ik heb geen ideequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:05 schreef Klonk het volgende:
daar zijn we mooi klaar mee, wie gaat er nu voor de koffie zorgen
Zal ik me opofferen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:05 schreef Klonk het volgende:
daar zijn we mooi klaar mee, wie gaat er nu voor de koffie zorgen
Wel godverdomme nog an toe.. dat jong vreet werkelijk niets uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd voor een functioneringsgesprek met AO?
* LL had koffie in haar handen en struikeltquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com geeft LL een duwtje naar voren.
ooh nee, de koffie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL had koffie in haar handen en struikelt
Een koffiepot zelfs!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef Klonk het volgende:
als pientje hier zou zijn hadden we nog een echte pot ook (of is dat nu weer een erg onvriendelijke opmerking)
Jou kunnen we zeker niet slachten als maagdquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef Klonk het volgende:
als pientje hier zou zijn hadden we nog een echte pot ook (of is dat nu weer een erg onvriendelijke opmerking)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jou kunnen we zeker niet slachten als maagd
ik weet dat je niet vies bent van sex maar snuff sex dingen, dat had ik niet van je verwachtquote:
Snuff is het eindequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet dat je niet vies bent van sex maar snuff sex dingen, dat had ik niet van je verwacht
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Snuff is het einde
letterlijk...
snuff sex is wel het laatste wat ik zou doenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Snuff is het einde
letterlijk...
mn barbaas ook laatst... ik stak per ongeluk een vinger in zn oog, zegt ie: als je dat nog 1 keer doet, kijk ik je nooit meer aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
snuff sex is wel het laatste wat ik zou doen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn barbaas ook laatst... ik stak per ongeluk een vinger in zn oog, zegt ie: als je dat nog 1 keer doet, kijk ik je nooit meer aan
duurde toch ff voordat ik de dubbelzinnigheid doorhad
Voor jou en zo nog 71 doe ik een hoop hoorquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jou en zo nog 71 doe ik een hoop hoor
Ik vind veel mensen lief hoorquote:
Die praat op dit moment met de directie van Feyenoord!quote:
Dies al lang ontslagen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die praat op dit moment met de directie van Feyenoord!
(Dus kan ik hem niet storen om het te vragen.)
Er is nog niets officieel bevestigd, alleen dat ze vergaderen. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er een andere conclusie uit die bespreking komt. Erg jammer, nu maar hopen dat Been dan zijn Feyenoordhart laat sprekenquote:
Ze vergaderen nog even hoeveel vertrekpremie hij opstrijktquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog niets officieel bevestigd, alleen dat ze vergaderen. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er een andere conclusie uit die bespreking komt. Erg jammer, nu maar hopen dat Been dan zijn Feyenoordhart laat spreken.
Dat zal wel een afbetalingsregeling met een looptijd van 20 jaar worden danquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze vergaderen nog even hoeveel vertrekpremie hij opstrijkt
Dat wordt 50% van de selectie verkopen om dat te kunnen betalen. En daarna nog een 25% om de afkoopregeling van Been te kunnen betalen. Komt echt goed daar in die badkuipquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal wel een afbetalingsregeling met een looptijd van 20 jaar worden dan.
Er zal gerust een investeerder te vinden zijn die wat wil bijleggen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt 50% van de selectie verkopen om dat te kunnen betalen. En daarna nog een 25% om de afkoopregeling van Been te kunnen betalen. Komt echt goed daar in die badkuip
Ja, want mensen investeren graag in zinkende schepenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zal gerust een investeerder te vinden zijn die wat wil bijleggen.
Vast welquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zal gerust een investeerder idioot te vinden zijn die wat wil bijleggen.
Tuurlijk, kijk maar naar fortisquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want mensen investeren graag in zinkende schepen
Daar waar men snel 40 miljard weghaalde?quote:
Lijkt me een kolfje naar de hand van Frans van Seumerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zal gerust een investeerder te vinden zijn die wat wil bijleggen.
zet je telefoonummer hier neer, gaan we de lijn bezet houden tot 17 uurquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:39 schreef Ladylike het volgende:
pfff nog 20 minuten
ik haat overwerken om alleen maar aanwezig te moeten zijn voor de telefoon
zo onnuttig
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Feyenoord zegt net anders van niet
quote:803 Teletekst wo 14 jan
***OETBAL******************************
**** "Verbeek weg als coach Feyenoord"
**Gertjan Verbeek is weg als trainer
van Feyenoord,zo melden De Telegraaf en
het AD.Het is nog onduidelijk of de
46-jarige coach zelf opstapt of is
ontslagen door de Rotterdamse club.
Feyenoord spreekt de berichten tegen.
"Op dit moment ontken ik dat Gertjan
Verbeek is ontslagen,maar dat kan elk
moment anders zijn",verklaarde hoofd
communicatie Raymond Salomon. ";We zijn
nog in gesprek."
Verbeek was na zijn succesvolle periode
bij sc Heerenveen bezig aan zijn eerste
seizoen bij Feyenoord.Daar waren in de
eerste competitiehelft de resultaten
echter ver onder de maat.Halverwege het
seizoen staat de club twaalfde.
volgende nieuws sport voetbal
Whehehequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat gaat over oetbal, heel andere sport!
Dat, en dan vooral al de extra zooi daar, heerlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kunnen alle media weer gaan rectificeren en zo.
Ja...quote:
Wil je even koffie voor me halen?quote:
Daarom webmail.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, bengeltje, de email is hier stuk
QFTquote:
very truequote:
Dat is ook een webbased email jaquote:
Lekker! Eet smakelijk alvast.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
zo eerst maar eens een pizza in de oven mikken
Mag ik ook een stukje pizza?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
zo eerst maar eens een pizza in de oven mikken
quote:
dan maak je heus wel een nieuwe voor mequote:
Tuuluk want je mag op mijn schommelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |