Daar kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:45 schreef Chev het volgende:
Niet zo gek dat jullie onwijs mooie momenten hebben gehad samen, dat gebeurd als je verliefd bent/houd van elkaar dan gaat alles goed.
Je leert elkaar pas écht kennen als het wat moeilijker word samen heb ik gemerkt, als eraan moet werken om het goed te houden, want het gaat niet vanzelf.
Dan pas zie je wat je aan elkaar hebt, wat belangrijk is voor de ander, hoeveel die persoon voor je over heeft.
Gek.. de eerste 5 weken hadden we nog contact, ik was er 2 dagen lang helemaal kapot bij elk mailtje of smsje dat ze toen stuurde.quote:[knip]
Ik spreek je [datum] weer om 22:00 geloof ik he?
Staat genoteerd in me agenda!
Jij ook een fijne vakantie, en hou je goed!
Succes met je huis, je mag er al snel in! Fijn hoor!
xxx (ex)
ik ben nog student.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Kerel wij voelen op dit moment exact hetzelfde, echt verrot.
Gaat het nog wel een beetje met je werk en zo?
Heb jij ook zo last van al di paupr muziek op de radio?
95% van alle liedjes gaan over de liefde en dat soort bende.
Hoop dat ik zo rustig kan slapen zonder mezelf gek te maken.
ik heb ergens deze week een tentamen... een vak dat ik normaliter wel goed kan.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:46 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja jonge ik herken best veel aan je verhaal.
Ben zelf ook nog student en loop nu stage.
Elke dag moet ik om 6 uur op, dus slapen is wel erg belangrijk.
Maar ja door dat gemis, woede, huilen en weet ik wat allemaal is dat moeilijk.
En ja met het drankgebruik gaat het ook niet echt de goede kant op zeg maar.
Ga je nog wel naar school enzo?
het is denk ik ook deels vluchtgedrag van mensen door zich compleet anders voor te doen dan ze zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:57 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Het is wel goed dat je weer normaal eet en gaat sporten.
Ik zit nog in die andere periode.
Zoals vandaag had ik eigenlijk moeten sporten maar t lukte gewoon niet.
Dit kwam mede door het gevoel en dat ik gewoon te weinig vreet.
Ja dat janken heb ik ook nog steeds, lekker triest.
Hoop dat dit gevoel snel over zal zijn en dat ik lekker door kan gaan.
Dat het gevoel voor mijn ex verdwijnd en ik schijt aan haar kan hebben zoals zij dat eigenlijk nu aan mij heeft.
tja die dag zal voor jou en mij komen en vaak zal het zijn om jou en mij te vergeten en te volharden in het feit dat ze de juiste beslissing hebben gemaakt.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:12 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja dat laatste gaat ook tegen mijn karakter in.
Maar aan de andere kant heeft mijn ex nergens last van en gaat lekker los zeg maar.
Dat wetende ga je jezelf helemaal gek maken.
Als ik er nu met iemand zou zien wordt ik gewoon leip.
Iedereen zegt ook tegen mij er zijn genoeg meisje en galekker los bla bla bla.
Misschien is dat ook wel het beste maar op dit moment voel ik gewoon nog veel teveel voor mij ex.
Hoop ook gewoon dat ze weer terug komt maar die kans is echt 0,1%.
Ze kunnen je maken en breken. Op dit moment ben ik aardig gebroken.
quote:Op maandag 26 januari 2009 15:33 schreef Chev het volgende:
Kom net een mailtje tegen van 'n half jaar geleden toen 't net een maand uit was (en ze al vanaf dag 1 met die ander was) en ik besloten had om het contact voor 3 maanden te verbreken.
[..]
Zie de inconsequentie en de hypocrisie...quote:Daarna nog 2 smsjes en een paar emailtjes ontvangen, en die werden met de week ijskouder, beschuldigender en verwijtend omdat ik contact had gebroken en ze daar geen controle over had.
Die snap ik niet helemaalquote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zie de inconsequentie en de hypocrisie...
Jij bent inderdaad al een stuk verder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:25 schreef Chev het volgende:
Mochten jullie geintresseerd zin waarom ik redelijk kalm ben.. dat komt omdat er voor mij al 7 maanden op zit.
Zou even een paar pagina's lezen, mijn eerste post van 7 juli 2008 vind je hier en dan zal je misschien wel wat dingen herkennen.
Zelf ook 3 1/2 maand lang héél diep getreurd totdat ik heb voor een groot deel kon afsluiten, en soms héél soms dan komt dat gevoel terug vooral wanneer ik heel moe ben of niet lekker in m'n vel zit.
Sterkte mensen het komt allemaal goed![]()
[..]
Die snap ik niet helemaalbedoel je eerst 3x een x met lieve woordjes en daarna de ommekeer ofzo?
Tja 't leven gaat door, momenteel staat ie zowat stil voor degene waarmee 't net is uitgemaakt, ik heb het ook mee gemaakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:30 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Jij bent inderdaad al een stuk verder.
Iedereen zegt tegen me van het komt wel goed.
Op dit moment wil je dat nog niet echt geloven denk ik...
Zat net in de trein lekker muziekje te luisteren maar dan komen die herinneringen weer.
Ga er maar niet van uit.. je kan niet in d'r hoofd kijken waarschijnlijk heeft zij het ook niet makkelijk met de keuze, maar is ze er al langer mee bezig waardoor het makkelijker lijktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[knip]
Het leven gaat inderdaad door en je ex heeft schijt aan je zij gaat lekker door.
[knip]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |