Goh ik wou het kort houden, maar type toch weer aardig wat

Is niet eens écht meer nodig om alle dingen te typen maar vind het wel prettig om op papier te zetten en anderen er misschien wel mee te helpen..
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:08 schreef dompertje het volgende:Tja,helaas heb jij dat ondervonden ,maar misschien geeft dit ook aan dat je ex erg oppervlakkig in het leven staat?Of is dat een verkeerde aanname.....
Nee is geen verkeerde aanname dompertje.
Wat ik zag tijdens de relatie heeft me ook wel aan het denken gezet.
't ligt hem volgens mij ook niet helemaal aan haar, ik weet hoe ze kon zijn en zodra ze van haar ouders weg was alleen met mij zonder zorgen (dus nog voordat ik een huis kocht) dan kon ze ontspannen, relaxen geen plichten, geen regels, geen verwachtingen, en kon ze een heel zelfstandige zijn, dat zag ik, dat merkte ik.
Maar zodra ze weer thuis was was ze zó verschrikkelijk gespannen altijd, aanhankelijk en afhankelijk van haar ouders (en die aan haar) dat die haar continu proberen te sturen, controlleren en beschermen voor fouten in het leven, maar niet realistisch nadenken over wat goed is voor hun dochter en haar in feite klein en terug te houden, want van fouten maken in je leven is het enige waar je écht wat van leerd.
En op een gegeven moment kreeg ik door dat ze mij ook net zo aan het sturen was, dat vond ik natuurlijk niet altijd erg, maar soms, als ik er wat over zei , of gewon weg nee zei dan accepteerde ze dat vaak niet, of dat duurde heel lang, en op het laatst werd ik er dood ongelukkig van toen ik me voelde alsof ik wel moest doen wat ze zei anders ging ze bij me weg.. écht niet gezond voor m'n geest of portomonee
De mentaliteit waarmee ze verders door het levengaat ging en de keuzes die ze maakte en daarbij is haar eigen weg geweest die erg zwart wit is (iets/iemand is goed of slecht voor haar geen tussenweg), zonder na écht na te denken of rekening te houden met anderen een weg inslaat/kiest en de rest moet maar volgen, waardoor kon ze geen vriendschap volhouden die ze (helaas vond ik altijd) bij handjes vol liet vallen als een baksteen hun de schult gevende hiervan.. empathie heet dat geloof ik, ik kon haar lezen en schrijven tot op een gegeven moment, andersom was dat zeker niet 't geval, op het laatst kon ik dat niet meer, ofwel té veel tekenen dat het al mis ging
Oppervlakkig staat voor 'niet diepgaand of niet grondig', ik denk dat dat wel geweest is, maar dat het op een gegeven moment weg was, op, en opgebrand, hoe dit kan is onduidelijk ik denk doordat ze onzeker was of ze met mij wou samenwonen, het haar benouwde en soms vraag ik me af of ze nu voor het gemak een relatie heeft (voor de verkeerde redenen) ofdat ze werkelijk
Liefde maakt écht blind shit he

hehe
Ik hoop voor haar dat ze 't geluk krijgt in haar leven die ze verdiend en zelfstandig kan worden, want dat heeft ze nodig, en nee niet om haar dan terug te krjigen.. van mijn kant heb ik 't nu wel gezien hoe ze is

maar misschien ooit 'n normaal contact wanneer ze is bijgedraait.
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:08 schreef dompertje het volgende:Ken ik en zwaar vervelend,loop vaak met verkrampte nekspieren en daardoor koppijn ,soort cirkeltje ,ontspanningsoefeningen en een schop onder mijn hol helpen ,en sporten ,zou niet zonder kunnen ,voel me daarna superwoman.
Ach soms komt het even op, was James Blund aan het luisteren die ik van m'n werk had meegenomen op m'n mp3 speler het het liedje: Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one, you have been the one for me.
Tja en kon 't liedje toen gewoonweg ff niet af zetten, weer een stapje dichtberbij het loslaten.
Moest ik ook maar gaan doen hè, sporten

zit nu elke avond maar te gamen op de xbow of pc, of gewoon tv/film te kijken, wel (erg) leuk hoor maar beetje beweging en conditie zou beter zijn
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:08 schreef dompertje het volgende:Kan ook niet Chev,maar goed van je dat je dan in de spiegel kijkt .Je hebt alles gegeven wat je op dat moment had,dus geen verwijten
Ik heb alles gegeven en gedaan of geprobeerd,

alleen soms heb ik nog 't idee dat ik té weinig heb gedaan, mezelf heb tegen gehouden in alles wat mijn ex aan me vroeg, en dat doe ik nog steeds door bepaalde ideeën in de ijskast te zetten zo van 'dat komt nog wel'

toch heb ik al veel bereikt vind ik zelf

maar wil nog meer, alleen de motivatie is er niet om te starten.
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:08 schreef dompertje het volgende:Casanova ,ja joh,prima toch ,voordelen van single zijn, flirten zonder schuldgevoel,heerlijk zo af en toe voor je ego en eerst happy zijn met jezelf,gaat de rest vanzelf als je eraan toe bent
Ik had nooit niet de behoefte om te flirten tijdens m'n relatie en kijk nu elke dag uit naar 3 aantrekkelijke dames die ik onderweg naar m'n werk soms tegen kom, lekker mee praten beetje aankijken enzo

denk ook totaal niet aan m'n ex als ik met 'n andere vrouw praat

(gelukkig) zie wel of er iets gebeurd

zo niet dan niet, ik sta open voor allemaal nieuwe dingen in het leven die ik nog nooit eerder gedaan heb
Dag ex hallo wereld
Ps: Dompertje gaat ook goed met jou zo te horen nu

niks meer gehoord van je ex (hoop ik voor je?) en al een paar lekkere mannen (hapjes) op 't oog?

haha lekker plezier maken hoor!