en mijn ex dan heb ik wel een van de meest originele en unieke aanzoeken die er is
pi_65449302
en het frustrerende is dat ik nu vrouwen en mijn ex veel beter snap.
had ik maar meer "vaste" relaties ervoor gehad of gewoon 2 jaar gewacht totdat ze wat meer zichzelf had kunnen worden.

als als als
pi_65449372
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef thestoryofus2009 het volgende:
heb volgensmij morgen een tentamen maar het boeit me niks.
ga van het weekend stappen met vrienden in duitsland.
dan zal ik van buiten lachen maar van binnen huilen.
en misschien komt er een punt dat ik weer met een meisje in bed beland.
en dan zal ik denken aan een ander en wellicht hard gaan huilen.

ik heb echt geen doel meer in mijn leven :S

Gozer, je moet wel je ding blijven doen hoe moeilijk dat ook is.
Heb er zelf ook onwijs veel moeite mee maar als je zo gaat denken schiet het niet op.
Je wordt er verrot van en alles gaat gewoon door.
Ik weet dat het kut is om te doen want heb hetzelfde probleem.
Maar probeer er het beste van te maken jongen.
pi_65449508
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:26 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik klamp me ook vast aan verhalen van mensen die na een korte relatiebreuk weer bij elkaar komen.
gewoon na x aantal maanden of zelfs een jaar.

misschien ben ik over 2 jaar wel ergens in een stad en loop ik der tegen het lijf en dan springt die vonk weer over en trouw je binnen 3 maand

als het ooit weer goed komt tussen mij en mijn ex dan heb ik wel een van de meest originele en unieke aanzoeken die er is
Alles is mogelijk, maar ga er niet op wachten zou ik zeggen.. jouw verhaal komt mij ook erg bekend voor dat dacht ik (en velen anderen) namelijk ook, straks, misschien ect, tot dat je op een gegeven moment hoort dat ze een ander heeft

Lekker z'n beloop laten gaan, misschien is het wel zo dat jullie bij elkaar komen, een maat van me heeft dat ook al 4-5x gedaan en gaan waarschijnlijk trouwen binnen nu en 2 jaar, maar dat heeft ook zo z'n ups en downs die ik meemaak.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:
en het frustrerende is dat ik nu vrouwen en mijn ex veel beter snap.
had ik maar meer "vaste" relaties ervoor gehad of gewoon 2 jaar gewacht totdat ze wat meer zichzelf had kunnen worden.
als als als
Ik had juist liever gehad dat ik meer ervaring had gehad in lossere relaties voor mijn ex had gehad, het is ook nooit goed

Goed dat je naar Duitsland toe gaat, gewoon overal JA op zeggen op dit moment, anders doe je niks en da's ook niet goed.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65449574
Precies! Je moet even doorgaan met je dagelijkse leven, ook al lijkt dat nu even geen doel te hebben. Je voelt je down en het lijkt wel alsof alles tegenzit. Alle liedjes op de radio zijn speciaal voor jou geschreven lijkt het wel, over liefde en dergelijke. Zo gaat dat altijd. Probeer jezelf bezig te houden. Probeer het een plekje te geven en alles op zijn tijd. Het kan vanaf dit punt alleen maar beter worden! Sterkte jongens(en meiden)!!!
pi_65450036
mmm, ik denk gewoon dat ik te emotioneel ben geworden.
ik was eerst iemand die overal lak aan had, deed wat die wou, best hard en grof kon zijn en zo nu en dan lief.
laatste 3 maanden toen ze is gaan twijfelen ben ik dus een eitje geworden...
te vaak zeggen hoe lief en mooi ze is, hoeveel ik van der hou en teveel voor haar doen.
teveel aandacht zoeken.

en als ik mijn broertje zie... was eerst onzeker en verlegen. nu is die bikkelhard en ontzettend zelfverzekerd.
komt echt iedere week met een ander meisje thuis.

ik cancel mijn therapeut ook maar en ga proberen die emotionele kant weer diep weg te stoppen.
op de een of andere manier zitten vrouwen daar dus niet op te wachten al zeggen ze het wel...

vrouwen zijn zo tegenstrijdig en achterlijk.
man, je kunt beter homo zijn, heb je tenminste duidelijkheid
pi_65450060
Als ik zou horen dat ze (nu al) een ander zou hebben wordt ik wel leip denk ik zo.
Het is toch moeilijk om dat te onderdrukken?!

Het meisje waarmee je 7,5 jaar lang seks hebt gehad doet het met een ander.
En ik voel gewoon nog alsof ze van mij is.
Hebben jullie het daar niet onwijs moeilijk mee, ik alleen al met de gedachte.
pi_65450168
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:54 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Als ik zou horen dat ze (nu al) een ander zou hebben wordt ik wel leip denk ik zo.
Het is toch moeilijk om dat te onderdrukken?!

Het meisje waarmee je 7,5 jaar lang seks hebt gehad doet het met een ander.
En ik voel gewoon nog alsof ze van mij is.
Hebben jullie het daar niet onwijs moeilijk mee, ik alleen al met de gedachte.
die gedachte is het ergste idd.

dat er gewoon iemand haar kust en haar streelt en sex met der heeft.

en nog zieker is de gedachte dat er een of andere oetlul over een x aantal jaar naast der staat als ze aan het bevallen is.
pi_65450198
Ja dat is erg.
Zijn er misschien mensen die hier wat tips voor hebben?
Want dit is gewoon iets waar ik o.a. erg mee zit.
pi_65450485
denk dat je er weinig aan kunt doen.
heb die gedachte ook gehad en werd badend in zweet wakker en lag te kotsen op de wc erna.

aan de ene kant zou het het beste zijn om al het contact te verbreken en alles wat aan haar herinnerd in een doos stoppen en die ergens op zolder gooien.

maar aan de andere kant wil je aan haar blijven denken omdat je haar mist en wil je contact blijven houden omdat er een miniscule kans is dat het weer goed zal komen.
en als je al het contact verbreekt dan ontneem je jezelf die kans ook en dat is de engste gedachte.

dat met sex vind ik niet het ergste.

ik heb steeds wat als ik, waarom deed/zei ik dat, waarom zag ik het niet....
kortom ik verwijt het mezelf en heel objectief gezien is het ook mijn schuld al is dat niet de manier om er mee om te gaan.

en aan de andere kant denk ik...ik heb zoveel liefde getoond en zoveel voor haar gedaan...waarom veranderd ze dan zo opeens.

heb plus minus 40 kaarten van de gehad en allemaal met woorden als ik wil mijn hele leven bij je blijven, ben zo gek op je, laat je nooit meer gaan, ik wil weer een fantastische nacht met je, etc.

ja hallo, als je focking zegt dat je van me houdt en altijd bij me wil blijven en je kent me nu al zolang waarom loog je dan tegen mij....

je zegt tegen iemand ik hou van je en blijf altijd bij je als je die persoon kent en het zeker weet.
anders gewoon je muil houden...
pi_65450987
Ja die kaartjes heb ik ook gehad.
Had er vorige week eentje gelezen.
Stond er met koeiletters Jij mag altijd blijven!

Godver wat een bende.
Naja van de seks vind ik persoonlijk best wel erg.
Denk niet dat ik zomaar ga trekken.
pi_65451081
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:26 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja die kaartjes heb ik ook gehad.
Had er vorige week eentje gelezen.
Stond er met koeiletters Jij mag altijd blijven!

Godver wat een bende.
Naja van de seks vind ik persoonlijk best wel erg.
Denk niet dat ik zomaar ga trekken.
als ze sex heeft met een ander betekend dat dat ze je helemaal is vergeten, liefde geeft aan een ander, gevoelens die ze voor jou had nu niet meer heeft.
gewoon dat alles een leugen was...

sex is een uitdrukking van emotie, intimiteit en liefde.
op zich is het een hele basale handeling met een veel diepere achterliggende gedachte.

dan is in principe kussen, strelen en lieve woordjes tegen der zeggen erger...
pi_65451233
Het ligt er ook aam hoe snel het is.
Maar als ze mij al zo snel is vergeten na 7,5 jaar.

Ik hoop dat ik me snel over haar heen kan zetten.
Denk dat ik daarna gewoon tegen haar ga zeggen dat ik haar nooit meer hoef te spreken.
Waarschijnlijk zie ik haar eind april op een verjaardag.

Hoop echt dat ik me dan gewoon weer lekker voel en dat durf.
pi_65451451
het bizarre is dat ik al een paar maal had gedroomd dat het uit zou gaan, en ook een deja vu...

maar ik heb ook gedroomd dat het na een x aantal jaar weer goed kwam.
bizarre dromen, altijd al gehad. gisteren weer gedroomd over haar, dat we sex hadden.
was wel heel fijn, wil je niet wakker worden

lijkt me heerlijk om in zo'n droom als alles goed is een hartaanval te krijgen
pi_65451488
mmm, heb mezelf ook een beetje verwaarloosd.
ga donderdag of zo eens vies veel geld uitgeven aan te dure kleding

wow, die mood swings zijn echt raar.
en die monologen die ik voer ook
pi_65451736
Dat dromen heb ik ook man!
Das wel naar hoor want als je wakker wordt weet je dat het niet zo is.
Over seks droom ik nu ook ja, met mijn ex dan he.
Zo raar wat je allemaal doet, laat en droomt als alles voorbij is en als je iemand zo fucking erg mist.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:04:46 #192
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65452160
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

als ze sex heeft met een ander betekend dat dat ze je helemaal is vergeten, liefde geeft aan een ander, gevoelens die ze voor jou had nu niet meer heeft.

op zich is het een hele basale handeling met een veel diepere achterliggende gedachte.

Om het even te relativeren, ik heb het jaren terug uitgemaakt met wat achteraf toch wel een van de belangrijkste liefdes in mijn leven was. Na 5 jaar relatie heb ik het uitgemaakt en lag een paar weken later met iemand anders in bed. Het hoe en waarom zal ik je besparen maar feit was dat ik huilend wakker werd naast die ander en alleen maar aan mijn ex kon denken. Ik huilde gewoon onbewust in mijn slaap, kan je nagaan hoe diep het zat. Toch ben ik nog even doorgegaan met die ander.

Voor mijn ex leek ik een koude bitch en leek alles een leugen. Voor mij was het de enige manier op dat moment om met mijn verdriet om te gaan en mijn ex achter me te laten. Omdat ik ondanks de gevoelens geen toekomst zag voor ons.

Ik ben nu ouder en wijzer (op dat vlak dan ) en zou nu op een andere manier met mijn emoties omgaan. Ik voel me nog schuldig over hoe ik hem toen gekwetst moet hebben. Maar toen was het zo.

Wat ik maar wil zeggen je kan nooit in iemands hoofd kijken. En dat is nou juist het meest pijnlijke als je uit elkaar gaat. Je weet niet meer wat de ander voelt of denkt, je bent geen deel meer van iemands innerlijke leven.
pi_65452330
Ja dat is wel zo.
Maar ik hoor natuurlijk veel van haar broer en een maat van mij.
Natuurlijk kan je niet in iemands hoofd kijken maar het voelt niet goed.

Ik weet ook niet wat ze allemaal uitvreet kan er alleen maar over speculeren en aan het ergste denken.
Ben gewoon erg kwaad over hoe het is gegaan en het missen is tegelijk zo erg.
pi_65453080
mwah, ik ken mijn ex dus extreem goed aangezien ik ook altijd degene was waarmee ze over serieuze dingen praatte. ik weet precies hoe ze denkt en waarom ze iets doet en dat had ik gewoon te laat door.

ze wou met me trouwen, oud worden en kinderen krijgen. en dan opeens gaat de knop om en binnen 2 weken is dat weg.

op dat moment was ik overspannen en emotioneel en zij was extreem druk met de studie en ze had de dood van mijn moeder ook nog niet verwerkt en ik denk dat het haar ff teveel werd.
ze heeft me echt enorm zien veranderen in korte tijd.

en dat is zo zuur, ze is verliefd op degene die ik ben maar door omstandigheden niet meer was.
ze is uitermate intelligent maar ze drukt gevoelens weg, denkt niet over dingen na en gaat dan vergeten.

als ze het een half jaar geleden had uitgemaakt dan zou ik er vrede mee hebben omdat ik toen mezelf was.
maar om het op een punt uit te maken dat we het allebei zwaar hebben en we ff niet tot elkander konden komen...

edit, kwam net per ongeluk hele sexy foto's van der tegen. ze heeft een figuur en sexy uitstraling waar menig model jaloers op kan worden
pi_65453297
Niet naar foto's kijken man.
Deed ik ook per ongeluk, das niet goed voor je!
pi_65453482
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

Onzin, je hebt zoveel soorten sex (oppervlakkige, emotionele, zinvolle, zinloze) maar als je in een relatie zit dan wil je dat het perfect is (wat het lang niet altijd is), maar dan heeft het wel meer betekenis dan bijvoorbeeld een one-night-stand (overigens geen ervaring mee).

In mijn geval is mijn ex de dag erna bij die gast geweest en binnen 3 weken zaten ze met z'n tweeën in Portugal kan je wel raden wat er gebeurde boeit me nu niks meer, zou wel heel gek moeten lopen als er na 7 maanden niks is gebeurd haha

Die van mij al zeker 3-6 maanden mee bezig met twijfelen en zette dat om naar eissen gericht aan in plaatst van het té bespreken op een normale manier, en de keren dat we dat wel deden was het zo onredelijk als de pest, omdat ik het blijkbaar recht moest trekken

Sex met een ander (ook al wil je er nu absoluut niet aan denken) zal jij ook hebben als je een weer ander vind, misschien wel binnen 'n dag of 'n maand, sex betekend spanning en ontdekking, als je stapelverlieft bent op elkaar
Hoe langer het duurt des te 'gewoner' het wordt Maarja dan moet je er gewoon aan werken (en willen).

Overigens, foto's, hyves, brieven, kaartjes en alles wat een herinnering heeft zullen dingen triggeren, doe wat je wil, maar e.e.a uit het oog leggen is wel zo verstandig als je er klaar voor bent..

Ohja en uiterlijk is niet altijd een reflectie voor het innelijk Als ze je meer had gesteund en meer gedult had gehad met je dan had je waarschijnlijk vanzelf weer je eigen ik geworden, bepaalde dingen kosten tijd vooral als het moeilijk is, dan zie je de ander zijn karakter puntjes naar boven komen die je nooit eerder zag

[ Bericht 14% gewijzigd door Chev op 27-01-2009 13:48:03 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65453770
Ja seks wil ik wel
Maar ja met wie weet je, nu mis ik mijn ex gewoon.
En ja ik woon nu nog thuis dus zomaar iemand mee nemen om ff te seksen

Misschien is het wel ff nodig om er over heen te komen.
En ja 7,5 jaar vind ik niet niks.
Het idee dat je nu helemaal overnieuw moet gaan beginnen is ook vervelend.
pi_65453910
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja seks wil ik wel
Maar ja met wie weet je, nu mis ik mijn ex gewoon.
En ja ik woon nu nog thuis dus zomaar iemand mee nemen om ff te seksen

Misschien is het wel ff nodig om er over heen te komen.
En ja 7,5 jaar vind ik niet niks.
Het idee dat je nu helemaal overnieuw moet gaan beginnen is ook vervelend.
ik mis vooral de blik in der ogen als ze me kuste en ze me zo dromerig aankeek terwijl ze door mijn haren streelde.

mwah, overnieuw beginnen.
ik hoop gewoon dat ik dan iemand tegenkom die net zo bijzonder is want iedereen zegt altijd al tegen mij dat ik een zeer aparte smaak heb qua vrouwen
pi_65454025
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:04 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Om het even te relativeren, ik heb het jaren terug uitgemaakt met wat achteraf toch wel een van de belangrijkste liefdes in mijn leven was. Na 5 jaar relatie heb ik het uitgemaakt en lag een paar weken later met iemand anders in bed. Het hoe en waarom zal ik je besparen maar feit was dat ik huilend wakker werd naast die ander en alleen maar aan mijn ex kon denken. Ik huilde gewoon onbewust in mijn slaap, kan je nagaan hoe diep het zat. Toch ben ik nog even doorgegaan met die ander.

Voor mijn ex leek ik een koude bitch en leek alles een leugen. Voor mij was het de enige manier op dat moment om met mijn verdriet om te gaan en mijn ex achter me te laten. Omdat ik ondanks de gevoelens geen toekomst zag voor ons.

Ik ben nu ouder en wijzer (op dat vlak dan ) en zou nu op een andere manier met mijn emoties omgaan. Ik voel me nog schuldig over hoe ik hem toen gekwetst moet hebben. Maar toen was het zo.

Wat ik maar wil zeggen je kan nooit in iemands hoofd kijken. En dat is nou juist het meest pijnlijke als je uit elkaar gaat. Je weet niet meer wat de ander voelt of denkt, je bent geen deel meer van iemands innerlijke leven.
Jeetje zeg.. ja dat begin ik ook allemaal wel door te krijgen ja, dat je niet in een andermans gedachten kan kijken

Hoe lang ben je, als ik vragen mag doorgegaan met die ander?
En was je verlieft op hem (of dacht je dat)?
En heb je ooit aan die ex verteld dat je je er schuldig over voelt?

Lijkt mij wel prettig om dat alsnog (ook al is het vééél later) te horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chev op 27-01-2009 14:14:51 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65454144
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Chev het volgende:

[..]

Jeetje zeg.. ja dat begin ik ook allemaal wel door te krijgen ja, dat je niet in een andermans gedachten kan kijken
Hoe lang ben je, als ik vragen mag doorgegaan met die ander?
En heb je ooit aan die ex verteld dat je je er schuldig over voelt?

Lijkt mij wel prettig om dat alsnog (ook al is het vééél later) te horen.
Het kan ook verkeerd vallen denk ik.
Mits ze weer wat wil beginnen met haar ex.
Dit is wel nog steeds iets waar ik zelf op hoop.
Dat ze over een tijd zegt van kut ik mis je en wil je terug.

Maar ja daar moet ik gewoon niet van uit gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')