Gefeliciteerd?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef dompertje het volgende:
hahaha grappig!!
[knip]
Ex is erg aan het oefenen ,maar het is uit met zijn nieuwe aanwinst.Dus op naar de volgende oefening hahah.Zag laatst weer foto's van hem ,hij ziet er slecht uit .Het doet mij weinig meer ,raar gevoel ,maar wel fijn dat ik er bepaald niet onder de indruk van ben,zijn keuzes ,die duidelijk geen positieve invloed op hem hebben .
Dus ja,hij gaat behoorlijk op zijn bek
Haha dank je,maar eerlijk gezegd laat het mij totaal koudquote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Chev het volgende:
[..]
Gefeliciteerd?![]()
't is nu toch zo'n 9-10 maanden geleden dat je het uitgemaakt heb (dacht ik gelezen te hebben)
Hoe lang heeft hij het zijn nieuwe vlam volgehouden eigenlijk?
Laatste keer dat ik naar 'n hyves foto keek van m'n ex, die nu ff ruim een half jaar samen zijn, was ik ook niet zo onder de indruk eerlijk gezegt, zal allemaal welals ze er gelukkig van word heeft ze mischien wat geleerd zo niet dan gaat ze ook wel op d'r bek
![]()
Zat gisteren te denken dat ik wel weer 'n relatie zou willen beginnen met iemand, maar heb geen haast en dat is goedvermaak me steeds beter met m'n leventje.
Dat ken ik. De mogelijkheden die je met z´n 2en zag zijn toch wat beperkter in je eentje. Maar volgens mij als je er over een tijdje weer zo vrolijk en "happy single" (quote:Op maandag 19 januari 2009 13:13 schreef Edwinuss het volgende:
Het is nu meer het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta wat mij pijn doet, toen we nog een relatie hadden was dit heel anders.
Ben ik ook wel benieuwd naar eerlijk gezegt hoe dat voelt...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef dompertje het volgende:
Denk dat als het je weinig meer doet als je foto's ziet je er wel overheen bent,toch ben ik wel benieuwd hoe het voelt hem te zien,denk ook dat het weinig met mij zal doen,maar zeker weten....?
Ik hoop het, want het is wel een saaie bedoeling op dit moment. Niet alleen daar is het fout gegaan maar in mijn vriendengroep is ontzettende ruzie.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:11 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat ken ik. De mogelijkheden die je met z´n 2en zag zijn toch wat beperkter in je eentje. Maar volgens mij als je er over een tijdje weer zo vrolijk en "happy single" () voor staat als Chev en Dompertje hierboven dan kom je de liefde vanzelf wel weer tegen.
zo´n periode heeft iedereen wel eens. Besteed hem nuttig aan werk of school en ga er over een tijdje actief op uit om een nieuw sociaal gebeuren te creëren.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dus mijn sociale gebeuren ligt op dit moment helemaal stil.
Wel jammer, maar ook wel weer lekker.
ik zie mezelf dat nog niet echt doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef luvley het volgende:
jezus, dit is een moment dat je vrienden nodig heb... Ga met een goeie vriend naar een leuk barretje en gooi een flink aantal tequilia's naar achtere... als man huur je dan een bloed mooie dame in en ben je dr zo vergeten... En als meisje ga je gewoon 1x echt goed shoppen rest van de maand kan je toch niet meer aan die gene denken omdat je dan tot over je oren in de rekeningen zit.
Ach die van mij ging enorm zuipen, veel meer roken, shoppen en 2x op vakantie toen het uit was (samen met haar nieuw vriendje)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef luvley het volgende:
jezus, dit is een moment dat je vrienden nodig heb... Ga met een goeie vriend naar een leuk barretje en gooi een flink aantal tequilia's naar achtere... als man huur je dan een bloed mooie dame in en ben je dr zo vergeten... En als meisje ga je gewoon 1x echt goed shoppen rest van de maand kan je toch niet meer aan die gene denken omdat je dan tot over je oren in de rekeningen zit.
Veranderingen brengt altijd conflicten met zich mee helaas, dit komt doordat mensen daar niet goed op weten te reageren en zich er tegen gaan verzettenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hoop het, want het is wel een saaie bedoeling op dit moment. Niet alleen daar is het fout gegaan maar in mijn vriendengroep is ontzettende ruzie.
Ik ben zelf iemand die nooit gedoe heeft, met wie dan ook. Maar nu moet ik van iedereen verhalen aanhoren. Dus mijn sociale gebeuren ligt op dit moment helemaal stil.
Wel jammer, maar ook wel weer lekker.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:55 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
zo´n periode heeft iedereen wel eens. Besteed hem nuttig aan werk of school en ga er over een tijdje actief op uit om een nieuw sociaal gebeuren te creëren.Heel veel afleiding zoeken en nieuwe contacten!!
Update over mijn klootviool ex:
ik heb eindelijk de mail mogen ontvangen waarin hij uit zou leggen waarom hij mij zo lullig behandeld heeft. Nou, het was niet helemaal de liefdesverklaring en de grote knieval waar ik (tegen beter weten in) op hoopte. Pfft k.t is dat ,hoop dat je het naast je neer kan leggen,heb daar zelf heel lang overgedaan,antwoorden nooit gekregen ,dat na een relatie van ruim 5 jaar![]()
Het komt erop neer dat hij een lijstje neerllegde met wat hij verwacht van een partner en van het leven en eindigde met de vraag of ik dacht daar aan te kunnen voldoen...Leuk,en hoe ziet /zag klootviool
zijn aandeel hierin ?
Heb een lange mail terug gestuurd waarin ik o.a. uitleg dat dit niet de vraag is die hij moet stellen maar dat hij zich af moet vragen waarom hij zo onzeker is dat hij denkt de oplossing voor zijn leven in een vrouw te moeten zoeken. En al kon ik die vrouw zijn dan bedank ik beleefd. Met iemand zonder vertrouwen kan ik niets. En ik heb hem nogmaals een fijn leven toegewenst. Respect Vadaag,herkenning,eerst gelukkig zijn metjezelf ,daar ontbreekt het bij hen aan ,dus knap zwak,die slachtofferrol
*trots op mezelf* Het is voorbij_O_ Is veel moed voor nodig om een relatie te verbreken,gelukkig was je niet zo blontt als ik,en nam je eerder dit goeie besluit
Die bevestiging zul je nog meer krijgen,het is nu ruim een half jaar uit met mijn ex,geen moment heeft hij mij laten twijfelen,zie alleen maar dat ik een goeie beslissing heb genomen,laat hem eerst maar eens volwassen worden en verantwoording in zijn leven nemenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:15 schreef Vandaag... het volgende:
Kreeg net een hele hatelijke mail terug. Bevestigd alleen maar dat ik de juiste beslissing heb genomen. Maar it hurts like hell
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:39 schreef Chev het volgende:
[..]
Veranderingen brengt altijd conflicten met zich mee helaas, dit komt doordat mensen daar niet goed op weten te reageren en zich er tegen gaan verzetten.Ja,balen,maar waar,komt uiteindelijk wel weer goed,en het moment om je sociale contacten uit te breiden
Je wil eigenlijk niks weten, maar als je dan toch met mensen omgaat die (eventueel noodgewongen) nog wel met je ex omgaan wil je er zo af en toe wel wat van weten.. exact de redenen dat ik niet meer zo veel met die mensen omgaan (die nu ook ruzie met haar hebben of haar gewoonweg niet mogen).Logisch,blijft moeilijk,ook msn en hyves,houden je op de hoogte.Maar daar kan je wel wat aan doen,gewoon blokkeren of verwijderen .Liever hoor ik niks over mijn ex,alleen dingen die mijn bevestiging steunen,ondaks dat dit zo is voelt het niet prettig,maar kan er ook vreselijk om lachen als ik zie met wat voor ladieshij scharrelt.erg he
Laat hun maar de zooi uitzoeken ik hoef het niet meer, heb ik al té lang geprobeerdZeker Chev
![]()
Een ding is zeker, door een slechte ervaring in het leven word je een sterker en minder kwetsbaar persoon, en neem je de ervaring mee voor de rest van je leven Je leert hier zoveel van ,ook veel over jezelf,bv grenzen bewaken !!
Reken er maar op dat je na een bepaalde tijd weer plezier krijgt in je leven dat je weer kan lachen, kan dansen en kan genieten van de normale/kleine dingen in het leven.Ja das zeker,al blijft het soms wel het gemis van de fijne dingen in een relatie![]()
Een bloedmooie vouw/man helpt echt niet hoor,dit verdriet kun je niet ontlopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef luvley het volgende:
Mee eens ja, ik merk het vooral 's avonds wel eens als ik alleen op de bank films zit te kijken of alleen in bed lig en je niemand heb om lekker tegen te praten, haar gedachten met me deeld, en lekker tegen me aanhangt en een gevoel geeft waar je zo blij van wordquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:16 schreef dompertje het volgende:
Ja das zeker,al blijft het soms wel het gemis van de fijne dingen in een relatie![]()
Hahahahja ik ook,of van die simpele dingen,jeuk op mijn rug en niet kunnen krabbelenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:32 schreef Chev het volgende:
[..]
Mee eens ja, ik merk het vooral 's avonds wel eens als ik alleen op de bank films zit te kijken of alleen in bed lig en je niemand heb om lekker tegen te praten, haar gedachten met me deeld, en lekker tegen me aanhangt en een gevoel geeft waar je zo blij van word(jaja ik zit weer weg te dromen
maar niet over m'n ex haha
)
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:34 schreef Edwinuss het volgende:
Wel veel positieve reacties in dit topic, heb er wel wat aan
Thnx
Geeft mij een beetje het gevoel dat ik niet de enige ben. Dat helpt zekerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef dompertje het volgende:
[..]
Mooi zo dat je er wat aan hebt !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |