abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65418013
Niet zo gek dat jullie onwijs mooie momenten hebben gehad samen, dat gebeurd als je verliefd bent/houd van elkaar dan gaat alles goed.

Je leert elkaar pas écht kennen als het wat moeilijker word samen heb ik gemerkt, als eraan moet werken om het goed te houden, want het gaat niet vanzelf.

Dan pas zie je wat je aan elkaar hebt, wat belangrijk is voor de ander, hoeveel die persoon voor je over heeft.

En dan blijkt maar weer dat mensen liever iets opgeven dan dat ze er voor vechten, ofwel de makkelijkste weg van de minste weerstand...

Want je moet er voor zorgen dat beide de prioriteiten op dezelfde lijn staan, je elkaar niks verplicht, maar dat je wel samen gaat voor de dingen nodig zijn in het leven (en niet voor de dingen die één van de twee nodig vind).

Ik heb ook hele mooie herinneringen aan ruim 4 jaar tijd over gehouden, gek dat bepaalde dingen gelopen zijn zoals dat ging. Achteraf is alles duidelijker, het kost allemaal wat tijd.

Misschien paste het toch niet goed samen als je dacht, voor de een of de ander.

Misschien helpt het terugbladeren in de topics iets als je er zin in heb doe het anders rustig aan, zorg ervoor dat je niet uit emotie iets doet waar je spijt van krijgt of wat agressie uitlokt want oorlog met degene waarvan je het meest gehouden heb is niet fijn.

Verders doe waar je zin in heb.

Leg alles wat je hebt van hem/haar ergens waar je het niet hoeft te zien, brand alles op een cd van je pc, en misschien kijken wat je nog wel hebt, en daar wat aan gaan doen. Zoek mensen om je heen die van je houden en breng wat tijd met die mensen door waar je voorheen misschien geen tijd voor had.

En als laatste: Als het bestemd is om goed te komen tussen jou en je ex (Wat je ongetwijfeld nog wil op het moment) dan gebeurd het, maar wacht er niet op het kan lang duren voordat mensen zichzelf weer worden en dingen realiseren.

De tijd te nemen om te rouwen is ook nodig dus als een bezetenen alles gaan doen werkt niet om het te vergeten, daar gaat een tijd overheen, naar mijn inschatting maanden.

Sterkte
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65418205
het frapante is trouwens ook dat ik vroeger op blonde vrouwen viel, dikke tieten en sletterig.

nadat ik haar leerde kennen viel ik op types als liv taylor, jena malone, kate beckinsale, etc.

droomde ook van zulke soort vrouwen, vond ik vrij opmerkelijk.

tot op een dag dat ik weer bij haar was en ze haar haar los deed en ik me realiseerde dat ik al 6 jaar van haar droomde :S

het frappante is ook dat ik gewoon geen andere vrouwen meer zag..."kijk een lekkere meid" dat had ik dus niet meer. en als ik met mijn meisje ergens liep en ze zei "zo,die meid heeft een kort rokje" of die tieten vallen er bijna uit dan zag ik dat niet.
wel grappig want dan zei zij weer: "jaja, alsof je daar niet naar kijkt"

ik deed dat dus echt niet meer
pi_65418396
@ chev, je hebt helemaal gelijk.

het duurde maanden voordat ik zag wat er fout zat bij ons en toen was het te laat.
ik heb ook geen rouwperiode gehad alleen mijn gedrag veranderde dus.
en mijn ex was zo druk met de studie dat zij het ook niet door had wat er gebeurde en ze werd door alles emotieloos en rationeel.

ik ken mezelf nu uitermate goed, jezelf leren kennen duurt ook lang en op momenten van stress deed ik exact wat zij nu doet alleen had ik het al zo vaak mee gemaakt dat ik wist dat het tijdelijk was.
nu gaat ze dus veel stappen en dingen doen en verdringt ze dus haar gedachten.
als ze dat niet zou doen dan zouden we weer bij elkaar komen....

maar goed, ik ga ook wel stappen en met andere vrouwen praten maar het is het niet meer.
heb wel vaker een relatie gehad en dat het uit ging maar toen was het gevoel heel anders... (heb dagboeken van die periodes en daarom kan ik dat goed zien).
pi_65418414
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef Chev het volgende:
Niet zo gek dat jullie onwijs mooie momenten hebben gehad samen, dat gebeurd als je verliefd bent/houd van elkaar dan gaat alles goed.

