quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef thestoryofus2009 het volgende:
heb volgensmij morgen een tentamen maar het boeit me niks.
ga van het weekend stappen met vrienden in duitsland.
dan zal ik van buiten lachen maar van binnen huilen.
en misschien komt er een punt dat ik weer met een meisje in bed beland.
en dan zal ik denken aan een ander en wellicht hard gaan huilen.
ik heb echt geen doel meer in mijn leven :S

Alles is mogelijk, maar ga er niet op wachten zou ik zeggen.. jouw verhaal komt mij ook erg bekend voor dat dacht ik (en velen anderen) namelijk ook, straks, misschien ect, tot dat je op een gegeven moment hoort dat ze een ander heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:26 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik klamp me ook vast aan verhalen van mensen die na een korte relatiebreuk weer bij elkaar komen.
gewoon na x aantal maanden of zelfs een jaar.
misschien ben ik over 2 jaar wel ergens in een stad en loop ik der tegen het lijf en dan springt die vonk weer over en trouw je binnen 3 maand
als het ooit weer goed komt tussen mij en mijn ex dan heb ik wel een van de meest originele en unieke aanzoeken die er is
Ik had juist liever gehad dat ik meer ervaring had gehad in lossere relaties voor mijn ex had gehad, het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:
en het frustrerende is dat ik nu vrouwen en mijn ex veel beter snap.
had ik maar meer "vaste" relaties ervoor gehad of gewoon 2 jaar gewacht totdat ze wat meer zichzelf had kunnen worden.
als als als

die gedachte is het ergste idd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:54 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Als ik zou horen dat ze (nu al) een ander zou hebben wordt ik wel leip denk ik zo.
Het is toch moeilijk om dat te onderdrukken?!
Het meisje waarmee je 7,5 jaar lang seks hebt gehad doet het met een ander.
En ik voel gewoon nog alsof ze van mij is.
Hebben jullie het daar niet onwijs moeilijk mee, ik alleen al met de gedachte.

als ze sex heeft met een ander betekend dat dat ze je helemaal is vergeten, liefde geeft aan een ander, gevoelens die ze voor jou had nu niet meer heeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:26 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja die kaartjes heb ik ook gehad.
Had er vorige week eentje gelezen.
Stond er met koeiletters Jij mag altijd blijven!
Godver wat een bende.
Naja van de seks vind ik persoonlijk best wel erg.
Denk niet dat ik zomaar ga trekken.

Om het even te relativeren, ik heb het jaren terug uitgemaakt met wat achteraf toch wel een van de belangrijkste liefdes in mijn leven was. Na 5 jaar relatie heb ik het uitgemaakt en lag een paar weken later met iemand anders in bed. Het hoe en waarom zal ik je besparen maar feit was dat ik huilend wakker werd naast die ander en alleen maar aan mijn ex kon denken. Ik huilde gewoon onbewust in mijn slaap, kan je nagaan hoe diep het zat. Toch ben ik nog even doorgegaan met die ander.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
als ze sex heeft met een ander betekend dat dat ze je helemaal is vergeten, liefde geeft aan een ander, gevoelens die ze voor jou had nu niet meer heeft.
gewoon dat alles een leugen was...
sex is een uitdrukking van emotie, intimiteit en liefde.
op zich is het een hele basale handeling met een veel diepere achterliggende gedachte.
dan is in principe kussen, strelen en lieve woordjes tegen der zeggen erger...

Onzin, je hebt zoveel soorten sex (oppervlakkige, emotionele, zinvolle, zinloze) maar als je in een relatie zit dan wil je dat het perfect is (wat het lang niet altijd is), maar dan heeft het wel meer betekenis dan bijvoorbeeld een one-night-stand (overigens geen ervaring mee).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
als ze sex heeft met een ander betekend dat dat ze je helemaal is vergeten, liefde geeft aan een ander, gevoelens die ze voor jou had nu niet meer heeft.
gewoon dat alles een leugen was...
sex is een uitdrukking van emotie, intimiteit en liefde.
op zich is het een hele basale handeling met een veel diepere achterliggende gedachte.
dan is in principe kussen, strelen en lieve woordjes tegen der zeggen erger...

ik mis vooral de blik in der ogen als ze me kuste en ze me zo dromerig aankeek terwijl ze door mijn haren streelde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja seks wil ik wel![]()
Maar ja met wie weet je, nu mis ik mijn ex gewoon.
En ja ik woon nu nog thuis dus zomaar iemand mee nemen om ff te seksen![]()
Misschien is het wel ff nodig om er over heen te komen.
En ja 7,5 jaar vind ik niet niks.
Het idee dat je nu helemaal overnieuw moet gaan beginnen is ook vervelend.

Jeetje zeg.. ja dat begin ik ook allemaal wel door te krijgen ja, dat je niet in een andermans gedachten kan kijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:04 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Om het even te relativeren, ik heb het jaren terug uitgemaakt met wat achteraf toch wel een van de belangrijkste liefdes in mijn leven was. Na 5 jaar relatie heb ik het uitgemaakt en lag een paar weken later met iemand anders in bed. Het hoe en waarom zal ik je besparen maar feit was dat ik huilend wakker werd naast die ander en alleen maar aan mijn ex kon denken. Ik huilde gewoon onbewust in mijn slaap, kan je nagaan hoe diep het zat. Toch ben ik nog even doorgegaan met die ander.
Voor mijn ex leek ik een koude bitch en leek alles een leugen. Voor mij was het de enige manier op dat moment om met mijn verdriet om te gaan en mijn ex achter me te laten. Omdat ik ondanks de gevoelens geen toekomst zag voor ons.
Ik ben nu ouder en wijzer (op dat vlak dan) en zou nu op een andere manier met mijn emoties omgaan. Ik voel me nog schuldig over hoe ik hem toen gekwetst moet hebben. Maar toen was het zo.
Wat ik maar wil zeggen je kan nooit in iemands hoofd kijken. En dat is nou juist het meest pijnlijke als je uit elkaar gaat. Je weet niet meer wat de ander voelt of denkt, je bent geen deel meer van iemands innerlijke leven.

Het kan ook verkeerd vallen denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Chev het volgende:
[..]
Jeetje zeg.. ja dat begin ik ook allemaal wel door te krijgen ja, dat je niet in een andermans gedachten kan kijken![]()
Hoe lang ben je, als ik vragen mag doorgegaan met die ander?
En heb je ooit aan die ex verteld dat je je er schuldig over voelt?
Lijkt mij wel prettig om dat alsnog (ook al is het vééél later) te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |