abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65172423
Chev

Ook mijn ex dacht dat ik vaak aan het flirten was,stond bv weleens met een jongen te praten ,zonder ook maar enige bijbedoelingen .Gewoon erg oppervlakkig .Dit maakte hem erg jaloers en onzeker,het liefst had hij alle controle over mijn contacten ,ook zakelijk .Nu denk ik dat ex zelf niet bepaald zuiver tot het bot is geweest.
Was vaak erg achterdochtig over waar ik was en wat ik deed .Eigenlijk erg onzeker ,terwijl ik daar op geen enkele manier aanleiding toe heb gegeven .
pi_65176597
(zondag)
Je partner controlleren in alles, insluiten en 100% aandacht opeissen (en dat geven), en 't dan toch zó lang volhouden met elkaar, de dingen kunnen raar lopen hè

Klinkt alsof onze exen eigenlijk niet klaar waren voor vastigheid en gebondenheid.. terwijl jij en ik dat misschien al wel wisten en wouden.

Laat ze maar ff oefenen.. ofwel op hun bek gaan

Edit(maandag):
Ik had vanmorgen de hele tijd een liedje in mijn hoofd...
Herhaal het vaak genoeg in je hoofd en denk aan alle goede dingen die je hebt.
Succes vandaag allemaal

[ Bericht 23% gewijzigd door Chev op 19-01-2009 10:09:24 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65199348
hahaha grappig!!

Ernstig ja,dat een relatie dan nog zolang duurt inderdaad.Onze partners waren er denk ik niet aan toe maar niet ans/mvrouwsgenoeg om dit te erkennen ..

Ex is erg aan het oefenen ,maar het is uit met zijn nieuwe aanwinst.Dus op naar de volgende oefening hahah.Zag laatst weer foto's van hem ,hij ziet er slecht uit .Het doet mij weinig meer ,raar gevoel ,maar wel fijn dat ik er bepaald niet onder de indruk van ben,zijn keuzes ,die duidelijk geen positieve invloed op hem hebben .
Dus ja,hij gaat behoorlijk op zijn bek
pi_65199363
fijne dag allemaal en ook suc6!!
pi_65201359
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef dompertje het volgende:
hahaha grappig!!
[knip]
Ex is erg aan het oefenen ,maar het is uit met zijn nieuwe aanwinst.Dus op naar de volgende oefening hahah.Zag laatst weer foto's van hem ,hij ziet er slecht uit .Het doet mij weinig meer ,raar gevoel ,maar wel fijn dat ik er bepaald niet onder de indruk van ben,zijn keuzes ,die duidelijk geen positieve invloed op hem hebben .
Dus ja,hij gaat behoorlijk op zijn bek
Gefeliciteerd?
't is nu toch zo'n 9-10 maanden geleden dat je het uitgemaakt heb (dacht ik gelezen te hebben )
Hoe lang heeft hij het zijn nieuwe vlam volgehouden eigenlijk?

Laatste keer dat ik naar 'n hyves foto keek van m'n ex, die nu ff ruim een half jaar samen zijn, was ik ook niet zo onder de indruk eerlijk gezegt, zal allemaal wel als ze er gelukkig van word heeft ze mischien wat geleerd zo niet dan gaat ze ook wel op d'r bek

Zat gisteren te denken dat ik wel weer 'n relatie zou willen beginnen met iemand, maar heb geen haast en dat is goed vermaak me steeds beter met m'n leventje.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65202900
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Chev het volgende:

[..]

Gefeliciteerd?
't is nu toch zo'n 9-10 maanden geleden dat je het uitgemaakt heb (dacht ik gelezen te hebben )
Hoe lang heeft hij het zijn nieuwe vlam volgehouden eigenlijk?

Laatste keer dat ik naar 'n hyves foto keek van m'n ex, die nu ff ruim een half jaar samen zijn, was ik ook niet zo onder de indruk eerlijk gezegt, zal allemaal wel als ze er gelukkig van word heeft ze mischien wat geleerd zo niet dan gaat ze ook wel op d'r bek

Zat gisteren te denken dat ik wel weer 'n relatie zou willen beginnen met iemand, maar heb geen haast en dat is goed vermaak me steeds beter met m'n leventje.
Haha dank je,maar eerlijk gezegd laat het mij totaal koud Het vlammetje heeft hij ongeveer ruim een maand brandend weten te houden Denk dat als het je weinig meer doet als je foto's ziet je er wel overheen bent,toch ben ik wel benieuwd hoe het voelt hem te zien,denk ook dat het weinig met mij zal doen,maar zeker weten....?

Hier ook geen haast eigenlijk,heb het wel prima zo,al mis ik wel de fijne dingen van een relatie,maar het voelt nog even goed zo .Wel vragen vaak collega's enz waarom ik nog vrijgezel ben ,of ik soms lesbisch ben geworden hahah Ook denken ze daardoor dat ik niet over ex heen ben,alsof een nieuwe relatie betekend dat je erover heen bent.Als ik naar mijn ex kijk,weet ik dat dit niet zo is ,anders had ik niet via vrienden gehoord dat hij toch nog behoorlijk veel gevoelens voor mij heeft en daarom zo lullig heeft gedaan.
Dus ga ik rustig ,lekker zo door
pi_65205143
Poe, dit is een topic wat ik nog niet had gezien..

Heb op dit moment niet zoveel moeite met het loslaten van mijn ex, het is al eens eerder gebeurd dat het ( met dezelfde persoon ) uit ging.
Heb wel moeite met het feit dat ze me niet echt een kans heeft gegeven om het te veranderen wat niet goed zat. Hetgene wat niet goed zat kwam ook uit onze vorige relatie. Mevrouw is toen vreemdgegaan, na 1 jaar kwam ik haar weer tegen en hebben we er goed over gepraat en goed over na gedacht.

Maar uiteindelijk is het moeilijk om dat er niet bij te trekken als je een nieuwe relatie hebt, veel moeite om haar te geloven etc.

Nu is het sinds Oktober uit het heeft toch 1 jaar geduurd, heb het gevoel dat ik niet snel iemand anders zal tegen komen waar ik hetzelfde mee had als met haar.
Het is nu meer het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta wat mij pijn doet, toen we nog een relatie hadden was dit heel anders.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:11:23 #58
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65207393
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:13 schreef Edwinuss het volgende:

Het is nu meer het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta wat mij pijn doet, toen we nog een relatie hadden was dit heel anders.
Dat ken ik. De mogelijkheden die je met z´n 2en zag zijn toch wat beperkter in je eentje. Maar volgens mij als je er over een tijdje weer zo vrolijk en "happy single" ( ) voor staat als Chev en Dompertje hierboven dan kom je de liefde vanzelf wel weer tegen.
pi_65224878
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef dompertje het volgende:
Denk dat als het je weinig meer doet als je foto's ziet je er wel overheen bent,toch ben ik wel benieuwd hoe het voelt hem te zien,denk ook dat het weinig met mij zal doen,maar zeker weten....?
Ben ik ook wel benieuwd naar eerlijk gezegt hoe dat voelt...

Ik ga ook niet meer uit met de oude groep/bekenden, heb ook totaal geen zin haar tegen te komen, haar te zien of haar te spreken, bang voor herinneringen of opnieuw verwijten misschien? Ik weet t niet denk dat ik 't toch compleet achter me wil laten en nooit meer terrug wil kijken, al weet ik dat dat niet mogelijk is.

En eerlijk gezegt gaat dat prima zó af en toe 's uitgaan is leuk met échte vrienden of met mijn broer vind ik best leuk en gezellig, als ik maar weet dat ik ze niet tegen kom.

Eigenlijk zou ik helmaal niet meer erover moeten nadenken, zonder pardon een kroeg met kennissen instappen en 't geen ruk uit kunnen maken of ze er nu toevallig wel of niet is, en vaak voel ik me ook zo, heb ik zelfs een paar keer gedaan, maar toch kijk ik om je heen, vooral bij plekken waar wij samen toen geweest zijn of ik haar niet zie, uit zelfbescherming zodat ik mezelf kan wapenen met een stalen gezicht mocht dat nodig zijn.

Soms dan denk je er over na, zo van.. wat als ie nou opeens met een andere jongen/meid (uit een vrouw's perspectief) voor je staat te zoenen, je recht aankijkt en opnieuw al die pijnlijke dingen tegen je zegt... onwetend en zonder schult gevoel.

Alleen 't idee al houd me tegen om mensen in de oude groep te contacten (die geen echte vrienden waren)

Als je een maar met hart en ziel van iemand gehouden heb lijkt met me lastig om die persoon nog onder ogen te komen als die kijkhard je hart breekt in de volle overtuiging dat jij de schuldige ben dat het allemaal niet goed is gegaan

Ik snap 't ook nog niet helemaal soms denk ik wel 's terug aan alle dingen die ze zei tegen mij, zelfs na 3-4 maanden (reactie per email op mijn brief) is het gewoon iemand zó veel, en zo hard mogelijk en van zich aftrappen, kleineren, beschuldigen en afbreken zodat ze zichzelf 'veilig' voelt

Hoe erg moet je zijn als je 't zelf uitmaakt omdat ánderen tegen je zeggen dat je partner niet goed (genoeg) voor je is, dat hij meer moet zijn dan hij is omdat je het anders net red samen

Ben blij dat ik van haar af ben nu echt waar maar dat komt ook door wat er gebeurd is, vreemd dat je als mens toch soms denkt wat er had kunnen zijn.

En ik geloof er heilig in dat als je maar jezelf bent dat er dan vanzelf, als je dat zelf wilt, iemand in je leven komt die goed voor je zal zijn, als jij dat ook voor die persoon zelf bent.

Komop allemaal, de eerste maanden zijn tergend langzaam, regel wat je moet regelen, wees niet hebberig en gun elkaar het respect die je ook had toen jullie samen nog gelukkig waren, dan komt het wel goed met je.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65225617
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:11 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Dat ken ik. De mogelijkheden die je met z´n 2en zag zijn toch wat beperkter in je eentje. Maar volgens mij als je er over een tijdje weer zo vrolijk en "happy single" ( ) voor staat als Chev en Dompertje hierboven dan kom je de liefde vanzelf wel weer tegen.
Ik hoop het, want het is wel een saaie bedoeling op dit moment. Niet alleen daar is het fout gegaan maar in mijn vriendengroep is ontzettende ruzie.
Ik ben zelf iemand die nooit gedoe heeft, met wie dan ook. Maar nu moet ik van iedereen verhalen aanhoren. Dus mijn sociale gebeuren ligt op dit moment helemaal stil.
Wel jammer, maar ook wel weer lekker.
  maandag 19 januari 2009 @ 23:55:25 #61
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65230812
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dus mijn sociale gebeuren ligt op dit moment helemaal stil.
zo´n periode heeft iedereen wel eens. Besteed hem nuttig aan werk of school en ga er over een tijdje actief op uit om een nieuw sociaal gebeuren te creëren.

Update over mijn klootviool ex:

ik heb eindelijk de mail mogen ontvangen waarin hij uit zou leggen waarom hij mij zo lullig behandeld heeft. Nou, het was niet helemaal de liefdesverklaring en de grote knieval waar ik (tegen beter weten in) op hoopte.
Het komt erop neer dat hij een lijstje neerllegde met wat hij verwacht van een partner en van het leven en eindigde met de vraag of ik dacht daar aan te kunnen voldoen...

Heb een lange mail terug gestuurd waarin ik o.a. uitleg dat dit niet de vraag is die hij moet stellen maar dat hij zich af moet vragen waarom hij zo onzeker is dat hij denkt de oplossing voor zijn leven in een vrouw te moeten zoeken. En al kon ik die vrouw zijn dan bedank ik beleefd. Met iemand zonder vertrouwen kan ik niets. En ik heb hem nogmaals een fijn leven toegewenst.

*trots op mezelf* Het is voorbij
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:09:17 #62
242083 luvley
Im just grazzy fuN!
pi_65231241
jezus, dit is een moment dat je vrienden nodig heb... Ga met een goeie vriend naar een leuk barretje en gooi een flink aantal tequilia's naar achtere... als man huur je dan een bloed mooie dame in en ben je dr zo vergeten... En als meisje ga je gewoon 1x echt goed shoppen rest van de maand kan je toch niet meer aan die gene denken omdat je dan tot over je oren in de rekeningen zit.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:15:29 #63
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65231409
Kreeg net een hele hatelijke mail terug. Bevestigd alleen maar dat ik de juiste beslissing heb genomen. Maar it hurts like hell
pi_65232606
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef luvley het volgende:
jezus, dit is een moment dat je vrienden nodig heb... Ga met een goeie vriend naar een leuk barretje en gooi een flink aantal tequilia's naar achtere... als man huur je dan een bloed mooie dame in en ben je dr zo vergeten... En als meisje ga je gewoon 1x echt goed shoppen rest van de maand kan je toch niet meer aan die gene denken omdat je dan tot over je oren in de rekeningen zit.
ik zie mezelf dat nog niet echt doen

Maar hoewel het wel verleidelijk is
pi_65236207
quote:
Ach die van mij ging enorm zuipen, veel meer roken, shoppen en 2x op vakantie toen het uit was (samen met haar nieuw vriendje)

En ik heb me 1 1/2 maand in m'n nieuwe woning opgesloten, paar ker klem gezopen (toen ik m'n ex weer zag in de kroeg), huis verbouwen en daarna nog 2 maanden niks anders gedaan dan werken, gamen, fokken en de dingen voor mezelf op een rijtje aan het zetten.. vaak alleen zitten in m'n huis toen die af was.. gelukkig wel geregeld bezoek van familie en vrienden die 'ff kwamen kijken )

Ieder z'n eigen manier denk ik shit blijft het wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Chev op 20-01-2009 10:54:28 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65237061
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik hoop het, want het is wel een saaie bedoeling op dit moment. Niet alleen daar is het fout gegaan maar in mijn vriendengroep is ontzettende ruzie.
Ik ben zelf iemand die nooit gedoe heeft, met wie dan ook. Maar nu moet ik van iedereen verhalen aanhoren. Dus mijn sociale gebeuren ligt op dit moment helemaal stil.
Veranderingen brengt altijd conflicten met zich mee helaas, dit komt doordat mensen daar niet goed op weten te reageren en zich er tegen gaan verzetten .

Je wil eigenlijk niks weten, maar als je dan toch met mensen omgaat die (eventueel noodgewongen) nog wel met je ex omgaan wil je er zo af en toe wel wat van weten.. exact de redenen dat ik niet meer zo veel met die mensen omgaan (die nu ook ruzie met haar hebben of haar gewoonweg niet mogen).

Laat hun maar de zooi uitzoeken ik hoef het niet meer, heb ik al té lang geprobeerd

Een ding is zeker, door een slechte ervaring in het leven word je een sterker en minder kwetsbaar persoon, en neem je de ervaring mee voor de rest van je leven.

Reken er maar op dat je na een bepaalde tijd weer plezier krijgt in je leven dat je weer kan lachen, kan dansen en kan genieten van de normale/kleine dingen in het leven.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65237778
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

zo´n periode heeft iedereen wel eens. Besteed hem nuttig aan werk of school en ga er over een tijdje actief op uit om een nieuw sociaal gebeuren te creëren.Heel veel afleiding zoeken en nieuwe contacten!!

Update over mijn klootviool ex:

ik heb eindelijk de mail mogen ontvangen waarin hij uit zou leggen waarom hij mij zo lullig behandeld heeft. Nou, het was niet helemaal de liefdesverklaring en de grote knieval waar ik (tegen beter weten in) op hoopte. Pfft k.t is dat ,hoop dat je het naast je neer kan leggen,heb daar zelf heel lang overgedaan,antwoorden nooit gekregen ,dat na een relatie van ruim 5 jaar
Het komt erop neer dat hij een lijstje neerllegde met wat hij verwacht van een partner en van het leven en eindigde met de vraag of ik dacht daar aan te kunnen voldoen... Leuk,en hoe ziet /zag klootviool zijn aandeel hierin ?

Heb een lange mail terug gestuurd waarin ik o.a. uitleg dat dit niet de vraag is die hij moet stellen maar dat hij zich af moet vragen waarom hij zo onzeker is dat hij denkt de oplossing voor zijn leven in een vrouw te moeten zoeken. En al kon ik die vrouw zijn dan bedank ik beleefd. Met iemand zonder vertrouwen kan ik niets. En ik heb hem nogmaals een fijn leven toegewenst. Respect Vadaag ,herkenning,eerst gelukkig zijn metjezelf ,daar ontbreekt het bij hen aan ,dus knap zwak,die slachtofferrol

*trots op mezelf* Het is voorbij _O_ Is veel moed voor nodig om een relatie te verbreken,gelukkig was je niet zo blontt als ik,en nam je eerder dit goeie besluit
pi_65237879
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:15 schreef Vandaag... het volgende:
Kreeg net een hele hatelijke mail terug. Bevestigd alleen maar dat ik de juiste beslissing heb genomen. Maar it hurts like hell
Die bevestiging zul je nog meer krijgen,het is nu ruim een half jaar uit met mijn ex,geen moment heeft hij mij laten twijfelen,zie alleen maar dat ik een goeie beslissing heb genomen,laat hem eerst maar eens volwassen worden en verantwoording in zijn leven nemen
pi_65238093
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:39 schreef Chev het volgende:

[..]

Veranderingen brengt altijd conflicten met zich mee helaas, dit komt doordat mensen daar niet goed op weten te reageren en zich er tegen gaan verzetten .Ja,balen,maar waar,komt uiteindelijk wel weer goed,en het moment om je sociale contacten uit te breiden

Je wil eigenlijk niks weten, maar als je dan toch met mensen omgaat die (eventueel noodgewongen) nog wel met je ex omgaan wil je er zo af en toe wel wat van weten.. exact de redenen dat ik niet meer zo veel met die mensen omgaan (die nu ook ruzie met haar hebben of haar gewoonweg niet mogen).Logisch,blijft moeilijk,ook msn en hyves,houden je op de hoogte.Maar daar kan je wel wat aan doen,gewoon blokkeren of verwijderen .Liever hoor ik niks over mijn ex,alleen dingen die mijn bevestiging steunen,ondaks dat dit zo is voelt het niet prettig,maar kan er ook vreselijk om lachen als ik zie met wat voor ladies hij scharrelt.erg he

Laat hun maar de zooi uitzoeken ik hoef het niet meer, heb ik al té lang geprobeerd Zeker Chev

Een ding is zeker, door een slechte ervaring in het leven word je een sterker en minder kwetsbaar persoon, en neem je de ervaring mee voor de rest van je leven Je leert hier zoveel van ,ook veel over jezelf,bv grenzen bewaken !!

Reken er maar op dat je na een bepaalde tijd weer plezier krijgt in je leven dat je weer kan lachen, kan dansen en kan genieten van de normale/kleine dingen in het leven.Ja das zeker,al blijft het soms wel het gemis van de fijne dingen in een relatie
pi_65238278
quote:
Een bloedmooie vouw/man helpt echt niet hoor,dit verdriet kun je niet ontlopen Afleiding is zeker erg fijn,maar je ligt toch weer alleen in je bed.Mijn ex helemaal los nadat ik de relatie verbrak,heel snel vriendinnetjes ,veel drug en drankgebruik,gaf iedereen de indruk dat de breuk zijn keuze was door zijn gedrag .Via vrienden hoor ik dat hij er nog steeds heel veel moeite mee heeft
pi_65238546
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:16 schreef dompertje het volgende:
Ja das zeker,al blijft het soms wel het gemis van de fijne dingen in een relatie
Mee eens ja, ik merk het vooral 's avonds wel eens als ik alleen op de bank films zit te kijken of alleen in bed lig en je niemand heb om lekker tegen te praten, haar gedachten met me deeld, en lekker tegen me aanhangt en een gevoel geeft waar je zo blij van word (jaja ik zit weer weg te dromen maar niet over m'n ex haha )
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65238594
Wel veel positieve reacties in dit topic, heb er wel wat aan

Thnx
pi_65238677
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:32 schreef Chev het volgende:

[..]

Mee eens ja, ik merk het vooral 's avonds wel eens als ik alleen op de bank films zit te kijken of alleen in bed lig en je niemand heb om lekker tegen te praten, haar gedachten met me deeld, en lekker tegen me aanhangt en een gevoel geeft waar je zo blij van word (jaja ik zit weer weg te dromen maar niet over m'n ex haha )
Hahahahja ik ook,of van die simpele dingen,jeuk op mijn rug en niet kunnen krabbelen rits dit doen op mijn rug ,heel gevecht nu .Maar de dingen die jij noemt zijn het moeilijkst ,dat bed is leeg en nu in de winter erg koud.En ik mis de lol die er ook was ,aan een woord weten wat die ander bedoeld...genoeg gedroomd ,hup aan het werk
pi_65238706
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:34 schreef Edwinuss het volgende:
Wel veel positieve reacties in dit topic, heb er wel wat aan

Thnx
Mooi zo dat je er wat aan hebt !!!!
pi_65238779
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef dompertje het volgende:

[..]

Mooi zo dat je er wat aan hebt !!!!
Geeft mij een beetje het gevoel dat ik niet de enige ben. Dat helpt zeker

Nu wachten tot er iemand komt die interesse heeft
pi_65239456
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:37 schreef dompertje het volgende:
[knip]...genoeg gedroomd ,hup aan het werk
Slavendrijver (ik lag net zo lekker te slapen)

[ Bericht 9% gewijzigd door Chev op 20-01-2009 12:18:09 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65240012
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:41 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Geeft mij een beetje het gevoel dat ik niet de enige ben. Dat helpt zeker

Nu wachten tot er iemand komt die interesse heeft
Wil niet lullig doen Edwinuss maar hopelijk lijk je weinig op je profielfoto ! kan je nog al lang wachten dus .... Ben je al aan iets nieuws toe dan ?
pi_65240063
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:01 schreef Chev het volgende:

[..]

Slavendrijver (ik lag net zo lekker te slapen)
Ach een ram he... maar tis hier erg rustig ,verveel me dood ,nog tot 5 uur te gaan ,tijd voor een peuk en happie
pi_65240110
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:18 schreef dompertje het volgende:

[..]

Wil niet lullig doen Edwinuss maar hopelijk lijk je weinig op je profielfoto ! kan je nog al lang wachten dus .... Ben je al aan iets nieuws toe dan ?
Dat ben ik niet op de profielfoto Ik zie er gelukkig wel wat anders uit !

Ben zeker toe aan iets nieuws. Iets verfrissendst
pi_65243893
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:21 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Neem aan dat je geen sex met een ijsbeer bedoeld Maar ken het gevoel ,heel dubbel,wil wel,maar ben ook als de dood nog ,dus nog even rust hier en happy single blijven .
pi_65245262
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:19 schreef dompertje het volgende:
Ach een ram he... maar tis hier erg rustig ,verveel me dood ,nog tot 5 uur te gaan ,tijd voor een peuk en happie

<<RAM

Roken is slecht voor je maarja m'n pa rook ook, zo ieder z'n eigen verslaving hè
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:19 schreef dompertje het volgende:
Neem aan dat je geen sex met een ijsbeer bedoeld Maar ken het gevoel ,heel dubbel,wil wel,maar ben ook als de dood nog ,dus nog even rust hier en happy single blijven .
Da's wel erg koud
En rustig aan is goed, lekker jezelf blijven en niet té veel denken aan het verleden, shoulders recht en een heldere blik doet wonderen

[ Bericht 13% gewijzigd door Chev op 20-01-2009 14:52:20 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:31:54 #82
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65247119
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:21 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Heb je geen oude hobby ofzo die je weer op kan pakken? Misschien ontmoet je weer mensen daardoor en je bent in ieder geval lekker bezig met iets wat je blij maakt.

Update over mij: Na de mailwisseling van gisternacht voel ik me een stuk helderder. Jullie kennen vast wel dat gevoel alsof je helemaal in een klein wereldje vast zit waarin je maar wacht op die ene email of sms en waarin je emoties van links naar rechts geslingerd worden.

Daar ben ik dus eindelijk uit De zon schijnt en ik ga me maar weer eens met mijn volle bewustzijn bezighouden met werk en studie. Dat is lang geleden.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:34:22 #83
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65247224
http://hansteeuwen.tv/html/post/168.html

Oh de herkenbaarheid.. wat een schapen zijn we toch allemaal
pi_65247671
whahah,maar geen slachtvee
pi_65247983
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:34 schreef Vandaag... het volgende:
http://hansteeuwen.tv/html/post/168.html

Oh de herkenbaarheid.. wat een schapen zijn we toch allemaal
quote:
"Liefde" Hans Teeuwen
(show: industry of love)

Verleid me, verstik me
pak m'n vrijheid af
bemin me, beperk me
ga je gang, ik ben laf
Je wilt samensmelten
- een onnozel idee -
maar ik ben romantisch
ik ga d’r in mee...
Kneed me en knecht me
wees lief en gemeen
gun me de plek
van het blok aan je been
Als jij mijn vrouw bent
ben ik je man
dan vechten we samen
voor dat wat niet kan
We doen nóg meer water bij onze wijn
totdat er alléén nog maar water zal zijn
helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed
zo leven we samen de dood tegemoet
Weg met de eenzaamheid, leve de sleur
jaloezie, irritatie, gesprekken, gezeur
de liefde geeft hoop, de liefde heeft zin
de liefde is een valstrik, maar ik trap er zo graag in
Steeds dezelfde fouten
steeds dezelfde pijn
bijna net zo gruwelijk
als helemaal alleen te zijn
Misschien is het deze keer anders
misschien is het deze keer waar
is alle wijsheid van de wereld maar een fout
ik wil het graag geloven, want ik houd zoveel van haar
Het spel is weer begonnen
ik zit er midden in
verslaafd als een verslaafde
verzetten heeft geen zin
Ik kan alleen verliezen
mijn hart en mijn verstand
de liefde laat pas los
als ze is opgebrand
Dan ben je weer jezelf
alleen en onbemind
maar volwassen en verstandig
totdat het weer begint

Als we 't dan toch over vee hebben...

Dat is een waarheid als een koe
Hans Teeuwen, petje af
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 21 januari 2009 @ 11:26:11 #86
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65276457
Nou, mijn ex zit alweer op relatieplanet..

Let it go... let it go..
pi_65277895
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef Vandaag... het volgende:

Let it go... let it go..
Gewoon niet op kijken
pi_65281516
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef Vandaag... het volgende:

Let it go... let it go..
goed zo zegt zoveel over hem ,
pi_65287342
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:38 schreef dompertje het volgende:
goed zo zegt zoveel over hem ,
Eerlijk gezegt kan ik 't me wel voorstellen, niks slechts over Vandaag, maar het laatste wat je wil als het uit is, is alleen zijn, en doe je impulsieve dingen.

En toch is het alleen zijn zó belangrijk voor het werwerken.. alhoewel er ook het 'gezegde' bestaat:
Nothing is best then the next ofzo

Maar daar heb je al wat over gezegt dompertje, verdriet kun je niet ontlopen
(tenzij je misschien alles hebt een half jaar lang 't op kropt en je explodeerd het uit maakt, alles al verwerkt heb en de volgende dag door gaat met de je nieuwe crush )

Ben écht helemaal bekaf ondanks dat ik vroeg ben gaan slapen de afgelopen dagen, al 2 dagen koppjin, moe en had vanmiddag zomaar uit het niks een héél klein dipje en ga ik nadenken

Niet doen denk ik dan bij mezelf, ik weet precies wat ik beter had kunnen doen en wat niet, en weet ook dondersgoed dat ik op dat moment helemaal niks anders had kunnen doen, en ik voor zover mogelijk ik goed voor haar ben geweest tot op het einde, al ben ik door al die stres ook niet altijd vrolijk geweest

Daarin vandaag wel met 2 vrouwen geflirt dat maakt me dan wel weer blij en weet ook dat ik iemand anders gelukkig kan maken en iemand anders mij.

Dag ex hallo wereld
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65307218
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:12 schreef Chev het volgende:

[..]

Eerlijk gezegt kan ik 't me wel voorstellen, niks slechts over Vandaag, maar het laatste wat je wil als het uit is, is alleen zijn, en doe je impulsieve dingen.Waar,maar die kun je ook op een andere manier invullen,een scharrel/vriendin/nieuwe vriend vult die leegte echt niet,dat zie je bv bij mijn ex.Maar inderdaad,verstand voor vele vaak op nul

En toch is het alleen zijn zó belangrijk voor het werwerken.. alhoewel er ook het 'gezegde' bestaat:
Nothing is best then the next ofzoDaar gaan we lekker vanuit en zou eigenlijk ons motto moeten zijn

Maar daar heb je al wat over gezegt dompertje, verdriet kun je niet ontlopen [i]
(tenzij je misschien alles hebt een half jaar lang 't op kropt en je explodeerd het uit maakt, alles al verwerkt heb en de volgende dag door gaat met de je nieuwe crush )[/i]Tja,helaas heb jij dat ondervonden ,maar misschien geeft dit ook aan dat je ex erg oppervlakkig in het leven staat?Of is dat een verkeerde aanname.....

Ben écht helemaal bekaf ondanks dat ik vroeg ben gaan slapen de afgelopen dagen, al 2 dagen koppjin, moe en had vanmiddag zomaar uit het niks een héél klein dipje en ga ik nadenken Ken ik en zwaar vervelend,loop vaak met verkrampte nekspieren en daardoor koppijn ,soort cirkeltje ,ontspanningsoefeningen en een schop onder mijn hol helpen ,en sporten ,zou niet zonder kunnen ,voel me daarna superwoman .

Niet doen denk ik dan bij mezelf, ik weet precies wat ik beter had kunnen doen en wat niet, en weet ook dondersgoed dat ik op dat moment helemaal niks anders had kunnen doen, en ik voor zover mogelijk ik goed voor haar ben geweest tot op het einde, al ben ik door al die stres ook niet altijd vrolijk geweest Kan ook niet Chev,maar goed van je dat je dan in de spiegel kijkt .Je hebt alles gegeven wat je op dat moment had,dus geen verwijten

Daarin vandaag wel met 2 vrouwen geflirt dat maakt me dan wel weer blij en weet ook dat ik iemand anders gelukkig kan maken en iemand anders mij.Casanova ,ja joh,prima toch ,voordelen van single zijn, flirten zonder schuldgevoel,heerlijk zo af en toe voor je ego en eerst happy zijn met jezelf,gaat de rest vanzelf als je eraan toe bent

Dag ex hallo wereld zou hier ook een mooi motto moeten zijn !!
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:31:54 #91
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65315406
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:12 schreef Chev het volgende:

Dag ex hallo wereld

Als je dit soort dingen gaat zeggen komt het allemaal goed! On the way back to normality!
pi_65322915
Goh ik wou het kort houden, maar type toch weer aardig wat

Is niet eens écht meer nodig om alle dingen te typen maar vind het wel prettig om op papier te zetten en anderen er misschien wel mee te helpen..
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:08 schreef dompertje het volgende:
Tja,helaas heb jij dat ondervonden ,maar misschien geeft dit ook aan dat je ex erg oppervlakkig in het leven staat?Of is dat een verkeerde aanname.....
Nee is geen verkeerde aanname dompertje.

Wat ik zag tijdens de relatie heeft me ook wel aan het denken gezet.

't ligt hem volgens mij ook niet helemaal aan haar, ik weet hoe ze kon zijn en zodra ze van haar ouders weg was alleen met mij zonder zorgen (dus nog voordat ik een huis kocht) dan kon ze ontspannen, relaxen geen plichten, geen regels, geen verwachtingen, en kon ze een heel zelfstandige zijn, dat zag ik, dat merkte ik.

Maar zodra ze weer thuis was was ze zó verschrikkelijk gespannen altijd, aanhankelijk en afhankelijk van haar ouders (en die aan haar) dat die haar continu proberen te sturen, controlleren en beschermen voor fouten in het leven, maar niet realistisch nadenken over wat goed is voor hun dochter en haar in feite klein en terug te houden, want van fouten maken in je leven is het enige waar je écht wat van leerd.

En op een gegeven moment kreeg ik door dat ze mij ook net zo aan het sturen was, dat vond ik natuurlijk niet altijd erg, maar soms, als ik er wat over zei , of gewon weg nee zei dan accepteerde ze dat vaak niet, of dat duurde heel lang, en op het laatst werd ik er dood ongelukkig van toen ik me voelde alsof ik wel moest doen wat ze zei anders ging ze bij me weg.. écht niet gezond voor m'n geest of portomonee

De mentaliteit waarmee ze verders door het levengaat ging en de keuzes die ze maakte en daarbij is haar eigen weg geweest die erg zwart wit is (iets/iemand is goed of slecht voor haar geen tussenweg), zonder na écht na te denken of rekening te houden met anderen een weg inslaat/kiest en de rest moet maar volgen, waardoor kon ze geen vriendschap volhouden die ze (helaas vond ik altijd) bij handjes vol liet vallen als een baksteen hun de schult gevende hiervan.. empathie heet dat geloof ik, ik kon haar lezen en schrijven tot op een gegeven moment, andersom was dat zeker niet 't geval, op het laatst kon ik dat niet meer, ofwel té veel tekenen dat het al mis ging

Oppervlakkig staat voor 'niet diepgaand of niet grondig', ik denk dat dat wel geweest is, maar dat het op een gegeven moment weg was, op, en opgebrand, hoe dit kan is onduidelijk ik denk doordat ze onzeker was of ze met mij wou samenwonen, het haar benouwde en soms vraag ik me af of ze nu voor het gemak een relatie heeft (voor de verkeerde redenen) ofdat ze werkelijk

Liefde maakt écht blind shit he hehe

Ik hoop voor haar dat ze 't geluk krijgt in haar leven die ze verdiend en zelfstandig kan worden, want dat heeft ze nodig, en nee niet om haar dan terug te krjigen.. van mijn kant heb ik 't nu wel gezien hoe ze is maar misschien ooit 'n normaal contact wanneer ze is bijgedraait.
quote:
Ken ik en zwaar vervelend,loop vaak met verkrampte nekspieren en daardoor koppijn ,soort cirkeltje ,ontspanningsoefeningen en een schop onder mijn hol helpen ,en sporten ,zou niet zonder kunnen ,voel me daarna superwoman.
Ach soms komt het even op, was James Blund aan het luisteren die ik van m'n werk had meegenomen op m'n mp3 speler het het liedje: Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one, you have been the one for me.

Tja en kon 't liedje toen gewoonweg ff niet af zetten, weer een stapje dichtberbij het loslaten.

Moest ik ook maar gaan doen hè, sporten zit nu elke avond maar te gamen op de xbow of pc, of gewoon tv/film te kijken, wel (erg) leuk hoor maar beetje beweging en conditie zou beter zijn
quote:
Kan ook niet Chev,maar goed van je dat je dan in de spiegel kijkt .Je hebt alles gegeven wat je op dat moment had,dus geen verwijten
Ik heb alles gegeven en gedaan of geprobeerd, alleen soms heb ik nog 't idee dat ik té weinig heb gedaan, mezelf heb tegen gehouden in alles wat mijn ex aan me vroeg, en dat doe ik nog steeds door bepaalde ideeën in de ijskast te zetten zo van 'dat komt nog wel' toch heb ik al veel bereikt vind ik zelf maar wil nog meer, alleen de motivatie is er niet om te starten.
quote:
Casanova ,ja joh,prima toch ,voordelen van single zijn, flirten zonder schuldgevoel,heerlijk zo af en toe voor je ego en eerst happy zijn met jezelf,gaat de rest vanzelf als je eraan toe bent
Ik had nooit niet de behoefte om te flirten tijdens m'n relatie en kijk nu elke dag uit naar 3 aantrekkelijke dames die ik onderweg naar m'n werk soms tegen kom, lekker mee praten beetje aankijken enzo denk ook totaal niet aan m'n ex als ik met 'n andere vrouw praat (gelukkig) zie wel of er iets gebeurd zo niet dan niet, ik sta open voor allemaal nieuwe dingen in het leven die ik nog nooit eerder gedaan heb

Dag ex hallo wereld

Ps: Dompertje gaat ook goed met jou zo te horen nu niks meer gehoord van je ex (hoop ik voor je?) en al een paar lekkere mannen (hapjes) op 't oog? haha lekker plezier maken hoor!
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:15:37 #93
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_65330268
En, iemand al over zijn of haar ex heen?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_65333478
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:15 schreef JoeyT het volgende:
En, iemand al over zijn of haar ex heen?
Moaa

Het begint voor mij nu echt op te klaren. Er waren echt dagen dat ik er ontzettend mee zat. En op die dagen had ik het gevoel dat alles tegen me was.
Dit is nu redelijk weg. Heb gewoon lekker mijn school en werk. Daarbuiten heb ik eigenlijk helemaal geen tijd.

Ik was Woensdag jarig, en wou eigenlijk helemaal geen feestje houden. Aangezien ik het gevoel had dat er toch niet veel mensen kwamen.
Maar Woensdag werd er meteen gevraagd wanneer ik een feest ging houden door een aantal mensen op het werk, vandaag op school werd ik ook oneindig gevraagd.
Geeft me toch wel een goed gevoel.
Zit momenteel in een kleine sociale dip. Hopend hier snel uit te komen en snel nieuwe leuke mensen te leren kennen
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:15:19 #95
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65333941
Nieuweling-alert. Ben sinds juli weer alleen.
Ik heb even gescand wat hier allemaal staat. Toch 'fijn' om dezelfde dingen te lezen als die je zelf denkt, soms.

Ik dacht dat het wel goed ging met me, vond mijn bed niet zo koud meer, had wel een goed gevoel bij alleen zijn met mijn kinderen. Maar vandaag opeens een dip.
Was gewoon aan het smsen met iemand en die zei iets (niks bijzonders, gewoon dat april wel ver weg is(ik heb aangegeven minstens tot april niet af te willen spreken)) waardoor ik meteen mijn telefoon wilde wegleggen omdat ik acuut overal bulten en jeuk kreeg, zegmaar.
Even daarna was ik bij een kennisje aan het computerEHBO-en en in haar mailbox zag ik een mail van mijn ex staan (ze doen iets samen, niks raars, weet ik ook gewoon) en ze vertelde dat hij aan het feesten is en nogal losgeslagen, overal vrouwen, bladiebla, en ik kon alleen maar denken - *leegte* en de tranen liepen zo over mijn wangen. Hij heeft me zo'n zeer gedaan, ik heb echt het idee dat er iets stuk is in me. Nee, ik ben er toch nog lang niet...
Prrrrr
pi_65334090
Daarom doe ik mijn best om alles te vermijden als het over mijn ex gaat. Ik heb af en toe wel de neiging om mensen te vragen of ze haar zijn tegen gekomen ofzo. Maar hier doe ik mezelf alleen maar pijn mee.
Er zijn natuurlijk situaties waar je dat niet kan voorkomen. Het is dan ook maar net wat je er zelf mee doet.
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:28:42 #97
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65334435
We hebben een verleden samen, hij komt nog in mijn heden voor. Ik kan hem niet ontkennen. En ja, het is net wat ik er zelf mee doe - ik realiseer me dat terdege Edwinus.
Prrrrr
pi_65335889
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:15 schreef mspoez het volgende:
Nieuweling-alert. Ben sinds juli weer alleen.
Ik heb even gescand wat hier allemaal staat. Toch 'fijn' om dezelfde dingen te lezen als die je zelf denkt, soms.

Ik dacht dat het wel goed ging met me, vond mijn bed niet zo koud meer, had wel een goed gevoel bij alleen zijn met mijn kinderen. Maar vandaag opeens een dip.
Was gewoon aan het smsen met iemand en die zei iets (niks bijzonders, gewoon dat april wel ver weg is(ik heb aangegeven minstens tot april niet af te willen spreken)) waardoor ik meteen mijn telefoon wilde wegleggen omdat ik acuut overal bulten en jeuk kreeg, zegmaar.
Even daarna was ik bij een kennisje aan het computerEHBO-en en in haar mailbox zag ik een mail van mijn ex staan (ze doen iets samen, niks raars, weet ik ook gewoon) en ze vertelde dat hij aan het feesten is en nogal losgeslagen, overal vrouwen, bladiebla, en ik kon alleen maar denken - *leegte* en de tranen liepen zo over mijn wangen. Hij heeft me zo'n zeer gedaan, ik heb echt het idee dat er iets stuk is in me. Nee, ik ben er toch nog lang niet...
Tja dat soort dingen blijven misschien wel terug komen hè.. ben bang dat zoiets mij ook nog wel 'n keer gaat gebeuren helaas dit denk ik omdat ik m'n ex al een half jaar niet heb gezien.

Zoals je zei, het went wel, maar een verleden heb je, moet je achter je laten en kijken naar het heden en de toekomst maar vergeten doe je nooit. Leef met de dag voor jezelf voor je eigen geluk en voor de mensen die je toelaat in je leven, die van jou houden en jij van hun omdat het vrienden of familie zijn die bewezen hebben je vertrouwen waard te zijn.

Ik ga lekker slapen in mijn grote lege 2 persoons bed , een voordeel heb tenmiste dat grote laken voor mezelf en hoef ik die winter deken er nog steeds niet op te gooien weltrusen en sterkte mensen.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 23 januari 2009 @ 00:40:36 #99
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65336511
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:28 schreef mspoez het volgende:
We hebben een verleden samen, hij komt nog in mijn heden voor. Ik kan hem niet ontkennen. En ja, het is net wat ik er zelf mee doe - ik realiseer me dat terdege Edwinus.
Wat lijkt me dat moelijk, dat je kinderen hebt (met hem neem ik even aan) waardoor je dus altijd geconfronteerd zal worden met hem. Dat hij aan het feesten is en losgaat met vrouwen etc. doet verschrikkelijk pijn maar zoals eerder ook al gezegd hier, iedereen gaat op zijn eigen manier om met het verdriet van een break-up. Sommigen vluchten in feesten... maar ook je ex zal ongetwijfeld pijn hebben gehad hiervan. Of dat krijgt hij nog. Misschien kan die gedachte wat troost bieden, dat hij er vast niet zo makkelijk uitgestapt is als je nu denkt.

Een dipje is niet meer dan dat. Geen eindeloze put, maar een dipje die weer over gaat. Lekker genieten van je niet meer zo koude bed waar je nu alle ruimte in hebt. Sterkte
pi_65339209
Ik hoor weinig meer over mijn ex,soms van vrienden,bevalt mij prima! Maar ik weet dat ik hem zeker nog wel tijdens het uitgaan ga tegenkomen ,pfftt liever niet !Op de laatste foto's[hyves] ziet hij er slecht uit,kringen en grauw,somber .Zegt niet alles ,maar toch ..

Het gaat heel goed met mij ,elk weekend afspraken ,erg druk .Genoeg lekkere hapjes,het overweldigd mij een beetje al die aandacht,fijn voor mijn ego,maar teveel is ook niet alles.Moet daar nog een beetje aan wennen .Maar ik denk wel dat ik echt over mijn ex heen ben en dat voelt goed .Ook gisteren vakantie besproken met een ouwe schoolvriendin ,voor het eerst zonder ex een zonvakantie!
Ook ben ik uitgenodigd door een vriendin om samen met haar dochtertje en nog een vriendin mee te gaan op vakantie,ook dat ga ik doen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')