abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65449175
ik klamp me ook vast aan verhalen van mensen die na een korte relatiebreuk weer bij elkaar komen.
gewoon na x aantal maanden of zelfs een jaar.

misschien ben ik over 2 jaar wel ergens in een stad en loop ik der tegen het lijf en dan springt die vonk weer over en trouw je binnen 3 maand

als het ooit weer goed komt tussen mij en mijn ex dan heb ik wel een van de meest originele en unieke aanzoeken die er is
pi_65449302
en het frustrerende is dat ik nu vrouwen en mijn ex veel beter snap.
had ik maar meer "vaste" relaties ervoor gehad of gewoon 2 jaar gewacht totdat ze wat meer zichzelf had kunnen worden.

als als als
pi_65449372
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef thestoryofus2009 het volgende:
heb volgensmij morgen een tentamen maar het boeit me niks.
ga van het weekend stappen met vrienden in duitsland.
dan zal ik van buiten lachen maar van binnen huilen.
en misschien komt er een punt dat ik weer met een meisje in bed beland.
en dan zal ik denken aan een ander en wellicht hard gaan huilen.

ik heb echt geen doel meer in mijn leven :S

Gozer, je moet wel je ding blijven doen hoe moeilijk dat ook is.
Heb er zelf ook onwijs veel moeite mee maar als je zo gaat denken schiet het niet op.
Je wordt er verrot van en alles gaat gewoon door.
Ik weet dat het kut is om te doen want heb hetzelfde probleem.
Maar probeer er het beste van te maken jongen.
pi_65449508
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:26 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik klamp me ook vast aan verhalen van mensen die na een korte relatiebreuk weer bij elkaar komen.
gewoon na x aantal maanden of zelfs een jaar.

misschien ben ik over 2 jaar wel ergens in een stad en loop ik der tegen het lijf en dan springt die vonk weer over en trouw je binnen 3 maand

als het ooit weer goed komt tussen mij en mijn ex dan heb ik wel een van de meest originele en unieke aanzoeken die er is
Alles is mogelijk, maar ga er niet op wachten zou ik zeggen.. jouw verhaal komt mij ook erg bekend voor dat dacht ik (en velen anderen) namelijk ook, straks, misschien ect, tot dat je op een gegeven moment hoort dat ze een ander heeft

Lekker z'n beloop laten gaan, misschien is het wel zo dat jullie bij elkaar komen, een maat van me heeft dat ook al 4-5x gedaan en gaan waarschijnlijk trouwen binnen nu en 2 jaar, maar dat heeft ook zo z'n ups en downs die ik meemaak.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:
en het frustrerende is dat ik nu vrouwen en mijn ex veel beter snap.
had ik maar meer "vaste" relaties ervoor gehad of gewoon 2 jaar gewacht totdat ze wat meer zichzelf had kunnen worden.
als als als
Ik had juist liever gehad dat ik meer ervaring had gehad in lossere relaties voor mijn ex had gehad, het is ook nooit goed

Goed dat je naar Duitsland toe gaat, gewoon overal JA op zeggen op dit moment, anders doe je niks en da's ook niet goed.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65449574
Precies! Je moet even doorgaan met je dagelijkse leven, ook al lijkt dat nu even geen doel te hebben. Je voelt je down en het lijkt wel alsof alles tegenzit. Alle liedjes op de radio zijn speciaal voor jou geschreven lijkt het wel, over liefde en dergelijke. Zo gaat dat altijd. Probeer jezelf bezig te houden. Probeer het een plekje te geven en alles op zijn tijd. Het kan vanaf dit punt alleen maar beter worden! Sterkte jongens(en meiden)!!!
pi_65450036
mmm, ik denk gewoon dat ik te emotioneel ben geworden.
ik was eerst iemand die overal lak aan had, deed wat die wou, best hard en grof kon zijn en zo nu en dan lief.
laatste 3 maanden toen ze is gaan twijfelen ben ik dus een eitje geworden...
te vaak zeggen hoe lief en mooi ze is, hoeveel ik van der hou en teveel voor haar doen.
teveel aandacht zoeken.

en als ik mijn broertje zie... was eerst onzeker en verlegen. nu is die bikkelhard en ontzettend zelfverzekerd.
komt echt iedere week met een ander meisje thuis.

ik cancel mijn therapeut ook maar en ga proberen die emotionele kant weer diep weg te stoppen.
op de een of andere manier zitten vrouwen daar dus niet op te wachten al zeggen ze het wel...

vrouwen zijn zo tegenstrijdig en achterlijk.
man, je kunt beter homo zijn, heb je tenminste duidelijkheid
pi_65450060
Als ik zou horen dat ze (nu al) een ander zou hebben wordt ik wel leip denk ik zo.
Het is toch moeilijk om dat te onderdrukken?!

Het meisje waarmee je 7,5 jaar lang seks hebt gehad doet het met een ander.
En ik voel gewoon nog alsof ze van mij is.
Hebben jullie het daar niet onwijs moeilijk mee, ik alleen al met de gedachte.
pi_65450168
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:54 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Als ik zou horen dat ze (nu al) een ander zou hebben wordt ik wel leip denk ik zo.
Het is toch moeilijk om dat te onderdrukken?!

Het meisje waarmee je 7,5 jaar lang seks hebt gehad doet het met een ander.
En ik voel gewoon nog alsof ze van mij is.
Hebben jullie het daar niet onwijs moeilijk mee, ik alleen al met de gedachte.
die gedachte is het ergste idd.

dat er gewoon iemand haar kust en haar streelt en sex met der heeft.

en nog zieker is de gedachte dat er een of andere oetlul over een x aantal jaar naast der staat als ze aan het bevallen is.
pi_65450198
Ja dat is erg.
Zijn er misschien mensen die hier wat tips voor hebben?
Want dit is gewoon iets waar ik o.a. erg mee zit.
pi_65450485
denk dat je er weinig aan kunt doen.
heb die gedachte ook gehad en werd badend in zweet wakker en lag te kotsen op de wc erna.

aan de ene kant zou het het beste zijn om al het contact te verbreken en alles wat aan haar herinnerd in een doos stoppen en die ergens op zolder gooien.

maar aan de andere kant wil je aan haar blijven denken omdat je haar mist en wil je contact blijven houden omdat er een miniscule kans is dat het weer goed zal komen.
en als je al het contact verbreekt dan ontneem je jezelf die kans ook en dat is de engste gedachte.

dat met sex vind ik niet het ergste.

ik heb steeds wat als ik, waarom deed/zei ik dat, waarom zag ik het niet....
kortom ik verwijt het mezelf en heel objectief gezien is het ook mijn schuld al is dat niet de manier om er mee om te gaan.

en aan de andere kant denk ik...ik heb zoveel liefde getoond en zoveel voor haar gedaan...waarom veranderd ze dan zo opeens.

heb plus minus 40 kaarten van de gehad en allemaal met woorden als ik wil mijn hele leven bij je blijven, ben zo gek op je, laat je nooit meer gaan, ik wil weer een fantastische nacht met je, etc.

ja hallo, als je focking zegt dat je van me houdt en altijd bij me wil blijven en je kent me nu al zolang waarom loog je dan tegen mij....

je zegt tegen iemand ik hou van je en blijf altijd bij je als je die persoon kent en het zeker weet.
anders gewoon je muil houden...
pi_65450987
Ja die kaartjes heb ik ook gehad.
Had er vorige week eentje gelezen.
Stond er met koeiletters Jij mag altijd blijven!

Godver wat een bende.
Naja van de seks vind ik persoonlijk best wel erg.
Denk niet dat ik zomaar ga trekken.
pi_65451081
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:26 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja die kaartjes heb ik ook gehad.
Had er vorige week eentje gelezen.
Stond er met koeiletters Jij mag altijd blijven!

Godver wat een bende.
Naja van de seks vind ik persoonlijk best wel erg.
Denk niet dat ik zomaar ga trekken.
als ze sex heeft met een ander betekend dat dat ze je helemaal is vergeten, liefde geeft aan een ander, gevoelens die ze voor jou had nu niet meer heeft.
gewoon dat alles een leugen was...

sex is een uitdrukking van emotie, intimiteit en liefde.
op zich is het een hele basale handeling met een veel diepere achterliggende gedachte.

dan is in principe kussen, strelen en lieve woordjes tegen der zeggen erger...
pi_65451233
Het ligt er ook aam hoe snel het is.
Maar als ze mij al zo snel is vergeten na 7,5 jaar.

Ik hoop dat ik me snel over haar heen kan zetten.
Denk dat ik daarna gewoon tegen haar ga zeggen dat ik haar nooit meer hoef te spreken.
Waarschijnlijk zie ik haar eind april op een verjaardag.

Hoop echt dat ik me dan gewoon weer lekker voel en dat durf.
pi_65451451
het bizarre is dat ik al een paar maal had gedroomd dat het uit zou gaan, en ook een deja vu...

maar ik heb ook gedroomd dat het na een x aantal jaar weer goed kwam.
bizarre dromen, altijd al gehad. gisteren weer gedroomd over haar, dat we sex hadden.
was wel heel fijn, wil je niet wakker worden

lijkt me heerlijk om in zo'n droom als alles goed is een hartaanval te krijgen
pi_65451488
mmm, heb mezelf ook een beetje verwaarloosd.
ga donderdag of zo eens vies veel geld uitgeven aan te dure kleding

wow, die mood swings zijn echt raar.
en die monologen die ik voer ook
pi_65451736
Dat dromen heb ik ook man!
Das wel naar hoor want als je wakker wordt weet je dat het niet zo is.
Over seks droom ik nu ook ja, met mijn ex dan he.
Zo raar wat je allemaal doet, laat en droomt als alles voorbij is en als je iemand zo fucking erg mist.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:04:46 #192
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65452160
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

als ze sex heeft met een ander betekend dat dat ze je helemaal is vergeten, liefde geeft aan een ander, gevoelens die ze voor jou had nu niet meer heeft.

op zich is het een hele basale handeling met een veel diepere achterliggende gedachte.

Om het even te relativeren, ik heb het jaren terug uitgemaakt met wat achteraf toch wel een van de belangrijkste liefdes in mijn leven was. Na 5 jaar relatie heb ik het uitgemaakt en lag een paar weken later met iemand anders in bed. Het hoe en waarom zal ik je besparen maar feit was dat ik huilend wakker werd naast die ander en alleen maar aan mijn ex kon denken. Ik huilde gewoon onbewust in mijn slaap, kan je nagaan hoe diep het zat. Toch ben ik nog even doorgegaan met die ander.

Voor mijn ex leek ik een koude bitch en leek alles een leugen. Voor mij was het de enige manier op dat moment om met mijn verdriet om te gaan en mijn ex achter me te laten. Omdat ik ondanks de gevoelens geen toekomst zag voor ons.

Ik ben nu ouder en wijzer (op dat vlak dan ) en zou nu op een andere manier met mijn emoties omgaan. Ik voel me nog schuldig over hoe ik hem toen gekwetst moet hebben. Maar toen was het zo.

Wat ik maar wil zeggen je kan nooit in iemands hoofd kijken. En dat is nou juist het meest pijnlijke als je uit elkaar gaat. Je weet niet meer wat de ander voelt of denkt, je bent geen deel meer van iemands innerlijke leven.
pi_65452330
Ja dat is wel zo.
Maar ik hoor natuurlijk veel van haar broer en een maat van mij.
Natuurlijk kan je niet in iemands hoofd kijken maar het voelt niet goed.

Ik weet ook niet wat ze allemaal uitvreet kan er alleen maar over speculeren en aan het ergste denken.
Ben gewoon erg kwaad over hoe het is gegaan en het missen is tegelijk zo erg.
pi_65453080
mwah, ik ken mijn ex dus extreem goed aangezien ik ook altijd degene was waarmee ze over serieuze dingen praatte. ik weet precies hoe ze denkt en waarom ze iets doet en dat had ik gewoon te laat door.

ze wou met me trouwen, oud worden en kinderen krijgen. en dan opeens gaat de knop om en binnen 2 weken is dat weg.

op dat moment was ik overspannen en emotioneel en zij was extreem druk met de studie en ze had de dood van mijn moeder ook nog niet verwerkt en ik denk dat het haar ff teveel werd.
ze heeft me echt enorm zien veranderen in korte tijd.

en dat is zo zuur, ze is verliefd op degene die ik ben maar door omstandigheden niet meer was.
ze is uitermate intelligent maar ze drukt gevoelens weg, denkt niet over dingen na en gaat dan vergeten.

als ze het een half jaar geleden had uitgemaakt dan zou ik er vrede mee hebben omdat ik toen mezelf was.
maar om het op een punt uit te maken dat we het allebei zwaar hebben en we ff niet tot elkander konden komen...

edit, kwam net per ongeluk hele sexy foto's van der tegen. ze heeft een figuur en sexy uitstraling waar menig model jaloers op kan worden
pi_65453297
Niet naar foto's kijken man.
Deed ik ook per ongeluk, das niet goed voor je!
pi_65453482
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

Onzin, je hebt zoveel soorten sex (oppervlakkige, emotionele, zinvolle, zinloze) maar als je in een relatie zit dan wil je dat het perfect is (wat het lang niet altijd is), maar dan heeft het wel meer betekenis dan bijvoorbeeld een one-night-stand (overigens geen ervaring mee).

In mijn geval is mijn ex de dag erna bij die gast geweest en binnen 3 weken zaten ze met z'n tweeën in Portugal kan je wel raden wat er gebeurde boeit me nu niks meer, zou wel heel gek moeten lopen als er na 7 maanden niks is gebeurd haha

Die van mij al zeker 3-6 maanden mee bezig met twijfelen en zette dat om naar eissen gericht aan in plaatst van het té bespreken op een normale manier, en de keren dat we dat wel deden was het zo onredelijk als de pest, omdat ik het blijkbaar recht moest trekken

Sex met een ander (ook al wil je er nu absoluut niet aan denken) zal jij ook hebben als je een weer ander vind, misschien wel binnen 'n dag of 'n maand, sex betekend spanning en ontdekking, als je stapelverlieft bent op elkaar
Hoe langer het duurt des te 'gewoner' het wordt Maarja dan moet je er gewoon aan werken (en willen).

Overigens, foto's, hyves, brieven, kaartjes en alles wat een herinnering heeft zullen dingen triggeren, doe wat je wil, maar e.e.a uit het oog leggen is wel zo verstandig als je er klaar voor bent..

Ohja en uiterlijk is niet altijd een reflectie voor het innelijk Als ze je meer had gesteund en meer gedult had gehad met je dan had je waarschijnlijk vanzelf weer je eigen ik geworden, bepaalde dingen kosten tijd vooral als het moeilijk is, dan zie je de ander zijn karakter puntjes naar boven komen die je nooit eerder zag

[ Bericht 14% gewijzigd door Chev op 27-01-2009 13:48:03 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65453770
Ja seks wil ik wel
Maar ja met wie weet je, nu mis ik mijn ex gewoon.
En ja ik woon nu nog thuis dus zomaar iemand mee nemen om ff te seksen

Misschien is het wel ff nodig om er over heen te komen.
En ja 7,5 jaar vind ik niet niks.
Het idee dat je nu helemaal overnieuw moet gaan beginnen is ook vervelend.
pi_65453910
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja seks wil ik wel
Maar ja met wie weet je, nu mis ik mijn ex gewoon.
En ja ik woon nu nog thuis dus zomaar iemand mee nemen om ff te seksen

Misschien is het wel ff nodig om er over heen te komen.
En ja 7,5 jaar vind ik niet niks.
Het idee dat je nu helemaal overnieuw moet gaan beginnen is ook vervelend.
ik mis vooral de blik in der ogen als ze me kuste en ze me zo dromerig aankeek terwijl ze door mijn haren streelde.

mwah, overnieuw beginnen.
ik hoop gewoon dat ik dan iemand tegenkom die net zo bijzonder is want iedereen zegt altijd al tegen mij dat ik een zeer aparte smaak heb qua vrouwen
pi_65454025
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:04 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Om het even te relativeren, ik heb het jaren terug uitgemaakt met wat achteraf toch wel een van de belangrijkste liefdes in mijn leven was. Na 5 jaar relatie heb ik het uitgemaakt en lag een paar weken later met iemand anders in bed. Het hoe en waarom zal ik je besparen maar feit was dat ik huilend wakker werd naast die ander en alleen maar aan mijn ex kon denken. Ik huilde gewoon onbewust in mijn slaap, kan je nagaan hoe diep het zat. Toch ben ik nog even doorgegaan met die ander.

Voor mijn ex leek ik een koude bitch en leek alles een leugen. Voor mij was het de enige manier op dat moment om met mijn verdriet om te gaan en mijn ex achter me te laten. Omdat ik ondanks de gevoelens geen toekomst zag voor ons.

Ik ben nu ouder en wijzer (op dat vlak dan ) en zou nu op een andere manier met mijn emoties omgaan. Ik voel me nog schuldig over hoe ik hem toen gekwetst moet hebben. Maar toen was het zo.

Wat ik maar wil zeggen je kan nooit in iemands hoofd kijken. En dat is nou juist het meest pijnlijke als je uit elkaar gaat. Je weet niet meer wat de ander voelt of denkt, je bent geen deel meer van iemands innerlijke leven.
Jeetje zeg.. ja dat begin ik ook allemaal wel door te krijgen ja, dat je niet in een andermans gedachten kan kijken

Hoe lang ben je, als ik vragen mag doorgegaan met die ander?
En was je verlieft op hem (of dacht je dat)?
En heb je ooit aan die ex verteld dat je je er schuldig over voelt?

Lijkt mij wel prettig om dat alsnog (ook al is het vééél later) te horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chev op 27-01-2009 14:14:51 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65454144
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Chev het volgende:

[..]

Jeetje zeg.. ja dat begin ik ook allemaal wel door te krijgen ja, dat je niet in een andermans gedachten kan kijken
Hoe lang ben je, als ik vragen mag doorgegaan met die ander?
En heb je ooit aan die ex verteld dat je je er schuldig over voelt?

Lijkt mij wel prettig om dat alsnog (ook al is het vééél later) te horen.
Het kan ook verkeerd vallen denk ik.
Mits ze weer wat wil beginnen met haar ex.
Dit is wel nog steeds iets waar ik zelf op hoop.
Dat ze over een tijd zegt van kut ik mis je en wil je terug.

Maar ja daar moet ik gewoon niet van uit gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')