Je leert elkaar pas écht kennen als het wat moeilijker word samen heb ik gemerkt, als eraan moet werken om het goed te houden, want het gaat niet vanzelf.

Dan pas zie je wat je aan elkaar hebt, wat belangrijk is voor de ander, hoeveel die persoon voor je over heeft.
Daar kan ik me wel in vinden

Gezien mij eigen R&P topic van van de week
pi_65420482
wow, kreeg net een kutgevoel....

de realisatie dat er een kans is dat ik haar nooit weer zie.
nooit meer haar kus, nooit meer wakker word naast haar...

nooit meer lieve kaartjes of bemoedigende woorden.

of gewoon de glimlach op haar gezicht als ik zeg dat ik zielsveel van haar hou :S
pi_65421268
Klinkt aardig naar man.
Denk dat je ook geen contact meer moet hebben.

Zelf ga ik dat ook doen.
Waarschijnlijk zie ik haar nog wel op verjaardagen maar dan zeg ik denk ik dat haar nooit meer hoef te spreken.
Op dit moment trek ik het gewoon erg slecht. Je kan je niet voorstellen dat zo iemand je na 7,5 jaar zoveel pijn kan doen. Mensen die dat bij je doen moet je vergeten, negeren en proberen uit je kop te zetten.

Helaas is dat niet zo makkelijk en ondanks het kwade gevoel mis ik haar enorm.
pi_65421377
ik kan niet boos op haar zijn...
en ik snap heel goed dat ze enorm geschrokken is van mij en de hele situatie onwerkelijk vond.

maar goed ik weet niet wat de toekomst brengt maar ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ze altijd bij mij kan aankloppen als ze in de problemen zit.
pi_65421726
Hmm ik dacht dat ik alles had weggegooit!

Kom net een mailtje tegen van 'n half jaar geleden toen 't net een maand uit was (en ze al vanaf dag 1 met die ander was) en ik besloten had om het contact voor 3 maanden te verbreken.
quote:
[knip]
Ik spreek je [datum] weer om 22:00 geloof ik he?
Staat genoteerd in me agenda!

Jij ook een fijne vakantie, en hou je goed!
Succes met je huis, je mag er al snel in! Fijn hoor!

xxx (ex)
Gek.. de eerste 5 weken hadden we nog contact, ik was er 2 dagen lang helemaal kapot bij elk mailtje of smsje dat ze toen stuurde.
Ik was zó zwak toen van stres en verdiet dat ik dit nodig vond.
Daarna nog 2 smsjes en een paar emailtjes ontvangen, en die werden met de week ijskouder, beschuldigender en verwijtend omdat ik contact had gebroken en ze daar geen controle over had.

En nu doet mail me weinig tot niks meer.. misschien, omdat zij al 3 maanden met de keuze bezig was dat het voor haar makkelijker was, ze daarom zó reageerde, maar uit haar reactie op mijn brief (omdat ze aan had gegeven dat we beter geen contact meer konden hebben) blijkt niet van een emotionele stabiele vrouw die zeker is van haar nieuwe keuze (quote: Jij wou niet leren, leren voor een toekomst die wij hadden kunnen hebben)

Lijkt mij toch dat je gewoon schrijft dat je toekomst niet zag zitten samen en met je nieuwe vriendje wel

Ach ik hoop dat ze er van geleerd heeft, maar naar wat de laatste berichten zijn zitten die twee nu (weer) met haar nieuwe vriendje in een sociaal isolement, met iedereen ruzie makend inclusief de beste vrienden van haar nieuwe vriend (klinkt bekend), en die afstotend die ook maar enigsinds 'n beetje kritiek op haar kan leveren, en ze weer niemand over houden

Blij dat ik daar niet meer midden in zit

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 26-01-2009 15:41:12 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65433535
mwah, ik voel me toch echt beroerd nu maar twijfel ook zelf.

ik weet dat mijn ex nu niet is hoe ze normaal is en dat ze als een soort zelfverdedigingsmechanisme dingen gaat doen wat ze normaal niet zou doen.
ik voorspel dat ze binnen 3 maand een ander heeft en die ander is de jongen waarvan ik het wel verwacht waarmee ze wat doet.

ben benieuwd of ik gelijk krijg aangezien ik normaliter een behoorlijk goed voorspellingsvermogen heb.

aan de ene kant wil ik vechten voor haar maar aan de andere kant heb ik zin om te hoereren omdat het toch geen zin heeft aangezien ze zo extreem koppig is.

aan de ene kant verwijt ik mezelf dat ik niet eerder heb ingegrepen, dat ik niet zag wat er speelde.
aan de andere kant ben ik teleurgesteld en kwaad. heb een stuk of 40 kaartjes en veelvouden van emails en smsjes dat ze niet zonder me kan en altijd bij me zal blijven.

ze zei altijd dat ik moest praten, open moest zijn en dat het dan allemaal goed komt.
maar ze heeft zelf een groot probleem door zich af te sluiten van mensen die haar kennen en om haar geven als de situatie even moeilijk is.
misschien is ze wel bang voor mij omdat ik haar herinnerde aan hoe ze was en omdat ik eigenlijk de enige persoon ben die haar helemaal kent.

man, wat ik heb mee gemaakt het laatste jaar, geen wonder dat ik ff in een dip zat.
eerst overlijd mijn achterbuurman, dan een ex huisgenoot die zelfmoord pleegt, dan mijn moeder die na een leven vol ziekte een hersenbloeding krijgt en op verschrikkelijke manier heen gaat, vrienden die verhuizen voor de baan. en toch bleef ik hoopvol maar misschien wat aanhankelijker. nooit heb ik haar buitengesloten zoals ze vroeger verafschuwde. heb haar gesteund tijdens haar moeilijke studieperiode. alles voor der gedaan en al mijn verdediging laten zakken. en nu is er niks meer over.

ja ik heb een paar steengoede vrienden, heb een vader en broertje die zielsveel om me geven en ik ben in principe stinkend rijk.
en toch voel ik me zo leeg en arm, zo dood.

bah, ik geloofde in ware liefde en putte al mijn kracht en energie eruit, zou mijn leven geven voor haar en dan deze smerige tering bende!
pi_65435410
Kerel wij voelen op dit moment exact hetzelfde, echt verrot.
Gaat het nog wel een beetje met je werk en zo?
Heb jij ook zo last van al di paupr muziek op de radio?
95% van alle liedjes gaan over de liefde en dat soort bende.
Hoop dat ik zo rustig kan slapen zonder mezelf gek te maken.
pi_65435720
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Kerel wij voelen op dit moment exact hetzelfde, echt verrot.
Gaat het nog wel een beetje met je werk en zo?
Heb jij ook zo last van al di paupr muziek op de radio?
95% van alle liedjes gaan over de liefde en dat soort bende.
Hoop dat ik zo rustig kan slapen zonder mezelf gek te maken.
ik ben nog student.

ook een verhaal op zich.

voelde me altijd kut, totdat ik dus mijn ex in mijn leven kreeg. ik ging overal weer de lol van inzien, leefde helemaal op.
ik ging vroeger nooit naar tentamens omdat ik me onzeker voelde, lang leve de lol en zuipen.
door mijn ex ging ik weer studeren.
eerst haalde ik 6jes en dat werden steeds hogere cijfers. mijn laatste cijfer was een 8.5 voor een mastervak. de andere mastervakken met 7+ afgesloten.
en het erge is dat ik nog steeds een relatief lakse student ben maar gewoon qua intelligentie nu eindelijk van mezelf weet dat ik het kan.... waar anderen 10 uur nodig hebben om iets te snappen kan ik het redden in 2 uur... zolang ik maar op tijd begin en niet ga stressen
ik was weer trots en mijn ouders waren trots en ik voelde me dolgelukkig.

en ja muziek kan soms kut zijn, een liedje doet me echt pijn:

guus meeuwis - geef mij nu je angst.

en nog wel meer.

ik was als student zijnde ook een stevige drinker, zelfs dat ging sterk achteruit, voelde me happy zonder aangeschoten te zijn....

afgelopen maandag 7 flessen bier weg gehakt en toen van mijn huisgenoot een volle fles jim bean geleend en leeg gezopen. werd niet eens dronken....

echt fucking weird wat er met me gebeurd en in mijn hoofd afspeelt...
pi_65435850
Ja jonge ik herken best veel aan je verhaal.
Ben zelf ook nog student en loop nu stage.
Elke dag moet ik om 6 uur op, dus slapen is wel erg belangrijk.
Maar ja door dat gemis, woede, huilen en weet ik wat allemaal is dat moeilijk.
En ja met het drankgebruik gaat het ook niet echt de goede kant op zeg maar.
Ga je nog wel naar school enzo?
pi_65436153
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja jonge ik herken best veel aan je verhaal.
Ben zelf ook nog student en loop nu stage.
Elke dag moet ik om 6 uur op, dus slapen is wel erg belangrijk.
Maar ja door dat gemis, woede, huilen en weet ik wat allemaal is dat moeilijk.
En ja met het drankgebruik gaat het ook niet echt de goede kant op zeg maar.
Ga je nog wel naar school enzo?
ik heb ergens deze week een tentamen... een vak dat ik normaliter wel goed kan.
moet een engels boek van 400 pagina's doorspitten en 6 verslagen a 5 pagina's
nog geen fuck gedaan. boeit me allemaal ook niet zo.

ik ben in een maand tijd 10 kilo kwijt geraakt. de laatste keer dat ik naast der lag schrok ze dat ze mijn botten voelde
maar goed, ik kan weer eten, sport weer en ga weer uit.
rook alleen een pakje peuken per dag en zo nu en dan keihard zuipen.

krijg alleen geen rust in mijn hoofd, denk teveel na zoals vroeger en ja ik jankte tot een week geleden als een klein kind.
ook geen wonder dat ze van mij schrok

maar goed, dat was ff een periode dat ik er totaal doorheen zat.
nu bekruipt mij het gevoel dat ik nooit meer gelukkig zal worden, en zij ook niet en dat omdat we niet communiceerden en we allebei wat complexer zijn
pi_65436323
Het is wel goed dat je weer normaal eet en gaat sporten.
Ik zit nog in die andere periode.
Zoals vandaag had ik eigenlijk moeten sporten maar t lukte gewoon niet.
Dit kwam mede door het gevoel en dat ik gewoon te weinig vreet.
Ja dat janken heb ik ook nog steeds, lekker triest.
Hoop dat dit gevoel snel over zal zijn en dat ik lekker door kan gaan.
Dat het gevoel voor mijn ex verdwijnd en ik schijt aan haar kan hebben zoals zij dat eigenlijk nu aan mij heeft.
pi_65436585
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Het is wel goed dat je weer normaal eet en gaat sporten.
Ik zit nog in die andere periode.
Zoals vandaag had ik eigenlijk moeten sporten maar t lukte gewoon niet.
Dit kwam mede door het gevoel en dat ik gewoon te weinig vreet.
Ja dat janken heb ik ook nog steeds, lekker triest.
Hoop dat dit gevoel snel over zal zijn en dat ik lekker door kan gaan.
Dat het gevoel voor mijn ex verdwijnd en ik schijt aan haar kan hebben zoals zij dat eigenlijk nu aan mij heeft.
het is denk ik ook deels vluchtgedrag van mensen door zich compleet anders voor te doen dan ze zijn.
ze gaan stappen, rebound, niks meer laten horen...

het is een manier van verwerken of eigenlijk juist niet verwerken.
de kunst is om door die verdediging toch een gaatje te vinden al is dat haast een mission impossible.

de kans dat ik mijn ex terug krijg is klein aangezien ik weet hoe der karakter is.
ik heb echter een voordeel en dat is dat ik iets voor der heb gedaan dat buiten het normale ligt.
nu verdringt ze dat maar ik hoop dat er een moment komt dat ze daaraan terug denkt.
ik heb haar een paar dingen gegeven die nu ergens onderin haar kast liggen maar als ze ooit een vriendje krijgt die haar kut behandeld dan zal ze zich die dingen herinneren en bekijken en dan misschien komt ze terug.

en als ze niet terug komt...tja dan weet ik het niet.
heel obectief gezien moet ik gewoon nu een nieuwe dame zoeken om het gemis een beetje op te vullen maar dat gaat ook behoorlijk tegen mijn karakter in...
pi_65437030
Ja dat laatste gaat ook tegen mijn karakter in.
Maar aan de andere kant heeft mijn ex nergens last van en gaat lekker los zeg maar.
Dat wetende ga je jezelf helemaal gek maken.
Als ik er nu met iemand zou zien wordt ik gewoon leip.

Iedereen zegt ook tegen mij er zijn genoeg meisje en galekker los bla bla bla.
Misschien is dat ook wel het beste maar op dit moment voel ik gewoon nog veel teveel voor mij ex.

Hoop ook gewoon dat ze weer terug komt maar die kans is echt 0,1%.
Ze kunnen je maken en breken. Op dit moment ben ik aardig gebroken.
pi_65437280
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:12 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja dat laatste gaat ook tegen mijn karakter in.
Maar aan de andere kant heeft mijn ex nergens last van en gaat lekker los zeg maar.
Dat wetende ga je jezelf helemaal gek maken.
Als ik er nu met iemand zou zien wordt ik gewoon leip.

Iedereen zegt ook tegen mij er zijn genoeg meisje en galekker los bla bla bla.
Misschien is dat ook wel het beste maar op dit moment voel ik gewoon nog veel teveel voor mij ex.

Hoop ook gewoon dat ze weer terug komt maar die kans is echt 0,1%.
Ze kunnen je maken en breken. Op dit moment ben ik aardig gebroken.
tja die dag zal voor jou en mij komen en vaak zal het zijn om jou en mij te vergeten en te volharden in het feit dat ze de juiste beslissing hebben gemaakt.
op het moment dat een vrouw iets beslist dan is het keimoeilijk om ze van hun ongelijk te overtuigen.
al beweren ze dat de aarde plat is en jij komt met allerlei bewijzen dat het niet zo is zullen ze je gewoon gaan negeren

als ik mijn ex met iemand anders zou zien dan ga ik janken

en dat is nu dus de grote vraag.... ze wil contact met me blijven houden...maar of ik dat wil.
ik wil het wel maar wil niet dat moment mee maken dat ze zegt "ik heb een nieuwe vriend"

ik ben nu een paar dagen bezig met een email en probeer haar vol in der hart te raken

last change...
pi_65437316
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:33 schreef Chev het volgende:

Kom net een mailtje tegen van 'n half jaar geleden toen 't net een maand uit was (en ze al vanaf dag 1 met die ander was) en ik besloten had om het contact voor 3 maanden te verbreken.
[..]
quote:
Daarna nog 2 smsjes en een paar emailtjes ontvangen, en die werden met de week ijskouder, beschuldigender en verwijtend omdat ik contact had gebroken en ze daar geen controle over had.
Zie de inconsequentie en de hypocrisie...
pi_65445697
Mochten jullie geintresseerd zin waarom ik redelijk kalm ben.. dat komt omdat er voor mij al 7 maanden op zit.

Zou even een paar pagina's lezen, mijn eerste post van 7 juli 2008 vind je hier en dan zal je misschien wel wat dingen herkennen.

Zelf ook 3 1/2 maand lang héél diep getreurd totdat ik heb voor een groot deel kon afsluiten, en soms héél soms dan komt dat gevoel terug vooral wanneer ik heel moe ben of niet lekker in m'n vel zit.

Sterkte mensen het komt allemaal goed
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Zie de inconsequentie en de hypocrisie...
Die snap ik niet helemaal bedoel je eerst 3x een x met lieve woordjes en daarna de ommekeer ofzo?
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65445819
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:25 schreef Chev het volgende:
Mochten jullie geintresseerd zin waarom ik redelijk kalm ben.. dat komt omdat er voor mij al 7 maanden op zit.

Zou even een paar pagina's lezen, mijn eerste post van 7 juli 2008 vind je hier en dan zal je misschien wel wat dingen herkennen.

Zelf ook 3 1/2 maand lang héél diep getreurd totdat ik heb voor een groot deel kon afsluiten, en soms héél soms dan komt dat gevoel terug vooral wanneer ik heel moe ben of niet lekker in m'n vel zit.

Sterkte mensen het komt allemaal goed
[..]

Die snap ik niet helemaal bedoel je eerst 3x een x met lieve woordjes en daarna de ommekeer ofzo?
Jij bent inderdaad al een stuk verder.
Iedereen zegt tegen me van het komt wel goed.
Op dit moment wil je dat nog niet echt geloven denk ik...

Zat net in de trein lekker muziekje te luisteren maar dan komen die herinneringen weer.
pi_65445924
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:30 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

Jij bent inderdaad al een stuk verder.
Iedereen zegt tegen me van het komt wel goed.
Op dit moment wil je dat nog niet echt geloven denk ik...

Zat net in de trein lekker muziekje te luisteren maar dan komen die herinneringen weer.
Tja 't leven gaat door, momenteel staat ie zowat stil voor degene waarmee 't net is uitgemaakt, ik heb het ook mee gemaakt.

Muziek is een killer maar soms nodig, ik heb ook vaak in de trein zitten janken hoor best sneu dan ga je maar op een plek zitten waar niemand je ziet

Even een beetje onschuldige humor voor de nieuwe mensen

[ Bericht 20% gewijzigd door Chev op 27-01-2009 09:48:31 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65446449
Gelukkig man ik dacht dat ik de enige was die lekker triest zat te doen in de trein.
Muziek is inderdaad een killer maar soms ook ff lekker.
Het leven gaat inderdaad door en je ex heeft schijt aan je zij gaat lekker door.
Zelf moet ik ook op het punt komen dat zij mij niet meer boeit.
Dan kan ik ook lekker verder gaan zonder al die nare gevoelens van missen e.d.
pi_65447922
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[knip]
Het leven gaat inderdaad door en je ex heeft schijt aan je zij gaat lekker door.
[knip]
Ga er maar niet van uit.. je kan niet in d'r hoofd kijken waarschijnlijk heeft zij het ook niet makkelijk met de keuze, maar is ze er al langer mee bezig waardoor het makkelijker lijkt
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65448898
Ze is inderdaad een stap of een paar stappen verder.
En ja achteraf bleek dat ze al een half jaar twijfels had.
Ik voel me gewoon genaaid om hoe alles is gelopen.
Het voelt in ieder geval wel zo als of ze schijt aan me heeft.

Het liefst zou ik dat nu ook hebben!
pi_65449004
heb volgensmij morgen een tentamen maar het boeit me niks.
ga van het weekend stappen met vrienden in duitsland.
dan zal ik van buiten lachen maar van binnen huilen.
en misschien komt er een punt dat ik weer met een meisje in bed beland.
en dan zal ik denken aan een ander en wellicht hard gaan huilen.

ik heb echt geen doel meer in mijn leven :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')